Da's een SD1 ja, zonder het reservewiel op je kofferbak maar wel met V8quote:
idd, en een héle dikke v8 (met bijpassend geluid).quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:46 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Da's een SD1 ja, zonder het reservewiel op je kofferbak maar wel met V8
Een hele dikke V8 ja. Maar power.. .ho maarquote:Op zaterdag 30 december 2006 23:47 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
idd, en een héle dikke v8 (met bijpassend geluid).
En zúípen dat dat ding deed jonge..![]()
Ik kocht dat ding toen puur voor het geluidquote:Op zaterdag 30 december 2006 23:49 schreef M5 het volgende:
[..]
Een hele dikke V8 ja. Maar power.. .ho maarGelukkig een laag wagen gewicht.
M5 heeft het niet zo op non-Duitsche motorenquote:Op zaterdag 30 december 2006 23:51 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ik kocht dat ding toen puur voor het geluid![]()
Heb er maar een half jaartje in gereden trouwens.
Trouwens, echt langzaam was hij niet hoor, had een top van zo'n 220km/h
Zolang je maar goed uitkijkt bij kruisingen en naar suicidale voetgangers en fietsers. Degene die voor ons geflitst werd voor 'door rood rijden' zag het licht op oranje staan bv. "nog ff snel gas bij"quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb vandaag ook al de nodige snelheidsovertredingen gedaan, en een paar keer een net op rood springend icht meegepikt
"Oh, we rijdne nu net een 70 zone uit!"
Er zijn ook wel niet-Duitse motoren die ik wel mag.quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:54 schreef Paladijn het volgende:
[..]
M5 heeft het niet zo op non-Duitsche motoren
Uitzondering op de regelquote:Op zondag 31 december 2006 00:00 schreef M5 het volgende:
[..]
Er zijn ook wel niet-Duitse motoren die ik wel mag.
zoals de 652 cc tweecilinder luchtgekoelde boxermotor van Citroënquote:Op zondag 31 december 2006 00:00 schreef M5 het volgende:
[..]
Er zijn ook wel niet-Duitse motoren die ik wel mag.
Hehe, het gaat natuurlijk ook om het geheel. Een auto kan er zeer fraai uitzien, maar als ze als een draak rijdt kun je er nog niets mee.quote:Op zondag 31 december 2006 00:03 schreef M5 het volgende:
[..]
Meer dan je denkt. Meestal is het de auto er om heen die ik níet mag
Zolang je met die verhoofde en verlengde bus Alfa 155s inhaalt gaat het wel goed, toch??quote:Op zondag 31 december 2006 00:21 schreef PeuRac het volgende:
Tering wat stormt het al zeg. Ik reed met een verhoogde en verlengde bus door A'dam, erg fijn als je ineens op een brug over een gracht rijdt![]()
Nee joh, die 155's waaien allemaal van de weg af, vraag Bo maar!quote:Op zondag 31 december 2006 00:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zolang je met die verhoofde en verlengde bus Alfa 155s inhaalt gaat het wel goed, toch??
Jij moet je niet zoveel inlezenquote:Op zondag 31 december 2006 00:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zolang je met die verhoofde en verlengde bus Alfa 155s inhaalt gaat het wel goed, toch??
Je hebt een gratis kickje.quote:Op zondag 31 december 2006 00:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij moet je niet zoveel inlezenNeeh dat was in de tunnel en dr reed iemand vooraan 40 ofso dus toen vond ik dat ik dr maar ff langs moest, maar omdat de rijbanen daar uit elkaar gaan en ik wel de rechter moest hebben, moest ik ff gas bij geven.
Je bent vergeten te vragen om een foto van't interieurquote:
quote:
kijk nog maar eensquote:Op zondag 31 december 2006 00:33 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je bent vergeten te vragen om een foto van't interieur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |