quote:Op woensdag 24 januari 2007 01:02 schreef Jezebel het volgende:
Pijpbeurt tijdens het rijden kan in vrijwel elke auto, maar niet in het stadsverkeer (hang ik in de weg)
gewoon doen..geeft leuke effecten
De chauffeur opgeilen door met mezelf te spelen kan ook in elke auto
hmz dus jij was dat in me taxi ?
Ik had een apart topic aan moeten maken over sex in een Rover?quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:55 schreef ruud_fr het volgende:
» Er is al 357 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk goed of het nuttig is dit topic omhoog te schoppen!
dat heb ik een keer gehad, maar omdat ik op een populaire parkeerplaats stond had ik wat voor het raam gehangen, daardoor had ie mijn (halfnaakte) vriendin niet gezien (ondanks dat juist die zooi voor het raam zijn interesse trok). Daardoor geen gezeik mee gekregen gelukkigquote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:24 schreef Neverending het volgende:
Hahaha, wat een verhalen!!
Maar wat nu als je betrapt wordt door de politie??![]()
![]()
misschien ben je zonder het te weten door de versnellingspook ontmaagd :pquote:Op vrijdag 29 december 2006 20:07 schreef Brighteyes het volgende:
Fiesta XR2i, pak 'em beet 12 jaar geleden, op een afgelegen landweggetje.
Het was mijn ontmaagding.Hoe romantisch.
Klote versnellingspook.Die moeten ze demontabel maken.
Zonder iemand om sex mee te hebben wordt je kans niet echt veel groter, ongeacht wat voor auto je hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:50 schreef Alexxxxx het volgende:
Goed, het afgelopen jaar 3 Citroën Visas versleten, en geen sex in de auto gehad![]()
[ afbeelding ]
Misschien dat ik met een iets grotere auto meer kans maak? Of maakt formaat auto niet echt uit?
Jammer dat het alweer een baggerding is.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:50 schreef Alexxxxx het volgende:
Goed, het afgelopen jaar 3 Citroën Visas versleten, en geen sex in de auto gehad![]()
[ afbeelding ]
Misschien dat ik met een iets grotere auto meer kans maak? Of maakt formaat auto niet echt uit?
Ook een keer gedaan, bleek achteraf beetje erg gevaarlijkquote:Op donderdag 17 januari 2008 19:08 schreef skyrebel het volgende:
Ooit een vriendin gehad die het geil vond mij te pijpen terwijl ik aan het rijden was. Zeer geilen tegelijker ook amusant, vooral reacties van vrachtwagenchauffeur -> briljant gewoon
![]()
Kort om: ik trek het goed!!
Ik geef toe, het is lastig je te blijven focussen als iemand je snikkel grondig onder handen neemtquote:Op donderdag 17 januari 2008 19:10 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Ook een keer gedaan, bleek achteraf beetje erg gevaarlijkOp moment supreme reed ie zowat de weg af
Kunnen de voorstoelen plat achterover ?quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Geen idee... Maar ik kreeg vandaag op het werk de tip om de achterbank helemaal neer te klappen, dan heb je achterin best veel ruimte!quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:25 schreef 2cv het volgende:
[..]
Kunnen de voorstoelen plat achterover ?
Geprobeerd, binnen de bebowde kom, op klaarlichte dag. We flikkerden om. Ze heeft er nog een jaar last van gehad.quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:12 schreef Basket-Ben het volgende:
OP de fiets is de max :p
matras erin en gaanquote:Op donderdag 17 januari 2008 21:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Geen idee... Maar ik kreeg vandaag op het werk de tip om de achterbank helemaal neer te klappen, dan heb je achterin best veel ruimte!
de 2cv methodequote:Op donderdag 17 januari 2008 22:45 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
matras erin en gaanin zon geval zijn geblindeerde ruiten wel handig
Pijpbeurt tijdens het rijden? Is dat wel handig? Zit dán juist niet die pook in de weg? Schakelen, en gewoon sowieso?quote:Op woensdag 24 januari 2007 01:02 schreef Jezebel het volgende:
Peugeot 106
Honda Civic
Renault Megane
Achterin een rijdende taxi
Pijpbeurt tijdens het rijden kan in vrijwel elke auto, maar niet in het stadsverkeer (hang ik in de weg)
De chauffeur opgeilen door met mezelf te spelen kan ook in elke auto
Op de snelweg hoef je niet te schakelenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:52 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Pijpbeurt tijdens het rijden? Is dat wel handig? Zit dán juist niet die pook in de weg? Schakelen, en gewoon sowieso?
Oohzo. Ja. nee. Oke.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:17 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Op de snelweg hoef je niet te schakelen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |