Pfff, PTA, in dat subforum post ik niet hoorquote:Op vrijdag 29 december 2006 20:09 schreef GizartFRL het volgende:
Versnellingspook in zijn 1,3 of 5 zetten, zit ie het minste in de weg.
Auto met open dak is handig.
Cabrio heeft nog meer beenruimte.
In PTA liep hier een tijd geleden ook een soortgelijk draadje over.
*denkt aan een filmpje*quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:07 schreef Brighteyes het volgende:
Fiesta XR2i, pak 'em beet 12 jaar geleden, op een afgelegen landweggetje.
Het was mijn ontmaagding.Hoe romantisch.
Klote versnellingspook.Die moeten ze demontabel maken.
Wat let je, afzagen en schroefdraad er aan tappenquote:Op vrijdag 29 december 2006 20:07 schreef Brighteyes het volgende:
Fiesta XR2i, pak 'em beet 12 jaar geleden, op een afgelegen landweggetje.
Het was mijn ontmaagding.Hoe romantisch.
Klote versnellingspook.Die moeten ze demontabel maken.
Same here....is best te doen dan op de achterbank van een Swiffiequote:Op zaterdag 30 december 2006 14:13 schreef MelliferaScutellata het volgende:
Ik doe altijd de voorste stoelen helemaal naar voren en klap ze naar voren (3 deurs). Dan heb ik alle ruimte achter...
Inderdaadquote:Op vrijdag 29 december 2006 20:12 schreef picobyte het volgende:
Alleen in een bestelbusje of station in de achterbak met veel dekens enzo, anders is het echt kudt.
het topic heb ik gestart 4 uren na in gebruiknamequote:Op zaterdag 30 december 2006 16:11 schreef Worldbeater het volgende:
Alleen soms wil je weer snel weg.. dus naar achteren.![]()
Maar comfortabeler is achterin.![]()
Is het verder wel een serieus topic van die langhaar? Wat een fantasie binnen een week autobezit.![]()
En je vriendin weet het al?quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:20 schreef Alexxxxx het volgende:
het topic heb ik gestart 4 uren na in gebruiknameEn het is wel serieus ja
![]()
Een aantal weken terug reed ik door het rustieke Drenthe en om 6 uur 's morgens ik langs een sluipweggetje terug, kom ik een stilstaande auto langs de kant van de weg tegen, stadslichten aan, ramen beslagen en een politiebus erachter met groot licht!!quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:33 schreef Worldbeater het volgende:
Maja, jij woont in het rustieke Friesland...... dus volgens mij heb je daar qua locaties alleen maar luxeproblemen.![]()
Niet met jou, vrees niet.quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:33 schreef 2cv het volgende:
Ik vraag mij af met wie jij het dan zou willen gaan doen in je Visa, Alex ...
Ex?quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:31 schreef Alexxxxx het volgende:
Ex. Ja, ze weet het.
Overal camera's hor.quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:32 schreef picobyte het volgende:
Als we het dan toch over vreemde plekjes gaan hebben hier.
Het lijkt mij wel spannend om sex te hebben in zo'n bootje van de efteling of in welke rit dan ook he als je er mee wegkomt![]()
Gelukkig !quote:
Laat ik het zo zeggen, de vrije sexuele moraal van hippies bevalt me welquote:Op zaterdag 30 december 2006 17:38 schreef 2cv het volgende:
[..]
Gelukkig !
Echter, ik vroeg met wie je het dan wel zou willen doen in de VisaOffeh, hou je dat liever voor je ?
Klep open of klep dicht ?quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:19 schreef ukga het volgende:
ik heb een kever, en als het zomer is, is relaxt om je vriendin in de kofferbak te leggen(voor, niet achter dus)
heb je best veel ruimte
wat wil de politie doen dan? een bon schrijven voor het hebben van sex?quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:34 schreef Coolcat het volgende:
[..]
Een aantal weken terug reed ik door het rustieke Drenthe en om 6 uur 's morgens ik langs een sluipweggetje terug, kom ik een stilstaande auto langs de kant van de weg tegen, stadslichten aan, ramen beslagen en een politiebus erachter met groot licht!!![]()
Bv?quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:38 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
wat wil de politie doen dan? een bon schrijven voor het hebben van sex?
Ja duh, denk je dat je mag sexen in een auto langs de weg??quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:38 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
wat wil de politie doen dan? een bon schrijven voor het hebben van sex?
Dus dat doe je altijd op Fok! meetings. It is I Alexxxx the mod!quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:41 schreef Alexxxxx het volgende:
Laat ik het zo zeggen, de vrije sexuele moraal van hippies bevalt me wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dus dat doe je altijd op Fok! meetings. It is I Alexxxx the mod! [afbeelding]![]()
In tegenstelling tot de motrrijders, meeten de autorijdende Fokkers neit zo vaak. Ikzlef ben nog maar één keer bij een meet geweest. En ja ik ben blijven slapen. Maar ieder in een eigen bedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wel, niet op de vluchtstrook natuurlijk..quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:52 schreef Coolcat het volgende:
[..]
Ja duh, denk je dat je mag sexen in een auto langs de weg??![]()
![]()
Kaboutersexquote:Op vrijdag 29 december 2006 20:03 schreef w00h00 het volgende:
peugeot 106 haha doen het gewoon op rijdersstoel. Ze komt er gewoon lekker op zitten.
Altijd een vluggertje in zo'n kleine wagen als de mijne!
Hmm een ford?quote:Op zondag 31 december 2006 01:56 schreef Alexxxxx het volgende:
Mijn auto toetert als ik het richtingaanwijs/lampendraaistaafje indruk. Dus ik toeter WEL per ongeluk als ik de bocht om ga soms
[Project] Citroën Visaquote:Op zondag 31 december 2006 02:00 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Hmm een ford?
bv een ford sierra van <1986![]()
Hmm ja, dat neukt ook vrij krap denk kquote:
Beginnersgeluk is dat.quote:Op zondag 31 december 2006 01:56 schreef Alexxxxx het volgende:
Mijn auto toetert als ik het richtingaanwijs/lampendraaistaafje indruk. Dus ik toeter WEL per ongeluk als ik de bocht om ga soms
heb je hier een tekening van?quote:Op zondag 31 december 2006 12:35 schreef yvette1982 het volgende:
I meid pijpte me altijd eerst lekker en ging daarna een lekker ritje op mijn lul maken. Het comfort is niet alles maar het werkte altijd goed, en het was spannend en lekker.
Een ander meisje heb ik wel is uitgebreid gebeft door haar op de achterbank te laten liggen, ik zat voorin met de stoel helemaal uitgeklapt. Zo kon ik haar lekker beffen.
In een CRX gaat het iid goed, maar in een station nog beterquote:Op zondag 31 december 2006 15:48 schreef Sjoem het volgende:
In de CRX ging het makkelijk.
meisjes voorbij de 1.80m zijn toch niet knuffelbaar manquote:Op zondag 31 december 2006 16:54 schreef der_weiss het volgende:
1x gedaan in de Mitsubishi Colt, op de achterbank. De 2 stoelen vooruit schuiven en vooruit klappen, en dan heb je eigenlijk best veel plaats achterin hoor. Alleen klote dat je die plaats ook nodig hebt als je allebei voorbij de 1 meter 80 gaat
Of ze meotyen lange benen hebbbenquote:Op zondag 31 december 2006 17:02 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
meisjes voorbij de 1.80m zijn toch niet knuffelbaar man
+1 pitquote:Op maandag 1 januari 2007 02:43 schreef Queen_Bee het volgende:
Dit was niet zon heul ruime auto zeg maarZijn stoel naar achter, moest ik boven op
Nou, na 5+ minuten had ik genoeg pijn
Dude, ga jij maar boven
"Ik weet niet of dat lukt" Ja zorg maar dat het lukt
Ffs, zo leuk was dat niet
"Ik weet niet of dat lukt" Ja zorg maar dat het luktquote:Op maandag 1 januari 2007 03:01 schreef Queen_Bee het volgende:
Bwehehhe k had meer aan kniebeschermers dan aan pit gehad
Nee niet helemaal. Zij lag achter de bestuurder schuin met haar benen wijd richting de bijrijdersstoel. En ik zat naast de bestuurder met de stoel horizontaal naar achteren.quote:
quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:35 schreef 2cv het volgende:
In een Eend moet het kunnnen. Achterbank er uit, voorbank naar voren schuiven tegen het stuur aan, bedbodem er in zetten, matras er in leggen en dan maar hopen dat je nog zin hebt.
hm als je verhaal echt gebeurd is zou oom agent me nog et minst verottequote:Op donderdag 4 januari 2007 22:33 schreef ka_ro het volgende:
Ik heb 1 tip.. ik heb ooit eens een verhaal gehoord van iemand die ging zn scharrel douwen in een auto op een stijger van een meer.. nix mis mee best romantisch... maaaaaarrrr de handrem is hier bij toch wel iets wat je niet mag vergeten.. Hun mooi aan de gang... was het PLONS auto te water geneuktLeg dat maar eens aan oom agent uit
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 09:11 schreef Blapiet het volgende:
Als ik dit zo lees ben ik blij dat ik een nieuwe auto krijg. Weet ik tenminste zeker dat 'ie nog niet is ingeneukt
lukt niet eens met ESP,... het ingraven begon pas goed toen ik die uitzettequote:Op maandag 8 januari 2007 19:21 schreef 2cv het volgende:
Ja, vooral plankgas geven als je vast zit !
Verder ingraven,... werkte goedquote:Op maandag 8 januari 2007 19:24 schreef 2cv het volgende:
Waarom denk je dat die ESP er op zit ? En wat dacht je te bereiken door die ESP er af te halen ?
quote:
ik heb nog een traction avant 11 in me garage staan(wel volledig in losse onderdelen)quote:Op maandag 8 januari 2007 19:40 schreef 2cv het volgende:
[..]
![]()
Nu snap je dus waarom die ESP er op zit en dat veel PK's vaak overbodig zijn.
Kostie ?quote:Op maandag 8 januari 2007 19:43 schreef ukga het volgende:
[..]
ik heb nog een traction avant 11 in me garage staan(wel volledig in losse onderdelen)
kope?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |