Hmm een ford?quote:Op zondag 31 december 2006 01:56 schreef Alexxxxx het volgende:
Mijn auto toetert als ik het richtingaanwijs/lampendraaistaafje indruk. Dus ik toeter WEL per ongeluk als ik de bocht om ga soms
[Project] Citroën Visaquote:Op zondag 31 december 2006 02:00 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Hmm een ford?
bv een ford sierra van <1986![]()
Hmm ja, dat neukt ook vrij krap denk kquote:
Beginnersgeluk is dat.quote:Op zondag 31 december 2006 01:56 schreef Alexxxxx het volgende:
Mijn auto toetert als ik het richtingaanwijs/lampendraaistaafje indruk. Dus ik toeter WEL per ongeluk als ik de bocht om ga soms
heb je hier een tekening van?quote:Op zondag 31 december 2006 12:35 schreef yvette1982 het volgende:
I meid pijpte me altijd eerst lekker en ging daarna een lekker ritje op mijn lul maken. Het comfort is niet alles maar het werkte altijd goed, en het was spannend en lekker.
Een ander meisje heb ik wel is uitgebreid gebeft door haar op de achterbank te laten liggen, ik zat voorin met de stoel helemaal uitgeklapt. Zo kon ik haar lekker beffen.
In een CRX gaat het iid goed, maar in een station nog beterquote:Op zondag 31 december 2006 15:48 schreef Sjoem het volgende:
In de CRX ging het makkelijk.
meisjes voorbij de 1.80m zijn toch niet knuffelbaar manquote:Op zondag 31 december 2006 16:54 schreef der_weiss het volgende:
1x gedaan in de Mitsubishi Colt, op de achterbank. De 2 stoelen vooruit schuiven en vooruit klappen, en dan heb je eigenlijk best veel plaats achterin hoor. Alleen klote dat je die plaats ook nodig hebt als je allebei voorbij de 1 meter 80 gaat
Of ze meotyen lange benen hebbbenquote:Op zondag 31 december 2006 17:02 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
meisjes voorbij de 1.80m zijn toch niet knuffelbaar man
+1 pitquote:Op maandag 1 januari 2007 02:43 schreef Queen_Bee het volgende:
Dit was niet zon heul ruime auto zeg maarZijn stoel naar achter, moest ik boven op
Nou, na 5+ minuten had ik genoeg pijn
Dude, ga jij maar boven
"Ik weet niet of dat lukt" Ja zorg maar dat het lukt
Ffs, zo leuk was dat niet
"Ik weet niet of dat lukt" Ja zorg maar dat het luktquote:Op maandag 1 januari 2007 03:01 schreef Queen_Bee het volgende:
Bwehehhe k had meer aan kniebeschermers dan aan pit gehad
Nee niet helemaal. Zij lag achter de bestuurder schuin met haar benen wijd richting de bijrijdersstoel. En ik zat naast de bestuurder met de stoel horizontaal naar achteren.quote:
quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:35 schreef 2cv het volgende:
In een Eend moet het kunnnen. Achterbank er uit, voorbank naar voren schuiven tegen het stuur aan, bedbodem er in zetten, matras er in leggen en dan maar hopen dat je nog zin hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |