ja, 's nachts bij het noord aa:P.. parkeer plekken;) best spannend als al die auto's langs rijden enzo:Pquote:Op woensdag 2 april 2008 11:00 schreef Wiekasj het volgende:
Weet iemand nog een goede plek in zoetermeer?
parkeerplek bij zo'n strandje bij die geitenboerderij. In de zomer is het daar druk, dus kun je het nietn de auto doen, maar kun je het water inquote:Op woensdag 2 april 2008 11:00 schreef Wiekasj het volgende:
Weet iemand nog een goede plek in zoetermeer?
boerderij het geertje?... das naast het noord AA?quote:Op woensdag 2 april 2008 11:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
parkeerplek bij zo'n strandje bij die geitenboerderij. In de zomer is het daar druk, dus kun je het nietn de auto doen, maar kun je het water in
Het Geertje idd! En het enige van zoetermeer wat ik ken s die boerderij en dat strandje, dus dat zou ik niet wetenquote:Op woensdag 2 april 2008 11:03 schreef makkie88 het volgende:
[..]
boerderij het geertje?... das naast het noord AA?
haha, het strandje Heet het noord aa:P;) daar zijn leuke parkeerplekkenquote:Op woensdag 2 april 2008 11:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Het Geertje idd! En het enige van zoetermeer wat ik ken s die boerderij en dat strandje, dus dat zou ik niet weten
Dan bedoelen we dezelfde dusquote:Op woensdag 2 april 2008 11:05 schreef makkie88 het volgende:
[..]
haha, het strandje Heet het noord aa:P;) daar zijn leuke parkeerplekken
nee nog niet;)....quote:Op woensdag 2 april 2008 11:30 schreef Wiekasj het volgende:
Hmm, daar reed ik dus laatst, stonden er al een aantal auto's geparkeerd... Niet zo fijn (ze hadden de koplampen aan).
Iemand ervaring bij et keerpunt?
quote:Op woensdag 2 april 2008 12:31 schreef Martvandam het volgende:
Ben altijd alleen
hoe kan je nou rijdend over de snelweg lopen?quote:Op woensdag 2 april 2008 13:45 schreef Alexxxxx het volgende:
Dat ie al rijdend over de snelweg loopt te fappen denk ik
Of misschien een plekje bij Pijnacker? Daar moeten we die avond doorheenquote:Op woensdag 2 april 2008 11:41 schreef makkie88 het volgende:
[..]
nee nog niet;)....
maar bij het noord aa moet je echt snachts gaan, na 2 uur:)
quote:Op donderdag 3 april 2008 21:52 schreef Wiekasj het volgende:
[..]
Of misschien een plekje bij Pijnacker? Daar moeten we die avond doorheen
in welke auto kan het bij mensen van rond de 2 meter? kan dat alleen in die pchoofttractoren?quote:Op woensdag 2 april 2008 12:01 schreef Freeflyer het volgende:
Audi TT is goed te doen.
achterbank plat en de voorstoelen naar voren. dan kun je er gewoon in liggen.
mits niet langer dan ongeveer 1.85
hummer?quote:Op vrijdag 4 april 2008 09:50 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
in welke auto kan het bij mensen van rond de 2 meter? kan dat alleen in die pchoofttractoren?
Renault Twingo. Serieus. Voorstoelen + achterbank plat en gaanquote:Op vrijdag 4 april 2008 09:50 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
in welke auto kan het bij mensen van rond de 2 meter? kan dat alleen in die pchoofttractoren?
gewoon Noord Aa. nie moeilijk doen;)quote:Op zaterdag 5 april 2008 09:22 schreef Wiekasj het volgende:
Peepol help mij aan goede zoetermeer/pijnacker locaties o~)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |