Wilde jij dezelfde grap maken?quote:
Ranking The Stars.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:46 schreef babette21 het volgende:
leuk program op ned.3
bitchfights én Paul de Leeuw![]()
Het leven heel serieus vinden vind ik juist meer iets voor pubers.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:41 schreef Bupatih het volgende:
Ik stel de scheidslijn in op 'serieus' en 'niet-serieus'.
En ja, dat lijkt al snel op 'volwassenen' en 'pubers'.
Ik heb alleen de eerste nog gezien, en toen had ze dus ook al geen stem.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:53 schreef babette21 het volgende:
ik heb 't nooit eerder gezien, had ze de vorige drie afleveringen ook geen stem dan??
die Gooische haat en nijd is wel hylarisch
[alleen Victoria en Georgina zijn walgelijk, de rest is wel tof]
Je hebt mijn nummerquote:
Georgina.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:53 schreef babette21 het volgende:
ik heb 't nooit eerder gezien, had ze de vorige drie afleveringen ook geen stem dan??
die Gooische haat en nijd is wel hylarisch
[alleen Victoria en Georgina zijn walgelijk, de rest is wel tof]
Dat wou ik 'm laatst ook al vragen, vond het echt iets voor hemquote:Op vrijdag 29 december 2006 21:26 schreef alwaysthebest het volgende:
Buup, ken je dit al?.
Alleen een beetje lastig bij jou dat je zoveel bijnamen hebt..
Ach ja, wij.quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat wou ik 'm laatst ook al vragen, vond het echt iets voor hem!
Dan is ie zo ver afgezakt dat ie Theo's persoonlijke assistent is?quote:Op vrijdag 29 december 2006 22:49 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, Aleraardigsten nog twee shows en hij haalt Theo zijn nivea.
![]()
Nivea.quote:Op vrijdag 29 december 2006 22:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dan is ie zo ver afgezakt dat ie Theo's persoonlijke assistent is?
Nope, leuke grap!quote:Op vrijdag 29 december 2006 22:52 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Nivea.!
Nou ik vond het niet slecht, jij wel?![]()
Die heb ik toch niet gezienquote:
Whehehe,quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:16 schreef Svensational het volgende:
Whehehe: Lachend 2006 uit én 2007 in rollen
Check mij Bupa's teksten gebruiken![]()
quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:16 schreef Svensational het volgende:
Whehehe: Lachend 2006 uit én 2007 in rollen
Check mij Bupa's teksten gebruiken![]()
Dada en babette kunnen het denk ik minder waarderenquote:Op vrijdag 29 december 2006 23:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
!!
Wat een "pubers"-grapje, Sven.![]()
Nee, jij moet het doen met Geert Hoste, Wouter Deprez, Alex Agnew, Wim Helsen en Urbanus.quote:
Geert Hoste.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, jij moet het doen met Geert Hoste, Wouter Deprez, Alex Agnew, Wim Helsen en Urbanus.
Ik heb al drie jaar niks van hem gezien, maar ooit heb ik om hem moeten lachen.quote:
Geert Hoste is best leuk toch.quote:
Terugkrabbelaar!quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:03 schreef Paltos het volgende:
Waarom altijd m'n post aanpassen?Pubers..
Dat schijnt humor te zijnquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:03 schreef Paltos het volgende:
Waarom altijd m'n post aanpassen?Pubers..
Sinds we terug zijn, zijn Bup en atb echt strontvervelend..quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat schijnt humor te zijn.
Goh, Bassie.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:05 schreef Odysseuzzz het volgende:
http://www.kanaaltwee.be/triggerhappy/video.htm?aflid=19
Deze hebben sommige van jullie zeker al gezien?![]()
Vlamingen.
![]()
Bassie, oud nieuws.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:05 schreef Odysseuzzz het volgende:
http://www.kanaaltwee.be/triggerhappy/video.htm?aflid=19
Vlamingen.
![]()
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:05 schreef Odysseuzzz het volgende:
Waarom een beetje? Waarom niet helemaal?quote:
Ooh nee het boeit me verder niet ik dacht opeens weer aan de keer dat hij dat gedaan had en dat we dat gezamelijk tegen hem gingen zeggen dat het eigenlijk niet zo hoordequote:Op zaterdag 30 december 2006 00:14 schreef Bupatih het volgende:
Mij ging het alleen om de woordgrap/associatie.
Maar maak je je er vooral druk om.Join the club. Die steeds groter wordt.
Ja, met die goede oude Bupa.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:15 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ooh nee het boeit me verder niet ik dacht opeens weer aan de keer dat hij dat gedaan had en dat we dat gezamelijk tegen hem gingen zeggen dat het eigenlijk niet zo hoorde![]()
Die goede oude tijd![]()
M'n bompa langs moederkant komt uit Boston.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waarom een beetje? Waarom niet helemaal?
Mijn Paltos, wat doe je?
Ja, maar je ouders zijn toch echte Belgen? Nou dan.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:17 schreef Paltos het volgende:
[..]
M'n bompa langs moederkant komt uit Boston.![]()
Voor de rest allemaal rasechte Vlamingen in m'n familie, wees gerust.![]()
Dat mag, maar dan wel zonder spelfoutenquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:28 schreef Canisfire het volgende:
Ik ga trouwens hier nu terplekken posten dat ik Georgina Verbaan zinds ranking the stars weer een tof wijf vind![]()
En nu wil je dat ik hierop reageer en yvonne belachelijk maak, zodat jij die post kan quoten en plaatsen in het Staphorst-topic, hè.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:29 schreef Svensational het volgende:
Bupa, wat een verzuurde ex-kut mod ben jij zeg
Dat is iets voor de volgende keer maar ik vind Miss Verbaan weer tof als dat ik Hedwig tof vondquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat mag, maar dan wel zonder spelfouten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |