Aan zijn icoon te zien is het onze allerbeste baajguardian die net als mij zijn oude nick heeft opgehangen aan de hoogste boom Neoquote:Op zaterdag 30 december 2006 18:34 schreef Normalneo het volgende:
who r u? maar bedanktiig
en jij ook..offcourse..
2 brothers op de vierde verdieping met fairy tales ????quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:41 schreef Normalneo het volgende:
kitt zet die enya eens ff af en schakel over op 2 brothers op de vierde verdieping wil je?
k wasal_bekend
klaar voor extra volume?
jep Kitt..OVER
Dikke omhelsing en het beste van het beste van beter dan goed en beter dan ultiem.quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:42 schreef Normalneo het volgende:
kewl sight kej jij ook een gelukkig nieuwjaar! dikke knuff
En vandaar onder je eigen naamquote:Op zaterdag 30 december 2006 18:48 schreef Daniel.J het volgende:
Sight key ik heb altijd al tegen mensen gezegd dat je een erg slimme vent bent, alle oordelen die mensen over jou hebben op het forum zijn zwaar onterecht, en in je posts over mij zonet sla je weer de spijker op zn kop.
Ik ga zometeen maar even wat eten maken, morgen krijg ik een kale kop want mn haar gaat er weer af net voor de jaarwisseling, ik wil mezelf 100% mezelf voelen.
Hey nokwandaquote:Op zaterdag 30 december 2006 18:54 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En vandaar onder je eigen naam![]()
Blij je zo te zien. Je bent okay
Het zijn de oordelen en vooroordelen, maar daar moet je boven staan. Zodra je boven die oordelen staat doet het je niets meer.quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:48 schreef Daniel.J het volgende:
Sight key ik heb altijd al tegen mensen gezegd dat je een erg slimme vent bent, alle oordelen die mensen over jou hebben op het forum zijn zwaar onterecht, en in je posts over mij zonet sla je weer de spijker op zn kop.
Ik ga zometeen maar even wat eten maken, morgen krijg ik een kale kop want mn haar gaat er weer af net voor de jaarwisseling, ik wil mezelf 100% mezelf voelen.
quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:58 schreef Normalneo het volgende:
baaj ik ben was dissplission als je dat niet wist..maar stil he
quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:58 schreef Normalneo het volgende:
baaj ik ben was dissplission als je dat niet wist..maar stil he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |