stel het voor in het topic zelf.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:35 schreef Paladijn het volgende:
Zeg lexxx, kan er niet een 'regel' komen dat je max 2 spots mag posten per post en niet meerdere achter elkaar? Al die Dubai spam in het autogespot topic vergallen het een beetje imho.
Mijn god man, wij hadden jou vanmorgen met aanhanger van ruim 400 kilo nog ingehaaldquote:Op vrijdag 29 december 2006 20:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Omdat ze ineens met 90 km per uur over de snelweg gaan zwalken als het eindelijk zover is
[/arrogantie]
Moeten ze niet zo'n auto hebben als jij neequote:Op vrijdag 29 december 2006 20:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Omdat ze ineens met 90 km per uur over de snelweg gaan zwalken als het eindelijk zover is
[/arrogantie]
Donequote:Op vrijdag 29 december 2006 20:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
stel het voor in het topic zelf.
400 kilo is ook niet zoveel, ik heb mn baas een keer ingehaald met 140 in de bus van t werk, alleen had ik dr een aanhanger met Golfkar erop achter de bus hangenquote:Op vrijdag 29 december 2006 20:44 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mijn god man, wij hadden jou vanmorgen met aanhanger van ruim 400 kilo nog ingehaald![]()
400 kilo is precies genoeg als er nog 2 karts van 100 kilo op komenquote:Op vrijdag 29 december 2006 20:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
400 kilo is ook niet zoveel, ik heb mn baas een keer ingehaald met 140 in de bus van t werk, alleen had ik dr een aanhanger met Golfkar erop achter de bus hangen![]()
Jajaja, je kan het nog hoor. Effe lekker peumpenquote:Op vrijdag 29 december 2006 20:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
400 kilo is ook niet zoveel, ik heb mn baas een keer ingehaald met 140 in de bus van t werk, alleen had ik dr een aanhanger met Golfkar erop achter de bus hangen![]()
Joh, mijn MX-5 kan 225 met een aanhanger van 400 kg erachter. Zoveel gepeump is er dus nietquote:Op vrijdag 29 december 2006 21:27 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Jajaja, je kan het nog hoor. Effe lekker peumpen![]()
geen probleem, zorg jij voor de aanhanger?quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:44 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb het ff gechekt, en ik heb geen trekhaak. Maar ik ben op de snelweg ongetwijfeld sneller dan nu als de Visa bij een van julie op de aanhanger staat.
De MX-5 heeft geen trekhaak, zelfs niet als optiequote:Op vrijdag 29 december 2006 21:44 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb het ff gechekt, en ik heb geen trekhaak. Maar ik ben op de snelweg ongetwijfeld sneller dan nu als de Visa bij een van julie op de aanhanger staat.
Volgens mij past ie nog op de aanhanger ookquote:Op vrijdag 29 december 2006 21:44 schreef Alexxxxx het volgende:
Hmmmm, nu je het zegt, ik ben nog nooit in de buurt van een vrachtwagen geweest!quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:48 schreef Paladijn het volgende:
[..]
De MX-5 heeft geen trekhaak, zelfs niet als optie
Maar boeit ook niet, met jouw Vmax rij je toch voornamelijk rechts en haal je waarschijnlijk alleen vrachtwagens in. Op zich niets mis mee overigens, je hebt die visa niet gekocht om snel te rijden. Heb je trouwens wel geleerd hoe je vrachtwagens in moet halen (als in, niet zoals 90% van de nederlanders er 2 meter achter gaan rijden en dan met 80 naar links terwijl er iemand met 150+ aan komt rollen)?
Mooi, bel ik jou als ik met pech staquote:Op vrijdag 29 december 2006 21:50 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Volgens mij past ie nog op de aanhanger ook![]()
Niet langdurig te de dicht achter een vrachtwagen hangen, vind het luchtgekoelde boxertje niet zo leukquote:Op vrijdag 29 december 2006 21:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hmmmm, nu je het zegt, ik ben nog nooit in de buurt van een vrachtwagen geweest!
quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hmmmm, nu je het zegt, ik ben nog nooit in de buurt van een vrachtwagen geweest!
Dan in de 3 testen, of is de 4 geen overdrive?quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:58 schreef Alexxxxx het volgende:
4 versnellingen.
quote:Op vrijdag 29 december 2006 22:09 schreef Paladijn het volgende:
en lexxx, twee nieuwe voor BB. M5 kan je wel vertellen welke types, volgens mij is de Maserati een Khamsin
De Maserati is een Merak SS. De Merc is een CLK DTM AMGquote:Op vrijdag 29 december 2006 22:09 schreef Paladijn het volgende:
en lexxx, twee nieuwe voor BB. M5 kan je wel vertellen welke types, volgens mij is de Maserati een Khamsin
Merci, zal het er zelf ook even bijzettenquote:Op vrijdag 29 december 2006 22:21 schreef M5 het volgende:
[..]
De Maserati is een Merak SS. De Merc is een CLK DTM AMG
/mee eens is.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:44 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Done
Het topic is gewoon niet leuk meer om te bekijken, dan kom je na een paar weken weer eens langs en dan post ie nog Dubai gebakjes
Dankjewel moppie.quote:Op vrijdag 29 december 2006 22:39 schreef Hugster het volgende:
Ik zet wel een tvp voor Hugo.
Fijn. Nog een suicidale automobilist erbij....quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Moeten ze niet zo'n auto hebben als jij nee![]()
Ik liet zo straks ff een vriendin die bijna op moet voor dr rijbewijs op een terrein waar ik veel werk rijden. Tering, zij rijdt nog lomper als ikze is helemaal gek van rally en de Chrysler 300c
en ze ziet er nog leuk uit ook. Echt een droom vrouw zeg maar
hier niet.quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:28 schreef Alexxxxx het volgende:
Straks een stuk rijden, maar het stormt
of hadden ze al een ANWB pasquote:
1ntje had duidelijk geen idee, die zat heel aandachtig de luchtroostertjes te checkenquote:
Die komen straks vast het geld en de auto ophalenquote:Op zaterdag 30 december 2006 12:33 schreef BoJo het volgende:
Alleen ze moesten eerst nog wat anders doen, dus ik heb het geld en de auto en zij deel 3 om het over te schrijven. Ze zouden of vanmiddag of dinsdag komen halen.
Toch voelt het niet lekker nog, zal blij zijn als ze hem meegenomen hebben![]()
die reacties had ie vast niet verwachtquote:Op zaterdag 30 december 2006 12:46 schreef lipje het volgende:
Open brief aan de bestuurder van de Ford Mondeo.
* BoJo steekt de 9 mm op zakquote:Op zaterdag 30 december 2006 12:35 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Die komen straks vast het geld en de auto ophalen![]()
Wat een eikel ook om er gewoon niks van te zeggenquote:Op zaterdag 30 december 2006 12:48 schreef vlad het volgende:
[..]
die reacties had ie vast niet verwacht![]()
zeker wetenquote:Op zaterdag 30 december 2006 12:55 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wat een eikel ook om er gewoon niks van te zeggen![]()
tuurlijk, ti's Fransquote:Op zaterdag 30 december 2006 13:06 schreef lipje het volgende:
en ja een 309 is er om je deur tegen te houden
Wie ben jij nou weer?quote:Op zaterdag 30 december 2006 14:04 schreef Klonk het volgende:
ik ga ergens heen waar ik niet zeker weet of ik daar op internet kan, dus hierbij wens ik al mijn PTA vriendjes een gesmeerd 2007 toe
En nog is er niemand die twijfelt aan de waarheid van dit verhaal.quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:46 schreef lipje het volgende:
Open brief aan de bestuurder van de Ford Mondeo.
quote:
Alleen bij wegrijdenquote:Op zaterdag 30 december 2006 16:18 schreef BaraCuda het volgende:
Hugo,
Bij schakelen op kart gebruik je die koppeling toch alleen als je weg rijdt he?![]()
Of ook bij terug schakelen?![]()
Ik was zo geschokt toen ik het las dat ik niet wist hoe te reageren.. (en dat zegt echt veel)quote:Op zaterdag 30 december 2006 15:57 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
En nog is er niemand die twijfelt aan de waarheid van dit verhaal.
Wilde wel eens zien wat voor reacties het uit kon lokken.
Ik rij geen 309.
Ben niet in de buurt van een C1000 geweest in Assen voor zover ik weet.
Ben niet iemand die een deuk in een deur zou trappen zoals daar werd gesuggereerd.
Rij alleen 205, geen proletenbak zoals een 309![]()
Jij ook een perfect 2007 gewenstquote:Op zaterdag 30 december 2006 14:04 schreef Klonk het volgende:
ik ga ergens heen waar ik niet zeker weet of ik daar op internet kan, dus hierbij wens ik al mijn PTA vriendjes een gesmeerd 2007 toe
omfgquote:Op zaterdag 30 december 2006 16:54 schreef GizartFRL het volgende:
`Kreeg zelfs een berichtje op mijn fotoboek.
Open brief aan de bestuurder van de Ford Mondeo.quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:57 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
omfgIk ga het vuur nog even aanwakkeren in dat topic.
quote:Op zaterdag 30 december 2006 15:57 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
En nog is er niemand die twijfelt aan de waarheid van dit verhaal.
Wilde wel eens zien wat voor reacties het uit kon lokken.
Ik rij geen 309.
Ben niet in de buurt van een C1000 geweest in Assen voor zover ik weet.
Ben niet iemand die een deuk in een deur zou trappen zoals daar werd gesuggereerd.
Rij alleen 205, geen proletenbak zoals een 309![]()
quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:17 schreef Opa_vertelt het volgende:
Misschien is mijn reactie ietwat 'over the top'
Gelukkig, geen halve zolen hier.quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:22 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee.
Een huis kopenquote:Op zaterdag 30 december 2006 17:21 schreef Opa_vertelt het volgende:
Jullie trouwens nog goede voornemens voor het nieuwe jaar?
Ik vind het een leuk wagentje, bevalt me beter dan ik dacht. Voelt heerlijk aan, maar zo onveilig als de pest. Maar dat boeit me verder niet. Veiligheid is zwaar overratedquote:Op zaterdag 30 december 2006 17:27 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Gelukkig, geen halve zolen hier.![]()
Zeg, over die Visa he..
..moet ik dat zien als een tijdelijke auto (tot je financieel beter zit), of wil je er echt lang in blijven rijden?
Niet dat het geen leuke auto is ofzo.. Maar ivm het veiligheidsgehalte van zo'n Visa. (hoe voelt'ie aan?)
(Of maak je niet zoveel kilometers?)
Als je niet dagelijks over snelwegen moet heb je hier wel redelijk gelijk inquote:Op zaterdag 30 december 2006 17:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik vind het een leuk wagentje, bevalt me beter dan ik dacht. Voelt heerlijk aan, maar zo onveilig als de pest. Maar dat boeit me verder niet. Veiligheid is zwaar overrated
op vakantie gaanquote:Op zaterdag 30 december 2006 17:21 schreef Opa_vertelt het volgende:
Jullie trouwens nog goede voornemens voor het nieuwe jaar?
Het is een ideaal 80 km wegen autootjequote:Op zaterdag 30 december 2006 17:38 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Als je niet dagelijks over snelwegen moet heb je hier wel redelijk gelijk in![]()
whehe we gaan ons dus beide niet kapot rijden....quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:45 schreef BoJo het volgende:
[..]
op vakantie gaan
En mezelf niet plat rijden op de Ring![]()
Als Doornbos er met 300 overheen kan, kan jij dat ookquote:Op zaterdag 30 december 2006 17:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Het is een ideaal 80 km wegen autootjeIk zie wel een beetje op tegen de afsluitdijk volgende week.
Oh ja hoor, geen probleem. Maar niet in de Visa. Tenzij het stormtquote:Op zaterdag 30 december 2006 17:50 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Als Doornbos er met 300 overheen kan, kan jij dat ook![]()
is goed. VOnd jij het ook zo tof?quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:00 schreef Sjoem het volgende:
Alex? Als er achter de schermen een topic is over een FOK!-nieuwjaarskaart. Wil je dan ook dankjewel van mij zeggen?
Jawelquote:Op zaterdag 30 december 2006 18:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
is goed. VOnd jij het ook zo tof?
op bezoek bij vriendenquote:Op zaterdag 30 december 2006 17:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wat daar?Voor een trein liggen?
Een deel heeft Dude aan NJ (die de kaart heeft geschreven) gegeven (heeft hij ook alweer vernietigd), ander deel via de DPS inderdaad.quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:06 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Jawel. Ik dacht eerst "wtf krijgen we nou dan!" en ik vroeg me af hoe ze aan mijn adres kwamen, ik dacht dat Dude alles door zat te pasen
. Maar volgens mij hebben we ons adres in dat crew-geval-ding in moeten vullen, toch
?
Coolquote:Op zaterdag 30 december 2006 18:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Een deel heeft Dude aan NJ (die de kaart heeft geschreven) gegeven (heeft hij ook alweer vernietigd), ander deel via de DPS inderdaad.
oe, kasteel is ook errug lekker. Mooi flesje ookquote:Op zaterdag 30 december 2006 19:07 schreef Paladijn het volgende:
Goed bier trouwens opa, hoewel ik het morgen maar bij kasteelbier hou
Vanavond maar ff aan de beerenburg, beetje droge keel na't open rijden vanmiddag
Vliegjes happenquote:Op zaterdag 30 december 2006 19:07 schreef Paladijn het volgende:
Goed bier trouwens opa, hoewel ik het morgen maar bij kasteelbier hou
Vanavond maar ff aan de beerenburg, beetje droge keel na't open rijden vanmiddag
Viel erg mee met de vliegjes; ben gewoon wat verkouden ofzoquote:Op zaterdag 30 december 2006 19:17 schreef lipje het volgende:
Vliegjes happen
jammer dat er niet zoveel vliegjes zijn nuAlleen schijtvogels
dan zou het kunnen dat er ook een zwarte Passat aanwezig is.quote:
kom je aan met je lease mx-5quote:
:voor de meet heb ik wel een circuitbak (hoop ikquote:
quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:54 schreef lipje het volgende:die heb ik ook gezien. Nu weet je wat Baracuda gedaan heeft met zijn aanhanger en waarom ie niet meer 400km hoefde te rijden
Ik verdubbel hetquote:Op zaterdag 30 december 2006 20:13 schreef BaraCuda het volgende:
Lex als je met deze wind in je visa over de zeelandbrug gaat ben je een held en krijg je 1 euro![]()
Hij waait de afsluitdijk al af voor hij daar aankomtquote:Op zaterdag 30 december 2006 20:13 schreef BaraCuda het volgende:
Lex als je met deze wind in je visa over de zeelandbrug gaat ben je een held en krijg je 1 euro![]()
Ik las je post en heb er maar 1 reactie voor;quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:06 schreef Paladijn het volgende:
Binnenkort een tsunami van gespot posters hier
'avond trouwens
OMG, ben helemaal vergeten dat ik morgen ook nog mijn vuurwerk afgeleverd krijg.quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:26 schreef BaraCuda het volgende:
Bij vuurwerk afsteken staat er ook veel wind![]()
Sta je dan met 500 euro aan vuurpijlen![]()
Ik ging er wel een beetje van uit als ik heel eelrijk ben. Wil wel graga met iemand meerijden, anders houd ik de rest zo op op de autobahn met mn topsnelhiedquote:
Gewoon een paar uur eerder vertrekken, komen we allemaal op dezelfde tijd aanquote:Op zaterdag 30 december 2006 20:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ging er wel een beetje van uit als ik heel eelrijk ben. Wil wel graga met iemand meerijden, anders houd ik de rest zo op op de autobahn met mn topsnelhied
quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:30 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ik las je post en heb er maar 1 reactie voor;
![]()
Vooral dat regeltje dat gaat van "van een ieder spotwaardig vindt" ofzo is zo treurig..
..als ze zich stug daaraan gaan houden ga ik elke baggerauto die ik voor de lens krijg posten.
En mag wat mij betreft wel een [gespot binnenland] en een [gespot buitenland] gaan komen,
heb je veel meer aan imho.
Samen oprijden is leuker.quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:48 schreef M5 het volgende:
[..]
Gewoon een paar uur eerder vertrekken, komen we allemaal op dezelfde tijd aan
Zal wel wat meevallen, bovendien zuipt mijn mazda opmerkelijk veel minder < 160quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ging er wel een beetje van uit als ik heel eelrijk ben. Wil wel graga met iemand meerijden, anders houd ik de rest zo op op de autobahn met mn topsnelhied
't was ook niet serieus bedoeld, tuurlijk is het leuker om samen te rijden.quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Samen oprijden is leuker.
En met deze wind ga ik echt niet rijden nee
Wie zei dat we het hele stuk over de autobahn gaan?quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:00 schreef Alexxxxx het volgende:
Ach, als niemand er problemen mee heeft om 100 a 90 over de autobahn te gaan....Ik KAN wel 120 (schijnt) maar dat is niet echt goed voor het beestje, uren lang plankgas rijden...
De Visa is gemaakt voor binnendoorwegenquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:01 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Wie zei dat we het hele stuk over de autobahn gaan?
Ik dacht voor akkers, net als de 2cvquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De Visa is gemaakt voor binnendoorwegen
Rasautist.quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:08 schreef Paladijn het volgende:
Wat is die Jaguarized ook een dweil eigenlijk, meteen alles op zichzelf projecteren en zichzelf aangevallen voelen
En lezen is ook al moeilijk blijkbaar, hier verder discusieren kan blijkbaar niet en meteen schermen met london spots, welke ik niet erg vind zolang ie ze maar niet 2+ maanden lang spammed
Dat werrd me tijdens de proefrit inderdaad gedemonstreerdquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:03 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik dacht voor akkers, net als de 2cv
* Paladijn rent
DIe spots post ie maar mooi in een apart topic.quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:08 schreef Paladijn het volgende:
Wat is die Jaguarized ook een dweil eigenlijk, meteen alles op zichzelf projecteren en zichzelf aangevallen voelen
En lezen is ook al moeilijk blijkbaar, hier verder discusieren kan blijkbaar niet en meteen schermen met london spots, welke ik niet erg vind zolang ie ze maar niet 2+ maanden lang spammed
Als het er een stuk of 5-6 zijn kan het wmb wel in gespot, als het er weer 200 zijn mag ie zijn eigen fotoalbum openenquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
DIe spots post ie maar mooi in een apart topic.
op autogespot.com is hij god.quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:14 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Als het er een stuk of 5-6 zijn kan het wmb wel in gespot, als het er weer 200 zijn mag ie zijn eigen fotoalbum openen
Heeft ie eigenlijk een website met al zijn spots, of wordt Autogespot.com daarvoor gebruikt?
Met 40 maagden en mensen die voor hem rennen?quote:
Ja, zoveel heb jij er niet gepost he?quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:15 schreef Paladijn het volgende:
http://sport.fok.nl/f1/nieuws/32746
er zijn een stuk of 20 actieve leden, en ik schat dat daarvan zo'n 19 maagd zijn, en 19 voor hem rennen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:16 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Met 40 maagden en mensen die voor hem rennen?
Dat moet ik ook nog eens zien te regelen
Nee, ik zou het haar ook niet na kunnen doenquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, zoveel heb jij er niet gepost he?
En ze geloven dat er een RS4 B7 bestaatquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
er zijn een stuk of 20 actieve leden, en ik schat dat daarvan zo'n 19 maagd zijn, en 19 voor hem rennen.
(Ja, ik ben er dus ook actief lid... op het forum...Niet op de siet, ik bief niet andermans copyright op mijn foto's)
Weet ik veelquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:29 schreef Paladijn het volgende:
Nice Sjoewe, waar zijn die foto's genomen?
Aangezien het een buitgemaakte T34 is zal het bevind de tank zich ergens tussen het vlak Stalingrad - Polenquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:34 schreef Paladijn het volgende:
ik dacht dat je'm net gevonden had, maar zie nu dat je'm zelf host
Mensen en't uniformpje zien er wel oostblok uit, dus zou idd wel Polen kunnen zijn.
Wat me opviel was dat er geen lijken inzaten, ze konden blijkbaar op tijd eruitquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:37 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Aangezien het een buitgemaakte T34 is zal het bevind de tank zich ergens tussen het vlak Stalingrad - Polen
quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:34 schreef Paladijn het volgende:
np Opa, kon er wel om lachen eerlijk gezegd
Gewoon gevonden. Ik schrijf geen papers over veldslagenquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:52 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Wat me opviel was dat er geen lijken inzaten, ze konden blijkbaar op tijd eruit
Plaatje trouwens gevonden voor een van de tevele scripties die je in moet leveren bij geschiedenis of kwam je'm toevallig tegen op't web?
Man, ik wist nieteens dat dat bestond!quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:05 schreef Paladijn het volgende:
Weet iemand hier trouwens een mp3 speler voor windows die dynamic playlists maakt op basis van gerelateerde artiesten (via bv. last.fm zoals Listen! dat doet). Ik heb de afgelopen week wat zitten kutten met de nieuwe winramp en de bijgeleverde predixis musicmatch, maar nummers van Dune als identiek beschouwen aan Poep in je hoofd van de raggende mannen en Hello van Lionel Richie (top 2000) is mij wat teveel van't goede.
Wat ik dus eigenlijk zoek is: klik een willekeurig nummer aan wat je op dat moment aanspreekt -> automatisch wordt de lijst verder aangevuld met soortgelijke muziek uit je collectie.
Omdat ik het te druk (ga) heb(ben) om te modden, dus dan krijg ik ook niet de neiging om dat te gaan doen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:04 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Hij was goed ja![]()
Waarom heb jij een ban aangevraagd?![]()
Hop weg![]()
Wat kan er in (CD? casette?, MP3?) En zitten er speakers bij? Wat vraag je er voor, en waar kan ik die radio afhalen?quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:07 schreef Opa_vertelt het volgende:
Alexxxxx, ik heb nog wel een autoradio liggen voor je.
(lees net dat je er geen hebt)
Het is ook vrij nieuw, maar op zich erg cool als je een keer geen zin hebt om per album te luisteren.quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:08 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Man, ik wist nieteens dat dat bestond!![]()
* Opa_vertelt voelt zich oud![]()
Hij is gratis, en ik ga nú kijken wat voor ding het is.quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wat kan er in (CD? casette?, MP3?) En zitten er speakers bij? Wat vraag je er voor, en waar kan ik die radio afhalen?
quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:13 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Hij is gratis, en ik ga nú kijken wat voor ding het is.
(hij werkt 100% zeker, heb hem toendertijd werkend uit mijn golfje gehaald)
Ohquote:Op zaterdag 30 december 2006 22:09 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Omdat ik het te druk (ga) heb(ben) om te modden, dus dan krijg ik ook niet de neiging om dat te gaan doen.
Fijn dat je zo gehoorzaam bent aan je baasquote:Op zaterdag 30 december 2006 22:16 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Pfjew. Anders ging ik meteen een unban aanvragen hoor!!
Mijn baas is op vakantiequote:Op zaterdag 30 december 2006 22:17 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Fijn dat je zo gehoorzaam bent aan je baas![]()
Tofquote:Op zaterdag 30 december 2006 22:21 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest
Over een jaartje mag je komen verven trouwens als alles mee zit![]()
Kweetni, woensdag praten enzoquote:Op zaterdag 30 december 2006 22:22 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Tof. Wanneer mag je koekeloeren enzo?
Spannend weerquote:Op zaterdag 30 december 2006 22:23 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Kweetni, woensdag praten enzo![]()
Dan geld in orde maken![]()
Drukke week volgende week![]()
Mja, nu hoef ik alleen voor het geld te zorgenquote:
Moet je een flinke voorschot regelen dan? Of is het koop? Of wat?quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:25 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mja, nu hoef ik alleen voor het geld te zorgen1e keus heb ik nu al
![]()
Maar geld regelen is wel spannend![]()
Hoezo spannend? Offertes aanvragen bij diverse banken en die vergelijken - de beste voor jou eruit pakkenquote:Op zaterdag 30 december 2006 22:25 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mja, nu hoef ik alleen voor het geld te zorgen1e keus heb ik nu al
![]()
Maar geld regelen is wel spannend![]()
Yep, radio-cassette. Oldskoolquote:Op zaterdag 30 december 2006 22:38 schreef Alexxxxx het volgende:
passen die in mn kleine speakergaatjes? Als ik het geod zie dus een radio-casettespeler?
"Unaaaaa palomaaa blancaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa"quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:38 schreef Alexxxxx het volgende:
passen die in mn kleine speakergaatjes? Als ik het geod zie dus een radio-casettespeler?
8 cm doorsnee of zo?quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:40 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Yep, radio-cassette. Oldskool
En hoe groot zijn je speakergaatjes? (volgens mij zijn die boxen 13cm ofzo)
"ijm jast a burt in de skaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii"quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
"Unaaaaa palomaaa blancaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa"
cassettebandje-mp3-converter.quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
"Unaaaaa palomaaa blancaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa"
2e van links ziet er niet echt geweldig uit.quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:41 schreef spectrumanalyser het volgende:
vandaag bougie's, bougiekabels, rotor en verdelerkap vernieuwd. zo zien m'n oude bougie's eruit:
[afbeelding]
Hoewel ik tegen vandalisme ben, vindt ik dit best een strakke actiequote:Op zaterdag 30 december 2006 22:46 schreef Alexxxxx het volgende:
http://dump.geenstijl.nl/mediabase/8367/3e273b6e/index.html
Tukker.quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:53 schreef ThaFreak het volgende:
zoow alles klaar voor morgen![]()
schuur vol drank, zolder vol vuurwerk![]()
neeh, dan was ik wel carbid wezen schieten oidquote:
Gisteren gedaanquote:Op zaterdag 30 december 2006 22:59 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
neeh, dan was ik wel carbid wezen schieten oid![]()
Binnenkort eens even regelen danquote:Op zaterdag 30 december 2006 22:57 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Twello of apeldoorn, wat jij wil.
Of op een PTA meet, mocht die ooit komen
Hierook traditie jaquote:Op zaterdag 30 december 2006 22:59 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
neeh, dan was ik wel carbid wezen schieten oid![]()
NP, ding blijft hier wel liggenquote:Op zaterdag 30 december 2006 23:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Binnenkort eens even regelen danEn dit kopen
quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:05 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
NP, ding blijft hier wel liggen ^O^
Die link werkt trouwens niet, dus ik weet niet wat je nog wil kopen ;)
1 |
boeren en opa's danquote:
ipod of ndersoortige MP3speler heb ik niet, en als ik die hiervoor ozu kopen zou ik dom zijn, want een autoradio met MP3 is dan net zo duur.... discman heb ik welquote:Op zaterdag 30 december 2006 23:09 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
[afbeelding]
Aha! Best een goed id, kan je er ook een ipod ofzo op aansluiten (denk ik)
Tsk, je topic is nu nog maar bij 2 pagina's.. Ik kreeg ooit eens 7 pagina's vol in 2 uurquote:
Ik had een discman (zo'n ouderwetse, zonder antishock enzo)quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ipod of ndersoortige MP3speler heb ik niet, en als ik die hiervoor ozu kopen zou ik dom zijn, want een autoradio met MP3 is dan net zo duur.... discman heb ik welEn een Visa hobbelt niet, dus dat kan best denk ik
die was zo zeiknat van de olie dat ik denk dat er wat op de elektrode is gedruipt ten tijde van het loshalen.quote:2e van links ziet er niet echt geweldig uit.
quote:
gerechtigheidquote:Op zaterdag 30 december 2006 22:46 schreef Alexxxxx het volgende:
http://dump.geenstijl.nl/mediabase/8367/3e273b6e/index.html
Da's een SD1 ja, zonder het reservewiel op je kofferbak maar wel met V8quote:
idd, en een héle dikke v8 (met bijpassend geluid).quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:46 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Da's een SD1 ja, zonder het reservewiel op je kofferbak maar wel met V8
Een hele dikke V8 ja. Maar power.. .ho maarquote:Op zaterdag 30 december 2006 23:47 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
idd, en een héle dikke v8 (met bijpassend geluid).
En zúípen dat dat ding deed jonge..![]()
Ik kocht dat ding toen puur voor het geluidquote:Op zaterdag 30 december 2006 23:49 schreef M5 het volgende:
[..]
Een hele dikke V8 ja. Maar power.. .ho maarGelukkig een laag wagen gewicht.
M5 heeft het niet zo op non-Duitsche motorenquote:Op zaterdag 30 december 2006 23:51 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ik kocht dat ding toen puur voor het geluid![]()
Heb er maar een half jaartje in gereden trouwens.
Trouwens, echt langzaam was hij niet hoor, had een top van zo'n 220km/h
Zolang je maar goed uitkijkt bij kruisingen en naar suicidale voetgangers en fietsers. Degene die voor ons geflitst werd voor 'door rood rijden' zag het licht op oranje staan bv. "nog ff snel gas bij"quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb vandaag ook al de nodige snelheidsovertredingen gedaan, en een paar keer een net op rood springend icht meegepikt
"Oh, we rijdne nu net een 70 zone uit!"
Er zijn ook wel niet-Duitse motoren die ik wel mag.quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:54 schreef Paladijn het volgende:
[..]
M5 heeft het niet zo op non-Duitsche motoren
Uitzondering op de regelquote:Op zondag 31 december 2006 00:00 schreef M5 het volgende:
[..]
Er zijn ook wel niet-Duitse motoren die ik wel mag.
zoals de 652 cc tweecilinder luchtgekoelde boxermotor van Citroënquote:Op zondag 31 december 2006 00:00 schreef M5 het volgende:
[..]
Er zijn ook wel niet-Duitse motoren die ik wel mag.
Hehe, het gaat natuurlijk ook om het geheel. Een auto kan er zeer fraai uitzien, maar als ze als een draak rijdt kun je er nog niets mee.quote:Op zondag 31 december 2006 00:03 schreef M5 het volgende:
[..]
Meer dan je denkt. Meestal is het de auto er om heen die ik níet mag
Zolang je met die verhoofde en verlengde bus Alfa 155s inhaalt gaat het wel goed, toch??quote:Op zondag 31 december 2006 00:21 schreef PeuRac het volgende:
Tering wat stormt het al zeg. Ik reed met een verhoogde en verlengde bus door A'dam, erg fijn als je ineens op een brug over een gracht rijdt![]()
Nee joh, die 155's waaien allemaal van de weg af, vraag Bo maar!quote:Op zondag 31 december 2006 00:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zolang je met die verhoofde en verlengde bus Alfa 155s inhaalt gaat het wel goed, toch??
Jij moet je niet zoveel inlezenquote:Op zondag 31 december 2006 00:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zolang je met die verhoofde en verlengde bus Alfa 155s inhaalt gaat het wel goed, toch??
Je hebt een gratis kickje.quote:Op zondag 31 december 2006 00:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij moet je niet zoveel inlezenNeeh dat was in de tunnel en dr reed iemand vooraan 40 ofso dus toen vond ik dat ik dr maar ff langs moest, maar omdat de rijbanen daar uit elkaar gaan en ik wel de rechter moest hebben, moest ik ff gas bij geven.
Je bent vergeten te vragen om een foto van't interieurquote:
quote:
kijk nog maar eensquote:Op zondag 31 december 2006 00:33 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je bent vergeten te vragen om een foto van't interieur
Hij was heel leuk geweest, als t mijn auto niet was geweestquote:Op zondag 31 december 2006 00:38 schreef Paladijn het volgende:
Je moet toegeven, 't is een meesterlijke soep van Sjoewe
Die is van z'n moeder man, daar mocht 'ie alleen af en toe z'n zusje mee ophalen en wegbrengenquote:Op zondag 31 december 2006 00:41 schreef Paladijn het volgende:
Heeft ie zijn Rover 214 verkocht dan?
Die was van zijn moeder, hij rijdt nu in de Punto van zijn moeder met lekke uitlaatquote:Op zondag 31 december 2006 00:41 schreef Paladijn het volgende:
Heeft ie zijn Rover 214 verkocht dan?
ohquote:Op zondag 31 december 2006 00:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die is van z'n moeder man, daar mocht 'ie alleen af en toe z'n zusje mee ophalen en wegbrengen
Hij kan em niet betalenquote:Op zondag 31 december 2006 00:43 schreef Paladijn het volgende:
[..]
oh
En dan nu peumpen in een 155 1.8
Die 650 euro voor het in de hens steken ook niet?quote:
quote:Op zondag 31 december 2006 00:45 schreef hermandeperman het volgende:
Maarre Peu, het woord "emigreren" in je Alfa-OP stemt me positief. Het gaat dus toch allemala door?
Doe je goed.quote:Op zondag 31 december 2006 00:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
van Februari t/m Mei zit ik in Finland, Juni - Augustus in Spanje en September - Januari weer in Finland
In finland is stage, in Spanje ga ik werken, helaas niet aan de kust, maar alles is beter dan het nederlandse weer.quote:Op zondag 31 december 2006 00:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Doe je goed.
Stage lopen of lessen volgen?
Of huiswerk door anderen laten maken?
Ach, ik heb het gevoel dat het huis hier straks omvalt, dus opzich heb je gelijkquote:Op zondag 31 december 2006 00:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
In finland is stage, in Spanje ga ik werken, helaas niet aan de kust, maar alles is beter dan het nederlandse weer.
Waarom 'moet' je dat?quote:Op zondag 31 december 2006 00:52 schreef PeuRac het volgende:
Spanje is eigenlijk meer uit noodzaak trouwens, ik ben heel slecht in het leren van talen en ik moet over 2 jaar vloeiend spaans spreken (welke idioot bedenkt dat dan ook) dus ik hoop door er 3 maanden te werken, het me een beetje eigen te maken, er contacten aan over te houden en op die manier spaans te leren.
M'n neef ging afstuderen in Italië en sprak het na 3 maanden vloeiend. Het is dus goed mogelijkquote:Op zondag 31 december 2006 00:52 schreef PeuRac het volgende:
Spanje is eigenlijk meer uit noodzaak trouwens, ik ben heel slecht in het leren van talen en ik moet over 2 jaar vloeiend spaans spreken (welke idioot bedenkt dat dan ook) dus ik hoop door er 3 maanden te werken, het me een beetje eigen te maken, er contacten aan over te houden en op die manier spaans te leren.
Ik doe een internationale opleiding en een van de vereisten is dat je naast engels nog een taal vloeiend leert spreken. Nederlands mocht niet, duits spreek ik al vloeiend en vond ik dus onzin om te kiezen, frans heb ik een hekel aan, Italiaans kon niet, dus bleef spaans over. Maar wat een kuttaal is dat zegquote:
Een accent houd je altijd, dus dat lijkt me het probleem niet.quote:Op zondag 31 december 2006 00:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik doe een internationale opleiding en een van de vereisten is dat je naast engels nog een taal vloeiend leert spreken. Nederlands mocht niet, duits spreek ik al vloeiend en vond ik dus onzin om te kiezen, frans heb ik een hekel aan, Italiaans kon niet, dus bleef spaans over. Maar wat een kuttaal is dat zegachteraf had ik beter duits kunnen kiezen, dus ik hoop deze zomer over te kunnen stappen. Mocht dat niet lukken dan heb ik de zomer echt nodig.
@ herman, dat denk ik ook wel, ik heb duits geleerd door vrienden in Duitsland waarmee ik dat dus ook altijd spreek, nu spreek ik alleen wel met een oost-duits accent![]()
dat is dus mijn dilemma, moet ik nu mn studie iets lichter maken door duits te kiezen met het risico dat ik na mn studie alsnog spaans moet leren (aangezien het de meest of op een na meest gesproken taal ter wereld is) of neem ik gewoon de tijd en doe ik spaans er nu gewoon bij.quote:Op zondag 31 december 2006 00:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Een accent houd je altijd, dus dat lijkt me het probleem niet.
En ik zou Spaans houden. Jezelf de 2e wereldtaal eigen maken is nooit weg.
ik heb nog eens gekeken, en je zou nu toch bijna moeten wteen dat ik niet aan gastmodden doe als het geen levensbedreigende situatie isquote:Op zondag 31 december 2006 00:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
zou je nog eens willen kijken en hermans reactie willen verwijderen?
Ik studeer niet echt voor een specifieke branche, op t niveau waar ik uiteindelijk op terecht zal komen is dat ook vrij irrelevant eigenlijk.quote:Op zondag 31 december 2006 01:12 schreef hermandeperman het volgende:
Ligt er natuurlijk aan welke taal er in je branche vaker voorkomt
Maar ik ben tukken
Ik ken hun vrachtwagentje wel, ze hallen de echt gammele bakken op bij Verbaak, onze eigen lokale gammelebakkenspecialist. Maar ik hoop dan altijd maar dat ze die dus gewoon demonteren....quote:Op zondag 31 december 2006 00:44 schreef Paladijn het volgende:
lexxx, ken jij deze zaak? http://www.schaapbron.nl/
Ik weet van AutoJoure dat je er geen auto wilt halen, maar verder... :x
Ze hebben ook een 924S 2.5 voor weinig te koop staanquote:Op zondag 31 december 2006 01:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ken hun vrachtwagentje wel, ze hallen de echt gammele bakken op bij Verbaak, onze eigen lokale gammelebakkenspecialist. Maar ik hoop dan altijd maar dat ze die dus gewoon demonteren....
we hangen je wel aan mijn trekhaakquote:Op zaterdag 30 december 2006 20:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Samen oprijden is leuker.
En met deze wind ga ik echt niet rijden nee
ik kwam een 924 voor 1500 euro tegen op autotrader (ergens in Utrecht)quote:Op zondag 31 december 2006 01:20 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ze hebben ook een 924S 2.5 voor weinig te koop staan
Ik ga volgende week wel even onaangekondigd langs om te kijken of't wat is.. kan ik meteen kijken of ik fatsoenlijk in de auto pas.
Nu maar eens slapen, morgenvroeg naar pake en beppe
flesje alcohol op?quote:
nee van die ibrufen ofzoquote:
Ik zal eens kijken, ze staan helaas doorgaans niet heel lang te koop en vaak zonder of met aankomende APK.quote:Op zondag 31 december 2006 01:49 schreef lipje het volgende:
[..]
ik kwam een 924 voor 1500 euro tegen op autotrader (ergens in Utrecht)
ADHDerquote:Op zondag 31 december 2006 02:44 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee van die ibrufen ofzo
kiespijn begon paar dagen geleden, en nu doet alles aan die kant pijn. Kan er niet eens van slapen
Ja goedquote:Op zondag 31 december 2006 02:19 schreef BoJo het volgende:
welkom terug Herban, hoe was de vakantie?
En uiteraard ben ik weer van de partij bij een Ring meet, ik wil weer meerdere keren gaan aankomend jaar.
Goed idee. Maar hoe start ik opnieuw op als de muis en toetsenbord op één stekker zitten?quote:Op zondag 31 december 2006 11:52 schreef lipje het volgende:
muis verwijderen en opnieuw opstarten, vervolgens weer uitzetten en met muis opstarten?
Ik denk dat het ook oznder dat soort fratsen kan, want in Sandra haar account werkt de cursor wel gewoon....quote:Op zondag 31 december 2006 12:02 schreef lipje het volgende:
aanzetten, windows laten trippen, uitzetten
Jawel, flink gegeten bij paps en mamsquote:Op zondag 31 december 2006 10:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja goed
Genoeg (kunst)sneeuw, en omdat we zo vroeg gingen was het lekker rustig voor kerst. Heerlijk geskied dus, alleen weinig off-piste
Maar beter dan veel anderen die niet konden skieen
![]()
En altijd leuke auto's natuurlijk daar
Jij leuke kerst gehad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |