Mooi toch of nietquote:
Gewoon wat aankloten en het gaat vanzelf met de titel van het topic en het plaatje, het topic is ontstaan door de laatste post van Mirage die over een eigen leven schreefquote:Op woensdag 27 december 2006 18:51 schreef Normalneo het volgende:
superplaatje..heel kewl en origineel..past goed bij de topictitel! DV![]()
Een wonderbaarlijk verhaalquote:Op woensdag 27 december 2006 18:53 schreef Normalneo het volgende:
http://www.nu.nl/news/928(...)erde_verdieping.html NEO!
Ik heb lente kriebelsquote:Op woensdag 27 december 2006 18:52 schreef Normalneo het volgende:
af en toe voelen we gewoon wat kriebelen
Tralalalalallalalaal.quote:Op woensdag 27 december 2006 19:14 schreef vamperotica het volgende:
Tralalalala
Ha ha ha, ik geloof meteen dat je een groot hart hebt dromenvangerquote:Op woensdag 27 december 2006 19:57 schreef Sight_key het volgende:
Even limewire aanzetten en downloaden dan maar Senesta.
Ik heb 2 albums van pink op de harde schijf staan maar wil even vers van limewire plukken
Nu ben ik bezig met mijn oude collectie bestaande uit 20,000 + mp3's.
Ik hou van alle vrouwen staat nu op
Mijn hart is veels te groot daar ben ik mee geboren en daar ga ik ook mee dood. Met 1 kan ik maar trouwen en daarom trouw ik niet![]()
Zo ben ik geboren, en zo, en zo, en zo jah, zo ga ik weer dood![]()
Wil je een hapje ????quote:Op woensdag 27 december 2006 19:59 schreef senesta het volgende:
[..]
Ha ha ha, ik geloof meteen dat je een groot hart hebt dromenvanger![]()
He getverquote:Op woensdag 27 december 2006 20:00 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Wil je een hapje ????
Ga je mij fileren en snij je al mijn organen eruit![]()
Daarna braden op de barbecue met een pilsje
SK, dit is werkelijk de eerste keer dat ik je deze --->quote:
Good jobquote:Op woensdag 27 december 2006 20:06 schreef Normalneo het volgende:
Na aanleiding van een gesprek wat dromenvanger en ik hier hadden heb ik de volgende brief opgesteld aan de president van Irak en verzonden:
Dear reader,
I’m from Holland and me and my friend have talked about the death penalty. I asked how he thought about it. I also gave my opinion on the whole issue. In this letter I will give some links to various web pages including a Human Right Watch document concerning the unfair trial of the former president: Saddam Hussein. I also want to give my opinion.
I heard the news not long ago. On a forum me and a friend talked about the death penalty. We agreed that none should be killed but be studied and helped. Rehabilitation is what we call it in Holland. But furthermore I would like to give u this link: http://hrw.org/english/docs/2006/12/26/iraq14937.htm .
As a president you have the power to stop this! A democracy should not resolve it’s problems with death penalties.Come on mr. Talabani ur a smart thinker! So I will be short..stop this nonsence and give this man a fair trial! Remove the whole death penalty from ur country if necessary..do u actually think it will help to reduce crime?? It would be a poor excuse to give somebody else your power to sign-in for the death penalty..since u r against it! You yourself take responsibility for your actions and in this case your country. Not somebody else! There is no boss above boss. It’s all together!
This is all I have to say. What I find most important to mention is the unfair trial that has been held. So I hope u bare that in mind..!
I’m not saying it is good what Saddam did. On the contrary..but an unfair trial doesn’t make it any better! We are no monsters..and if we are we’d better change this..don’t u think so?
Yours truly,
.....
Kun je hem niet meer terug brengen?quote:Op woensdag 27 december 2006 20:06 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
SK, dit is werkelijk de eerste keer dat ik je deze --->smiley zie gebruiken
![]()
vandaag weer de miskoop van de maand gedaaneen electrisch oliegevuld kacheltje (zo'n radiatortje)
ding heeft 3 uur aangestaan (a 2000watt ) en nu is het maar liefst .... 2 graden warmer in de slaapkamer![]()
Gelukkig heb ik er ook zo'n straalkachel erbij gekocht (die 4x zo goedkoop was) en die werkt een stuk beter
hoi modjequote:Op woensdag 27 december 2006 20:07 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Zo, eventjes een avondje geen verhuisdozen in pakken, uitpakken ed.
Gewoon een gezellig avondje op Fok!
quote:Op woensdag 27 december 2006 20:07 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Tis mijn schuldquote:Op woensdag 27 december 2006 20:06 schreef senesta het volgende:
Ik blijf je gewoon altijd maar stug DV noemen he?
Ik moet toch eens beter opletten.
quote:Op woensdag 27 december 2006 20:06 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
SK, dit is werkelijk de eerste keer dat ik je deze --->smiley zie gebruiken
![]()
vandaag weer de miskoop van de maand gedaaneen electrisch oliegevuld kacheltje (zo'n radiatortje)
ding heeft 3 uur aangestaan (a 2000watt ) en nu is het maar liefst .... 2 graden warmer in de slaapkamer![]()
Gelukkig heb ik er ook zo'n straalkachel erbij gekocht (die 4x zo goedkoop was) en die werkt een stuk beter
quote:Op woensdag 27 december 2006 20:07 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Er is nog maar 1 feestdagquote:Op woensdag 27 december 2006 20:09 schreef sararaats het volgende:
[..]
hoi modje
prettige feestdagen !!
BAH NIEUWJAARquote:Op woensdag 27 december 2006 20:12 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Er is nog maar 1 feestdag
Nieuwjaar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
Laat 2007 1 grote feestdag worden
Even checken. Pink is okey hoor. Niets tegen Pink. Pittige tante met pittige muziekquote:Op woensdag 27 december 2006 20:14 schreef senesta het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=9eDJ3cuXKV4
Je moet natuurlijk wel van Pink houden![]()
Ik heb meer hekel aan kerst dan aan nieuwjaarquote:Op woensdag 27 december 2006 20:14 schreef sararaats het volgende:
[..]
BAH NIEUWJAAR
heb echt een pokkehekel aan Nieuwjaar
het is een rotfeest omdat het met vaders kant wordt gevierdquote:Op woensdag 27 december 2006 20:17 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Ik heb meer hekel aan kerst dan aan nieuwjaar
Precies, lekker kneuterigquote:Op woensdag 27 december 2006 20:20 schreef Lilith-Wicca het volgende:
![]()
voor iedereen.
Ik vind zowel Kerst als Nieuwjaar wel heel erg leuk!
Lekker gezellig heel de familie bij elkaar, hapje, wijntje erbij.
Ik vind kerst zwaar omdat het 2 dagen duurt en soms 3 dagen.quote:Op woensdag 27 december 2006 20:20 schreef Lilith-Wicca het volgende:
![]()
voor iedereen.
Ik vind zowel Kerst als Nieuwjaar wel heel erg leuk!
Lekker gezellig heel de familie bij elkaar, hapje, wijntje erbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |