Godver... Vergetenquote:
Ja, iedereen uiteraard een geloekig nieuwjaar!quote:Op maandag 1 januari 2007 12:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
Jeej![]()
![]()
Jammer Beschouw, dat je toch nog 2e bent geworden. Ik had t jou ook gegund. Kom maar op met dat icoontje!
Wie moet er nu een nieuwe foto posten? De winnaar van de laatste ronde of ik? (Ik ben zo weer weg, dus iemand anders mag t doen van mij.)
Oh, en de beste wensen natuurlijk, nu we toch bezig zijn![]()
Ik heb geen icoontje. Wellicht dat een ander iets in elkaar geknutseld heeft?quote:Op maandag 1 januari 2007 12:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
Kom maar op met dat icoontje!
Don't look at me, ik kan net zo goed fotoshoppe als dat seedorf een penalty kan nemenquote:Op maandag 1 januari 2007 14:04 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Ik heb geen icoontje. Wellicht dat een ander iets in elkaar geknutseld heeft?
Waar blijft de foto Maikalo?quote:Op maandag 1 januari 2007 14:17 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Don't look at me, ik kan net zo goed fotoshoppe als dat seedorf een penalty kan nemen![]()
Idd dat nuchter gejureerd is nu nog maar even de vraagquote:Op maandag 1 januari 2007 14:49 schreef EnGCatjuh het volgende:
Gewoon 2 januari tussen 18:00 en 20:00. Zijn de bubbels bij de meeste mensen ook uit het bloed verdwenen en kunnen er goede onderschriften verzonnen worden (en nuchteer gejureerd)
@ Beschouw: toma zou toch een icoontje maken?
quote:Op zondag 31 december 2006 22:48 schreef gebruikersnaam het volgende:
yeah 16e in het eindklassement, en ik doe nog maar sinds eind november mee
Ik dacht al, wat is dat gehijg in mijn nek...quote:Op maandag 1 januari 2007 13:55 schreef TheVulture het volgende:
Iedereen de beste wensen
toch nog 24e geeindigd terwijl ik in de vernieuwde versie pas sinds eind november meespeel
Die is waarschijnlijk nog vuurwerk aan het afstekenquote:Op maandag 1 januari 2007 14:49 schreef EnGCatjuh het volgende:
mn pc is gecrasht. Nu is ie weer gerapereerd zal kijken of ik in één van deze dagen er 1tje kan fabricerenquote:Op maandag 1 januari 2007 14:49 schreef EnGCatjuh het volgende:
Gewoon 2 januari tussen 18:00 en 20:00. Zijn de bubbels bij de meeste mensen ook uit het bloed verdwenen en kunnen er goede onderschriften verzonnen worden (en nuchteer gejureerd)
je hebt wel een hoge pet van mij op héquote:Op maandag 1 januari 2007 16:24 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Die is waarschijnlijk nog vuurwerk aan het afsteken
quote:Op maandag 1 januari 2007 20:16 schreef toma het volgende:
ik wil trouwens Beschouw bedanken voor de tussenstanden en de eindstand
quote:Op maandag 1 januari 2007 20:16 schreef toma het volgende:
ik wil trouwens Beschouw bedanken voor de tussenstanden en de eindstand
Waarom?quote:Op maandag 1 januari 2007 21:15 schreef existenz het volgende:
Misschien nieuw topic beginnen voor het nieuwe seizoen
Dan is het wat duidelijker dat we met nieuw seizoen begonnen zijnquote:
itt Lotharquote:Op maandag 1 januari 2007 21:29 schreef denthemen het volgende:
[afbeelding]
Pelé kan mop van Ruud Gullit wél waarderen