is goed. VOnd jij het ook zo tof?quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:00 schreef Sjoem het volgende:
Alex? Als er achter de schermen een topic is over een FOK!-nieuwjaarskaart. Wil je dan ook dankjewel van mij zeggen?
Jawelquote:Op zaterdag 30 december 2006 18:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
is goed. VOnd jij het ook zo tof?
op bezoek bij vriendenquote:Op zaterdag 30 december 2006 17:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wat daar?Voor een trein liggen?
Een deel heeft Dude aan NJ (die de kaart heeft geschreven) gegeven (heeft hij ook alweer vernietigd), ander deel via de DPS inderdaad.quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:06 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Jawel. Ik dacht eerst "wtf krijgen we nou dan!" en ik vroeg me af hoe ze aan mijn adres kwamen, ik dacht dat Dude alles door zat te pasen
. Maar volgens mij hebben we ons adres in dat crew-geval-ding in moeten vullen, toch
?
Coolquote:Op zaterdag 30 december 2006 18:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Een deel heeft Dude aan NJ (die de kaart heeft geschreven) gegeven (heeft hij ook alweer vernietigd), ander deel via de DPS inderdaad.
oe, kasteel is ook errug lekker. Mooi flesje ookquote:Op zaterdag 30 december 2006 19:07 schreef Paladijn het volgende:
Goed bier trouwens opa, hoewel ik het morgen maar bij kasteelbier hou
Vanavond maar ff aan de beerenburg, beetje droge keel na't open rijden vanmiddag
Vliegjes happenquote:Op zaterdag 30 december 2006 19:07 schreef Paladijn het volgende:
Goed bier trouwens opa, hoewel ik het morgen maar bij kasteelbier hou
Vanavond maar ff aan de beerenburg, beetje droge keel na't open rijden vanmiddag
Viel erg mee met de vliegjes; ben gewoon wat verkouden ofzoquote:Op zaterdag 30 december 2006 19:17 schreef lipje het volgende:
Vliegjes happen
jammer dat er niet zoveel vliegjes zijn nuAlleen schijtvogels
dan zou het kunnen dat er ook een zwarte Passat aanwezig is.quote:
kom je aan met je lease mx-5quote:
:voor de meet heb ik wel een circuitbak (hoop ikquote:
quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:54 schreef lipje het volgende:die heb ik ook gezien. Nu weet je wat Baracuda gedaan heeft met zijn aanhanger en waarom ie niet meer 400km hoefde te rijden
Ik verdubbel hetquote:Op zaterdag 30 december 2006 20:13 schreef BaraCuda het volgende:
Lex als je met deze wind in je visa over de zeelandbrug gaat ben je een held en krijg je 1 euro![]()
Hij waait de afsluitdijk al af voor hij daar aankomtquote:Op zaterdag 30 december 2006 20:13 schreef BaraCuda het volgende:
Lex als je met deze wind in je visa over de zeelandbrug gaat ben je een held en krijg je 1 euro![]()
Ik las je post en heb er maar 1 reactie voor;quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:06 schreef Paladijn het volgende:
Binnenkort een tsunami van gespot posters hier
'avond trouwens
OMG, ben helemaal vergeten dat ik morgen ook nog mijn vuurwerk afgeleverd krijg.quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:26 schreef BaraCuda het volgende:
Bij vuurwerk afsteken staat er ook veel wind![]()
Sta je dan met 500 euro aan vuurpijlen![]()
Ik ging er wel een beetje van uit als ik heel eelrijk ben. Wil wel graga met iemand meerijden, anders houd ik de rest zo op op de autobahn met mn topsnelhiedquote:
Gewoon een paar uur eerder vertrekken, komen we allemaal op dezelfde tijd aanquote:Op zaterdag 30 december 2006 20:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ging er wel een beetje van uit als ik heel eelrijk ben. Wil wel graga met iemand meerijden, anders houd ik de rest zo op op de autobahn met mn topsnelhied
quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:30 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ik las je post en heb er maar 1 reactie voor;
![]()
Vooral dat regeltje dat gaat van "van een ieder spotwaardig vindt" ofzo is zo treurig..
..als ze zich stug daaraan gaan houden ga ik elke baggerauto die ik voor de lens krijg posten.
En mag wat mij betreft wel een [gespot binnenland] en een [gespot buitenland] gaan komen,
heb je veel meer aan imho.
Samen oprijden is leuker.quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:48 schreef M5 het volgende:
[..]
Gewoon een paar uur eerder vertrekken, komen we allemaal op dezelfde tijd aan
Zal wel wat meevallen, bovendien zuipt mijn mazda opmerkelijk veel minder < 160quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ging er wel een beetje van uit als ik heel eelrijk ben. Wil wel graga met iemand meerijden, anders houd ik de rest zo op op de autobahn met mn topsnelhied
't was ook niet serieus bedoeld, tuurlijk is het leuker om samen te rijden.quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Samen oprijden is leuker.
En met deze wind ga ik echt niet rijden nee
Wie zei dat we het hele stuk over de autobahn gaan?quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:00 schreef Alexxxxx het volgende:
Ach, als niemand er problemen mee heeft om 100 a 90 over de autobahn te gaan....Ik KAN wel 120 (schijnt) maar dat is niet echt goed voor het beestje, uren lang plankgas rijden...
De Visa is gemaakt voor binnendoorwegenquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:01 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Wie zei dat we het hele stuk over de autobahn gaan?
Ik dacht voor akkers, net als de 2cvquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De Visa is gemaakt voor binnendoorwegen
Rasautist.quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:08 schreef Paladijn het volgende:
Wat is die Jaguarized ook een dweil eigenlijk, meteen alles op zichzelf projecteren en zichzelf aangevallen voelen
En lezen is ook al moeilijk blijkbaar, hier verder discusieren kan blijkbaar niet en meteen schermen met london spots, welke ik niet erg vind zolang ie ze maar niet 2+ maanden lang spammed
Dat werrd me tijdens de proefrit inderdaad gedemonstreerdquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:03 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik dacht voor akkers, net als de 2cv
* Paladijn rent
DIe spots post ie maar mooi in een apart topic.quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:08 schreef Paladijn het volgende:
Wat is die Jaguarized ook een dweil eigenlijk, meteen alles op zichzelf projecteren en zichzelf aangevallen voelen
En lezen is ook al moeilijk blijkbaar, hier verder discusieren kan blijkbaar niet en meteen schermen met london spots, welke ik niet erg vind zolang ie ze maar niet 2+ maanden lang spammed
Als het er een stuk of 5-6 zijn kan het wmb wel in gespot, als het er weer 200 zijn mag ie zijn eigen fotoalbum openenquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
DIe spots post ie maar mooi in een apart topic.
op autogespot.com is hij god.quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:14 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Als het er een stuk of 5-6 zijn kan het wmb wel in gespot, als het er weer 200 zijn mag ie zijn eigen fotoalbum openen
Heeft ie eigenlijk een website met al zijn spots, of wordt Autogespot.com daarvoor gebruikt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |