abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 juli 2008 @ 10:37:42 #226
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_59942931
quote:
Op maandag 7 juli 2008 10:24 schreef dgbw het volgende:
Heb je je nou speciaal geregistreerd om dat aan ons mede te kunnen delen?

Volgens mij aan de manier waarop je schrijft ben je 11,.. on topic..
k denk dat ze een droom had
pi_59993357
triootje met 2 vriendinnen in een geile Fiat Cinquecento..
pi_59996081
hoi las net het berichtje van Michelle

volgens mij heb ik jouw jullie toen getroffen.....

ook ik heb hier hele goede herinneringen aan

neem gerust contact op als jullie er nog eens heen gaan...
Peet
pi_59996216
Ik kom wel eens bij de grote parkeerplaats van de geitenboerderij in het amsterdamse bos.

in het weekend met droog weer geregeld stelletjes aan het vrijen,
met licht aan en of deur open als uitnodiging...

weten jullie nog meer van dit soort mooie plekken in noordholland?
Peet
  woensdag 9 juli 2008 @ 14:57:44 #230
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_59996582
Ik mag toch hopen dat dit topic niet nog meer vreemd volk gaat aantrekken. Het is hier geen datingclub of zo!
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  woensdag 9 juli 2008 @ 15:31:09 #231
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_59997366
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 14:57 schreef RonaldV het volgende:
Ik mag toch hopen dat dit topic niet nog meer vreemd volk gaat aantrekken. Het is hier geen datingclub of zo!
het verbaast me dat dit niet eerder is gekomen !
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_60000138
Is dit topic nou nog niet dood?
pi_60000934
ik had een keer een gehandicapte in een invalidewagentje misbruikt, telt dat ook?
  woensdag 9 juli 2008 @ 18:03:20 #234
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_60001292
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 14:57 schreef RonaldV het volgende:
Er zijn trouwerijen geregistreerd via Fok! En alles wat er tussenin zit vast ook wel.

Verder heb je nog het keldertje, daar zag ik jou toch gisteren?
  woensdag 9 juli 2008 @ 20:18:53 #235
97111 ukga
Siewosie baas
pi_60004218
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 12:53 schreef MarcoDiVaio het volgende:
triootje met 2 vriendinnen in een geile Fiat Cinquecento..
Die is nu total loss met 4 lekke banden en 3 kapotte ramen?
  woensdag 9 juli 2008 @ 20:26:54 #236
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_60004423
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 18:03 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Er zijn trouwerijen geregistreerd via Fok! En alles wat er tussenin zit vast ook wel.

Verder heb je nog het keldertje, daar zag ik jou toch gisteren?
Ik heb geen kelder. Wel een zolder.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_60009566
Sex in de auto is natuurlijk behelpen. Wel een aantal keer gedaan natuurlijk in de jeugdige jaren.
De keer die me bij blijft staan is toen ik 17 was. Ja, je leest het goed.

Ik jatte de auto(Golf 1) van mijn vader, en reed met een vriendin naar een afgelegen bouwterrein.

Eenmaal op de achterbank beland, nam ik haar langs achter. Onze fout was dat we onszelf van onze kleren hadden ontdaan. Toen we bezig waren, zagen we in de verte lichten het terrein opkomen rijden.

Wij dus weer vlug plaatsgenoemn op de voorstoelen zonder eerst aan te kleden. Vlug auto starten, en gaan rijden.. Toen we langs de auto reden zat mijn hart zowat in mijn keel. Het was ook een Golf 1, maar dan eentje met zwaailichten.

Gewoon doorgereden, en in adam en eva kostuum verder de openbare weg op.

Ik had dus echt voor lul gestaan wanneer we waren aangehouden. De zin in sex was dus ook gelijk weg.
pi_60010290
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 23:55 schreef patrickt37 het volgende:
Sex in de auto is natuurlijk behelpen. Wel een aantal keer gedaan natuurlijk in de jeugdige jaren.

Ik jatte de auto(Golf 1) van mijn vader, en reed met een vriendin naar een afgelegen bouwterrein.

Eenmaal op de achterbank beland, nam ik haar langs achter. Onze fout was dat we onszelf van onze kleren hadden ontdaan. Toen we bezig waren, zagen we in de verte lichten het terrein opkomen rijden.

Wij dus weer vlug plaatsgenoemn op de voorstoelen zonder eerst aan te kleden. Vlug auto starten, en gaan rijden.. Toen we langs de auto reden zat mijn hart zowat in mijn keel. Het was ook een Golf 1, maar dan eentje met zwaailichten.

Ik had dus echt voor lul gestaan wanneer we waren aangehouden. De zin in sex was dus ook gelijk weg.
leuke anekdote.
pi_60012178
Gewoon gepijpt worden onder het rijden
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 10 juli 2008 @ 10:22:04 #240
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_60013914
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 20:26 schreef RonaldV het volgende:
Ik heb geen kelder. Wel een zolder.
Hij moet weer wat anders.
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 23:55 schreef patrickt37 het volgende:

Bij mij stond de beveiligingsbeamte met het zaklampje door de ruit te schijnen en dat we niet het industrieterrein op mochten sávonds. Ik vroeg nog waarom, we doen toch niemand kwaad.
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 08:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Gewoon gepijpt worden onder het rijden
Gewoon en zonder smile.
pi_60013986
Ik ken iemand die de sloot inreed bij het achteruit rijden omdat er iemand door moest bij het achterafweggetje

Daarna maar snel die gozer doorgeswaaid toen hij wilde gaan helpen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 10 juli 2008 @ 15:52:35 #242
15258 Eraser127
Nijkerk Hardcore!!!
pi_60021709
paar maanden geleden voor het eerst achter in de auto gedaan in de parkeer garage bij Utrecht CS. Volgende keer maal wel even een raampje open tegen de condensvorming
  zondag 13 juli 2008 @ 11:33:41 #243
221389 splended19
Sex is al u need
pi_60071948
Heb het vant weekend nog gedaan in men autoo.. Renault clio II met zwaar verlaagd KW kitje..
dat doe je best op de achterbank en klap je de 2 zetels naar voren... kwestie van meer plaats te hebben

Je zorgt dat je best een handdoek erondr legt.. want vlekken van haar gaan er niet zo goed meer uit..

have funn..
pi_60136794
Donderdag kan ik hier meer over vertellen
-
  woensdag 16 juli 2008 @ 06:48:59 #245
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_60136819
Goede plek in Tilburg: Op industrieterrein Loven, naast Albert Heijn, in de Pegasusweg. Onder het afdak, op de T-splitsing

Sex in auto = mits op de goede plek
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_60151844
Laats nog overdag in de auto met me vriendin
ஐ Us girls we are so magical,Soft skin, red lips, so kissable,Hard to resist, so touchable..
pi_60151898
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 19:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Waar doe je dat het best? Bestuurdersstoel? (ga je dan niet per onmgeluk toeteren?) Bijrijdersstoel? achterbank (krap?)

En nog een waar doe je het.... Niet iedereen hoeft het ook weer te zien, en het is illegala (alhoewel de ramen van een Visa erg snel beslaan, maar toch...) Op welke locaties kun je terecht zonder meteen op een homo of hoertjesparking terecht te komen?

En wat doe je met zaken als de versnellingspook, gaan die niet in de weg zitten?
Bestuurders stoel doe ik het wel is als ze aan het rijden is maar op de achterbank is ook lekker:D
wij doen het bij een afgelegen plekje waar je met de auto kan komen en waar soms alleen honden uitgelaten worden of mensen die willen wandelen.
ஐ Us girls we are so magical,Soft skin, red lips, so kissable,Hard to resist, so touchable..
pi_60170266
Mijn vriend heeft best een grote auto, we doen gewoon de bijrijdersstoel een stukje naar achteren en dan komt hij bovenop. Nergens problemen mee.
  vrijdag 18 juli 2008 @ 09:44:47 #249
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_60182521
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 06:48 schreef theKiD het volgende:
Goede plek in Tilburg: Op industrieterrein Loven, naast Albert Heijn, in de Pegasusweg. Onder het afdak, op de T-splitsing
Dat is waar die camera hangt.
  vrijdag 18 juli 2008 @ 09:50:06 #250
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_60182639
Sex in de auto?

Heb het 1x in de auto van m'n vader gedaan had meteen de handrem in m'n ribben zitten. Maar dat was nog niet het ergste. 2 jongens (ja 2 jongens ja) geeft nogal een zooi na afloop en we hadden niks bij. Het enige wat ik zo snel zag was zo'n zeemlapje om de ramen mee af te doen..... dus ja, nou ja, dan dat maar.

Maar omdat pap niet wist dat ik had zitten vozen in de auto (natuurlijk) en ie dat doekje meteen zou missen als ik 't weg nam... had ik het dus laten liggen... Zag ik hem er de volgende dag de ramen mee afdoen.

Oeps.....
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')