Als het 'dankzij' is, is het niet goed...quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:41 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Heb je ooit een cabaretstuk van hem gezien? Hij is best goed.Dankzij/ondanks zijn stem.
Nee, ik ben 13.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:41 schreef Svensational het volgende:
rena, ben jij eigenlijk al 19?
Mede door...enz.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als het 'dankzij' is, is het niet goed...
Hilarisch. En niet alleen om zijn stem. Al moet je zijn humor wel waarderen, het is toch een beetje een theekransjeidee. Maar dan grappig.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:41 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Heb je ooit een cabaretstuk van hem gezien? Hij is best goed.Dankzij/ondanks zijn stem.
Bij de wereld draait door is het altijd genieten met hem.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:41 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Nú. De neushoorn-scène.quote:
Het zijn hoe dan ook Brabanders die de cabaret scene rule-enquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:45 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Hilarisch. En niet alleen om zijn stem. Al moet je zijn humor wel waarderen, het is toch een beetje een theekransjeidee. Maar dan grappig.
Wie?quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:48 schreef alwaysthebest het volgende:
Zou het een Utrechtenaar zijn?
rena & mooi in 1 zinquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:46 schreef Bupatih het volgende:
Sven, probeer je nu via omwegen te zeggen dat je rena een mooie vrouw vindt?
Ben je soms een beetje verliefd?
Da's mooi, aangezien die pas net begonnen is.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:50 schreef rena het volgende:
[..]
rena & mooi in 1 zin![]()
![]()
You've just made my day
![]()
quote:
Kijk nu maar in dat topicquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:50 schreef rena het volgende:
[..]
rena & mooi in 1 zin![]()
![]()
You've just made my day
![]()
Ace ventura is ruk man Jim Carey fanboyquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nú. De neushoorn-scène.
Wel typische "puber"humor, hoor.
Ga toch hentai kijken.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:53 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ace ventura is ruk man Jim Carey fanboy![]()
quote:
Weer iets geleerd.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:51 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
. M-M.
Was een grapje in Het Schaep met de 5 pooten. Utrechtenaar wordt gebruikt om een homo aan te duiden.
Altijd als ik hem zie moet ik aan jou denkenquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:55 schreef Canisfire het volgende:
[..]
![]()
Heerlijk oude topics doorneuzen ik weet nog wel dat ik ten tijde van het meest gehaate bn'r topic Filemon wou nomineren niemand hem kende. Wat een gast was dat toen tentijde van groeten uit de betuwe
en nu vind ik hem geweldig![]()
Dude, hoe vaak kom ik nou in ONZ?quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:54 schreef Svensational het volgende:
Buup, doe niet zo koppig en reageer eens: Hey Buup. Watspassiert?
Ehm, ja.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:55 schreef Canisfire het volgende:
[..]
![]()
Heerlijk oude topics doorneuzen ik weet nog wel dat ik ten tijde van het meest gehaate bn'r topic Filemon wou nomineren niemand hem kende. Wat een gast was dat toen tentijde van groeten uit de betuwe
en nu vind ik hem geweldig![]()
Niks. Dat "quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ehm, ja.
Maar wat heeft dát met hentai te maken?
Nou, dan heb je dus nog een hele dag.quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:05 schreef Paltos het volgende:
De tering!Ik kan weer niet slapen. Moet er morgen vroeg uit.
Ik lig hier in een deuk!quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou, dan heb je dus nog een hele dag.
Zo slaap ik ook vaak.quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:06 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ik lig hier in een deuk!![]()
![]()
!!
Nee, echt!!81!
Zo al shet altijd al geweest is eigenlijkquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Niks. Dat "" sloeg op het hentai, hij vond het een vermakelijke opmerking.
Toen sprong hij van de hak op de tak en begon over een nieuw onderwerp!
Dat weet ik. Dat zie jij mij toch nergens ontkennen?quote:
Aha, Bupatih imiteert gewoon zijn idolen.quote:Plus het feit dat Jim Carrey op tv bij interviews of bij award shows altijd heel erg overkomt alsof hij zichzelf helemaal geweldig vind al heb ik gelezen dat het niet zo is.
Overkomt alsof hij zichzelf geweldig vindt?quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:09 schreef Canisfire het volgende:
Plus het feit dat Jim Carrey op tv bij interviews of bij award shows altijd heel erg overkomt alsof hij zichzelf helemaal geweldig vind al heb ik gelezen dat het niet zo is.
Dan snapte ik hem gewoon niet.quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat weet ik. Dat zie jij mij toch nergens ontkennen?
Nee, want dat is dus niet waar. Wat Canisfire zegt.quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:10 schreef Paltos het volgende:
[..]
Aha, Bupatih imiteert gewoon zijn idolen.
Zit al eeuwenlang ingebakken in de menselijke psyche!
xCuz_Mequote:Op zaterdag 30 december 2006 01:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, want dat is dus niet waar. Wat Canisfire zegt.
Jij ligt in een deuk. Zo van 'haha'.quote:
ik wil ook graag een reactie op de rest Hennyquote:Op zaterdag 30 december 2006 01:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Overkomt alsof hij zichzelf geweldig vindt?
Dan kijk jij echt naar iets héél anders, hoor.
Henny Stoel?quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:13 schreef Canisfire het volgende:
[..]
ik wil ook graag een reactie op de rest Henny![]()
Dubbelgevouwen = deuk?quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jij ligt in een deuk. Zo van 'haha'.
Maar je kan ook slapen door 'dubbelgevouwen' te liggen. Dat willen mensen nog weleens doen.
En ja, dan krijg je het bruggetje -> slapen -> haha, ik lig in een deuk -> ja, ik ook als ik slaap.
Nee een verbastering van Bupa zijn voornaam.quote:
Nee, Belgen zijn gewoon dom.quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:14 schreef Paltos het volgende:
[..]
Zal wel cultuurverschilletje zijn tussen België en Nederland.![]()
Liar Liarquote:Op zaterdag 30 december 2006 01:09 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Zo al shet altijd al geweest is eigenlijk![]()
Maar even terug op dat hele Jim carrey gebeuren.
Ik vond hem goed in the Mask ,Liar Liar en The Truman Show
Maar die hype om Bruce Almighty snapte ik niets van want die was gewoon kut.
Over Batman Forever begin ik maar niet want dat kwam niet door hem dan hadden ze Tim Burton niet moeten wegsturen en Dumb & Dumber ging wel maar verder ? Neem Jim Carrey is geen Edward Norton of Rutger Hauer waarvan je weet dat de films waar in ze spelen 9 van de 10 keer goed of zelfs cult (Edward met fightclub en American History X) zijn. Plus het feit dat Jim Carrey op tv bij interviews of bij award shows altijd heel erg overkomt alsof hij zichzelf helemaal geweldig vind al heb ik gelezen dat het niet zo is.
Hendrik? Hendrik-Jan? Henk? Hendel? Heinsbroek?quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:16 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Nee een verbastering van Bupa zijn voornaam.
Maar aangezien hij zinds het verwijderen van zijn foto's liever niet heeft dat mensen zijn naam kennen.
De rest ga ik me maar niet aan wagen, omdat ik het daar niet mee eens ben.quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:13 schreef Canisfire het volgende:
[..]
ik wil ook graag een reactie op de rest Henny![]()
En ja zo komt hij op mij over.
Ik kan me nog een mtv movie award show voor de geest halen waar hij een carrie prijs of iets kreeg en dat het helemaal veranderde in de Jim Carrey show. Nou zijn de mtv movie awards verder ook prijzen van niets maar toch.
Wat?quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:16 schreef rena het volgende:
[..]
Nee, Belgen zijn gewoon dom.Want zelfs ik snap deze grap.
![]()
Noem me dan gewoon Bupa.quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:16 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Nee een verbastering van Bupa zijn voornaam.
Maar aangezien hij zinds het verwijderen van zijn foto's liever niet heeft dat mensen zijn naam kennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |