Eh Bakker dusquote:
Ach, dit jaar wordt ik ook een gediplomeerd werknemer. Maar ik begrijp dat je voor een aantal banen 21+ moet zijnquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:02 schreef existenz het volgende:
[..]
Bekende slogan. Werken we voor dezelfde baas?
Dat wordt wat moeilijk gezien jou leeftijd
Nee, we hebben gewoon geen werknemers van < 21quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:16 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Ach, dit jaar wordt ik ook een gediplomeerd werknemer. Maar ik begrijp dat je voor een aantal banen 21+ moet zijn![]()
Poedelprijs denk ik.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:02 schreef vitessezuid113 het volgende:
[afbeelding]
Denneboom '' En waarom mag jij dan niet naar Willem 2 ''
Heitinga '' Ik kan teveel punten kosten voor Willem 2 zeggen ze''
Denneboom '' En Luinge niet dan ? "
Denneboom mocht een tijd geleden niet naar Willem 2 omdat ie van nec niet naar een concurende club mocht vertrekken.
Hij maakt ieg geen vriendenquote:
quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:00 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik kon wel een top 6 maken voor deze ronde, maar helaas, slechts een top 3. Gewonnen heeft degene waar ik echt om moest lachen. De poedel ging naar Mr T-Rex omdat ik het onderschrift niet echt bij de foto vond passen. Wel leuk bedacht enzo hoor, daar niet van. Maartoch.
[afbeelding]
[afbeelding]
2pt
[..]
[afbeelding]
3pt
[..]
[afbeelding]
5pt
[..]
[afbeelding]
[..]
-2pt
Opmaak
Ik vinnem niet eens zo slecht. (*duikt*)quote:Op vrijdag 5 januari 2007 08:54 schreef Linkmiegel het volgende:
vitessezuid je wilt de poedelprijs toch niet? met zo´n onderschrift zou ik bijna het tegenovergestelde denken..
Aha, lijntjes!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:34 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik vinnem niet eens zo slecht. (*duikt*)
quote:~numero_uno~
~Ook met Denneboom komt Heitinga niet aan pieken toe~
quote:~Ruud_fr~
~Heitinga wil trio met kankerneger en blinde tyfushond~
quote:~EnGCatjuh~
~Het lukt Heitinga niet deze Denneboom in zijn eentje af te tuigen~
-2ptquote:~Beschouw~
~Luinge getuige van opbloeiende homoliefde.~
you're on a rollquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
En dat is 2!En Beschouw minpunten!
Och, mijn weekend begint goed
Meningen verschillen hequote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:36 schreef toma het volgende:
[..]
die van jou was anders ook niet bepaald sterk deze keer
Poedelprijsquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:32 schreef Mwanatabu het volgende:
Over de uitslag kan alleen in bier gecorrespondeerd worden![]()
Ik wíst dat jij ging reagerenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:10 schreef WeebI het volgende:
"...en toen kwam ik er dus achter dat mijn rode haarband was verkleurd."
Ik wist dat ookquote:
Ohoo! Grolsch! Heiligschennis!:oquote:
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:32 schreef Mwanatabu het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
2pt
[..]
[afbeelding]
3pt
[..]
[afbeelding]
5pt
[..]
[afbeelding]
[..]
-2pt
Opmaak
Over de uitslag kan alleen in bier gecorrespondeerd worden![]()
Was meegenomen in de jurering in de zin dat ik besloot dat het met een naam als Denneboom onvermijdelijk zou worden dat er meerdere verwijzingen naar zouden komen. En dan vond ik die ene net de leukstequote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:28 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
nou ja zeg, de winnaar borduurd voort op mijn denneboom/kerstboom wegdoen/aftuigen. en ik krijg geen punten
vriendjes politiek is het bah
Is niet waar. Ik heb jouw post niet eens gezien bij het plaatsen van mijn onderschrift, aangezien er maar 1 minuut verschil inzit tussen tijd van posten.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:28 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
nou ja zeg, de winnaar borduurd voort op mijn denneboom/kerstboom wegdoen/aftuigen. en ik krijg geen punten
vriendjes politiek is het bah
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |