Nee, man! Alleen het idee al.quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:03 schreef Dada het volgende:
The Truman Show is dus echt een kut film
Toffe film.quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:05 schreef Svensational het volgende:
Wat is De Truman Show toch een toffe film!
Dat je dat nog weet.quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:14 schreef alwaysthebest het volgende:
Bupatih dacht vroeger ook dat-ie gefilmd werd terwijl hij het niet wist, maar stiekem toch wel. Zie je het voor je, zo'n achterdochtig bupatietje.
quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:16 schreef babette21 het volgende:
Bupa, even zonder gekheid.... sinds je terugbent ben je echt strontvervelend
...die een jaar later kwam. Hoe origineel.quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:16 schreef babette21 het volgende:
en de Truman Show mag nog niet eens in de schaduw staan van EdTV
dat je dat nog moet vragen.... die zelfverheerlijking is zum kotzen...quote:
echt niet, ze draaiden vrijwel tegelijkquote:Op vrijdag 29 december 2006 19:18 schreef Bupatih het volgende:
...die een jaar later kwam. Hoe origineel.
Dat krijg je ervan als er en masse op mij wordt gestemd als user met het grootste ego.quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:20 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat je dat nog moet vragen.... die zelfverheerlijking is zum kotzen...
Voor zover ik weet is 'deze' Bupa niet anders dan de Bupa van maanden geleden.quote:en al was 't nou nog terecht, maar je bent je originaliteit ook ergens kwijtgeraakt....
als je de oude bupa tegenkomt, stuur die dan maar langs...
deze versie wil ik eigenlijk gewoon niet kennen
1998 <-> 1999quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:21 schreef babette21 het volgende:
[..]
echt niet, ze draaiden vrijwel tegelijk
Ik onthoud de stomste dingen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:15 schreef Bupatih het volgende:
Dat je dat nog weet.
quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:16 schreef babette21 het volgende:
Bupa, even zonder gekheid.... sinds je terugbent ben je echt strontvervelend
Dat heb ik ook.quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:25 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik onthoud de stomste dingen.. Zolang er maar geen getallen aan te pas komen
Oh, jij vindt het dus ook.quote:
Ik sta niet eens in je fobo!quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh, jij vindt het dus ook.
Ik weet genoeg!
ja dat beroerde argument voer je elke keer aan.. nogal slap om dat als excuus te gebruikenquote:Op vrijdag 29 december 2006 19:23 schreef Bupatih het volgende:
Dat krijg je ervan als er en masse op mij wordt gestemd als user met het grootste ego.![]()
![]()
Niks beroerd argument. Als jullie zo kortzichtig zijn, wil ik ook best aan jullie beeld voldoen, hoor. No problemo. Maar ga dan niet lopen zeiken.quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:28 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja dat beroerde argument voer je elke keer aan.. nogal slap om dat als excuus te gebruiken
't is niet echt een compliment hoor....
anyway, doe vooral wat je goeddunkt... ik wilde 't gewoon even kwijt
Misschien horen mensen die mij strontvervelend vinden daar niet eens te staan.quote:
quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Misschien horen mensen die mij strontvervelend vinden daar niet eens te staan.
Tsja.quote:
Ja, vooral die derde.quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:33 schreef Bupatih het volgende:
Mensen die PI's niet snappen.
Mensen die er niet tegen kunnen als ik eventjes de bal terugkaats.
Mensen die alles serieus nemen.
Mensen.
Ja, vooral die vierde.quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:33 schreef Bupatih het volgende:
Mensen.
Ik ook niet, als ik het heel objectief bekijk.quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:34 schreef Svensational het volgende:
Ik vind Bupa helemaal niet zo vervelend!
EdTVquote:Op vrijdag 29 december 2006 19:16 schreef babette21 het volgende:
en de Truman Show mag nog niet eens in de schaduw staan van EdTV
Ja, vooral die vijfde.quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:33 schreef Bupatih het volgende:
Mensen.
Hoe gaat het, geile neukslet?quote:
Ja, ik vind het jammer dat er mensen zijn die het niet helemaal begrijpen. En voor je het weet gaan ze zich aan mij lopen ergeren. En dat vind ik zonde van hun tijd.quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:39 schreef Lienekien het volgende:
Bupatih draaft door.
Goed.quote:
Vind je zeker niet erg hequote:Op vrijdag 29 december 2006 19:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Goed.
Jij bent ook niet meer zo vaak in ShowChat, hè?
hallo, we weten heus wel dat 't allemaal fake is hoor... maar da's júist zo irritant....quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:37 schreef Bupatih het volgende:
Ik kan opzich best begrijpen dat mensen denken dat die Bupatih een arrogant ventje is. Maar dat is dus kortzichtigheid.Want als je me gewoon spreekt op MSN (in sommige gevallen
) of via de mail, kom je er al snel achter dat dat dus níét zo is.
niet veranderd... doorgeslagen!quote:Maar om dan ook nog te gaan denken dat 'Bupatih zo veranderd is sinds 'ie terug is'...
Ik zei helemaal niks. Ik deed alleen zo:quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, ik vind het jammer dat er mensen zijn die het niet helemaal begrijpen. En voor je het weet gaan ze zich aan mij lopen ergeren. En dat vind ik zonde van hun tijd.
quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:33 schreef Bupatih het volgende:
Mensen.
quote:
Je opmerking 'Ik mis IQM' sprak ook al boekdelen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:48 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik zei helemaal niks. Ik deed alleen zo:![]()
Ja, nou draaf je echt door.quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je opmerking 'Ik mis IQM' sprak ook al boekdelen.
De ene persoonlijkheid is de andere niet.quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:49 schreef Bupatih het volgende:
Je opmerking 'Ik mis IQM' sprak ook al boekdelen.
Ik ben ook heus wel mezelf. Maar ik neem niet alles zo serieus. Dus dan wil het ook gebeuren dat ik aan zelfverheerlijking doe. Maar zo wil ik ook wel eens ellenlange, overdreven feedbackposts plaatsen (SHO-feedback, bijvoorbeeld) of ellenlange, overdreven mailtjes naar de Van Dale sturen. Of steek ik tijd in een grap, fotoboek of topic.quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:45 schreef babette21 het volgende:
[..]
hallo, we weten heus wel dat 't allemaal fake is hoor... maar da's júist zo irritant....
wees gewoon jezelf, man
[..]
niet veranderd... doorgeslagen!
en mij kortzichtig noemen is wel heel makkelijk, misschien moet je eens naar je eigen handelen kijken
[en nee ik neem niet alles serieus, ik erger me gewoon... kan toch]
En nu snap ik je weer niet.quote:
't Kan zo veel betekenen. Dat snap je toch ook wel.quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En nu snap ik je weer niet.
Ik dacht dat jij met diehetzelfde bedoelde als de quote waar het onder stond en met die IQM-opmerking dus ook...
Ja, maar daardoor weet ik nog niet wát het betekent.quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
't Kan zo veel betekenen. Dat snap je toch ook wel.![]()
Plagerijtjes, beste vrind.quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, maar daardoor weet ik nog niet wát het betekent.
Moet ik nu die PI koppelen aan de subtekst of is die nu juist in sub zodat ie los komt te staan van de post?quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:40 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ja, vooral die vijfde..
Oh..
Hoe Odyseuzzzz deze post..
Ik hecht niet zoveel waarde aan PI's als jij.quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:58 schreef Bupatih het volgende:
Oh. [afbeelding]-posts vat ik meestal niet op als plagerijtjes.
Good point.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik hecht niet zoveel waarde aan PI's als jij.![]()
Ik vind zolang er gebruik van wordt gemaakt is er niks serieus aan de post...(van Dizer geleerd.)quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik hecht niet zoveel waarde aan PI's als jij.![]()
De sub heb ik later erbij gezet. Die PI stond er toen al.quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:59 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Moet ik nu die PI koppelen aan de subtekst of is die nu juist in sub zodat ie los komt te staan van de post?
In het derde geval vind ik hem iig erg geslaagt.![]()
Dat volg ik niet.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:01 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ik vind zolang er gebruik van wordt gemaakt is er niks serieus aan de post...(van Dizer geleerd.)
Wel als men dequote:Op vrijdag 29 december 2006 20:01 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ik vind zolang er gebruik van wordt gemaakt is er niks serieus aan de post...(van Dizer geleerd.)
Het lijkt mij een mening, een opinie. Die neem je over of niet. Feitelijk lijkt het me in ieder geval niet.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:03 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ik ookniet maar ik heb het dus van Dizer geleerd.
![]()
Dequote:Op vrijdag 29 december 2006 20:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wel als men de [afbeelding] of de [afbeelding] gebruikt.
Aldus Bupa.
En dat vind ík dus niet.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:05 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Deals PI is m.i. polyinterpretabel.
Eet smakelijk.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:08 schreef Lienekien het volgende:
En nu ga ik een stengel bleekselderij eten.
Ja, zie je. Dat is een mening, van een vrolijke Frans. Ik ben veel serieuzer, ergo dequote:Op vrijdag 29 december 2006 20:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En dat vind ík dus niet.
Als je een-bevattende post niet te serieus wil laten lijken, flikker je er een [afbeelding], [afbeelding] of [afbeelding] (of [afbeelding] -die kan ook nog-) bij.
Je klinkt dan-erig, maar door de PI ontkracht je het / bedoel je het minder serieus dan het lijkt.
Als je een-post plaatst (of een
in jouw geval) plús de [afbeelding]-PI, ga ík denken: "
"
Wooow, hoe kijk jij dan als je héél erg ernstig bent?quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, zie je. Dat is een mening, van een vrolijke Frans. Ik ben veel serieuzer, ergo de. Voor jou is die ernstig, voor mij is die 'normaal'.
Nha, ik vind het allemaal best dat mensen posten en posts op een forum heel serieus willen nemen. Ik doe dat zelden.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Aldus Bupa.
Dat staat in ONZ en daar kom ik nooit. Dus waarom zou ik daarvan moeten 'leren'?quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:12 schreef Bupatih het volgende:
Huisregel(s) Onzin voor je leven.
Lees en leer.
quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wooow, hoe kijk jij dan als je héél erg ernstig bent?
Omdat héél veel mensen op díé manier de PI's gebruiken, heb ik ervaren.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat staat in ONZ en daar kom ik nooit. Dus waarom zou ik daarvan moeten 'leren'?![]()
Nou èn.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Omdat héél veel mensen op díé manier de PI's gebruiken, heb ik ervaren.
Dus deze post was serieusquote:Op vrijdag 29 december 2006 20:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Aldus Bupa.
quote:
Ja, ik doe nou mijn best. Voor jou. En ik reken op je waardering.quote:
Nha, ik zei toch ook "ik vind"... niet dat ik het meenquote:Op vrijdag 29 december 2006 20:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het lijkt mij een mening, een opinie. Die neem je over of niet. Feitelijk lijkt het me in ieder geval niet.
Mijn waardering voor jou is er altijd.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, ik doe nou mijn best. Voor jou. En ik reken op je waardering.
Dat zeggen ze allemaal.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mijn waardering voor jou is er altijd.
quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dus deze post was serieus?
[..]
quote:
Palliequote:
quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:43 schreef Svensational het volgende:
Paltos, het is gelukt hoor: TTK LPT - 179 jonge meisjes
Wanneer ga je weer van die stoere filmpjes maken?quote:
Goed, zeg!quote:
Zal je wel merken?quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:22 schreef Bupatih het volgende:
Wanneer ga je weer van die stoere filmpjes maken?
Ja.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:26 schreef Paltos het volgende:
[..]
Goed, zeg!![]()
[..]
Zal je wel merken?Je bent toch suscriber?
!!
Maar goed, waarschijnlijk komt er eentje in januari, ik bezig met het script.!
Aandachtquote:
prima analyse...quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:28 schreef Dada het volgende:
Effe serieus: Ik denk dat wat we nu zien in SC het botsen der pubers en volwassenen is![]()
Mijn nieuwste kortfilm zal er één zijn met spanning,vreugde, romantiek, ... alles in één. Een verhaal dat groter wordt dan de werkelijkheid. Een verhaal dat zal voortleven in de harten van de mensen en over honderden jaren nog steeds op net dezelfde manier verteld zal worden.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja.Maar dan moet ik alsnog dagelijks youtube checken, toch?
Wat voor soort filmpje?
Gaan jullie weer meisjes plagen?
Of wordt het een spannende thriller?
Als wij botsen vind ik dat toch net iets anders. Maar dat zal mijn jeugdelijke naïviteit zijn die spreekt.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:28 schreef Dada het volgende:
Effe serieus: Ik denk dat wat we nu zien in SC het botsen der pubers en volwassenen is![]()
quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:30 schreef babette21 het volgende:
[..]
prima analyse...
en dan ga ik nu tv kijken
Ik voel me ineens zo, zo oud. Ik ben geen volwassene, nog lang niet.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:28 schreef Dada het volgende:
[..]
Aandacht![]()
Scheermesjes vind ik onzinIk heb een mooie scherpe schaar
Mwoah, niet mee eens. Je zou die scheidslijn makkelijk kunnen maken, ja. Maar volgens mij passen Zhenar, Tania, (MB en Christine in sommige gevallen) gemakkelijk bij 'de pubers'.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:28 schreef Dada het volgende:
[..]
Aandacht![]()
Ik vind hem nú al goed.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:31 schreef Paltos het volgende:
[..]
Mijn nieuwste kortfilm zal er één zijn met spanning,vreugde, romantiek, ... alles in één. Een verhaal dat groter wordt dan de werkelijkheid. Een verhaal dat zal voortleven in de harten van de mensen en over honderden jaren nog steeds op net dezelfde manier verteld zal worden.
En er worden enkel nog meisjes van 16+ geplaagd.![]()
quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:32 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik voel me ineens zo, zo oud. Ik ben geen volwassene, nog lang niet..
Z speelt graag met kleine kinderen maar lijkt de laatste tijd amper mee te doen. Tania heb ik hier al eeuwen niet gezien, tenzij de vroegrijpe BVO haar weer eens heeft overgehaaldquote:Op vrijdag 29 december 2006 20:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mwoah, niet mee eens. Je zou die scheidslijn makkelijk kunnen maken, ja. Maar volgens mij passen Zhenar, Tania, (MB en Christine in sommige gevallen) gemakkelijk bij 'de pubers'.
Wat dan overblijft zijn jij, Dizer, babette, XM, soms Zhenar en soms MB.
Wie bots waar danquote:Op vrijdag 29 december 2006 20:28 schreef Dada het volgende:
[..]
Aandacht![]()
Wilde jij dezelfde grap maken?quote:
Ranking The Stars.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:46 schreef babette21 het volgende:
leuk program op ned.3
bitchfights én Paul de Leeuw![]()
Het leven heel serieus vinden vind ik juist meer iets voor pubers.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:41 schreef Bupatih het volgende:
Ik stel de scheidslijn in op 'serieus' en 'niet-serieus'.
En ja, dat lijkt al snel op 'volwassenen' en 'pubers'.
Ik heb alleen de eerste nog gezien, en toen had ze dus ook al geen stem.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:53 schreef babette21 het volgende:
ik heb 't nooit eerder gezien, had ze de vorige drie afleveringen ook geen stem dan??
die Gooische haat en nijd is wel hylarisch
[alleen Victoria en Georgina zijn walgelijk, de rest is wel tof]
Je hebt mijn nummerquote:
Georgina.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:53 schreef babette21 het volgende:
ik heb 't nooit eerder gezien, had ze de vorige drie afleveringen ook geen stem dan??
die Gooische haat en nijd is wel hylarisch
[alleen Victoria en Georgina zijn walgelijk, de rest is wel tof]
Dat wou ik 'm laatst ook al vragen, vond het echt iets voor hemquote:Op vrijdag 29 december 2006 21:26 schreef alwaysthebest het volgende:
Buup, ken je dit al?.
Alleen een beetje lastig bij jou dat je zoveel bijnamen hebt..
Ach ja, wij.quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat wou ik 'm laatst ook al vragen, vond het echt iets voor hem!
Dan is ie zo ver afgezakt dat ie Theo's persoonlijke assistent is?quote:Op vrijdag 29 december 2006 22:49 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, Aleraardigsten nog twee shows en hij haalt Theo zijn nivea.
![]()
Nivea.quote:Op vrijdag 29 december 2006 22:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dan is ie zo ver afgezakt dat ie Theo's persoonlijke assistent is?
Nope, leuke grap!quote:Op vrijdag 29 december 2006 22:52 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Nivea.!
Nou ik vond het niet slecht, jij wel?![]()
Die heb ik toch niet gezienquote:
Whehehe,quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:16 schreef Svensational het volgende:
Whehehe: Lachend 2006 uit én 2007 in rollen
Check mij Bupa's teksten gebruiken![]()
quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:16 schreef Svensational het volgende:
Whehehe: Lachend 2006 uit én 2007 in rollen
Check mij Bupa's teksten gebruiken![]()
Dada en babette kunnen het denk ik minder waarderenquote:Op vrijdag 29 december 2006 23:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
!!
Wat een "pubers"-grapje, Sven.![]()
Nee, jij moet het doen met Geert Hoste, Wouter Deprez, Alex Agnew, Wim Helsen en Urbanus.quote:
Geert Hoste.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, jij moet het doen met Geert Hoste, Wouter Deprez, Alex Agnew, Wim Helsen en Urbanus.
Ik heb al drie jaar niks van hem gezien, maar ooit heb ik om hem moeten lachen.quote:
Geert Hoste is best leuk toch.quote:
Terugkrabbelaar!quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:03 schreef Paltos het volgende:
Waarom altijd m'n post aanpassen?Pubers..
Dat schijnt humor te zijnquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:03 schreef Paltos het volgende:
Waarom altijd m'n post aanpassen?Pubers..
Sinds we terug zijn, zijn Bup en atb echt strontvervelend..quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat schijnt humor te zijn.
Goh, Bassie.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:05 schreef Odysseuzzz het volgende:
http://www.kanaaltwee.be/triggerhappy/video.htm?aflid=19
Deze hebben sommige van jullie zeker al gezien?![]()
Vlamingen.
![]()
Bassie, oud nieuws.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:05 schreef Odysseuzzz het volgende:
http://www.kanaaltwee.be/triggerhappy/video.htm?aflid=19
Vlamingen.
![]()
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:05 schreef Odysseuzzz het volgende:
Waarom een beetje? Waarom niet helemaal?quote:
Ooh nee het boeit me verder niet ik dacht opeens weer aan de keer dat hij dat gedaan had en dat we dat gezamelijk tegen hem gingen zeggen dat het eigenlijk niet zo hoordequote:Op zaterdag 30 december 2006 00:14 schreef Bupatih het volgende:
Mij ging het alleen om de woordgrap/associatie.
Maar maak je je er vooral druk om.Join the club. Die steeds groter wordt.
Ja, met die goede oude Bupa.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:15 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ooh nee het boeit me verder niet ik dacht opeens weer aan de keer dat hij dat gedaan had en dat we dat gezamelijk tegen hem gingen zeggen dat het eigenlijk niet zo hoorde![]()
Die goede oude tijd![]()
M'n bompa langs moederkant komt uit Boston.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waarom een beetje? Waarom niet helemaal?
Mijn Paltos, wat doe je?
Ja, maar je ouders zijn toch echte Belgen? Nou dan.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:17 schreef Paltos het volgende:
[..]
M'n bompa langs moederkant komt uit Boston.![]()
Voor de rest allemaal rasechte Vlamingen in m'n familie, wees gerust.![]()
Dat mag, maar dan wel zonder spelfoutenquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:28 schreef Canisfire het volgende:
Ik ga trouwens hier nu terplekken posten dat ik Georgina Verbaan zinds ranking the stars weer een tof wijf vind![]()
En nu wil je dat ik hierop reageer en yvonne belachelijk maak, zodat jij die post kan quoten en plaatsen in het Staphorst-topic, hè.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:29 schreef Svensational het volgende:
Bupa, wat een verzuurde ex-kut mod ben jij zeg
Dat is iets voor de volgende keer maar ik vind Miss Verbaan weer tof als dat ik Hedwig tof vondquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat mag, maar dan wel zonder spelfouten
Nee, maar S_F zei dat en toen was iedereen het ineens met 'm eensquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En nu wil je dat ik hierop reageer en yvonne belachelijk maak, zodat jij die post kan quoten en plaatsen in het Staphorst-topic, hè.
Maar ik verlaag me niet tot haar niveau.
Ik, sinds "het schaap met de 5 poten".quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:28 schreef Canisfire het volgende:
Ik ga trouwens hier nu terplekken posten dat ik Georgina Verbaan zinds ranking the stars weer een tof wijf vind![]()
Klopt daar is ze ook tof al vind ik heel die serie tof.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:32 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ik, sinds het schaap met de 5 poten.Niet als wijf maar als actrice.
Zolang ze maar een rol heeft zonder haar eigen stem is alles best.
![]()
Tja, die Brabander blijft gewoon Brabants praten daaro: mij hoor je dus niet klagen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:33 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Klopt daar is ze ook tof al vind ik heel die serie tof.
Ondanks dat ik als jonge man met rotterdamse roots soms even moet slikken als ik onze Loes zo zie.
Marc Marie wat een held is dat hequote:Op zaterdag 30 december 2006 00:37 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Tja, die Brabander blijft gewoon Brabants praten. daaro: mij hoor je dus niet klagen.![]()
'Op' kan ook vies klinken als je er goed over nadenkt.quote:
Ja, maar 'ín Oprah' klinkt viezer.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:39 schreef rena het volgende:
[..]
'Op' kan ook vies klinken als je er goed over nadenkt.![]()
Je zal maar 'in' Oprah zittenquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, maar 'ín Oprah' klinkt viezer.
Ja, daar ging het dus al twee posts over...quote:
Ja.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:41 schreef Svensational het volgende:
Bij klinkt het beste dunkt me!
Heb je ooit een cabaretstuk van hem gezien? Hij is best goed.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:38 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Marc Marie wat een held is dat he![]()
quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:41 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Heb je ooit een cabaretstuk van hem gezien? Hij is best goed.Dankzij/ondanks zijn stem.
Als het 'dankzij' is, is het niet goed...quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:41 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Heb je ooit een cabaretstuk van hem gezien? Hij is best goed.Dankzij/ondanks zijn stem.
Nee, ik ben 13.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:41 schreef Svensational het volgende:
rena, ben jij eigenlijk al 19?
Mede door...enz.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als het 'dankzij' is, is het niet goed...
Hilarisch. En niet alleen om zijn stem. Al moet je zijn humor wel waarderen, het is toch een beetje een theekransjeidee. Maar dan grappig.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:41 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Bij de wereld draait door is het altijd genieten met hem.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:41 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Nú. De neushoorn-scène.quote:
Het zijn hoe dan ook Brabanders die de cabaret scene rule-enquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:45 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Hilarisch. En niet alleen om zijn stem. Al moet je zijn humor wel waarderen, het is toch een beetje een theekransjeidee. Maar dan grappig.
Wie?quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:48 schreef alwaysthebest het volgende:
Zou het een Utrechtenaar zijn?
rena & mooi in 1 zinquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:46 schreef Bupatih het volgende:
Sven, probeer je nu via omwegen te zeggen dat je rena een mooie vrouw vindt?
Ben je soms een beetje verliefd?
Da's mooi, aangezien die pas net begonnen is.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:50 schreef rena het volgende:
[..]
rena & mooi in 1 zin![]()
![]()
You've just made my day
![]()
quote:
Kijk nu maar in dat topicquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:50 schreef rena het volgende:
[..]
rena & mooi in 1 zin![]()
![]()
You've just made my day
![]()
Ace ventura is ruk man Jim Carey fanboyquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nú. De neushoorn-scène.
Wel typische "puber"humor, hoor.
Ga toch hentai kijken.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:53 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ace ventura is ruk man Jim Carey fanboy![]()
quote:
Weer iets geleerd.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:51 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
. M-M.
Was een grapje in Het Schaep met de 5 pooten. Utrechtenaar wordt gebruikt om een homo aan te duiden.
Altijd als ik hem zie moet ik aan jou denkenquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:55 schreef Canisfire het volgende:
[..]
![]()
Heerlijk oude topics doorneuzen ik weet nog wel dat ik ten tijde van het meest gehaate bn'r topic Filemon wou nomineren niemand hem kende. Wat een gast was dat toen tentijde van groeten uit de betuwe
en nu vind ik hem geweldig![]()
Dude, hoe vaak kom ik nou in ONZ?quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:54 schreef Svensational het volgende:
Buup, doe niet zo koppig en reageer eens: Hey Buup. Watspassiert?
Ehm, ja.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:55 schreef Canisfire het volgende:
[..]
![]()
Heerlijk oude topics doorneuzen ik weet nog wel dat ik ten tijde van het meest gehaate bn'r topic Filemon wou nomineren niemand hem kende. Wat een gast was dat toen tentijde van groeten uit de betuwe
en nu vind ik hem geweldig![]()
Niks. Dat "quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ehm, ja.
Maar wat heeft dát met hentai te maken?
Nou, dan heb je dus nog een hele dag.quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:05 schreef Paltos het volgende:
De tering!Ik kan weer niet slapen. Moet er morgen vroeg uit.
Ik lig hier in een deuk!quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou, dan heb je dus nog een hele dag.
Zo slaap ik ook vaak.quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:06 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ik lig hier in een deuk!![]()
![]()
!!
Nee, echt!!81!
Zo al shet altijd al geweest is eigenlijkquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Niks. Dat "" sloeg op het hentai, hij vond het een vermakelijke opmerking.
Toen sprong hij van de hak op de tak en begon over een nieuw onderwerp!
Dat weet ik. Dat zie jij mij toch nergens ontkennen?quote:
Aha, Bupatih imiteert gewoon zijn idolen.quote:Plus het feit dat Jim Carrey op tv bij interviews of bij award shows altijd heel erg overkomt alsof hij zichzelf helemaal geweldig vind al heb ik gelezen dat het niet zo is.
Overkomt alsof hij zichzelf geweldig vindt?quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:09 schreef Canisfire het volgende:
Plus het feit dat Jim Carrey op tv bij interviews of bij award shows altijd heel erg overkomt alsof hij zichzelf helemaal geweldig vind al heb ik gelezen dat het niet zo is.
Dan snapte ik hem gewoon niet.quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat weet ik. Dat zie jij mij toch nergens ontkennen?
Nee, want dat is dus niet waar. Wat Canisfire zegt.quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:10 schreef Paltos het volgende:
[..]
Aha, Bupatih imiteert gewoon zijn idolen.
Zit al eeuwenlang ingebakken in de menselijke psyche!
xCuz_Mequote:Op zaterdag 30 december 2006 01:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, want dat is dus niet waar. Wat Canisfire zegt.
Jij ligt in een deuk. Zo van 'haha'.quote:
ik wil ook graag een reactie op de rest Hennyquote:Op zaterdag 30 december 2006 01:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Overkomt alsof hij zichzelf geweldig vindt?
Dan kijk jij echt naar iets héél anders, hoor.
Henny Stoel?quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:13 schreef Canisfire het volgende:
[..]
ik wil ook graag een reactie op de rest Henny![]()
Dubbelgevouwen = deuk?quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jij ligt in een deuk. Zo van 'haha'.
Maar je kan ook slapen door 'dubbelgevouwen' te liggen. Dat willen mensen nog weleens doen.
En ja, dan krijg je het bruggetje -> slapen -> haha, ik lig in een deuk -> ja, ik ook als ik slaap.
Nee een verbastering van Bupa zijn voornaam.quote:
Nee, Belgen zijn gewoon dom.quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:14 schreef Paltos het volgende:
[..]
Zal wel cultuurverschilletje zijn tussen België en Nederland.![]()
Liar Liarquote:Op zaterdag 30 december 2006 01:09 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Zo al shet altijd al geweest is eigenlijk![]()
Maar even terug op dat hele Jim carrey gebeuren.
Ik vond hem goed in the Mask ,Liar Liar en The Truman Show
Maar die hype om Bruce Almighty snapte ik niets van want die was gewoon kut.
Over Batman Forever begin ik maar niet want dat kwam niet door hem dan hadden ze Tim Burton niet moeten wegsturen en Dumb & Dumber ging wel maar verder ? Neem Jim Carrey is geen Edward Norton of Rutger Hauer waarvan je weet dat de films waar in ze spelen 9 van de 10 keer goed of zelfs cult (Edward met fightclub en American History X) zijn. Plus het feit dat Jim Carrey op tv bij interviews of bij award shows altijd heel erg overkomt alsof hij zichzelf helemaal geweldig vind al heb ik gelezen dat het niet zo is.
Hendrik? Hendrik-Jan? Henk? Hendel? Heinsbroek?quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:16 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Nee een verbastering van Bupa zijn voornaam.
Maar aangezien hij zinds het verwijderen van zijn foto's liever niet heeft dat mensen zijn naam kennen.
De rest ga ik me maar niet aan wagen, omdat ik het daar niet mee eens ben.quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:13 schreef Canisfire het volgende:
[..]
En ja zo komt hij op mij over.
Ik kan me nog een mtv movie award show voor de geest halen waar hij een carrie prijs of iets kreeg en dat het helemaal veranderde in de Jim Carrey show. Nou zijn de mtv movie awards verder ook prijzen van niets maar toch.
Wat?quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:16 schreef rena het volgende:
[..]
Nee, Belgen zijn gewoon dom.Want zelfs ik snap deze grap.
![]()
Noem me dan gewoon Bupa.quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:16 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Maar aangezien hij zinds het verwijderen van zijn foto's liever niet heeft dat mensen zijn naam kennen.
quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:17 schreef Paltos het volgende:
[..]
Wat?Ik snap niet goed wat je bedoeld..
Met een d?quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:17 schreef Paltos het volgende:
[..]
Wat?Ik snap niet goed wat je bedoeld..
quote:
Dat tweede.quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:16 schreef rena het volgende:
[..]
Hendrik? Hendrik-Jan? Henk? Hendel? Heinsbroek?![]()
Whehe, als ze nu proberen te raden hoe 'ie echt heet gaan ze op sjonnie-achtige dingen uitkomen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:16 schreef Canisfire het volgende:
[..]
quote:
Nha, zo komt hij niet helemaal over... Juist het voorbeeld van die MTV awards...zou ik aanhalen om aan te tonen dat ie niet vol is van zichzelf. Hij blijft ongevraagt geven...mensen die werkelijk vol zijn van zichzelf doen dat niet?quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:13 schreef Canisfire het volgende:
[..]
En ja zo komt hij op mij over.
Ik kan me nog een mtv movie award show voor de geest halen waar hij een carrie prijs of iets kreeg en dat het helemaal veranderde in de Jim Carrey show. Nou zijn de mtv movie awards verder ook prijzen van niets maar toch.
En Adriaan. Houd je muil.quote:
Het is ook een hele aardige en sympathieke man. Althans, zo komt hij op mij over in zijn serieuze interviews (en die zijn schaars). En ja, hij blijft maar geven. Mensen pleasen. Mensen vermaken. Maar dat vindt hij helemaal niet erg. Hij houdt van het leven.quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:20 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Nha, zo komt hij niet helemaal over... Juist het voorbeeld van die MTV awards...zou ik aanhalen om aan te tonen dat ie niet vol is van zichzelf. Hij blijft ongevraagt geven...mensen die werkelijk vol zijn van zichzelf doen dat niet?![]()
Hij was gewoon slecht.quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:20 schreef Bupatih het volgende:
Ik snap mijn eigen grapje ook niet meer zo.
Of in ieder geval de uitleg.
Er hoort nog een tussenstap bij, geloof ik.
In een deuk liggen = Dubbel liggen (van het lachen) => Dubbelgevouwen slapen.
Wat ik hier op wil zeggen ik bedoelde niet dat Jim toen overkwam alsof hij zichzelf heel wat vind ik doelde meer op het feit dat hij er zijn eigen serie van maakte maar op mij komt hij in interviews of kleine stukjes film promotie geblaat altijd zo over.quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
De rest ga ik me maar niet aan wagen, omdat ik het daar niet mee eens ben.
Al moet ik zeggen dat de films die jij opnoemde (met uitzondering van Dumb and Dumber) toch wel z'n minste films zijn, ja.
Ja, toen kreeg hij een prijs voor z'n gehele oeuvre. Maar kom op, heb je gezien hoe hij opkwam?Als God himself, bijna. Met twintig witte engelen achter zich.
Als je dan nog gaat denken dat hij zichzelf écht heel wat vindt, ben je gewoon dom.
Het was overduidelijk een act.
En je moet weten dat Jim door het MTV-publiek haast aanbeden wordt. Ook door de host van die avond, Will Ferrell. Niet raar dat het dan lijkt te veranderen in de 'Jim Carrey Show'.
Ik vind het knap als ze het raden ik had er nog nooit van gehoord.quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:19 schreef Paltos het volgende:
[..]
Whehe, als ze nu proberen te raden hoe 'ie echt heet gaan ze op sjonnie-achtige dingen uitkomen.![]()
Heldquote:Op zaterdag 30 december 2006 01:22 schreef Paltos het volgende:
Ik ben trouwens dapper genoeg om toe te geven dat ik hem niet snap, in plaats van gewoon '' te posten.
![]()
Of juist wel natuurlijkquote:Op zaterdag 30 december 2006 01:20 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Nha, zo komt hij niet helemaal over... Juist het voorbeeld van die MTV awards...zou ik aanhalen om aan te tonen dat ie niet vol is van zichzelf. Hij blijft ongevraagt geven...mensen die werkelijk vol zijn van zichzelf doen dat niet?![]()
Dude, echt! Gebruik punten ofzoquote:Op zaterdag 30 december 2006 01:22 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Wat ik hier op wil zeggen ik bedoelde niet dat Jim toen overkwam alsof hij zichzelf heel wat vind ik doelde meer op het feit dat hij er zijn eigen serie van maakte maar op mij komt hij in interviews of kleine stukjes film promotie geblaat altijd zo over.
Ik denk eerder dat hij zichzelf een beetje in zijn acts(s) verstopt dan dat hij vol van zichzelf zou zijn.quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het is ook een hele aardige en sympathieke man. Althans, zo komt hij op mij over in zijn serieuze interviews (en die zijn schaars). En ja, hij blijft maar geven. Mensen pleasen. Mensen vermaken. Maar dat vindt hij helemaal niet erg. Hij houdt van het leven.
Als jij de hele tijd zo blijft janken wordt het er niet leuker op.quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:21 schreef Paltos het volgende:
[..]
Jezus, ik wou zeggen dat je vroeger toffer was, maar dat is niet zo.
quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:22 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Wat ik hier op wil zeggen ik bedoelde niet dat Jim toen overkwam alsof hij zichzelf heel wat vind
...quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:09 schreef Canisfire het volgende:
Plus het feit dat Jim Carrey op tv bij interviews of bij award shows altijd heel erg overkomt alsof hij zichzelf helemaal geweldig vind
Niks mis met mensen die iets naar zichzelf trekken. Dat doen er wel meer (Paul de Leeuw, bijvoorbeeld)quote:ik doelde meer op het feit dat hij er zijn eigen serie van maakte maar op mij komt hij in interviews of kleine stukjes film promotie geblaat altijd zo over.
Ik?quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:26 schreef rena het volgende:
[..]
Als jij de hele tijd zo blijft janken wordt het er niet leuker op.![]()
Vertel eens een leuke mop, Paltos.quote:
quote:
Hehe in de eerste quote geef ik aan dat hij overkomt alsof hij zichzelf heel wat vind.quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
...!
[..]
Niks mis met mensen die iets naar zichzelf trekken. Dat doen er wel meer (Paul de Leeuw, bijvoorbeeld)
Zo lang ze het maar leuk houden en niet irritanter maken.
En hóé komt hij nou over in interviews of kleine stukjes film / promotie-geblaat?
Mwah neem die rappers neem een Ali B die is ook vol van zichzelf en blijft ook ongevraagd door reutelen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:30 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Nha, mensen die vol van zichzelf zijn hebben toch geen acts nodig?Kijk maar naar Zhenar.
![]()
Staat er zo'n kerel op de bus te wachten, komt die chauffeur eraan, zegt 'ie van:"Kom daar eens af!quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Vertel eens een leuke mop, Paltos.
Typ gewoon wat duidelijker, gast.quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:30 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Hehe in de eerste quote geef ik aan dat hij overkomt alsof hij zichzelf heel wat vind.
En in de tweede quote leg ik uit dat in het tijdens de mtv award wel de jim Carrey show vond maar ik zag ook wel dat het hele god gebeuren een act was.
Goh, Bassie. Dat snap ik. Maar hoe vond jij hem daarin nou overkomen?quote:En met promotie geblaat doel ik op die kleine stukjes die je wel eens ziet in Boulevard en movie facts waar acteurs in vijf minuten vertellen over de film en dingen als hoe ze het op de set vonden en meer van die meuk.
Ik kende hem al.quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:33 schreef Svensational het volgende:
http://www.burorenkema.nl/2006/12/motie_van_welbehagen.php!
Ach, ik denk het niet hoor. Ik kan trouwens niemand aanwijzen waarvan ik vermoed dat ie werkelijk vol van zichzelf is.quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:32 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Mwah neem die rappers neem een Ali B die is ook vol van zichzelf en blijft ook ongevraagd door reutelen.
Slechte vergelijking ik weet het maar je snapt wat ik bedoel.
Ik hoor toch liever een mop!quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:33 schreef Paltos het volgende:
[..]
Mop niet, maar ik bezig iemand op msn te doen geloven dat iemand wat in z'n drankje heeft gedaan en 'ie helemaal stoned is.![]()
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
![]()
Daar vind ik hem dus een beetje overkomen van kijk eens hoe grappig ik ben.quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Typ gewoon wat duidelijker, gast.![]()
[..]
Goh, Bassie. Dat snap ik. Maar hoe vond jij hem daarin nou overkomen?
Vertel zelf een mop, man.quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik hoor toch liever een mop!
Nou, dat heb ik dus nog nóóit gezien.quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:35 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Daar vind ik hem dus een beetje overkomen van kijk eens hoe grappig ik ben.
Ja, en? Dat zal dan ook wel zo zijn, hè.quote:En dan heb je van die acteurs die met hem spelen die het dan allemaal hebben over de energie van Jim Carrey en hoe geweldig het is om met hem te werken en meer van dat soort gedoe.
Nou, mij vriendin zei laatst: Ik wil graag afvallen!quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:35 schreef Paltos het volgende:
[..]
Vertel zelf een mop, man.![]()
Humor kan niet gedwongen worden.![]()
Ik vind hem eigenlijk echt TOP spelen in de serieuzere films: Man On The Moon, The Majestic en Eternal Sunshine Of The Spotless Mind.quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:38 schreef Canisfire het volgende:
Verder vind ik Jim Carrey ook geen slechte acteur maar zeker geen top.
Wat ik overig wel slechte acteurs vind dat zijn van die media mannetjes die bij elke premiere opduiken. Van die Ben Affleck, Matt Damon en Colin farrell types om maar iets te noemen.
quote:
Als het jouw vriendin is, is de enige Miss dat ze ooit kan worden Miss Baksel.quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, mij vriendin zei laatst: Ik wil graag afvallen!
Toen zei ik: Dan moet je meedoen met een Miss-verkiezing, zul je zien dat je snel afvalt [afbeelding]!
quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:38 schreef Canisfire het volgende:
Verder vind ik Jim Carrey ook geen slechte acteur maar zeker geen top.
Wat ik overig wel slechte acteurs vind dat zijn van die media mannetjes die bij elke premiere opduiken. Van die Ben Affleck, Matt Damon en Colin farrell types om maar iets te noemen.
Ja, echt, hè!quote:
Dat vind ik nou echt een mop die door autistische tiener boertjes aan elkaar verteld wordt in een keet in Staphorst.quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, mij vriendin zei laatst: Ik wil graag afvallen!
Toen zei ik: Dan moet je meedoen met een Miss-verkiezing, zul je zien dat je snel afvalt [afbeelding]!
Ik doe niet aan voorspel.quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:41 schreef Svensational het volgende:
Buup, voorspellen!
http://shok.4.forumer.com/index.php?showtopic=300&st=280
Dan is het nog altijd voorspelenquote:Op zaterdag 30 december 2006 01:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik doe niet aan voorspel.
Done, trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |