Pfff, PTA, in dat subforum post ik niet hoorquote:Op vrijdag 29 december 2006 20:09 schreef GizartFRL het volgende:
Versnellingspook in zijn 1,3 of 5 zetten, zit ie het minste in de weg.
Auto met open dak is handig.
Cabrio heeft nog meer beenruimte.
In PTA liep hier een tijd geleden ook een soortgelijk draadje over.
*denkt aan een filmpje*quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:07 schreef Brighteyes het volgende:
Fiesta XR2i, pak 'em beet 12 jaar geleden, op een afgelegen landweggetje.
Het was mijn ontmaagding.Hoe romantisch.
Klote versnellingspook.Die moeten ze demontabel maken.
Wat let je, afzagen en schroefdraad er aan tappenquote:Op vrijdag 29 december 2006 20:07 schreef Brighteyes het volgende:
Same here....is best te doen dan op de achterbank van een Swiffiequote:Op zaterdag 30 december 2006 14:13 schreef MelliferaScutellata het volgende:
Ik doe altijd de voorste stoelen helemaal naar voren en klap ze naar voren (3 deurs). Dan heb ik alle ruimte achter...
Inderdaadquote:Op vrijdag 29 december 2006 20:12 schreef picobyte het volgende:
Alleen in een bestelbusje of station in de achterbak met veel dekens enzo, anders is het echt kudt.
het topic heb ik gestart 4 uren na in gebruiknamequote:Op zaterdag 30 december 2006 16:11 schreef Worldbeater het volgende:
Alleen soms wil je weer snel weg.. dus naar achteren.![]()
Maar comfortabeler is achterin.![]()
Is het verder wel een serieus topic van die langhaar? Wat een fantasie binnen een week autobezit.![]()
En je vriendin weet het al?quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:20 schreef Alexxxxx het volgende:
het topic heb ik gestart 4 uren na in gebruiknameEn het is wel serieus ja
![]()
Een aantal weken terug reed ik door het rustieke Drenthe en om 6 uur 's morgens ik langs een sluipweggetje terug, kom ik een stilstaande auto langs de kant van de weg tegen, stadslichten aan, ramen beslagen en een politiebus erachter met groot licht!!quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:33 schreef Worldbeater het volgende:
Maja, jij woont in het rustieke Friesland...... dus volgens mij heb je daar qua locaties alleen maar luxeproblemen.![]()
Niet met jou, vrees niet.quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:33 schreef 2cv het volgende:
Ik vraag mij af met wie jij het dan zou willen gaan doen in je Visa, Alex ...
Ex?quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:31 schreef Alexxxxx het volgende:
Ex. Ja, ze weet het.
Overal camera's hor.quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:32 schreef picobyte het volgende:
Als we het dan toch over vreemde plekjes gaan hebben hier.
Het lijkt mij wel spannend om sex te hebben in zo'n bootje van de efteling of in welke rit dan ook he als je er mee wegkomt![]()
Gelukkig !quote:
Laat ik het zo zeggen, de vrije sexuele moraal van hippies bevalt me welquote:Op zaterdag 30 december 2006 17:38 schreef 2cv het volgende:
[..]
Gelukkig !
Echter, ik vroeg met wie je het dan wel zou willen doen in de VisaOffeh, hou je dat liever voor je ?
Klep open of klep dicht ?quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:19 schreef ukga het volgende:
ik heb een kever, en als het zomer is, is relaxt om je vriendin in de kofferbak te leggen(voor, niet achter dus)
heb je best veel ruimte
wat wil de politie doen dan? een bon schrijven voor het hebben van sex?quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:34 schreef Coolcat het volgende:
[..]
Een aantal weken terug reed ik door het rustieke Drenthe en om 6 uur 's morgens ik langs een sluipweggetje terug, kom ik een stilstaande auto langs de kant van de weg tegen, stadslichten aan, ramen beslagen en een politiebus erachter met groot licht!!![]()
Bv?quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:38 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
wat wil de politie doen dan? een bon schrijven voor het hebben van sex?
Ja duh, denk je dat je mag sexen in een auto langs de weg??quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:38 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
wat wil de politie doen dan? een bon schrijven voor het hebben van sex?
Dus dat doe je altijd op Fok! meetings. It is I Alexxxx the mod!quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:41 schreef Alexxxxx het volgende:
Laat ik het zo zeggen, de vrije sexuele moraal van hippies bevalt me wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dus dat doe je altijd op Fok! meetings. It is I Alexxxx the mod! [afbeelding]![]()
In tegenstelling tot de motrrijders, meeten de autorijdende Fokkers neit zo vaak. Ikzlef ben nog maar één keer bij een meet geweest. En ja ik ben blijven slapen. Maar ieder in een eigen bedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wel, niet op de vluchtstrook natuurlijk..quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:52 schreef Coolcat het volgende:
[..]
Ja duh, denk je dat je mag sexen in een auto langs de weg??![]()
![]()
Kaboutersexquote:Op vrijdag 29 december 2006 20:03 schreef w00h00 het volgende:
peugeot 106 haha doen het gewoon op rijdersstoel. Ze komt er gewoon lekker op zitten.
Altijd een vluggertje in zo'n kleine wagen als de mijne!
Hmm een ford?quote:Op zondag 31 december 2006 01:56 schreef Alexxxxx het volgende:
Mijn auto toetert als ik het richtingaanwijs/lampendraaistaafje indruk. Dus ik toeter WEL per ongeluk als ik de bocht om ga soms
[Project] Citroën Visaquote:Op zondag 31 december 2006 02:00 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Hmm een ford?
bv een ford sierra van <1986![]()
Hmm ja, dat neukt ook vrij krap denk kquote:
Beginnersgeluk is dat.quote:Op zondag 31 december 2006 01:56 schreef Alexxxxx het volgende:
Mijn auto toetert als ik het richtingaanwijs/lampendraaistaafje indruk. Dus ik toeter WEL per ongeluk als ik de bocht om ga soms
heb je hier een tekening van?quote:Op zondag 31 december 2006 12:35 schreef yvette1982 het volgende:
I meid pijpte me altijd eerst lekker en ging daarna een lekker ritje op mijn lul maken. Het comfort is niet alles maar het werkte altijd goed, en het was spannend en lekker.
Een ander meisje heb ik wel is uitgebreid gebeft door haar op de achterbank te laten liggen, ik zat voorin met de stoel helemaal uitgeklapt. Zo kon ik haar lekker beffen.
In een CRX gaat het iid goed, maar in een station nog beterquote:Op zondag 31 december 2006 15:48 schreef Sjoem het volgende:
In de CRX ging het makkelijk.
meisjes voorbij de 1.80m zijn toch niet knuffelbaar manquote:Op zondag 31 december 2006 16:54 schreef der_weiss het volgende:
1x gedaan in de Mitsubishi Colt, op de achterbank. De 2 stoelen vooruit schuiven en vooruit klappen, en dan heb je eigenlijk best veel plaats achterin hoor. Alleen klote dat je die plaats ook nodig hebt als je allebei voorbij de 1 meter 80 gaat
Of ze meotyen lange benen hebbbenquote:Op zondag 31 december 2006 17:02 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
meisjes voorbij de 1.80m zijn toch niet knuffelbaar man
+1 pitquote:Op maandag 1 januari 2007 02:43 schreef Queen_Bee het volgende:
Dit was niet zon heul ruime auto zeg maarZijn stoel naar achter, moest ik boven op
Nou, na 5+ minuten had ik genoeg pijn
Dude, ga jij maar boven
"Ik weet niet of dat lukt" Ja zorg maar dat het lukt
Ffs, zo leuk was dat niet
"Ik weet niet of dat lukt" Ja zorg maar dat het luktquote:Op maandag 1 januari 2007 03:01 schreef Queen_Bee het volgende:
Bwehehhe k had meer aan kniebeschermers dan aan pit gehad
Nee niet helemaal. Zij lag achter de bestuurder schuin met haar benen wijd richting de bijrijdersstoel. En ik zat naast de bestuurder met de stoel horizontaal naar achteren.quote:
quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:35 schreef 2cv het volgende:
In een Eend moet het kunnnen. Achterbank er uit, voorbank naar voren schuiven tegen het stuur aan, bedbodem er in zetten, matras er in leggen en dan maar hopen dat je nog zin hebt.
hm als je verhaal echt gebeurd is zou oom agent me nog et minst verottequote:Op donderdag 4 januari 2007 22:33 schreef ka_ro het volgende:
Ik heb 1 tip.. ik heb ooit eens een verhaal gehoord van iemand die ging zn scharrel douwen in een auto op een stijger van een meer.. nix mis mee best romantisch... maaaaaarrrr de handrem is hier bij toch wel iets wat je niet mag vergeten.. Hun mooi aan de gang... was het PLONS auto te water geneuktLeg dat maar eens aan oom agent uit
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 09:11 schreef Blapiet het volgende:
Als ik dit zo lees ben ik blij dat ik een nieuwe auto krijg. Weet ik tenminste zeker dat 'ie nog niet is ingeneukt
lukt niet eens met ESP,... het ingraven begon pas goed toen ik die uitzettequote:Op maandag 8 januari 2007 19:21 schreef 2cv het volgende:
Ja, vooral plankgas geven als je vast zit !
Verder ingraven,... werkte goedquote:Op maandag 8 januari 2007 19:24 schreef 2cv het volgende:
Waarom denk je dat die ESP er op zit ? En wat dacht je te bereiken door die ESP er af te halen ?
quote:
ik heb nog een traction avant 11 in me garage staan(wel volledig in losse onderdelen)quote:Op maandag 8 januari 2007 19:40 schreef 2cv het volgende:
[..]
![]()
Nu snap je dus waarom die ESP er op zit en dat veel PK's vaak overbodig zijn.
Kostie ?quote:Op maandag 8 januari 2007 19:43 schreef ukga het volgende:
[..]
ik heb nog een traction avant 11 in me garage staan(wel volledig in losse onderdelen)
kope?
Verkapte kijk-mij-eens-een-dure-auto-hebben post.quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:00 schreef Ivo1986 het volgende:
tijdje geleden de bestuurderstoel van mijn BMW e36 sedan uitgeprobeert
ging goed
Achterbank gaat ook prima.
Nou, dat denk ik niet hoorquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:26 schreef 2cv het volgende:
[..]
Verkapte kijk-mij-eens-een-dure-auto-hebben post.
Wil je mij een strakke plasser bezorgen: Traction Avantquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:33 schreef 2cv het volgende:
Waar staat dan dat ik een Traction cadeau wil hebben ?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 02:53 schreef schizofrenia het volgende:
[..]
Wil je mij een strakke plasser bezorgen: Traction Avant
verkapt wie-doet-mij-een-ruime-auto-kado sig ?
![]()
ligt eraan, wil je betrapt worden of nietquote:
Dan krijgt oom agent een stijvequote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:24 schreef Neverending het volgende:
Hahaha, wat een verhalen!!
Maar wat nu als je betrapt wordt door de politie??![]()
![]()
Zolang het je eigen partner is,... who caresquote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:24 schreef Neverending het volgende:
![]()
ahahaquote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:24 schreef Kinkycouple het volgende:
size doesn't mather?? nou we zijn gek op onze caillac limo![]()
[afbeelding]
Geen idee...mijn moeder zei altijd:quote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:36 schreef Worldbeater het volgende:
Met zo'n bak moet je toch wel een lekker ding kunnen oppikken.![]()
quote:Op woensdag 24 januari 2007 01:02 schreef Jezebel het volgende:
Pijpbeurt tijdens het rijden kan in vrijwel elke auto, maar niet in het stadsverkeer (hang ik in de weg)
gewoon doen..geeft leuke effecten
De chauffeur opgeilen door met mezelf te spelen kan ook in elke auto
hmz dus jij was dat in me taxi ?
Ik had een apart topic aan moeten maken over sex in een Rover?quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:55 schreef ruud_fr het volgende:
» Er is al 357 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk goed of het nuttig is dit topic omhoog te schoppen!
dat heb ik een keer gehad, maar omdat ik op een populaire parkeerplaats stond had ik wat voor het raam gehangen, daardoor had ie mijn (halfnaakte) vriendin niet gezien (ondanks dat juist die zooi voor het raam zijn interesse trok). Daardoor geen gezeik mee gekregen gelukkigquote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:24 schreef Neverending het volgende:
![]()
misschien ben je zonder het te weten door de versnellingspook ontmaagd :pquote:Op vrijdag 29 december 2006 20:07 schreef Brighteyes het volgende:
Zonder iemand om sex mee te hebben wordt je kans niet echt veel groter, ongeacht wat voor auto je hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:50 schreef Alexxxxx het volgende:
Goed, het afgelopen jaar 3 Citroën Visas versleten, en geen sex in de auto gehad![]()
[ afbeelding ]
Misschien dat ik met een iets grotere auto meer kans maak? Of maakt formaat auto niet echt uit?
Jammer dat het alweer een baggerding is.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:50 schreef Alexxxxx het volgende:
Goed, het afgelopen jaar 3 Citroën Visas versleten, en geen sex in de auto gehad![]()
[ afbeelding ]
Misschien dat ik met een iets grotere auto meer kans maak? Of maakt formaat auto niet echt uit?
Ook een keer gedaan, bleek achteraf beetje erg gevaarlijkquote:Op donderdag 17 januari 2008 19:08 schreef skyrebel het volgende:
Ooit een vriendin gehad die het geil vond mij te pijpen terwijl ik aan het rijden was. Zeer geilen tegelijker ook amusant, vooral reacties van vrachtwagenchauffeur -> briljant gewoon
![]()
Kort om: ik trek het goed!!
Ik geef toe, het is lastig je te blijven focussen als iemand je snikkel grondig onder handen neemtquote:Op donderdag 17 januari 2008 19:10 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Ook een keer gedaan, bleek achteraf beetje erg gevaarlijkOp moment supreme reed ie zowat de weg af
Kunnen de voorstoelen plat achterover ?quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Geen idee... Maar ik kreeg vandaag op het werk de tip om de achterbank helemaal neer te klappen, dan heb je achterin best veel ruimte!quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:25 schreef 2cv het volgende:
[..]
Kunnen de voorstoelen plat achterover ?
Geprobeerd, binnen de bebowde kom, op klaarlichte dag. We flikkerden om. Ze heeft er nog een jaar last van gehad.quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:12 schreef Basket-Ben het volgende:
OP de fiets is de max :p
matras erin en gaanquote:Op donderdag 17 januari 2008 21:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Geen idee... Maar ik kreeg vandaag op het werk de tip om de achterbank helemaal neer te klappen, dan heb je achterin best veel ruimte!
de 2cv methodequote:Op donderdag 17 januari 2008 22:45 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
matras erin en gaanin zon geval zijn geblindeerde ruiten wel handig
Pijpbeurt tijdens het rijden? Is dat wel handig? Zit dán juist niet die pook in de weg? Schakelen, en gewoon sowieso?quote:Op woensdag 24 januari 2007 01:02 schreef Jezebel het volgende:
Peugeot 106
Honda Civic
Renault Megane
Achterin een rijdende taxi
Pijpbeurt tijdens het rijden kan in vrijwel elke auto, maar niet in het stadsverkeer (hang ik in de weg)
De chauffeur opgeilen door met mezelf te spelen kan ook in elke auto
Op de snelweg hoef je niet te schakelenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:52 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Pijpbeurt tijdens het rijden? Is dat wel handig? Zit dán juist niet die pook in de weg? Schakelen, en gewoon sowieso?
Oohzo. Ja. nee. Oke.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:17 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Op de snelweg hoef je niet te schakelen
ROFLOLquote:Op maandag 21 januari 2008 11:40 schreef SicSicSics het volgende:
Ik werd er laatst toch een beetje zenuwachtig van!
Ik bedoel, die dingen zijn duidelijk niet gemaakt om seks in te hebben, maar mijn vriendin vind het leuk om toch, ja, als we dan met een gangetje van 120 over de snelweg scheuren... om me dan te pijpen!
Ik vond het eertlijk gezegd geen succes. Doodeng eigenlijk. Zo met 120 over de snelweg, zij mij pijpen...
De volgende keer, als ze dat nog eens wil doen, rij ik!
Gewoon de stoel omlaag draaien en huppakee.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:13 schreef Jipje het volgende:
Dat heb ik me nou altijd al afgevraagd ja, hoe doe je dat, seks in de auto
Wanneer zal ik langs komen?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:13 schreef Jipje het volgende:
Dat heb ik me nou altijd al afgevraagd ja, hoe doe je dat, seks in de auto
Daar heb je toch geen station wagen voor nodig?..quote:Op woensdag 23 januari 2008 00:19 schreef webspider het volgende:
In geval van een stationwagen kun je ook nog gewoon met zijn tweetjes op een deken achterin gaan liggen
Er zat ook nog een bestuurder bij?quote:Op maandag 1 januari 2007 19:02 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Nee niet helemaal. Zij lag achter de bestuurder schuin met haar benen wijd richting de bijrijdersstoel. En ik zat naast de bestuurder met de stoel horizontaal naar achteren.
beter een fietser dan gemeentewerkersquote:Op donderdag 31 januari 2008 15:42 schreef n0r het volgende:
Achterbank, stoelen naar voren, net naar Boudewijn de Groot geweest, en dan een enkele fietser door de beslagen ruiten voorbij zien fietsen
dat dusquote:Op donderdag 31 januari 2008 10:31 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Wat heeft iedereen toch moeite met seks in een auto?
Naja, ze zaten niet achter je meisje aan.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:55 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
dat dus
Het is toch gewoon leuk, beetje moeite doen, maar kom op, zeker wel leuk![]()
Behalve natuurlijk als je een keer in al je geilheid met vriendin-lief een afgelegen parkeerplaats denkt te hebben gevonden, en fijn bezig gaat.. en na een tijdje ineens allemaal auto's met vieze mannetjes de parkeerplaats op ziet rijden. Later er dan achter komen dat het zo ongeveer nr1 homo-ontmoetingsplaats van noordholland was, ja, dat was wel een beetje dom:P
Ja! Die extreem beslagen ruiten ook wanneer je een nummertje in je bolide maakt, geweldig.quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:42 schreef n0r het volgende:
Achterbank, stoelen naar voren, net naar Boudewijn de Groot geweest, en dan een enkele fietser door de beslagen ruiten voorbij zien fietsen
Maar wel achter hemquote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:01 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Naja, ze zaten niet achter je meisje aan.![]()
een mercedes jeep, Is dat de opvolger van de BMW landrover?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:53 schreef BloodyLotte het volgende:
In een Mercedes Jeep met wegklapbare achterbank is het best te doen.Voor de rest ben ik te lang geloof ik.
Bijrijdersstoel naar achter.quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Waar doe je dat het best? Bestuurdersstoel? (ga je dan niet per onmgeluk toeteren?) Bijrijdersstoel? achterbank (krap?)
Parkeerterrein van de scum in katwijk.quote:En nog een waar doe je het.... Niet iedereen hoeft het ook weer te zien, en het is illegala (alhoewel de ramen van een Visa erg snel beslaan, maar toch...) Op welke locaties kun je terecht zonder meteen op een homo of hoertjesparking terecht te komen?
Hoe de fuck wil jij gaan liggen dan?quote:En wat doe je met zaken als de versnellingspook, gaan die niet in de weg zitten?
De pook is rechtsdragend?quote:Op zondag 3 februari 2008 23:31 schreef Alexxxxx het volgende:
ja hoi een Visa is nogal een kleine auto met nogal een lange pookBij de ROver maak ik me geen zorgen meer om de pook
De ML 300 en nog wat.quote:Op zondag 3 februari 2008 16:58 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
een mercedes jeep, Is dat de opvolger van de BMW landrover?
Als ik in dit koude weer het in de weiland of strand gaat doen dan wil mijn piemeltje niet omhoog.quote:Op donderdag 14 februari 2008 18:53 schreef lucienne2 het volgende:
vind sex in de auto vooralsnog erg kansloos. Ik snap als je nergens anders naartoe kunt je soms wel je tot de auto moet wenden, maar doe mij maar een bed (bank, weiland, strand), daar kan je wat meer en daar wordt het alleen maar lekkerder van.
Een vrouwenmond is een erg goede plek ter opwarming van het kleine koude piemeltje.quote:Op donderdag 14 februari 2008 23:04 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Als ik in dit koude weer het in de weiland of strand gaat doen dan wil mijn piemeltje niet omhoog.
Ik zal het de volgende keer voorstellenquote:Op donderdag 14 februari 2008 23:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Een vrouwenmond is een erg goede plek ter opwarming van het kleine koude piemeltje.
Nou, je benen kan zij toch naast die pook zetten? Stoel gewoon naar achteren zetten heb je geen last van de toetert hoorquote:Op vrijdag 29 december 2006 19:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Waar doe je dat het best? Bestuurdersstoel? (ga je dan niet per onmgeluk toeteren?) Bijrijdersstoel? achterbank (krap?)
En nog een waar doe je het.... Niet iedereen hoeft het ook weer te zien, en het is illegala (alhoewel de ramen van een Visa erg snel beslaan, maar toch...) Op welke locaties kun je terecht zonder meteen op een homo of hoertjesparking terecht te komen?
En wat doe je met zaken als de versnellingspook, gaan die niet in de weg zitten?
Is dat zo? Dan weet jij meer dan ikquote:Op woensdag 26 maart 2008 16:46 schreef Paramnesia het volgende:
Dus Alexxx kansen deze week om het uitteproberen I guess.
ja, 's nachts bij het noord aa:P.. parkeer plekken;) best spannend als al die auto's langs rijden enzo:Pquote:Op woensdag 2 april 2008 11:00 schreef Wiekasj het volgende:
Weet iemand nog een goede plek in zoetermeer?
parkeerplek bij zo'n strandje bij die geitenboerderij. In de zomer is het daar druk, dus kun je het nietn de auto doen, maar kun je het water inquote:Op woensdag 2 april 2008 11:00 schreef Wiekasj het volgende:
Weet iemand nog een goede plek in zoetermeer?
boerderij het geertje?... das naast het noord AA?quote:Op woensdag 2 april 2008 11:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
parkeerplek bij zo'n strandje bij die geitenboerderij. In de zomer is het daar druk, dus kun je het nietn de auto doen, maar kun je het water in
Het Geertje idd! En het enige van zoetermeer wat ik ken s die boerderij en dat strandje, dus dat zou ik niet wetenquote:Op woensdag 2 april 2008 11:03 schreef makkie88 het volgende:
[..]
boerderij het geertje?... das naast het noord AA?
haha, het strandje Heet het noord aa:P;) daar zijn leuke parkeerplekkenquote:Op woensdag 2 april 2008 11:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Het Geertje idd! En het enige van zoetermeer wat ik ken s die boerderij en dat strandje, dus dat zou ik niet weten
Dan bedoelen we dezelfde dusquote:Op woensdag 2 april 2008 11:05 schreef makkie88 het volgende:
[..]
haha, het strandje Heet het noord aa:P;) daar zijn leuke parkeerplekken
nee nog niet;)....quote:Op woensdag 2 april 2008 11:30 schreef Wiekasj het volgende:
Hmm, daar reed ik dus laatst, stonden er al een aantal auto's geparkeerd... Niet zo fijn (ze hadden de koplampen aan).
Iemand ervaring bij et keerpunt?
quote:Op woensdag 2 april 2008 12:31 schreef Martvandam het volgende:
Ben altijd alleen
hoe kan je nou rijdend over de snelweg lopen?quote:Op woensdag 2 april 2008 13:45 schreef Alexxxxx het volgende:
Dat ie al rijdend over de snelweg loopt te fappen denk ik
Of misschien een plekje bij Pijnacker? Daar moeten we die avond doorheenquote:Op woensdag 2 april 2008 11:41 schreef makkie88 het volgende:
[..]
nee nog niet;)....
maar bij het noord aa moet je echt snachts gaan, na 2 uur:)
quote:Op donderdag 3 april 2008 21:52 schreef Wiekasj het volgende:
[..]
Of misschien een plekje bij Pijnacker? Daar moeten we die avond doorheen
in welke auto kan het bij mensen van rond de 2 meter? kan dat alleen in die pchoofttractoren?quote:Op woensdag 2 april 2008 12:01 schreef Freeflyer het volgende:
Audi TT is goed te doen.
achterbank plat en de voorstoelen naar voren. dan kun je er gewoon in liggen.
mits niet langer dan ongeveer 1.85
hummer?quote:Op vrijdag 4 april 2008 09:50 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
in welke auto kan het bij mensen van rond de 2 meter? kan dat alleen in die pchoofttractoren?
Renault Twingo. Serieus. Voorstoelen + achterbank plat en gaanquote:Op vrijdag 4 april 2008 09:50 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
in welke auto kan het bij mensen van rond de 2 meter? kan dat alleen in die pchoofttractoren?
gewoon Noord Aa. nie moeilijk doen;)quote:Op zaterdag 5 april 2008 09:22 schreef Wiekasj het volgende:
Peepol help mij aan goede zoetermeer/pijnacker locaties o~)
k denk dat ze een droom hadquote:Op maandag 7 juli 2008 10:24 schreef dgbw het volgende:
Heb je je nou speciaal geregistreerd om dat aan ons mede te kunnen delen?
Volgens mij aan de manier waarop je schrijft ben je 11,.. on topic..
het verbaast me dat dit niet eerder is gekomenquote:Op woensdag 9 juli 2008 14:57 schreef RonaldV het volgende:
Ik mag toch hopen dat dit topic niet nog meer vreemd volk gaat aantrekken. Het is hier geen datingclub of zo!
Er zijn trouwerijen geregistreerd via Fok! En alles wat er tussenin zit vast ook wel.quote:Op woensdag 9 juli 2008 14:57 schreef RonaldV het volgende:
Ik mag toch hopen dat dit topic niet nog meer vreemd volk gaat aantrekken. Het is hier geen datingclub of zo!
Die is nu total loss met 4 lekke banden en 3 kapotte ramen?quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:53 schreef MarcoDiVaio het volgende:
triootje met 2 vriendinnen in een gele Fiat Cinquecento..
Ik heb geen kelder. Wel een zolder.quote:Op woensdag 9 juli 2008 18:03 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Er zijn trouwerijen geregistreerd via Fok! En alles wat er tussenin zit vast ook wel.
Verder heb je nog het keldertje, daar zag ik jou toch gisteren?
leuke anekdote.quote:Op woensdag 9 juli 2008 23:55 schreef patrickt37 het volgende:
Sex in de auto is natuurlijk behelpen. Wel een aantal keer gedaan natuurlijk in de jeugdige jaren.
De keer die me bij blijft staan is toen ik 17 was. Ja, je leest het goed.
Ik jatte de auto(Golf 1) van mijn vader, en reed met een vriendin naar een afgelegen bouwterrein.
Eenmaal op de achterbank beland, nam ik haar langs achter. Onze fout was dat we onszelf van onze kleren hadden ontdaan. Toen we bezig waren, zagen we in de verte lichten het terrein opkomen rijden.
Wij dus weer vlug plaatsgenoemn op de voorstoelen zonder eerst aan te kleden. Vlug auto starten, en gaan rijden.. Toen we langs de auto reden zat mijn hart zowat in mijn keel. Het was ook een Golf 1, maar dan eentje met zwaailichten.
Gewoon doorgereden, en in adam en eva kostuum verder de openbare weg op.
Ik had dus echt voor lul gestaan wanneer we waren aangehouden. De zin in sex was dus ook gelijk weg.
Hij moet weer wat anders.quote:
Bij mij stond de beveiligingsbeamte met het zaklampje door de ruit te schijnenquote:Op woensdag 9 juli 2008 23:55 schreef patrickt37 het volgende:
Sex in de auto is natuurlijk behelpen. Wel een aantal keer gedaan natuurlijk in de jeugdige jaren.
De keer die me bij blijft staan is toen ik 17 was. Ja, je leest het goed.
Ik jatte de auto(Golf 1) van mijn vader, en reed met een vriendin naar een afgelegen bouwterrein.
Eenmaal op de achterbank beland, nam ik haar langs achter. Onze fout was dat we onszelf van onze kleren hadden ontdaan. Toen we bezig waren, zagen we in de verte lichten het terrein opkomen rijden.
Wij dus weer vlug plaatsgenoemn op de voorstoelen zonder eerst aan te kleden. Vlug auto starten, en gaan rijden.. Toen we langs de auto reden zat mijn hart zowat in mijn keel. Het was ook een Golf 1, maar dan eentje met zwaailichten.
Gewoon doorgereden, en in adam en eva kostuum verder de openbare weg op.
Ik had dus echt voor lul gestaan wanneer we waren aangehouden. De zin in sex was dus ook gelijk weg.
Gewoon en zonder smile.quote:Op donderdag 10 juli 2008 08:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Gewoon gepijpt worden onder het rijden
Bestuurders stoel doe ik het wel is als ze aan het rijden is maar op de achterbank is ook lekker:Dquote:Op vrijdag 29 december 2006 19:57 schreef Alexxxxx het volgende:
En nog een waar doe je het.... Niet iedereen hoeft het ook weer te zien, en het is illegala (alhoewel de ramen van een Visa erg snel beslaan, maar toch...) Op welke locaties kun je terecht zonder meteen op een homo of hoertjesparking terecht te komen?
En wat doe je met zaken als de versnellingspook, gaan die niet in de weg zitten?
Dat is waar die camera hangt.quote:Op woensdag 16 juli 2008 06:48 schreef theKiD het volgende:
Goede plek in Tilburg: Op industrieterrein Loven, naast Albert Heijn, in de Pegasusweg. Onder het afdak, op de T-splitsing![]()
![]()
Megane coupe is ook zo goed als onmogelijkquote:Op vrijdag 29 december 2006 20:14 schreef paarse_paashaas het volgende:
Op de achterbank van een Ford Escort is het iig erg astig.
No shit sherlock.. Ik pas niet eens normaal in die auto. Laat staan rijdend op/achter/onder een vrouwquote:Op zondag 30 mei 2010 15:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Megane coupe is ook zo goed als onmogelijk
Uh, het zal niet expliciet verboden zijn, al kunnen ze er wel een artikeltje 5 van maken (iets met gevaarlijk rijgedrag). Ik maak(te) me er ook schuldig aan, maar het blijft onwijs geil...quote:Op maandag 31 mei 2010 16:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is je eigen laten pijpen tijdens het rijden eigenlijk verboden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |