Goed, zeg!quote:
Zal je wel merken?quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:22 schreef Bupatih het volgende:
Wanneer ga je weer van die stoere filmpjes maken?
Ja.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:26 schreef Paltos het volgende:
[..]
Goed, zeg!![]()
[..]
Zal je wel merken?Je bent toch suscriber?
!!
Maar goed, waarschijnlijk komt er eentje in januari, ik bezig met het script.!
Aandachtquote:
prima analyse...quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:28 schreef Dada het volgende:
Effe serieus: Ik denk dat wat we nu zien in SC het botsen der pubers en volwassenen is![]()
Mijn nieuwste kortfilm zal er één zijn met spanning,vreugde, romantiek, ... alles in één. Een verhaal dat groter wordt dan de werkelijkheid. Een verhaal dat zal voortleven in de harten van de mensen en over honderden jaren nog steeds op net dezelfde manier verteld zal worden.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja.Maar dan moet ik alsnog dagelijks youtube checken, toch?
Wat voor soort filmpje?
Gaan jullie weer meisjes plagen?
Of wordt het een spannende thriller?
Als wij botsen vind ik dat toch net iets anders. Maar dat zal mijn jeugdelijke naïviteit zijn die spreekt.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:28 schreef Dada het volgende:
Effe serieus: Ik denk dat wat we nu zien in SC het botsen der pubers en volwassenen is![]()
quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:30 schreef babette21 het volgende:
[..]
prima analyse...
en dan ga ik nu tv kijken
Ik voel me ineens zo, zo oud. Ik ben geen volwassene, nog lang niet.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:28 schreef Dada het volgende:
[..]
Aandacht![]()
Scheermesjes vind ik onzinIk heb een mooie scherpe schaar
Mwoah, niet mee eens. Je zou die scheidslijn makkelijk kunnen maken, ja. Maar volgens mij passen Zhenar, Tania, (MB en Christine in sommige gevallen) gemakkelijk bij 'de pubers'.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:28 schreef Dada het volgende:
[..]
Aandacht![]()
Ik vind hem nú al goed.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:31 schreef Paltos het volgende:
[..]
Mijn nieuwste kortfilm zal er één zijn met spanning,vreugde, romantiek, ... alles in één. Een verhaal dat groter wordt dan de werkelijkheid. Een verhaal dat zal voortleven in de harten van de mensen en over honderden jaren nog steeds op net dezelfde manier verteld zal worden.
En er worden enkel nog meisjes van 16+ geplaagd.![]()
quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:32 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik voel me ineens zo, zo oud. Ik ben geen volwassene, nog lang niet..
Z speelt graag met kleine kinderen maar lijkt de laatste tijd amper mee te doen. Tania heb ik hier al eeuwen niet gezien, tenzij de vroegrijpe BVO haar weer eens heeft overgehaaldquote:Op vrijdag 29 december 2006 20:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mwoah, niet mee eens. Je zou die scheidslijn makkelijk kunnen maken, ja. Maar volgens mij passen Zhenar, Tania, (MB en Christine in sommige gevallen) gemakkelijk bij 'de pubers'.
Wat dan overblijft zijn jij, Dizer, babette, XM, soms Zhenar en soms MB.
Wie bots waar danquote:Op vrijdag 29 december 2006 20:28 schreef Dada het volgende:
[..]
Aandacht![]()
Wilde jij dezelfde grap maken?quote:
Ranking The Stars.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:46 schreef babette21 het volgende:
leuk program op ned.3
bitchfights én Paul de Leeuw![]()
Het leven heel serieus vinden vind ik juist meer iets voor pubers.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:41 schreef Bupatih het volgende:
Ik stel de scheidslijn in op 'serieus' en 'niet-serieus'.
En ja, dat lijkt al snel op 'volwassenen' en 'pubers'.
Ik heb alleen de eerste nog gezien, en toen had ze dus ook al geen stem.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:53 schreef babette21 het volgende:
ik heb 't nooit eerder gezien, had ze de vorige drie afleveringen ook geen stem dan??
die Gooische haat en nijd is wel hylarisch
[alleen Victoria en Georgina zijn walgelijk, de rest is wel tof]
Je hebt mijn nummerquote:
Georgina.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:53 schreef babette21 het volgende:
ik heb 't nooit eerder gezien, had ze de vorige drie afleveringen ook geen stem dan??
die Gooische haat en nijd is wel hylarisch
[alleen Victoria en Georgina zijn walgelijk, de rest is wel tof]
Dat wou ik 'm laatst ook al vragen, vond het echt iets voor hemquote:Op vrijdag 29 december 2006 21:26 schreef alwaysthebest het volgende:
Buup, ken je dit al?.
Alleen een beetje lastig bij jou dat je zoveel bijnamen hebt..
Ach ja, wij.quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat wou ik 'm laatst ook al vragen, vond het echt iets voor hem!
Dan is ie zo ver afgezakt dat ie Theo's persoonlijke assistent is?quote:Op vrijdag 29 december 2006 22:49 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, Aleraardigsten nog twee shows en hij haalt Theo zijn nivea.
![]()
Nivea.quote:Op vrijdag 29 december 2006 22:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dan is ie zo ver afgezakt dat ie Theo's persoonlijke assistent is?
Nope, leuke grap!quote:Op vrijdag 29 december 2006 22:52 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Nivea.!
Nou ik vond het niet slecht, jij wel?![]()
Die heb ik toch niet gezienquote:
Whehehe,quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:16 schreef Svensational het volgende:
Whehehe: Lachend 2006 uit én 2007 in rollen
Check mij Bupa's teksten gebruiken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |