quote:
Je opmerking 'Ik mis IQM' sprak ook al boekdelen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:48 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik zei helemaal niks. Ik deed alleen zo:![]()
Ja, nou draaf je echt door.quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je opmerking 'Ik mis IQM' sprak ook al boekdelen.
De ene persoonlijkheid is de andere niet.quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:49 schreef Bupatih het volgende:
Je opmerking 'Ik mis IQM' sprak ook al boekdelen.
Ik ben ook heus wel mezelf. Maar ik neem niet alles zo serieus. Dus dan wil het ook gebeuren dat ik aan zelfverheerlijking doe. Maar zo wil ik ook wel eens ellenlange, overdreven feedbackposts plaatsen (SHO-feedback, bijvoorbeeld) of ellenlange, overdreven mailtjes naar de Van Dale sturen. Of steek ik tijd in een grap, fotoboek of topic.quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:45 schreef babette21 het volgende:
[..]
hallo, we weten heus wel dat 't allemaal fake is hoor... maar da's júist zo irritant....
wees gewoon jezelf, man
[..]
niet veranderd... doorgeslagen!
en mij kortzichtig noemen is wel heel makkelijk, misschien moet je eens naar je eigen handelen kijken
[en nee ik neem niet alles serieus, ik erger me gewoon... kan toch]
En nu snap ik je weer niet.quote:
't Kan zo veel betekenen. Dat snap je toch ook wel.quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En nu snap ik je weer niet.
Ik dacht dat jij met diehetzelfde bedoelde als de quote waar het onder stond en met die IQM-opmerking dus ook...
Ja, maar daardoor weet ik nog niet wát het betekent.quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
't Kan zo veel betekenen. Dat snap je toch ook wel.![]()
Plagerijtjes, beste vrind.quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, maar daardoor weet ik nog niet wát het betekent.
Moet ik nu die PI koppelen aan de subtekst of is die nu juist in sub zodat ie los komt te staan van de post?quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:40 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ja, vooral die vijfde..
Oh..
Hoe Odyseuzzzz deze post..
Ik hecht niet zoveel waarde aan PI's als jij.quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:58 schreef Bupatih het volgende:
Oh. [afbeelding]-posts vat ik meestal niet op als plagerijtjes.
Good point.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik hecht niet zoveel waarde aan PI's als jij.![]()
Ik vind zolang er gebruik van wordt gemaakt is er niks serieus aan de post...(van Dizer geleerd.)quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik hecht niet zoveel waarde aan PI's als jij.![]()
De sub heb ik later erbij gezet. Die PI stond er toen al.quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:59 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Moet ik nu die PI koppelen aan de subtekst of is die nu juist in sub zodat ie los komt te staan van de post?
In het derde geval vind ik hem iig erg geslaagt.![]()
Dat volg ik niet.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:01 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ik vind zolang er gebruik van wordt gemaakt is er niks serieus aan de post...(van Dizer geleerd.)
Wel als men dequote:Op vrijdag 29 december 2006 20:01 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ik vind zolang er gebruik van wordt gemaakt is er niks serieus aan de post...(van Dizer geleerd.)
Het lijkt mij een mening, een opinie. Die neem je over of niet. Feitelijk lijkt het me in ieder geval niet.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:03 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ik ookniet maar ik heb het dus van Dizer geleerd.
![]()
Dequote:Op vrijdag 29 december 2006 20:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wel als men de [afbeelding] of de [afbeelding] gebruikt.
Aldus Bupa.
En dat vind ík dus niet.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:05 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Deals PI is m.i. polyinterpretabel.
Eet smakelijk.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:08 schreef Lienekien het volgende:
En nu ga ik een stengel bleekselderij eten.
Ja, zie je. Dat is een mening, van een vrolijke Frans. Ik ben veel serieuzer, ergo dequote:Op vrijdag 29 december 2006 20:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En dat vind ík dus niet.
Als je een-bevattende post niet te serieus wil laten lijken, flikker je er een [afbeelding], [afbeelding] of [afbeelding] (of [afbeelding] -die kan ook nog-) bij.
Je klinkt dan-erig, maar door de PI ontkracht je het / bedoel je het minder serieus dan het lijkt.
Als je een-post plaatst (of een
in jouw geval) plús de [afbeelding]-PI, ga ík denken: "
"
Wooow, hoe kijk jij dan als je héél erg ernstig bent?quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, zie je. Dat is een mening, van een vrolijke Frans. Ik ben veel serieuzer, ergo de. Voor jou is die ernstig, voor mij is die 'normaal'.
Nha, ik vind het allemaal best dat mensen posten en posts op een forum heel serieus willen nemen. Ik doe dat zelden.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Aldus Bupa.
Dat staat in ONZ en daar kom ik nooit. Dus waarom zou ik daarvan moeten 'leren'?quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:12 schreef Bupatih het volgende:
Huisregel(s) Onzin voor je leven.
Lees en leer.
quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wooow, hoe kijk jij dan als je héél erg ernstig bent?
Omdat héél veel mensen op díé manier de PI's gebruiken, heb ik ervaren.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat staat in ONZ en daar kom ik nooit. Dus waarom zou ik daarvan moeten 'leren'?![]()
Nou èn.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Omdat héél veel mensen op díé manier de PI's gebruiken, heb ik ervaren.
Dus deze post was serieusquote:Op vrijdag 29 december 2006 20:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Aldus Bupa.
quote:
Ja, ik doe nou mijn best. Voor jou. En ik reken op je waardering.quote:
Nha, ik zei toch ook "ik vind"... niet dat ik het meenquote:Op vrijdag 29 december 2006 20:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het lijkt mij een mening, een opinie. Die neem je over of niet. Feitelijk lijkt het me in ieder geval niet.
Mijn waardering voor jou is er altijd.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, ik doe nou mijn best. Voor jou. En ik reken op je waardering.
Dat zeggen ze allemaal.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mijn waardering voor jou is er altijd.
quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dus deze post was serieus?
[..]
quote:
Palliequote:
quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:43 schreef Svensational het volgende:
Paltos, het is gelukt hoor: TTK LPT - 179 jonge meisjes
Wanneer ga je weer van die stoere filmpjes maken?quote:
Forum Opties | |