Moet ik nu die PI koppelen aan de subtekst of is die nu juist in sub zodat ie los komt te staan van de post?quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:40 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ja, vooral die vijfde..
Oh..
Hoe Odyseuzzzz deze post..
Ik hecht niet zoveel waarde aan PI's als jij.quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:58 schreef Bupatih het volgende:
Oh. [afbeelding]-posts vat ik meestal niet op als plagerijtjes.
Good point.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik hecht niet zoveel waarde aan PI's als jij.![]()
Ik vind zolang er gebruik van wordt gemaakt is er niks serieus aan de post...(van Dizer geleerd.)quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik hecht niet zoveel waarde aan PI's als jij.![]()
De sub heb ik later erbij gezet. Die PI stond er toen al.quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:59 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Moet ik nu die PI koppelen aan de subtekst of is die nu juist in sub zodat ie los komt te staan van de post?
In het derde geval vind ik hem iig erg geslaagt.![]()
Dat volg ik niet.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:01 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ik vind zolang er gebruik van wordt gemaakt is er niks serieus aan de post...(van Dizer geleerd.)
Wel als men dequote:Op vrijdag 29 december 2006 20:01 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ik vind zolang er gebruik van wordt gemaakt is er niks serieus aan de post...(van Dizer geleerd.)
Het lijkt mij een mening, een opinie. Die neem je over of niet. Feitelijk lijkt het me in ieder geval niet.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:03 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ik ookniet maar ik heb het dus van Dizer geleerd.
![]()
Dequote:Op vrijdag 29 december 2006 20:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wel als men de [afbeelding] of de [afbeelding] gebruikt.
Aldus Bupa.
En dat vind ík dus niet.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:05 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Deals PI is m.i. polyinterpretabel.
Eet smakelijk.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:08 schreef Lienekien het volgende:
En nu ga ik een stengel bleekselderij eten.
Ja, zie je. Dat is een mening, van een vrolijke Frans. Ik ben veel serieuzer, ergo dequote:Op vrijdag 29 december 2006 20:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En dat vind ík dus niet.
Als je een-bevattende post niet te serieus wil laten lijken, flikker je er een [afbeelding], [afbeelding] of [afbeelding] (of [afbeelding] -die kan ook nog-) bij.
Je klinkt dan-erig, maar door de PI ontkracht je het / bedoel je het minder serieus dan het lijkt.
Als je een-post plaatst (of een
in jouw geval) plús de [afbeelding]-PI, ga ík denken: "
"
Wooow, hoe kijk jij dan als je héél erg ernstig bent?quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, zie je. Dat is een mening, van een vrolijke Frans. Ik ben veel serieuzer, ergo de. Voor jou is die ernstig, voor mij is die 'normaal'.
Nha, ik vind het allemaal best dat mensen posten en posts op een forum heel serieus willen nemen. Ik doe dat zelden.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Aldus Bupa.
Dat staat in ONZ en daar kom ik nooit. Dus waarom zou ik daarvan moeten 'leren'?quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:12 schreef Bupatih het volgende:
Huisregel(s) Onzin voor je leven.
Lees en leer.
quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wooow, hoe kijk jij dan als je héél erg ernstig bent?
Omdat héél veel mensen op díé manier de PI's gebruiken, heb ik ervaren.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat staat in ONZ en daar kom ik nooit. Dus waarom zou ik daarvan moeten 'leren'?![]()
Nou èn.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Omdat héél veel mensen op díé manier de PI's gebruiken, heb ik ervaren.
Dus deze post was serieusquote:Op vrijdag 29 december 2006 20:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Aldus Bupa.
quote:
Ja, ik doe nou mijn best. Voor jou. En ik reken op je waardering.quote:
Nha, ik zei toch ook "ik vind"... niet dat ik het meenquote:Op vrijdag 29 december 2006 20:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het lijkt mij een mening, een opinie. Die neem je over of niet. Feitelijk lijkt het me in ieder geval niet.
Mijn waardering voor jou is er altijd.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, ik doe nou mijn best. Voor jou. En ik reken op je waardering.
Dat zeggen ze allemaal.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mijn waardering voor jou is er altijd.
quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dus deze post was serieus?
[..]
quote:
Palliequote:
quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:43 schreef Svensational het volgende:
Paltos, het is gelukt hoor: TTK LPT - 179 jonge meisjes
Wanneer ga je weer van die stoere filmpjes maken?quote:
Goed, zeg!quote:
Zal je wel merken?quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:22 schreef Bupatih het volgende:
Wanneer ga je weer van die stoere filmpjes maken?
Ja.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:26 schreef Paltos het volgende:
[..]
Goed, zeg!![]()
[..]
Zal je wel merken?Je bent toch suscriber?
!!
Maar goed, waarschijnlijk komt er eentje in januari, ik bezig met het script.!
Aandachtquote:
prima analyse...quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:28 schreef Dada het volgende:
Effe serieus: Ik denk dat wat we nu zien in SC het botsen der pubers en volwassenen is![]()
Mijn nieuwste kortfilm zal er één zijn met spanning,vreugde, romantiek, ... alles in één. Een verhaal dat groter wordt dan de werkelijkheid. Een verhaal dat zal voortleven in de harten van de mensen en over honderden jaren nog steeds op net dezelfde manier verteld zal worden.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja.Maar dan moet ik alsnog dagelijks youtube checken, toch?
Wat voor soort filmpje?
Gaan jullie weer meisjes plagen?
Of wordt het een spannende thriller?
Als wij botsen vind ik dat toch net iets anders. Maar dat zal mijn jeugdelijke naïviteit zijn die spreekt.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:28 schreef Dada het volgende:
Effe serieus: Ik denk dat wat we nu zien in SC het botsen der pubers en volwassenen is![]()
quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:30 schreef babette21 het volgende:
[..]
prima analyse...
en dan ga ik nu tv kijken
Ik voel me ineens zo, zo oud. Ik ben geen volwassene, nog lang niet.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:28 schreef Dada het volgende:
[..]
Aandacht![]()
Scheermesjes vind ik onzinIk heb een mooie scherpe schaar
Mwoah, niet mee eens. Je zou die scheidslijn makkelijk kunnen maken, ja. Maar volgens mij passen Zhenar, Tania, (MB en Christine in sommige gevallen) gemakkelijk bij 'de pubers'.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:28 schreef Dada het volgende:
[..]
Aandacht![]()
Ik vind hem nú al goed.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:31 schreef Paltos het volgende:
[..]
Mijn nieuwste kortfilm zal er één zijn met spanning,vreugde, romantiek, ... alles in één. Een verhaal dat groter wordt dan de werkelijkheid. Een verhaal dat zal voortleven in de harten van de mensen en over honderden jaren nog steeds op net dezelfde manier verteld zal worden.
En er worden enkel nog meisjes van 16+ geplaagd.![]()
quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:32 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik voel me ineens zo, zo oud. Ik ben geen volwassene, nog lang niet..
Z speelt graag met kleine kinderen maar lijkt de laatste tijd amper mee te doen. Tania heb ik hier al eeuwen niet gezien, tenzij de vroegrijpe BVO haar weer eens heeft overgehaaldquote:Op vrijdag 29 december 2006 20:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mwoah, niet mee eens. Je zou die scheidslijn makkelijk kunnen maken, ja. Maar volgens mij passen Zhenar, Tania, (MB en Christine in sommige gevallen) gemakkelijk bij 'de pubers'.
Wat dan overblijft zijn jij, Dizer, babette, XM, soms Zhenar en soms MB.
Wie bots waar danquote:Op vrijdag 29 december 2006 20:28 schreef Dada het volgende:
[..]
Aandacht![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |