Ik neem aan dat het over een cursor gaat als in een ding waar je mee typt, althans, zoeen streepje. Snapte?quote:Op zondag 31 december 2006 12:13 schreef slakkie het volgende:
Check ff je de properties van je muis. Windows heeft ergens zo'n optie zitten dat ie default naar de OK button enzo verspringt. Weet ff niet hoe die tab moet heten, maar het zit ergens onder je muis properties (control panel > en dan verder).
Uhh, neequote:Op zondag 31 december 2006 12:15 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het over een cursor gaat als in een ding waar je mee typt, althans, zoeen streepje. Snapte?.
Jouw tactiek werkte in ieder geval nietquote:Op zondag 31 december 2006 12:17 schreef slakkie het volgende:
[..]
Uhh, nee![]()
Of ja.. Maar dan weet ik de oplossing weer niet (dus dan snap ik het wel, maar begrijp ik het niet - Bassie!!)
inderdaad. configuratiescherm > muis > tabbad opties voor de aanwijzer > uitlijnen > vinkje uit (anwijzer in dialoogvensters automatisch op de standaardknop plaatsen)quote:Op zondag 31 december 2006 12:13 schreef slakkie het volgende:
Check ff je de properties van je muis. Windows heeft ergens zo'n optie zitten dat ie default naar de OK button enzo verspringt. Weet ff niet hoe die tab moet heten, maar het zit ergens onder je muis properties (control panel > en dan verder).
En dat werkt dus niet.quote:Op zondag 31 december 2006 12:31 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
inderdaad. configuratiescherm > muis > tabbad opties voor de aanwijzer > uitlijnen > vinkje uit (anwijzer in dialoogvensters automatisch op de standaardknop plaatsen)
tot en met het tabblad general gata het goed, maar daar staat geen 'Allways use cursor keys to navigate'?quote:Op zondag 31 december 2006 12:54 schreef Goldfish het volgende:
Dat kan je in Firefox instellen:
Tools - Options - Advanced - Tabblad General - Vinkje 'Allways use cursor keys to navigate' uitzetten.
Ah, het is mijn gebrekkige Engels dat het hem deed, ik heb een NL versie van FireFox, het bovenste vinkje uitgezet, en nu werkt het weer zoals het hoort, dank je!quote:Op zondag 31 december 2006 13:01 schreef Goldfish het volgende:
In het vakje 'Accessability' (Het eerste vakje) is het bij mij de eerste optie, net boven 'Search for text when I start typing'.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |