Die komen straks vast het geld en de auto ophalenquote:Op zaterdag 30 december 2006 12:33 schreef BoJo het volgende:
Alleen ze moesten eerst nog wat anders doen, dus ik heb het geld en de auto en zij deel 3 om het over te schrijven. Ze zouden of vanmiddag of dinsdag komen halen.
Toch voelt het niet lekker nog, zal blij zijn als ze hem meegenomen hebben![]()
die reacties had ie vast niet verwachtquote:Op zaterdag 30 december 2006 12:46 schreef lipje het volgende:
Open brief aan de bestuurder van de Ford Mondeo.
* BoJo steekt de 9 mm op zakquote:Op zaterdag 30 december 2006 12:35 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Die komen straks vast het geld en de auto ophalen![]()
Wat een eikel ook om er gewoon niks van te zeggenquote:Op zaterdag 30 december 2006 12:48 schreef vlad het volgende:
[..]
die reacties had ie vast niet verwacht![]()
zeker wetenquote:Op zaterdag 30 december 2006 12:55 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wat een eikel ook om er gewoon niks van te zeggen![]()
tuurlijk, ti's Fransquote:Op zaterdag 30 december 2006 13:06 schreef lipje het volgende:
en ja een 309 is er om je deur tegen te houden
Wie ben jij nou weer?quote:Op zaterdag 30 december 2006 14:04 schreef Klonk het volgende:
ik ga ergens heen waar ik niet zeker weet of ik daar op internet kan, dus hierbij wens ik al mijn PTA vriendjes een gesmeerd 2007 toe
En nog is er niemand die twijfelt aan de waarheid van dit verhaal.quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:46 schreef lipje het volgende:
Open brief aan de bestuurder van de Ford Mondeo.
quote:
Alleen bij wegrijdenquote:Op zaterdag 30 december 2006 16:18 schreef BaraCuda het volgende:
Hugo,
Bij schakelen op kart gebruik je die koppeling toch alleen als je weg rijdt he?![]()
Of ook bij terug schakelen?![]()
Ik was zo geschokt toen ik het las dat ik niet wist hoe te reageren.. (en dat zegt echt veel)quote:Op zaterdag 30 december 2006 15:57 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
En nog is er niemand die twijfelt aan de waarheid van dit verhaal.
Wilde wel eens zien wat voor reacties het uit kon lokken.
Ik rij geen 309.
Ben niet in de buurt van een C1000 geweest in Assen voor zover ik weet.
Ben niet iemand die een deuk in een deur zou trappen zoals daar werd gesuggereerd.
Rij alleen 205, geen proletenbak zoals een 309![]()
Jij ook een perfect 2007 gewenstquote:Op zaterdag 30 december 2006 14:04 schreef Klonk het volgende:
ik ga ergens heen waar ik niet zeker weet of ik daar op internet kan, dus hierbij wens ik al mijn PTA vriendjes een gesmeerd 2007 toe
omfgquote:Op zaterdag 30 december 2006 16:54 schreef GizartFRL het volgende:
`Kreeg zelfs een berichtje op mijn fotoboek.
Open brief aan de bestuurder van de Ford Mondeo.quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:57 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
omfgIk ga het vuur nog even aanwakkeren in dat topic.
quote:Op zaterdag 30 december 2006 15:57 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
En nog is er niemand die twijfelt aan de waarheid van dit verhaal.
Wilde wel eens zien wat voor reacties het uit kon lokken.
Ik rij geen 309.
Ben niet in de buurt van een C1000 geweest in Assen voor zover ik weet.
Ben niet iemand die een deuk in een deur zou trappen zoals daar werd gesuggereerd.
Rij alleen 205, geen proletenbak zoals een 309![]()
quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:17 schreef Opa_vertelt het volgende:
Misschien is mijn reactie ietwat 'over the top'
Gelukkig, geen halve zolen hier.quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:22 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee.
Een huis kopenquote:Op zaterdag 30 december 2006 17:21 schreef Opa_vertelt het volgende:
Jullie trouwens nog goede voornemens voor het nieuwe jaar?
Ik vind het een leuk wagentje, bevalt me beter dan ik dacht. Voelt heerlijk aan, maar zo onveilig als de pest. Maar dat boeit me verder niet. Veiligheid is zwaar overratedquote:Op zaterdag 30 december 2006 17:27 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Gelukkig, geen halve zolen hier.![]()
Zeg, over die Visa he..
..moet ik dat zien als een tijdelijke auto (tot je financieel beter zit), of wil je er echt lang in blijven rijden?
Niet dat het geen leuke auto is ofzo.. Maar ivm het veiligheidsgehalte van zo'n Visa. (hoe voelt'ie aan?)
(Of maak je niet zoveel kilometers?)
Als je niet dagelijks over snelwegen moet heb je hier wel redelijk gelijk inquote:Op zaterdag 30 december 2006 17:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik vind het een leuk wagentje, bevalt me beter dan ik dacht. Voelt heerlijk aan, maar zo onveilig als de pest. Maar dat boeit me verder niet. Veiligheid is zwaar overrated
op vakantie gaanquote:Op zaterdag 30 december 2006 17:21 schreef Opa_vertelt het volgende:
Jullie trouwens nog goede voornemens voor het nieuwe jaar?
Het is een ideaal 80 km wegen autootjequote:Op zaterdag 30 december 2006 17:38 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Als je niet dagelijks over snelwegen moet heb je hier wel redelijk gelijk in![]()
whehe we gaan ons dus beide niet kapot rijden....quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:45 schreef BoJo het volgende:
[..]
op vakantie gaan
En mezelf niet plat rijden op de Ring![]()
Als Doornbos er met 300 overheen kan, kan jij dat ookquote:Op zaterdag 30 december 2006 17:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Het is een ideaal 80 km wegen autootjeIk zie wel een beetje op tegen de afsluitdijk volgende week.
Oh ja hoor, geen probleem. Maar niet in de Visa. Tenzij het stormtquote:Op zaterdag 30 december 2006 17:50 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Als Doornbos er met 300 overheen kan, kan jij dat ook![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |