Mooi toch of nietquote:
Gewoon wat aankloten en het gaat vanzelf met de titel van het topic en het plaatje, het topic is ontstaan door de laatste post van Mirage die over een eigen leven schreefquote:Op woensdag 27 december 2006 18:51 schreef Normalneo het volgende:
superplaatje..heel kewl en origineel..past goed bij de topictitel! DV![]()
Een wonderbaarlijk verhaalquote:Op woensdag 27 december 2006 18:53 schreef Normalneo het volgende:
http://www.nu.nl/news/928(...)erde_verdieping.html NEO!
Ik heb lente kriebelsquote:Op woensdag 27 december 2006 18:52 schreef Normalneo het volgende:
af en toe voelen we gewoon wat kriebelen
Tralalalalallalalaal.quote:Op woensdag 27 december 2006 19:14 schreef vamperotica het volgende:
Tralalalala
Ha ha ha, ik geloof meteen dat je een groot hart hebt dromenvangerquote:Op woensdag 27 december 2006 19:57 schreef Sight_key het volgende:
Even limewire aanzetten en downloaden dan maar Senesta.
Ik heb 2 albums van pink op de harde schijf staan maar wil even vers van limewire plukken
Nu ben ik bezig met mijn oude collectie bestaande uit 20,000 + mp3's.
Ik hou van alle vrouwen staat nu op
Mijn hart is veels te groot daar ben ik mee geboren en daar ga ik ook mee dood. Met 1 kan ik maar trouwen en daarom trouw ik niet![]()
Zo ben ik geboren, en zo, en zo, en zo jah, zo ga ik weer dood![]()
Wil je een hapje ????quote:Op woensdag 27 december 2006 19:59 schreef senesta het volgende:
[..]
Ha ha ha, ik geloof meteen dat je een groot hart hebt dromenvanger![]()
He getverquote:Op woensdag 27 december 2006 20:00 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Wil je een hapje ????
Ga je mij fileren en snij je al mijn organen eruit![]()
Daarna braden op de barbecue met een pilsje
SK, dit is werkelijk de eerste keer dat ik je deze --->quote:
Good jobquote:Op woensdag 27 december 2006 20:06 schreef Normalneo het volgende:
Na aanleiding van een gesprek wat dromenvanger en ik hier hadden heb ik de volgende brief opgesteld aan de president van Irak en verzonden:
Dear reader,
I’m from Holland and me and my friend have talked about the death penalty. I asked how he thought about it. I also gave my opinion on the whole issue. In this letter I will give some links to various web pages including a Human Right Watch document concerning the unfair trial of the former president: Saddam Hussein. I also want to give my opinion.
I heard the news not long ago. On a forum me and a friend talked about the death penalty. We agreed that none should be killed but be studied and helped. Rehabilitation is what we call it in Holland. But furthermore I would like to give u this link: http://hrw.org/english/docs/2006/12/26/iraq14937.htm .
As a president you have the power to stop this! A democracy should not resolve it’s problems with death penalties.Come on mr. Talabani ur a smart thinker! So I will be short..stop this nonsence and give this man a fair trial! Remove the whole death penalty from ur country if necessary..do u actually think it will help to reduce crime?? It would be a poor excuse to give somebody else your power to sign-in for the death penalty..since u r against it! You yourself take responsibility for your actions and in this case your country. Not somebody else! There is no boss above boss. It’s all together!
This is all I have to say. What I find most important to mention is the unfair trial that has been held. So I hope u bare that in mind..!
I’m not saying it is good what Saddam did. On the contrary..but an unfair trial doesn’t make it any better! We are no monsters..and if we are we’d better change this..don’t u think so?
Yours truly,
.....
Kun je hem niet meer terug brengen?quote:Op woensdag 27 december 2006 20:06 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
SK, dit is werkelijk de eerste keer dat ik je deze --->smiley zie gebruiken
![]()
vandaag weer de miskoop van de maand gedaaneen electrisch oliegevuld kacheltje (zo'n radiatortje)
ding heeft 3 uur aangestaan (a 2000watt ) en nu is het maar liefst .... 2 graden warmer in de slaapkamer![]()
Gelukkig heb ik er ook zo'n straalkachel erbij gekocht (die 4x zo goedkoop was) en die werkt een stuk beter
hoi modjequote:Op woensdag 27 december 2006 20:07 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Zo, eventjes een avondje geen verhuisdozen in pakken, uitpakken ed.
Gewoon een gezellig avondje op Fok!
quote:Op woensdag 27 december 2006 20:07 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Tis mijn schuldquote:Op woensdag 27 december 2006 20:06 schreef senesta het volgende:
Ik blijf je gewoon altijd maar stug DV noemen he?
Ik moet toch eens beter opletten.
quote:Op woensdag 27 december 2006 20:06 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
SK, dit is werkelijk de eerste keer dat ik je deze --->smiley zie gebruiken
![]()
vandaag weer de miskoop van de maand gedaaneen electrisch oliegevuld kacheltje (zo'n radiatortje)
ding heeft 3 uur aangestaan (a 2000watt ) en nu is het maar liefst .... 2 graden warmer in de slaapkamer![]()
Gelukkig heb ik er ook zo'n straalkachel erbij gekocht (die 4x zo goedkoop was) en die werkt een stuk beter
Er is nog maar 1 feestdagquote:Op woensdag 27 december 2006 20:09 schreef sararaats het volgende:
[..]
hoi modje
prettige feestdagen !!
BAH NIEUWJAARquote:Op woensdag 27 december 2006 20:12 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Er is nog maar 1 feestdag
Nieuwjaar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
Laat 2007 1 grote feestdag worden
Even checken. Pink is okey hoor. Niets tegen Pink. Pittige tante met pittige muziekquote:Op woensdag 27 december 2006 20:14 schreef senesta het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=9eDJ3cuXKV4
Je moet natuurlijk wel van Pink houden![]()
Ik heb meer hekel aan kerst dan aan nieuwjaarquote:Op woensdag 27 december 2006 20:14 schreef sararaats het volgende:
[..]
BAH NIEUWJAAR
heb echt een pokkehekel aan Nieuwjaar
het is een rotfeest omdat het met vaders kant wordt gevierdquote:Op woensdag 27 december 2006 20:17 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Ik heb meer hekel aan kerst dan aan nieuwjaar
Precies, lekker kneuterigquote:Op woensdag 27 december 2006 20:20 schreef Lilith-Wicca het volgende:
![]()
voor iedereen.
Ik vind zowel Kerst als Nieuwjaar wel heel erg leuk!
Lekker gezellig heel de familie bij elkaar, hapje, wijntje erbij.
Ik vind kerst zwaar omdat het 2 dagen duurt en soms 3 dagen.quote:Op woensdag 27 december 2006 20:20 schreef Lilith-Wicca het volgende:
![]()
voor iedereen.
Ik vind zowel Kerst als Nieuwjaar wel heel erg leuk!
Lekker gezellig heel de familie bij elkaar, hapje, wijntje erbij.
nee zotteke, natuurlijk nietquote:Op woensdag 27 december 2006 20:30 schreef senesta het volgende:
Heb ik jullie nu allemaal laten schrikken?
Mij laat je niet zo snel schrikkenquote:Op woensdag 27 december 2006 20:30 schreef senesta het volgende:
Nee hoor, hier precies hetzelfde.quote:Op woensdag 27 december 2006 20:30 schreef senesta het volgende:
Ja, dat zal best.quote:Op woensdag 27 december 2006 20:38 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Nee hoor, hier precies hetzelfde.
Andere jaren hang ik ook altijd alles vol alleen dit jaar niet zo erg omdat we midden in de verhuizing zitten.
Onze zoon kwam vorige week binnen en die zei: Gatver ma, wat is het hier kaal![]()
We zitten er midden in.quote:Op woensdag 27 december 2006 20:39 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja, dat zal best.
Hoe is de verhuizing gegaan?
Wel een beetje soepel verder?
quote:Op woensdag 27 december 2006 20:23 schreef senesta het volgende:
[..]
Precies, lekker kneuterig![]()
Weet je wat ik ook zo leuk vind aan kerst?
Ik ben gek op glitterdingetjes, en lampjes enzo, en met kerst kan ik ongestraft mijn huis volhangen met allerlei glimmende, en knipperende dingen![]()
Dan vind ook niemand het gek![]()
quote:Op woensdag 27 december 2006 20:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat wil dan zeggen dat iedereen mij gedurende de rest van het jaar enorm gek vindt
quote:Op woensdag 27 december 2006 20:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat wil dan zeggen dat iedereen mij gedurende de rest van het jaar enorm gek vindt
Ik ook, maar die werken bij mij nietquote:Op woensdag 27 december 2006 20:49 schreef senesta het volgende:
[..]
![]()
Tja ik heb remmende factoren in huis he![]()
Ja daar schrik je van he?quote:Op woensdag 27 december 2006 20:41 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
We zitten er midden in.
Jesus zeg, wat kan een mens veel rotzooi verzamelen in een kleine 15 jaar tijd![]()
quote:
Je hele huis is dus 1 grote Nok Ufoquote:Op woensdag 27 december 2006 20:48 schreef nokwanda het volgende:nee hoor. Maar mijn huis hangt altijd vol met lampjes en glinsterdingen
ben bang dat tegen mijn ubertochtige en niet geisoleerde slaapkamer weinig kruit gewassen is.quote:Op woensdag 27 december 2006 20:09 schreef senesta het volgende:
[..]
Kun je hem niet meer terug brengen?
Je mag toch wel wat meer verwachten dan 2 graden?
Lig al onder 2 dekbeddenquote:Op woensdag 27 december 2006 21:01 schreef Sight_key het volgende:
Een extra deken dan?
Een electrische deken?
Ha ha ha, volgens mij kunnen we handjes schudden, ik heb mezelf dit jaar over kunnen halen om kerstkaarten weg te gooien.quote:Op woensdag 27 december 2006 20:58 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Ja, onvoorstelbaar.
En dan ben ik ook nog zo'n emo-muts, alles heeft voor mij emotionele waarde![]()
quote:Op woensdag 27 december 2006 21:05 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Lig al onder 2 dekbedden
en het gaat ook niet zozeer om het in bed liggen maar meer om als ik nog tv wil kijken of lezen in bed, dan zit ja half rechtop en dan is het erg koud als het slechts 13 graden in je slaapkamer is
Ja, ik heb ook alles van mijn vader nog.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:06 schreef senesta het volgende:
[..]
Ha ha ha, volgens mij kunnen we handjes schudden, ik heb mezelf dit jaar over kunnen halen om kerstkaarten weg te gooien.
En mijn zolder staat ook al helemaal vol, vooral met spulletjes van mijn vader.
Ik kon niets weg laten gooien, ik heb al zijn leesbrillen, schriftjes, briefjes, etc in dozen op zolder.
Kaarten en boekjes die ik van mijn oma kreeg, oude agenda's want in de één was ik zwanger, in de ander ging ik trouwen, etc.
Ach zo kan ik nog wel even doorgaan.
quote:Op woensdag 27 december 2006 20:58 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Je hele huis is dus 1 grote Nok Ufo
[afbeelding]
Dan wens ik je heel veel plezierquote:Op woensdag 27 december 2006 21:26 schreef Metro2005 het volgende:
* Metro2005 gaat zijn bed opzoeken en proberen éindelijk eens een keer zijn boek te lezen zonder in slaap te vallen![]()
Hmm veel succes en leesplezier inderdaadquote:Op woensdag 27 december 2006 21:26 schreef Metro2005 het volgende:
* Metro2005 gaat zijn bed opzoeken en proberen éindelijk eens een keer zijn boek te lezen zonder in slaap te vallen![]()
Mariah Carey is ook gewoon ieuwwwwquote:Op woensdag 27 december 2006 21:12 schreef Sight_key het volgende:
Ik was even op zoek naar Celebrities. Mariah Carey haar foto's bevielen me niet. Toen even Jennifer Lopez ingetikt in google images, Jennifer Lopez die pas geleden in mijn dromen op mijn ID-kaart stond.
[afbeelding]
Ze ziet er wel leuk uit zo
Zo wil ik mijn vrouw zien
Stijl vol en sexy![]()
En met klasse
Die kunnen op zich nog wel mee maar ik vervang ze liever alle 4 tegelijk. ze zijn vaak toch even oud en sowieso was het profiel nog genoeg voor de apk maar voor mijn eigen idee niet genoeg meer voor de winter straks.quote:Op donderdag 28 december 2006 09:36 schreef Normalneo het volgende:
dat gaat doekoes kosten idd..ik zou alleen het broodnodige vervangen metro..bijv. de achterste twee..want het is al gauw 50,- per band. vervelend zeg metro2005..maarja..december is altijd al een dure maand geweest
dan wel even checken of de voorste twee ermee door kunnen natuurlijk..anders zit ik straks met de gebakken peren![]()
![]()
Die winter wacht even tot ik verhuisd benquote:Op donderdag 28 december 2006 10:31 schreef nokwanda het volgende:
voor de winter straks, zeg je.
Welke winter. Die ene waar we eigenlijk midden in zouden moeten zitten?![]()
Ja hoor. Ik wist precies hoe de mijne eruit zou zien en wie hij was. Alleen niets over het geslacht.quote:Op donderdag 28 december 2006 10:55 schreef Bastard het volgende:
Mn vrouw droomde over de bevalling.. dat er sneeuw valt .. dus wie weet, eind Januari begin Februari.. vrouwen schijnen toch wel veel te kunnen dromen over het aankomende kindje, ik heb mijn moeder er ook over gehoord van toen ze in verwachting was. Herkenbaar?
Ow wacht, dan trek ik NU mijn bikini even aanquote:Op donderdag 28 december 2006 10:39 schreef Normalneo het volgende:
die komt vast wel in de zomernokje
Mijn moeder zag mn broertje staan van een jaar of 25 oud.. blonde lange man met krullen... en dat is m ookquote:Op donderdag 28 december 2006 11:01 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja hoor. Ik wist precies hoe de mijne eruit zou zien en wie hij was. Alleen niets over het geslacht.
quote:Grote losers. En de wereld heeft niets aan zulke mensen.
quote:En laat de Dalai Lama nu net daartegen zijn met zijn zweverige gezwets
quote:Mensen die het tegendeel beweren moeten zich laten nakijken
quote:Kijk eens naar die waas-kop van Dalai Lama
http://www.tibet.com/DL/biography.htmlquote:The Dalai Lama's biography
His Holiness the 14th the Dalai Lama Tenzin Gyatso, is the head of state and spiritual leader of the Tibetan people.
vorig jaar was het anders ook pas in januari echt raak.quote:Op donderdag 28 december 2006 10:31 schreef nokwanda het volgende:
voor de winter straks, zeg je.
Welke winter. Die ene waar we eigenlijk midden in zouden moeten zitten?![]()
Het word dit weekend naar verwachting 11 gradenquote:Op donderdag 28 december 2006 15:18 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
en dat was ook pas eind december en januaridus het kan nog steeds
wat ik me kan herinneren is dat ik met oud en nieuw vaker in de regen vuurwerk stond af te steken dan in de sneeuw![]()
Knul, ik schreef al eerder dat je aannames doet.. En niet zo zuinig ook..quote:Op donderdag 28 december 2006 21:11 schreef Sight_key het volgende:
Mensen die hard werken moeten we belonen!
Als jullie me bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla vNiet dat ik mijn brood niet kan kopen, maar ik wil even aankaarten hoe egoistisch het kan zijn. Vandaar is mijn stem op de SP goed.
VVD gelukkig niet gestemd. Die party barst van de egoisten.
How nice.quote:Op donderdag 28 december 2006 21:20 schreef draaijer het volgende:
[..]
Knul, ik schreef al eerder dat je aannames doet.. En niet zo zuinig ook..
Zlefs overdrag droom jijquote:Op donderdag 28 december 2006 21:24 schreef Sight_key het volgende:
[..]
How nice.
An intruder
Kom je mij stalken beste vriend?
Blijf in Godsnaam in je eigen zieke topic.
Als ik verder wil gaan over het onderwerp kom ik wel naar jouw topic toe.
Laat me met rust.
En ik ben je knul niet. Zie me maar als meester of als leraar.
Jij bent mijn leerling op dit moment, omdat je totaal niet weet hoe een maatschappij in elkaar moet zitten.
Laat dat knul maar achterwege als je wilt![]()
Ga wat doen aan die plank voor je kop en kom daarna maar terug. Voor zover je in staat bent daartoe.
Sommige mensen zijn geboren met een plank voor de kop. Een hardnekkige stalen plank van gewapend beton
Ik ben niet opgefokt.quote:Op vrijdag 29 december 2006 08:14 schreef Normalneo het volgende:
ik zie jou niet graag opgefokt dat is alles..ik wilde trouwens weer eens je mening ergens over hebben..
quote:Op vrijdag 29 december 2006 07:06 schreef Bastard het volgende:
*scroll scroll* .
Ja, maar erg lang geleden....quote:Op vrijdag 29 december 2006 09:40 schreef nokwanda het volgende:
He jakkes. Dat zijn van die rotdromen.
Heb je nooit van dergelijke rare dromen gehad over de andere 3 kiddies dan?
En hij is er nog.quote:Op vrijdag 29 december 2006 09:52 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ja, maar erg lang geleden....
Heb zelfs vanaf de geboorte van nr 2 tot ong een paar maanden geleden een heel sterk gevoel gehad dat ie niet lang bij "ons" zou blijven....
Toevallig.... Hier werd het minder rond zn 9e verjaardagquote:Op vrijdag 29 december 2006 09:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En hij is er nog.
Ik droomde vaak dat ik EW-tje van de trap liet stuiteren of dat ie verdronk of dat ie hoe dan ook dood ging.
En hij is er nog steeds![]()
Die dromen hielden ergens een keer rond zijn 8ste/9de op gelukkig.
Ik merkte wel dat het te maken had met een evenwicht dat wij onderling daarvoor miste en daarna wel kregen. Zodra dat evenwicht er was voelde hij zich prettiger en hielden de dromen op .
ja ik kan het me helemaal voorstellen..quote:Op vrijdag 29 december 2006 10:34 schreef Bastard het volgende:
Inbraak, dat is toch wel zoiets lulligs he.. iets dat als het je overkomt veel woede opwekt.
Althans bij mij dan. Van de zomer hebben ze bij ons uit de schuur een fiets gejat.. een andere fiets die een lekke band heeft hebben ze in de poort laten staan, niet goed genoeg kennelijk.
Natuurlijk onze fout omdat we de schuurdeur niet op slot hadden gedaan, maar verdomme blijf met je poten uit andermans tuin en blijf van andermans spullen af! Het ergste vond ik eigenlijk nog.. dat de tuindeur wagenwijd open stond net als de schuurdeur, niet eens de moeite nemen om hun gewezen aanwezigheid te verbloemen. Toont van diep disrespect tegen mij.. dat is wat de meeste woede veroorzaakt.. maar zo zie ik het.
neem eerst eens genoegen met jezelf !quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:38 schreef sararaats het volgende:
It's over and out
ik zoek iemand die bij me past
ze heeft het nu wel duidelijk genoeg gemaakt, ik zie haar nooit meer terug
zal ik doenquote:Op vrijdag 29 december 2006 14:39 schreef Mirage het volgende:
[..]
neem eerst eens genoegen met jezelf !![]()
quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:01 schreef Mirage het volgende:
zoooooo net even mijn nieuwe oven getest en hij doet het prima![]()
en Os gaat zich te pletter schrikken want ik heb de haartjes van ons middelste monstertje geknipt
![]()
![]()
Is toch inderdaad verschrikkelijk zeg.. vlek op zoiets moois!quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:30 schreef Mirage het volgende:
[..]
ja ik kan het me helemaal voorstellen..
hier is recent de mega skelter van mijn zoon gejat en vlak voordat wij verhuisden werd er bij de onderburen ingebroken... ze was zwanger en had allemaal nieuwe babyspulletjes... zelfs die hebben ze gejat !!
Er lag nog een slabbetje op de grond...
Ja, kreeg het net maar had visite. Kan ik ook zo antwoorden dusquote:Op vrijdag 29 december 2006 15:38 schreef draculettetje het volgende:
voor de zoessie
mn verklaring voor mijn afwezigheid de afgelopen dagen: problemen draadloos internet
ow en nok hebbie mn smsje gekregen?
Wat betreft inbraken, pas geleden lag ik in bed en was er van overyuigd iemand beneden te horen.
Om mezelf te overtuigen (en niet meteen de persoon naast me wakker te maken) schuifelde ik (want mn krukken kunnen nu eenmaal gehoord worden) naar de rand van de overloop.
ja hoor ik hoorde duidelijk dat men aan de televisie zat, toen toch maar terug geschuifeld en de persoon naast me wakker gemaakt. Die is gaan kijken, maar er was helemaal niemand.
wel even de deur gecheckt ook niks bijzonders.....
heb wel meteen de hele nacht wakker gelegen![]()
owkeequote:Op vrijdag 29 december 2006 15:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja, kreeg het net maar had visite. Kan ik ook zo antwoorden dus
Of gewoon via mail. check die even zometeen. Ik ga nu aan het schrijven.
een gasfornuis (:') ) met ruime oven er onder en daar onder een la. Erg handig voor alle oven spullen die anders door al je andere kastjes zwerven en ongelooflijk veel ruimte innemen.quote:
quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:01 schreef Mirage het volgende:
[..]
een gasfornuis (:') ) met ruime oven er onder en daar onder een la. Erg handig voor alle oven spullen die anders door al je andere kastjes zwerven en ongelooflijk veel ruimte innemen.
quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
er was al cake en brood maar nu dan ook MET ovenschotels e.d.
quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:54 schreef vamperotica het volgende:
Strijken en dweilen helpt tegen borstkanker
![]()
![]()
oei uhm waar staat de stofzuiger???quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:54 schreef vamperotica het volgende:
Strijken en dweilen helpt tegen borstkanker
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:56 schreef draculettetje het volgende:
joehoe ik heb weer verbinding
kids naar bed brengenquote:Op vrijdag 29 december 2006 20:02 schreef draculettetje het volgende:
en waarom is de zoessie niet op msn???
Al 2quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:16 schreef draculettetje het volgende:
[..]
stiekum antwoordt geeft van zoessie
het mini mini monster ook!!![]()
Nog nooit wat van gemerktquote:Op vrijdag 29 december 2006 20:22 schreef nokwanda het volgende:
Ja DV, tandjes krijgen doet zeer
Ik kreeg mijn verstandskiezen net iets voor EW begon met tandjes. Deed verrekte zeer.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:27 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Nog nooit wat van gemerkt
Maar dan is dat ook lang geleden
Verstandskiezen voelde ik niets van, alleen het eruit halen ging gepaard met rotte ervaringen van gereedschapskisten die lawaai maken bij de tandarts en de priem onder de kies. Door de verdoving voelde ik niets van het trekken maar alleen de geluiden van het kraken van de wortel alleen alquote:Op vrijdag 29 december 2006 20:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik kreeg mijn verstandskiezen net iets voor EW begon met tandjes. Deed verrekte zeer.
En als ik dan zie hoe ziek die kleintjes er soms van kunnen zijn![]()
past ook niet bij mequote:Op vrijdag 29 december 2006 20:59 schreef Sight_key het volgende:
Sigaretten en metro![]()
Ik weet dat je af en toe rookt maar het klinkt niet passend op de een of andere manier
Zolang je maar niet in 1 keer de sigaret weg paft in 1 teug, want dan ga je hoesten en kotsenquote:Op vrijdag 29 december 2006 21:00 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
past ook niet bij me
mja soms is het wel fijn om ff je ellende weg te roken
Aah Metro..quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:58 schreef Metro2005 het volgende:
hoi
heb vandaag ook vuurwerk gekocht en oliebollen
zit nu ff aan de sigaretten, voel me niet helemaal joepie vandaag
nee hoor, doe er lekker lang over. heb er nu 2 op, wel weer genoeg gezondigd voor nuquote:Op vrijdag 29 december 2006 21:01 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Zolang je maar niet in 1 keer de sigaret weg paft in 1 teug, want dan ga je hoesten en kotsen
Over rot voelen, ik voelde me vandaag gaarder dan gaar, vandaar die rits berichten.
Toen 6 uur geslapen op de bank, laatste 10 minuten slapen leken 2 uur te zijn. Ik heb in 10 minuten tijd steeds op de klok gekeken en de tijd leek stil te staan. Slapen 1 minuut en wakker worden, op de klok kijken en denken dat er 1 uur voorbij is en dan zien dat er amper tijd verstreken is.
Ik was al aan het checken of de klok het nog wel deed.
Zolang het geen vaste gewoonte gaat zijn heb je weinig druk over te maken. Ik rook wel nog vast maar niet meer iedere 5 minuten. Af en toe rook ik 1 uur niet en steek ik pas 1 op. Maar goed, 1 per uur is al veels teveel.quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:03 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
nee hoor, doe er lekker lang over. heb er nu 2 op, wel weer genoeg gezondigd voor nu
bah stomme zwakkeling die ik ben
o hou op over verstandskiezen. Ik weet dat ze eruit moeten maar ik ben zooooo bang voor de tandarts.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:51 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Verstandskiezen voelde ik niets van, alleen het eruit halen ging gepaard met rotte ervaringen van gereedschapskisten die lawaai maken bij de tandarts en de priem onder de kies. Door de verdoving voelde ik niets van het trekken maar alleen de geluiden van het kraken van de wortel alleen al![]()
Het groeien van de verstandskiezen heb ik niets van gemerkt volgens mij, maar ook dat is al een aantal jaren geleden ondertussen.
ow bah, moeten die getrokken wordenquote:Op vrijdag 29 december 2006 21:05 schreef nokwanda het volgende:
[..]
o hou op over verstandskiezen. Ik weet dat ze eruit moeten maar ik ben zooooo bang voor de tandarts.
Altijd de dubbele dosis verdoving omdat de gewone 3 spuiten niet werken. En altijd duurt het een tijd voor ze daar dan achter komen. En altijd doet het dan nog pijn en duurt het maaaanden voor dat gevoel van de verdoingsspuiten op verkeerde plekken weg is en ik niet meer een gevoelige bek heb.
Heb zo'n hekel aan de tandarts, hey.![]()
Maar als je ervan kotst, waarom ga je dan door?quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:04 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Zolang het geen vaste gewoonte gaat zijn heb je weinig druk over te maken. Ik rook wel nog vast maar niet meer iedere 5 minuten. Af en toe rook ik 1 uur niet en steek ik pas 1 op. Maar goed, 1 per uur is al veels teveel.
Ik moet dus wel vaker kotsen van het roken.
En dan ga ik nog door![]()
Wie weet is er een betere tandarts te krijgen, die van mij is wel okey maar zeker niet erg goed. Je hebt bij tandartsen veel keuze en de een is de ander niet. Wordt toch vaak vergoed door het ziekenfonds.quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:05 schreef nokwanda het volgende:
[..]
o hou op over verstandskiezen. Ik weet dat ze eruit moeten maar ik ben zooooo bang voor de tandarts.
Altijd de dubbele dosis verdoving omdat de gewone 3 spuiten niet werken. En altijd duurt het een tijd voor ze daar dan achter komen. En altijd doet het dan nog pijn en duurt het maaaanden voor dat gevoel van de verdoingsspuiten op verkeerde plekken weg is en ik niet meer een gevoelige bek heb.
Heb zo'n hekel aan de tandarts, hey.![]()
quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:06 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
ow bah, moeten die getrokken wordenieuw
* Metro2005 is ook als de dood voor de tandarts![]()
Ik weet dat het dom is, maar niet iedere sigaret krijg ik kotsneigingen van, toch vaker van wel. Dan steek ik 1 op met het uitgangspunt dat ik niet hoef te kotsen ervan.quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maar als je ervan kotst, waarom ga je dan door?
Als je het nou lekker vind is het nog iets anders. Maar blijkbaar is dat niet zo want je kotst ervan.
fijn is dat ja, nee ik moet er ook niks van hebben. sterker nog, ik ga nooit naar de tandarts, alleen als ik een gaatje heb ofzo.quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En ik heb een zoon die me vierkant uitlacht ipv mijn handje vasthoudt.
Het zal er ook wel komisch uitzien. Zelfs bij de mondhygieniste sta ik helemaal strak. Dan beginnen ze met haakjes en al die shit en dan gaan onwillekeurig mijn voeten omhoog![]()
ik stop na dit pakje ook maar met roken denk ik.quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:09 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Ik weet dat het dom is, maar niet iedere sigaret krijg ik kotsneigingen van, toch vaker van wel. Dan steek ik 1 op met het uitgangspunt dat ik niet hoef te kotsen ervan.
Voornemen is om te stoppen als ik 30 word in 2007.
Met nicotine gum om mee te beginnen. Stoppen gaat sowieso gebeuren nog.
Ben verkouden ook net als jou, moet de hele tijd niezen en vaak neus snuiten. Echt lastig
hier bij de tandarts geloof ik.quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:10 schreef sararaats het volgende:
wijsheidstanden worden normaal gezien in het ziekenhuis getrokken
ik weet niet hoe dat bij jullie is
ik heb ze alle 4 in het ziekenhuis laten trekken
Bij mij gaan altijd de ogen tranen van het felle lichtquote:Op vrijdag 29 december 2006 21:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En ik heb een zoon die me vierkant uitlacht ipv mijn handje vasthoudt.
Het zal er ook wel komisch uitzien. Zelfs bij de mondhygieniste sta ik helemaal strak. Dan beginnen ze met haakjes en al die shit en dan gaan onwillekeurig mijn voeten omhoog![]()
ik heb besloten dat ik op 8 januari stop.quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:09 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Ik weet dat het dom is, maar niet iedere sigaret krijg ik kotsneigingen van, toch vaker van wel. Dan steek ik 1 op met het uitgangspunt dat ik niet hoef te kotsen ervan.
Voornemen is om te stoppen als ik 30 word in 2007.
Met nicotine gum om mee te beginnen. Stoppen gaat sowieso gebeuren nog.
Ben verkouden ook net als jou, moet de hele tijd niezen en vaak neus snuiten. Echt lastig
quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:19 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Goeie avond alle lieve Truertjes![]()
Vanmorgen, voor de derde keer, door een onafhankelijke neuroloog, aangewezen door het CBR, weer goed gekeurd![]()
![]()
En nu maar hopen dat het CBR het ook begint te snappen![]()
succes, ik duim voor jequote:Op vrijdag 29 december 2006 21:19 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Vanmorgen, voor de derde keer, door een onafhankelijke neuroloog, aangewezen door het CBR, weer goed gekeurd![]()
![]()
Minderen schiet inderdaad niet op, rook je slechts 1 sigaret per 10 uur dan smaakt die ene sigaret zo lekker dat je daarna binnen 5 uur de volgende op gaat steken. En voordat je het weet rook je nog meer dan voorheenquote:Op vrijdag 29 december 2006 21:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ik heb besloten dat ik op 8 januari stop.
ik doe niet aan dat nieuwjaarsgezeik mee maar dan begin ik weet te werken. leek me gelijk een mooie afleiding.
Minderen schiet niet op want dan vind ik iedere peuk zaaaalig
Proficiat!!!quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:19 schreef Lilith-Wicca het volgende:
![]()
Genoeg criminelen die zitten vast en zijn klaar met hun strafquote:Op vrijdag 29 december 2006 22:34 schreef Metro2005 het volgende:
moet een man als saddam maar de rest van zijn leven leven op kosten van de staat?
Moet een man als saddam dan maar de rest van zijn leven in een cel doorbrengen met het risico dat een paar van zijn iraakse vriendjes hem komen bevrijden of dat ie zich uitgraaft met een theelepeltje?
Ik ben op zich niet perse voorstander van de doodstraf en in het geval van sasam hoessein vind ik het ook erg lastig. Vind wel de doodstraf de ergste straf die je iemand kunt geven. Moet jij je eens indenken dat je te horen krijgt dat je morgen doodgemaakt wordt![]()
dat van die amerikaanse militair is wel een beetje triest ...
Lekker dikke trui en jas, de kerstlampjes die als disco-verlichting knipperen en die UFO's oproepenquote:Op vrijdag 29 december 2006 22:35 schreef Mirage het volgende:
hallo lieverd,
geniet maar even van buiten.. het is heerlijk,
maar trek wel even een extra trui aan.
Het is erg koud.
Je hecht je te zwaar aan AVdV.quote:Op vrijdag 29 december 2006 22:44 schreef sararaats het volgende:
maar goed
na de AVdV-kwestie ga ik m'n leven weer oppakken
ik denk erover stiekem naar Rotterdam of Utrecht te verhuizen
de liefde is toch overquote:Op vrijdag 29 december 2006 22:48 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Je hecht je te zwaar aan AVdV.
Zodra je teveel over iemand spreekt is dat een te dichte hectenis. Maar dat zit in jou dat staat al langer vast
Mooi zo, kun je die 90 procent die je daaraan besteedde gaan besteden aan andere zakenquote:Op vrijdag 29 december 2006 22:50 schreef sararaats het volgende:
[..]
de liefde is toch over
nu definitief
quote:Op vrijdag 29 december 2006 22:25 schreef Metro2005 het volgende:
goed zo S_K, ik denk dat je je inderdaad niet ál te veel van de wereld moet aantrekken, als je dat gaat doen is het einde zoek. NIet elk probleem is jouw probleem. En klakkeloos roepen wat anderen ook roepen is al helemaal simpel.
En tja sadam ophangen is wellicht middeleeuws maar wat die man geflikt heeft past ook niet geheel in een moderne samenleving..
ja, klopt. Maar er zijn evengoed genoeg criminelen die wel vrij komen en die opnieuw een zooi ellende aanrichten. En er zijn genoeg idioten die los rondlopen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 22:46 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Genoeg criminelen die zitten vast en zijn klaar met hun straf
Zoveel criminelen die weer goed kunnen functioneren in de maatschappij en die vast worden gehouden omdat de eis zoveel X jaar was
Yep.quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:01 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ja, klopt. Maar er zijn evengoed genoeg criminelen die wel vrij komen en die opnieuw een zooi ellende aanrichten. En er zijn genoeg idioten die los rondlopen.
wat?quote:Op zaterdag 30 december 2006 08:07 schreef vamperotica het volgende:
En toch blijft t onwerkelijk nieuws
Ja...quote:
Die kan ook heus nog wel komen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 10:09 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ja...
Kweetnie...Had er wel watmeer ophefoververwachtdenkik
quote:Op zaterdag 30 december 2006 10:12 schreef nokwanda het volgende:
en nu ga ik een kaartje leggen voor jouw zoessie
Wel goed geslapen, ik zat met een hele bende mensen in een soort bioscoop die afgesloten was en buiten stonden alternatieve mensen proberen binnen te breken. Toen schoot ik een een kogel door het hoofd van binnen de bioscoop en toen stormden ze binnen, toen hebben die alternatieve mensen een alternatieve computer-ruimte gemaakt van die bioscoop met alternatieve programma's.quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:27 schreef Marietje_34 het volgende:
Wel lekker geslapen ondanks die dromen? Ik was om een uur of 5 al wakker vanmorgen, en kon niet meer slapen, maar ik heb wel een hoop kunnen doen in huis![]()
Neehoor, ik had al eerder internet thuis, maar de afgelopen 2 maanden niet.
Een last minder zeker, kunnen ze de rest overnemen. Ik zie liever Europa de scepter zwaaien omdat Europa wat verstandiger overkomt.quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:30 schreef Marietje_34 het volgende:
Ik denk dat ze 'm sowieso zsm wilden ophangen.
Ik heb de laatste tijd weer veel 'vliegdromen', alleen herinner ik me maar zelden dat ik droom waardoor ik het niet kan sturen, da's wel jammer...maar vliegen is geweldigquote:Op zaterdag 30 december 2006 13:32 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Wel goed geslapen, ik zat met een hele bende mensen in een soort bioscoop die afgesloten was en buiten stonden alternatieve mensen proberen binnen te breken. Toen schoot ik een een kogel door het hoofd van binnen de bioscoop en toen stormden ze binnen, toen hebben die alternatieve mensen een alternatieve computer-ruimte gemaakt van die bioscoop met alternatieve programma's.
Mijn mobiele hadden ze ingenomen en ze hadden alles ingenomen van iedereen in die ruimte.
Daarna nam een ndringer als meid me mee richting een zwembad en sprong met mij een diep zwembad in ze hield me vast en we bleven maar zakken in het zwembad, daarna ging de bodem van het zwembad open in de vorm van slagtanden en toen vielen we in het gat en toen werd ik wakker
Die meid was niet compleet alternatief, ze kwam me bekend voor.
Wel fijn dat je nu thuis kunt internetten of niet Marietje?
0500 wakker wilde ik voorkomen, daarom die slaappillen. Ik was pas 12:30 wakker en lag voor 00:00 in bed.
Overal onlinequote:Op zaterdag 30 december 2006 13:38 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Ik heb de laatste tijd weer veel 'vliegdromen', alleen herinner ik me maar zelden dat ik droom waardoor ik het niet kan sturen, da's wel jammer...maar vliegen is geweldig![]()
Dat je in het water wegzonk, ik heb dus een paar keer gehad dat ik ook zoiets droomde, m'n adem dan ook echt inhield, en dat m'n droom lucide werd op het moment dat ik me realiseerde dat ik kon ademen onder water![]()
Ja, internetten thuis is toch wel prettig idd![]()
Ik weet het nog niet, kan naar 2 feestjes maar moet nog ff kijken..quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:42 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Overal online![]()
Thuis, op het werk en in de trein![]()
Toen ik naar beneden zonk met die meid die me vasthield voelde ik mijn adem weggaan, ik leek te stikken en ze bleef maar vast houden richting de bodem van het zwembad, en ineens ging de bodem open van het zwembad en viel ik in de bodemloze put waar ik wakker werd.
Was tevens de enige droom.
Vliegen in dromen heb ik jammer genoeg zelden tot nooit![]()
Zometeen even verse koffie zetten.
Een bakkie koffie hoort erbij![]()
Merk ook dat ik een stuk rustiger ben nu ik 13 uur geslapen heb ongeveer. Slaap is nodig, bij 1 nacht overslaan van slaan ben ik zo druk als maar zijn kan
Wat ga je met nieuwjaar doen Marietje?
Tot laterquote:Op zaterdag 30 december 2006 14:02 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet, kan naar 2 feestjes maar moet nog ff kijken..
Ik ga nog ff snel een paar boodschappen doen, de tijd gaat snel onder 't Fokken![]()
Lees je later![]()
* nu sterretjes ziet en een lange douche gaat nemen*quote:
Hoe veel meter?quote:Op zaterdag 30 december 2006 14:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
* nu sterretjes ziet en een lange douche gaat nemen*
Dat noem ik nog es boodschappen doen!quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:46 schreef Marietje_34 het volgende:
Ik heb ook te veel geld uitgegeven net![]()
Ik heb gekocht:
- 1 donkerblauwe spijkerbroek
- 1 grijsblauwe spijkerbroek
- 3 onderbroeken
- 2 witte shirtjes met lange mouw
- 2 grijze shirtjes met lange mouw
- 2 zwarte shirtjes met lange mouw
- 1 zwarte tuniekblouse
- 1 zwarte katoenen tas
- 1 zwart petje
- 2 zwarte sjaals
- 2 zwarte kettingen
- 2 zwarte bijpassende ringetjes
- 1 zilveren ringetje
- 5 paar sokken
En dat in anderhalf uur tijd![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 december 2006 14:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
* nu sterretjes ziet en een lange douche gaat nemen*
ja, snel geld uitgeven kan ik welquote:Op zaterdag 30 december 2006 16:57 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Dat noem ik nog es boodschappen doen!
quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:02 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ja, snel geld uitgeven kan ik wel![]()
En ik moet nog steeds naar de supermarkt, maar ben eerst ff de stad ingegaan voor een paar onderbroeken![]()
Je hebt geen huizen gekocht met schuldenquote:Op zaterdag 30 december 2006 16:46 schreef Marietje_34 het volgende:
Ik heb ook te veel geld uitgegeven net![]()
Ik heb gekocht:
- 1 donkerblauwe spijkerbroek
- 1 grijsblauwe spijkerbroek
- 3 onderbroeken
- 2 witte shirtjes met lange mouw
- 2 grijze shirtjes met lange mouw
- 2 zwarte shirtjes met lange mouw
- 1 zwarte tuniekblouse
- 1 zwarte katoenen tas
- 1 zwart petje
- 2 zwarte sjaals
- 2 zwarte kettingen
- 2 zwarte bijpassende ringetjes
- 1 zilveren ringetje
- 5 paar sokken
En dat in anderhalf uur tijd![]()
![]()
quote:
Droom, wat een mooie onderbouwing van mijn koopdriftquote:Op zaterdag 30 december 2006 17:07 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Je hebt geen huizen gekocht met schulden
Ik heb op een cursus gezeten van manisch depressieve mensen en daar was een vrouw die had over de 100,000 euro schulden gemaakt omdat ze maar bleef kopen en kopen. Koop verslaving heb je in verschillende soorten en maten, en af en toe een paar tassen spullen kopen is helemaal zo slecht nog niet. Jezelf cadeaus geven en jezelf belonen is okey
Kun je het permiteren dan valt het reuze mee.
Maar alsnog een hele waslijst
Ik heb even geen geld nu om te kopen, zodra ik geld heb ga ik ook kopen. Je moet maar zo denken dat je de economie een stimulans biedt als je koopt. Als alle mensen de hand op de knip houden dan belanden we hier in een 3e wereld land of nog erger.
Kopen is goed en nodig voor een gezonde economie
Je kunt ook zeggen dat je goed werk hebt verricht. Draai je de rollen om
Zolang je niet in de schulden komt en zolang je de huur of hypotheek rente kunt betalen en zolang je kunt eten en drinken is het geen ramp om af en toe met geld te wapperen
Hier is morgen de stad en de albert heijn openquote:Op zaterdag 30 december 2006 17:08 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
![]()
nou, dan ga ik nu toch ook maar ff richting DirkIII, wat te eten morgen en overmorgen is ook wel prettig denk ik![]()
hier ook wel, maar niet de DirkIII en die is lekker dichtbijquote:Op zaterdag 30 december 2006 17:12 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Hier is morgen de stad en de albert heijn open
quote:
Pas maar op voor oom agent..Zouden wel eens heeelduren boodschapjes kunnen worden!quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:14 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
hier ook wel, maar niet de DirkIII en die is lekker dichtbij![]()
Dus ik spring nu toch maar ff op mijn fietsje (zonder licht)
quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:12 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Droom, wat een mooie onderbouwing van mijn koopdrift![]()
![]()
Het was idd heel aardig van mij voor de economie om even te raceshoppen![]()
Maar serieus; ik heb al een hele tijd bijna niets aan dit soort dingen uitgegeven, en nu ik een mazzeltje had net voor kerst moest ik mezelf idd even verwennen![]()
Good jobquote:Op zaterdag 30 december 2006 18:25 schreef Daniel.J het volgende:
Ter info, hij staat er alvast:
Truth ouwehoer #160 "Bedankt en gelukkig nieuwjaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |