Met 40 maagden en mensen die voor hem rennen?quote:
Ja, zoveel heb jij er niet gepost he?quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:15 schreef Paladijn het volgende:
http://sport.fok.nl/f1/nieuws/32746
er zijn een stuk of 20 actieve leden, en ik schat dat daarvan zo'n 19 maagd zijn, en 19 voor hem rennen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:16 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Met 40 maagden en mensen die voor hem rennen?
Dat moet ik ook nog eens zien te regelen
Nee, ik zou het haar ook niet na kunnen doenquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, zoveel heb jij er niet gepost he?
En ze geloven dat er een RS4 B7 bestaatquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
er zijn een stuk of 20 actieve leden, en ik schat dat daarvan zo'n 19 maagd zijn, en 19 voor hem rennen.
(Ja, ik ben er dus ook actief lid... op het forum...Niet op de siet, ik bief niet andermans copyright op mijn foto's)
Weet ik veelquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:29 schreef Paladijn het volgende:
Nice Sjoewe, waar zijn die foto's genomen?
Aangezien het een buitgemaakte T34 is zal het bevind de tank zich ergens tussen het vlak Stalingrad - Polenquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:34 schreef Paladijn het volgende:
ik dacht dat je'm net gevonden had, maar zie nu dat je'm zelf host
Mensen en't uniformpje zien er wel oostblok uit, dus zou idd wel Polen kunnen zijn.
Wat me opviel was dat er geen lijken inzaten, ze konden blijkbaar op tijd eruitquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:37 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Aangezien het een buitgemaakte T34 is zal het bevind de tank zich ergens tussen het vlak Stalingrad - Polen
quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:34 schreef Paladijn het volgende:
np Opa, kon er wel om lachen eerlijk gezegd
Gewoon gevonden. Ik schrijf geen papers over veldslagenquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:52 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Wat me opviel was dat er geen lijken inzaten, ze konden blijkbaar op tijd eruit
Plaatje trouwens gevonden voor een van de tevele scripties die je in moet leveren bij geschiedenis of kwam je'm toevallig tegen op't web?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |