Nee, maar S_F zei dat en toen was iedereen het ineens met 'm eensquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En nu wil je dat ik hierop reageer en yvonne belachelijk maak, zodat jij die post kan quoten en plaatsen in het Staphorst-topic, hè.
Maar ik verlaag me niet tot haar niveau.
Ik, sinds "het schaap met de 5 poten".quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:28 schreef Canisfire het volgende:
Ik ga trouwens hier nu terplekken posten dat ik Georgina Verbaan zinds ranking the stars weer een tof wijf vind![]()
Klopt daar is ze ook tof al vind ik heel die serie tof.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:32 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ik, sinds het schaap met de 5 poten.Niet als wijf maar als actrice.
Zolang ze maar een rol heeft zonder haar eigen stem is alles best.
![]()
Tja, die Brabander blijft gewoon Brabants praten daaro: mij hoor je dus niet klagen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:33 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Klopt daar is ze ook tof al vind ik heel die serie tof.
Ondanks dat ik als jonge man met rotterdamse roots soms even moet slikken als ik onze Loes zo zie.
Marc Marie wat een held is dat hequote:Op zaterdag 30 december 2006 00:37 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Tja, die Brabander blijft gewoon Brabants praten. daaro: mij hoor je dus niet klagen.![]()
'Op' kan ook vies klinken als je er goed over nadenkt.quote:
Ja, maar 'ín Oprah' klinkt viezer.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:39 schreef rena het volgende:
[..]
'Op' kan ook vies klinken als je er goed over nadenkt.![]()
Je zal maar 'in' Oprah zittenquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, maar 'ín Oprah' klinkt viezer.
Ja, daar ging het dus al twee posts over...quote:
Ja.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:41 schreef Svensational het volgende:
Bij klinkt het beste dunkt me!
Heb je ooit een cabaretstuk van hem gezien? Hij is best goed.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:38 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Marc Marie wat een held is dat he![]()
quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:41 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Heb je ooit een cabaretstuk van hem gezien? Hij is best goed.Dankzij/ondanks zijn stem.
Als het 'dankzij' is, is het niet goed...quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:41 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Heb je ooit een cabaretstuk van hem gezien? Hij is best goed.Dankzij/ondanks zijn stem.
Nee, ik ben 13.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:41 schreef Svensational het volgende:
rena, ben jij eigenlijk al 19?
Mede door...enz.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als het 'dankzij' is, is het niet goed...
Hilarisch. En niet alleen om zijn stem. Al moet je zijn humor wel waarderen, het is toch een beetje een theekransjeidee. Maar dan grappig.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:41 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Bij de wereld draait door is het altijd genieten met hem.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:41 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Nú. De neushoorn-scène.quote:
Het zijn hoe dan ook Brabanders die de cabaret scene rule-enquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:45 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Hilarisch. En niet alleen om zijn stem. Al moet je zijn humor wel waarderen, het is toch een beetje een theekransjeidee. Maar dan grappig.
Wie?quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:48 schreef alwaysthebest het volgende:
Zou het een Utrechtenaar zijn?
rena & mooi in 1 zinquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:46 schreef Bupatih het volgende:
Sven, probeer je nu via omwegen te zeggen dat je rena een mooie vrouw vindt?
Ben je soms een beetje verliefd?
Da's mooi, aangezien die pas net begonnen is.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:50 schreef rena het volgende:
[..]
rena & mooi in 1 zin![]()
![]()
You've just made my day
![]()
quote:
Kijk nu maar in dat topicquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:50 schreef rena het volgende:
[..]
rena & mooi in 1 zin![]()
![]()
You've just made my day
![]()
Ace ventura is ruk man Jim Carey fanboyquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nú. De neushoorn-scène.
Wel typische "puber"humor, hoor.
Ga toch hentai kijken.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:53 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ace ventura is ruk man Jim Carey fanboy![]()
quote:
Weer iets geleerd.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:51 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
. M-M.
Was een grapje in Het Schaep met de 5 pooten. Utrechtenaar wordt gebruikt om een homo aan te duiden.
Altijd als ik hem zie moet ik aan jou denkenquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:55 schreef Canisfire het volgende:
[..]
![]()
Heerlijk oude topics doorneuzen ik weet nog wel dat ik ten tijde van het meest gehaate bn'r topic Filemon wou nomineren niemand hem kende. Wat een gast was dat toen tentijde van groeten uit de betuwe
en nu vind ik hem geweldig![]()
Dude, hoe vaak kom ik nou in ONZ?quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:54 schreef Svensational het volgende:
Buup, doe niet zo koppig en reageer eens: Hey Buup. Watspassiert?
Ehm, ja.quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:55 schreef Canisfire het volgende:
[..]
![]()
Heerlijk oude topics doorneuzen ik weet nog wel dat ik ten tijde van het meest gehaate bn'r topic Filemon wou nomineren niemand hem kende. Wat een gast was dat toen tentijde van groeten uit de betuwe
en nu vind ik hem geweldig![]()
Niks. Dat "quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ehm, ja.
Maar wat heeft dát met hentai te maken?
Nou, dan heb je dus nog een hele dag.quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:05 schreef Paltos het volgende:
De tering!Ik kan weer niet slapen. Moet er morgen vroeg uit.
Ik lig hier in een deuk!quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou, dan heb je dus nog een hele dag.
Zo slaap ik ook vaak.quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:06 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ik lig hier in een deuk!![]()
![]()
!!
Nee, echt!!81!
Zo al shet altijd al geweest is eigenlijkquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Niks. Dat "" sloeg op het hentai, hij vond het een vermakelijke opmerking.
Toen sprong hij van de hak op de tak en begon over een nieuw onderwerp!
Dat weet ik. Dat zie jij mij toch nergens ontkennen?quote:
Aha, Bupatih imiteert gewoon zijn idolen.quote:Plus het feit dat Jim Carrey op tv bij interviews of bij award shows altijd heel erg overkomt alsof hij zichzelf helemaal geweldig vind al heb ik gelezen dat het niet zo is.
Overkomt alsof hij zichzelf geweldig vindt?quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:09 schreef Canisfire het volgende:
Plus het feit dat Jim Carrey op tv bij interviews of bij award shows altijd heel erg overkomt alsof hij zichzelf helemaal geweldig vind al heb ik gelezen dat het niet zo is.
Dan snapte ik hem gewoon niet.quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat weet ik. Dat zie jij mij toch nergens ontkennen?
Nee, want dat is dus niet waar. Wat Canisfire zegt.quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:10 schreef Paltos het volgende:
[..]
Aha, Bupatih imiteert gewoon zijn idolen.
Zit al eeuwenlang ingebakken in de menselijke psyche!
xCuz_Mequote:Op zaterdag 30 december 2006 01:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, want dat is dus niet waar. Wat Canisfire zegt.
Jij ligt in een deuk. Zo van 'haha'.quote:
ik wil ook graag een reactie op de rest Hennyquote:Op zaterdag 30 december 2006 01:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Overkomt alsof hij zichzelf geweldig vindt?
Dan kijk jij echt naar iets héél anders, hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |