k denk dat ze een droom hadquote:Op maandag 7 juli 2008 10:24 schreef dgbw het volgende:
Heb je je nou speciaal geregistreerd om dat aan ons mede te kunnen delen?
Volgens mij aan de manier waarop je schrijft ben je 11,.. on topic..
het verbaast me dat dit niet eerder is gekomenquote:Op woensdag 9 juli 2008 14:57 schreef RonaldV het volgende:
Ik mag toch hopen dat dit topic niet nog meer vreemd volk gaat aantrekken. Het is hier geen datingclub of zo!
Er zijn trouwerijen geregistreerd via Fok! En alles wat er tussenin zit vast ook wel.quote:Op woensdag 9 juli 2008 14:57 schreef RonaldV het volgende:
Ik mag toch hopen dat dit topic niet nog meer vreemd volk gaat aantrekken. Het is hier geen datingclub of zo!
Die is nu total loss met 4 lekke banden en 3 kapotte ramen?quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:53 schreef MarcoDiVaio het volgende:
triootje met 2 vriendinnen in een gele Fiat Cinquecento..
Ik heb geen kelder. Wel een zolder.quote:Op woensdag 9 juli 2008 18:03 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Er zijn trouwerijen geregistreerd via Fok! En alles wat er tussenin zit vast ook wel.
Verder heb je nog het keldertje, daar zag ik jou toch gisteren?
leuke anekdote.quote:Op woensdag 9 juli 2008 23:55 schreef patrickt37 het volgende:
Sex in de auto is natuurlijk behelpen. Wel een aantal keer gedaan natuurlijk in de jeugdige jaren.
De keer die me bij blijft staan is toen ik 17 was. Ja, je leest het goed.
Ik jatte de auto(Golf 1) van mijn vader, en reed met een vriendin naar een afgelegen bouwterrein.
Eenmaal op de achterbank beland, nam ik haar langs achter. Onze fout was dat we onszelf van onze kleren hadden ontdaan. Toen we bezig waren, zagen we in de verte lichten het terrein opkomen rijden.
Wij dus weer vlug plaatsgenoemn op de voorstoelen zonder eerst aan te kleden. Vlug auto starten, en gaan rijden.. Toen we langs de auto reden zat mijn hart zowat in mijn keel. Het was ook een Golf 1, maar dan eentje met zwaailichten.
Gewoon doorgereden, en in adam en eva kostuum verder de openbare weg op.
Ik had dus echt voor lul gestaan wanneer we waren aangehouden. De zin in sex was dus ook gelijk weg.
Hij moet weer wat anders.quote:
Bij mij stond de beveiligingsbeamte met het zaklampje door de ruit te schijnenquote:Op woensdag 9 juli 2008 23:55 schreef patrickt37 het volgende:
Sex in de auto is natuurlijk behelpen. Wel een aantal keer gedaan natuurlijk in de jeugdige jaren.
De keer die me bij blijft staan is toen ik 17 was. Ja, je leest het goed.
Ik jatte de auto(Golf 1) van mijn vader, en reed met een vriendin naar een afgelegen bouwterrein.
Eenmaal op de achterbank beland, nam ik haar langs achter. Onze fout was dat we onszelf van onze kleren hadden ontdaan. Toen we bezig waren, zagen we in de verte lichten het terrein opkomen rijden.
Wij dus weer vlug plaatsgenoemn op de voorstoelen zonder eerst aan te kleden. Vlug auto starten, en gaan rijden.. Toen we langs de auto reden zat mijn hart zowat in mijn keel. Het was ook een Golf 1, maar dan eentje met zwaailichten.
Gewoon doorgereden, en in adam en eva kostuum verder de openbare weg op.
Ik had dus echt voor lul gestaan wanneer we waren aangehouden. De zin in sex was dus ook gelijk weg.
Gewoon en zonder smile.quote:Op donderdag 10 juli 2008 08:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Gewoon gepijpt worden onder het rijden
Bestuurders stoel doe ik het wel is als ze aan het rijden is maar op de achterbank is ook lekker:Dquote:Op vrijdag 29 december 2006 19:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Waar doe je dat het best? Bestuurdersstoel? (ga je dan niet per onmgeluk toeteren?) Bijrijdersstoel? achterbank (krap?)
En nog een waar doe je het.... Niet iedereen hoeft het ook weer te zien, en het is illegala (alhoewel de ramen van een Visa erg snel beslaan, maar toch...) Op welke locaties kun je terecht zonder meteen op een homo of hoertjesparking terecht te komen?
En wat doe je met zaken als de versnellingspook, gaan die niet in de weg zitten?
Dat is waar die camera hangt.quote:Op woensdag 16 juli 2008 06:48 schreef theKiD het volgende:
Goede plek in Tilburg: Op industrieterrein Loven, naast Albert Heijn, in de Pegasusweg. Onder het afdak, op de T-splitsing![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |