is goed. VOnd jij het ook zo tof?quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:00 schreef Sjoem het volgende:
Alex? Als er achter de schermen een topic is over een FOK!-nieuwjaarskaart. Wil je dan ook dankjewel van mij zeggen?
Jawelquote:Op zaterdag 30 december 2006 18:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
is goed. VOnd jij het ook zo tof?
op bezoek bij vriendenquote:Op zaterdag 30 december 2006 17:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wat daar?Voor een trein liggen?
Een deel heeft Dude aan NJ (die de kaart heeft geschreven) gegeven (heeft hij ook alweer vernietigd), ander deel via de DPS inderdaad.quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:06 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Jawel. Ik dacht eerst "wtf krijgen we nou dan!" en ik vroeg me af hoe ze aan mijn adres kwamen, ik dacht dat Dude alles door zat te pasen
. Maar volgens mij hebben we ons adres in dat crew-geval-ding in moeten vullen, toch
?
Coolquote:Op zaterdag 30 december 2006 18:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Een deel heeft Dude aan NJ (die de kaart heeft geschreven) gegeven (heeft hij ook alweer vernietigd), ander deel via de DPS inderdaad.
oe, kasteel is ook errug lekker. Mooi flesje ookquote:Op zaterdag 30 december 2006 19:07 schreef Paladijn het volgende:
Goed bier trouwens opa, hoewel ik het morgen maar bij kasteelbier hou
Vanavond maar ff aan de beerenburg, beetje droge keel na't open rijden vanmiddag
Vliegjes happenquote:Op zaterdag 30 december 2006 19:07 schreef Paladijn het volgende:
Goed bier trouwens opa, hoewel ik het morgen maar bij kasteelbier hou
Vanavond maar ff aan de beerenburg, beetje droge keel na't open rijden vanmiddag
Viel erg mee met de vliegjes; ben gewoon wat verkouden ofzoquote:Op zaterdag 30 december 2006 19:17 schreef lipje het volgende:
Vliegjes happen
jammer dat er niet zoveel vliegjes zijn nuAlleen schijtvogels
dan zou het kunnen dat er ook een zwarte Passat aanwezig is.quote:
kom je aan met je lease mx-5quote:
:voor de meet heb ik wel een circuitbak (hoop ikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |