Dat moet je dan gewoon even niet doen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:58 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, dat ik dat verschrikkelijke zeiknummer er meteen bijdenk, dus.
Het lukt me niet...quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:01 schreef broer het volgende:
[..]
Dat moet je dan gewoon even niet doen.
Ik ook. Hoe laat moet je beginnen?quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:00 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik moet morgen nog werken, bedenk ik me opeens.
She's 'Torn',quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:54 schreef broer het volgende:
Dit vind ik nou erg mooi:
[afbeelding]
Maar er zit geen lang haar aan, dus het zal jullie wel niet kunnen bekoren.
Precies. Tijd om te gaan slapen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:04 schreef Bupatih het volgende:
I'm all out of faith, this is how I feel
I'm cold and I am shamed lying naked on the floor
Illusion never changed into something real
I'm wide awake and I can see the perfect sky is torn
You're a little late, I'm already torn. Torn.
Ladiedadieda.
Trusten, Do.quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:06 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Precies. Tijd om te gaan slapen.
Truste, mensen.
(. )
Ja. Maar ze drukt het 'Poëtisch' uit. Dat gevoel vind ze dus lekker!quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:07 schreef broer het volgende:
[..]
Ja. Koud en beschaamd. Foei voor de smiley.
O. Ja, sorry, ik snap vrouwen over het algemeen niet. Dus ik vind het niet gek dat ik er alweer naast zat.quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:10 schreef SKETSj het volgende:
Ja. Maar ze drukt het 'Poëtisch' uit. Het gevoel vind ze lekker!![]()
Voor een smiley met veel opties hebben we altijd nog de huillach.quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:10 schreef broer het volgende:
Helemaal niet. Dat is een heel vriendelijke smiley.
Of een vreselijk sarcastische. Zó veel opties in één smiley. Het is gewoon fantastisch.
Moet je dat per se híér komen vertellen? Hier waar de TTKLPT'ers zitten?quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:12 schreef Svensational het volgende:
Waarom staan er geen TTKLPT'ers in je FoBo-favorietenlijstje, Bupa?
Geeft niet. Die fout maken veel mannenquote:Op vrijdag 29 december 2006 02:11 schreef broer het volgende:
[..]
O. Ja, sorry, ik snap vrouwen over het algemeen niet. Dus ik vind het niet gek dat ik er alweer naast zat.
Nee, die is niet stom!quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:12 schreef Bupatih het volgende:
Voor een smiley met veel opties hebben we altijd nog de huillach.
Nou, ik vind het een goeie tip. De volgende keer dat ik een naakt, beschaamd en naakt meisje op de vloer zie liggen, pak ik de zweep erbij.quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:13 schreef SKETSj het volgende:
Geeft niet. Die fout maken veel mannen
Ben jij de Almachtige Vrouwenbegrijper?quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:13 schreef SKETSj het volgende:
[..]
Geeft niet. Die fout maken veel mannen
(Hence: waarom vrouwen zich vaak niet begrepen voelen..)
Zo had ik het nog niet bekeken. En zo zie ik mezelf ook niet.quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ben jij de Almachtige Vrouwenbegrijper?
Ik was dan ook niet helemaal serieus.quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:18 schreef SKETSj het volgende:
[..]
Zo had ik het nog niet bekeken. En zo zie ik mezelf ook niet.
Bescheidenheid loont hah. Maar nu je het zegt..
Zo. De mensen uit TTK-LPT staan erin.quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:14 schreef Bupatih het volgende:
Omdat het lijstje enigszins gedateerd is, Sven.
Ik ook nietquote:Op vrijdag 29 december 2006 02:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zo. De mensen uit TTK-LPT staan erin.
Ik hoop dat ik niemand heb overgeslagen.
Nou ja, hij had tijd over natuurlijk de laatste maanden!quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:22 schreef broer het volgende:
Ik heb net dat fotoboek van je eens helemaal doorgescrolld (?), Bupatih.
Hoe lang doe je daar nou over om zoiets bij elkaar te ouwehoeren?
Ik word genoemdquote:- Net als in TTK LPT:
# Die en die. En och, die ook. En ja, die ene ook. Samen met die andere vooral. En laten we vooral hem niet vergeten.
Hmm. Sommige dingen zijn al eerder ontstaan. In de eerste versie van mijn fobo-tekst.quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:22 schreef broer het volgende:
Ik heb net dat fotoboek van je eens helemaal doorgescrolld (?), Bupatih.
Hoe lang doe je daar nou over om zoiets bij elkaar te ouwehoeren?
Helemaal niet! Toen moest hij klonen maken. En grappen bedenken waarmee hij GeenStijl onderuit kon halen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:23 schreef Svensational het volgende:
Nou ja, hij had tijd over natuurlijk de laatste maanden!
Die quotes van zogenaamde FOK!users (ik noem een Croupouque, Tokay, Svensational, yvonne...) verzinnen, kostte me meer tijd.quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hmm. Sommige dingen zijn al eerder ontstaan. In de eerste versie van mijn fobo-tekst.
De rest is er geleidelijk bijgekomen. En uiteindelijk is het omgetoverd tot een ... overzichtelijk geheel (voor zover dat gelukt is).
Maar om zoiets bij elkaar te ouwehoeren, doe ik eigenlijk niet zo lang.
Ja, dat is wel waar, inderdaad.quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:25 schreef Bupatih het volgende:
En uiteindelijk is het omgetoverd tot een ... overzichtelijk geheel
Een Bupatih-biografie.quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:28 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, dat is wel waar, inderdaad.
Nou, ik hoop dat er ooit nog een mooie biografie uit voortkomt.
Toen was ik niet meer geband, rekel!quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:25 schreef broer het volgende:
En grappen bedenken waarmee hij GeenStijl onderuit kon halen.
Dat bepalen wij wel. Dus begin maar te vertellen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:29 schreef Bupatih het volgende:
Want een échte is lang niet zo interessant, denk ik.
quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:35 schreef Bupatih het volgende:
http://www.waarbenjij.nu
Heb ik nu de site gesloopt?
Maar ik heb ze toen ook niet bedacht!quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:35 schreef broer het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat je in die tijd de grappen hebt uitgevoerd?
Wat wil je weten?quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:35 schreef broer het volgende:
[..]
Dat bepalen wij wel. Dus begin maar te vertellen.
Kun je wel lachen, maar daar gaat mijn grap.quote:
Pff... Details.quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:36 schreef Bupatih het volgende:
Maar ik heb ze toen ook niet bedacht!
Niks speciaals. Maar een beetje leesvoer is zo midden in de nacht niet onwelkom. Dus begin maar bij het begin.quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:37 schreef Bupatih het volgende:
Wat wil je weten?
Hihi.quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Kun je wel lachen, maar daat gaat mijn grap.
Maar het gaat jullie helemaal niks aan.quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:39 schreef broer het volgende:
[..]
Pff... Details.
[..]
Niks speciaals. Maar een beetje leesvoer is zo midden in de nacht niet onwelkom. Dus begin maar bij het begin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |