Nee, man! Alleen het idee al.quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:03 schreef Dada het volgende:
The Truman Show is dus echt een kut film
Toffe film.quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:05 schreef Svensational het volgende:
Wat is De Truman Show toch een toffe film!
Dat je dat nog weet.quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:14 schreef alwaysthebest het volgende:
Bupatih dacht vroeger ook dat-ie gefilmd werd terwijl hij het niet wist, maar stiekem toch wel. Zie je het voor je, zo'n achterdochtig bupatietje.
quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:16 schreef babette21 het volgende:
Bupa, even zonder gekheid.... sinds je terugbent ben je echt strontvervelend
...die een jaar later kwam. Hoe origineel.quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:16 schreef babette21 het volgende:
en de Truman Show mag nog niet eens in de schaduw staan van EdTV
dat je dat nog moet vragen.... die zelfverheerlijking is zum kotzen...quote:
echt niet, ze draaiden vrijwel tegelijkquote:Op vrijdag 29 december 2006 19:18 schreef Bupatih het volgende:
...die een jaar later kwam. Hoe origineel.
Dat krijg je ervan als er en masse op mij wordt gestemd als user met het grootste ego.quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:20 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat je dat nog moet vragen.... die zelfverheerlijking is zum kotzen...
Voor zover ik weet is 'deze' Bupa niet anders dan de Bupa van maanden geleden.quote:en al was 't nou nog terecht, maar je bent je originaliteit ook ergens kwijtgeraakt....
als je de oude bupa tegenkomt, stuur die dan maar langs...
deze versie wil ik eigenlijk gewoon niet kennen
1998 <-> 1999quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:21 schreef babette21 het volgende:
[..]
echt niet, ze draaiden vrijwel tegelijk
Ik onthoud de stomste dingen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:15 schreef Bupatih het volgende:
Dat je dat nog weet.
quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:16 schreef babette21 het volgende:
Bupa, even zonder gekheid.... sinds je terugbent ben je echt strontvervelend
Dat heb ik ook.quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:25 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik onthoud de stomste dingen.. Zolang er maar geen getallen aan te pas komen
Oh, jij vindt het dus ook.quote:
Ik sta niet eens in je fobo!quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh, jij vindt het dus ook.
Ik weet genoeg!
ja dat beroerde argument voer je elke keer aan.. nogal slap om dat als excuus te gebruikenquote:Op vrijdag 29 december 2006 19:23 schreef Bupatih het volgende:
Dat krijg je ervan als er en masse op mij wordt gestemd als user met het grootste ego.![]()
![]()
Niks beroerd argument. Als jullie zo kortzichtig zijn, wil ik ook best aan jullie beeld voldoen, hoor. No problemo. Maar ga dan niet lopen zeiken.quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:28 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja dat beroerde argument voer je elke keer aan.. nogal slap om dat als excuus te gebruiken
't is niet echt een compliment hoor....
anyway, doe vooral wat je goeddunkt... ik wilde 't gewoon even kwijt
Misschien horen mensen die mij strontvervelend vinden daar niet eens te staan.quote:
quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Misschien horen mensen die mij strontvervelend vinden daar niet eens te staan.
Tsja.quote:
Ja, vooral die derde.quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:33 schreef Bupatih het volgende:
Mensen die PI's niet snappen.
Mensen die er niet tegen kunnen als ik eventjes de bal terugkaats.
Mensen die alles serieus nemen.
Mensen.
Ja, vooral die vierde.quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:33 schreef Bupatih het volgende:
Mensen.
Ik ook niet, als ik het heel objectief bekijk.quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:34 schreef Svensational het volgende:
Ik vind Bupa helemaal niet zo vervelend!
EdTVquote:Op vrijdag 29 december 2006 19:16 schreef babette21 het volgende:
en de Truman Show mag nog niet eens in de schaduw staan van EdTV
Ja, vooral die vijfde.quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:33 schreef Bupatih het volgende:
Mensen.
Hoe gaat het, geile neukslet?quote:
Ja, ik vind het jammer dat er mensen zijn die het niet helemaal begrijpen. En voor je het weet gaan ze zich aan mij lopen ergeren. En dat vind ik zonde van hun tijd.quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:39 schreef Lienekien het volgende:
Bupatih draaft door.
Goed.quote:
Vind je zeker niet erg hequote:Op vrijdag 29 december 2006 19:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Goed.
Jij bent ook niet meer zo vaak in ShowChat, hè?
hallo, we weten heus wel dat 't allemaal fake is hoor... maar da's júist zo irritant....quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:37 schreef Bupatih het volgende:
Ik kan opzich best begrijpen dat mensen denken dat die Bupatih een arrogant ventje is. Maar dat is dus kortzichtigheid.Want als je me gewoon spreekt op MSN (in sommige gevallen
) of via de mail, kom je er al snel achter dat dat dus níét zo is.
niet veranderd... doorgeslagen!quote:Maar om dan ook nog te gaan denken dat 'Bupatih zo veranderd is sinds 'ie terug is'...
Ik zei helemaal niks. Ik deed alleen zo:quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, ik vind het jammer dat er mensen zijn die het niet helemaal begrijpen. En voor je het weet gaan ze zich aan mij lopen ergeren. En dat vind ik zonde van hun tijd.
quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:33 schreef Bupatih het volgende:
Mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |