Man, ik wist nieteens dat dat bestond!quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:05 schreef Paladijn het volgende:
Weet iemand hier trouwens een mp3 speler voor windows die dynamic playlists maakt op basis van gerelateerde artiesten (via bv. last.fm zoals Listen! dat doet). Ik heb de afgelopen week wat zitten kutten met de nieuwe winramp en de bijgeleverde predixis musicmatch, maar nummers van Dune als identiek beschouwen aan Poep in je hoofd van de raggende mannen en Hello van Lionel Richie (top 2000) is mij wat teveel van't goede.
Wat ik dus eigenlijk zoek is: klik een willekeurig nummer aan wat je op dat moment aanspreekt -> automatisch wordt de lijst verder aangevuld met soortgelijke muziek uit je collectie.
Omdat ik het te druk (ga) heb(ben) om te modden, dus dan krijg ik ook niet de neiging om dat te gaan doen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:04 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Hij was goed ja![]()
Waarom heb jij een ban aangevraagd?![]()
Hop weg![]()
Wat kan er in (CD? casette?, MP3?) En zitten er speakers bij? Wat vraag je er voor, en waar kan ik die radio afhalen?quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:07 schreef Opa_vertelt het volgende:
Alexxxxx, ik heb nog wel een autoradio liggen voor je.
(lees net dat je er geen hebt)
Het is ook vrij nieuw, maar op zich erg cool als je een keer geen zin hebt om per album te luisteren.quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:08 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Man, ik wist nieteens dat dat bestond!![]()
* Opa_vertelt voelt zich oud![]()
Hij is gratis, en ik ga nú kijken wat voor ding het is.quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wat kan er in (CD? casette?, MP3?) En zitten er speakers bij? Wat vraag je er voor, en waar kan ik die radio afhalen?
quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:13 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Hij is gratis, en ik ga nú kijken wat voor ding het is.
(hij werkt 100% zeker, heb hem toendertijd werkend uit mijn golfje gehaald)
Ohquote:Op zaterdag 30 december 2006 22:09 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Omdat ik het te druk (ga) heb(ben) om te modden, dus dan krijg ik ook niet de neiging om dat te gaan doen.
Fijn dat je zo gehoorzaam bent aan je baasquote:Op zaterdag 30 december 2006 22:16 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Pfjew. Anders ging ik meteen een unban aanvragen hoor!!
Mijn baas is op vakantiequote:Op zaterdag 30 december 2006 22:17 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Fijn dat je zo gehoorzaam bent aan je baas![]()
Tofquote:Op zaterdag 30 december 2006 22:21 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest
Over een jaartje mag je komen verven trouwens als alles mee zit![]()
Kweetni, woensdag praten enzoquote:Op zaterdag 30 december 2006 22:22 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Tof. Wanneer mag je koekeloeren enzo?
Spannend weerquote:Op zaterdag 30 december 2006 22:23 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Kweetni, woensdag praten enzo![]()
Dan geld in orde maken![]()
Drukke week volgende week![]()
Mja, nu hoef ik alleen voor het geld te zorgenquote:
Moet je een flinke voorschot regelen dan? Of is het koop? Of wat?quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:25 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mja, nu hoef ik alleen voor het geld te zorgen1e keus heb ik nu al
![]()
Maar geld regelen is wel spannend![]()
Hoezo spannend? Offertes aanvragen bij diverse banken en die vergelijken - de beste voor jou eruit pakkenquote:Op zaterdag 30 december 2006 22:25 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mja, nu hoef ik alleen voor het geld te zorgen1e keus heb ik nu al
![]()
Maar geld regelen is wel spannend![]()
Yep, radio-cassette. Oldskoolquote:Op zaterdag 30 december 2006 22:38 schreef Alexxxxx het volgende:
passen die in mn kleine speakergaatjes? Als ik het geod zie dus een radio-casettespeler?
"Unaaaaa palomaaa blancaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa"quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:38 schreef Alexxxxx het volgende:
passen die in mn kleine speakergaatjes? Als ik het geod zie dus een radio-casettespeler?
8 cm doorsnee of zo?quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:40 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Yep, radio-cassette. Oldskool
En hoe groot zijn je speakergaatjes? (volgens mij zijn die boxen 13cm ofzo)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |