idemquote:Op donderdag 4 januari 2007 10:42 schreef numero_uno het volgende:
[afbeelding]
Mocht ik winnen dan mag de nummer 2 de foto plaatsen want ik moet werken vanavond![]()
same herequote:
Zou zelfmoord zijn jou punten te geven natuurlijkquote:Op donderdag 4 januari 2007 14:42 schreef Beschouw het volgende:
Hoor net dat de kaartmarathon gecanceld is. Een deelnemer ziek, een andere moest plots werken.![]()
Kan toch een foto plaatsen (kleine hint)![]()
heb ik ook jaren gedaanquote:Op donderdag 4 januari 2007 12:43 schreef Beschouw het volgende:
Geen poker, dat is een stom spel. Ik ga rikken. Kunnen ze me 's nachts voor wakker maken.
Zie je nu wel. Allemaal vriendjespolitiek en doorgestoken kaart hierquote:Op donderdag 4 januari 2007 15:02 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Zou zelfmoord zijn jou punten te geven natuurlijk
Het is eigenlijk net zoiets als strategisch stemmenquote:Op donderdag 4 januari 2007 15:12 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Zie je nu wel. Allemaal vriendjespolitiek en doorgestoken kaart hier![]()
Veilig?quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:21 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Het is eigenlijk net zoiets als strategisch stemmen![]()
Nee, ik kijk niet naar namen of of mensen er zijn of niet. Eigenlijk is het gewoon een veilig.![]()
Pardon?quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:43 schreef toma het volgende:
Vastgebonde
over straattaal gesprokenquote:Op donderdag 4 januari 2007 17:25 schreef Beschouw het volgende:
wouwse moto toma!
Ik ookquote:Op donderdag 4 januari 2007 17:25 schreef toma het volgende:
[..]
vastgebonden dan ?
ja ik was altijd beter in wiskunde ipv nederlands
Nederlands was ook niet mijn goeiste vak hoorquote:Op donderdag 4 januari 2007 17:25 schreef toma het volgende:
[..]
vastgebonden dan ?
ja ik was altijd beter in wiskunde ipv nederlands
quote:TheVulture
Arveladze: "Mooi he, mijn nieuwe Leen-wagen"
quote:Beschouw
Tevreden Dembélé ziet rondrit na kampioenschap al zitten: "Met deze nieuwe spelersbus kan ik tenminste op het dak onder de viaducten door"
quote:Mwanatabu
Een Georgiër, een halve Malinees en een Hollander zitten in een auto. Wie rijdt er?
-Danny Blind in ieder geval voorlopig niet!
-2ptquote:Mr._T-Rex
Selctie AZ stuurt foto voor deelname Pimp My Ride
Dus over 9 maanden is het weer een maandje inhalenquote:Op donderdag 4 januari 2007 19:05 schreef EnGCatjuh het volgende:
Die moet op gegeven moment toch bevallen, dan kunnen wij haar weer inhalen
Over 9 maanden is deze competitie al voorbij. Nee joh, veel eerder al! Mei ofzo.quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:08 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Dus over 9 maanden is het weer een maandje inhalen![]()
Volgende competitie, en vergeet niet dat het kind ook nog eens gemaakt moet wordenquote:Op donderdag 4 januari 2007 19:08 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Over 9 maanden is deze competitie al voorbij. Nee joh, veel eerder al! Mei ofzo.
Is dit beter naar uw gading?quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:24 schreef toma het volgende:
ik kon er weinig op verzinnen. Hoop dat er nu een betere foto komt
Bekende sloganquote:Op donderdag 4 januari 2007 19:49 schreef Maikalo het volgende:
[afbeelding]
Denneboom: Wat? Happen naar de baas?
Daar heb ik allllaaaaang rekening mee gehouden.quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:10 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Volgende competitie, en vergeet niet dat het kind ook nog eens gemaakt moet worden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |