abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44853740
Goede morgen

Ik heb als 1 blok beton geslapen

Even bijkomen met koffie De rust is weer wedergekeerd
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.
  zaterdag 30 december 2006 @ 13:11:11 #266
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_44853920
Goeiemorgen DV En iedereen

mijn pc doet het weer, kan nu eindelijk weer thuis internetten
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
pi_44854258
Mijn pc doet het ook goed

Goede morgen

Gisteren 1 inslaper en 1 doorslaper gehad, damn zeg, dat spul is heftig. Ook de meest vreemde dromen gehad

Dus je zit nu thuis op de computer zo te zien, voor het eerst?
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.
  zaterdag 30 december 2006 @ 13:27:46 #268
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_44854423
Wel lekker geslapen ondanks die dromen? Ik was om een uur of 5 al wakker vanmorgen, en kon niet meer slapen, maar ik heb wel een hoop kunnen doen in huis

Neehoor, ik had al eerder internet thuis, maar de afgelopen 2 maanden niet.
pi_44854451
Saddam wilde dood, zou hij willen blijven leven dan was het proces waarschijnlijk anders gelopen? Er viel geen stuk hout meer met hem aan te vangen.
  zaterdag 30 december 2006 @ 13:30:14 #270
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_44854510
Ik denk dat ze 'm sowieso zsm wilden ophangen.
pi_44854569
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 13:27 schreef Marietje_34 het volgende:
Wel lekker geslapen ondanks die dromen? Ik was om een uur of 5 al wakker vanmorgen, en kon niet meer slapen, maar ik heb wel een hoop kunnen doen in huis

Neehoor, ik had al eerder internet thuis, maar de afgelopen 2 maanden niet.
Wel goed geslapen, ik zat met een hele bende mensen in een soort bioscoop die afgesloten was en buiten stonden alternatieve mensen proberen binnen te breken. Toen schoot ik een een kogel door het hoofd van binnen de bioscoop en toen stormden ze binnen, toen hebben die alternatieve mensen een alternatieve computer-ruimte gemaakt van die bioscoop met alternatieve programma's.

Mijn mobiele hadden ze ingenomen en ze hadden alles ingenomen van iedereen in die ruimte.

Daarna nam een ndringer als meid me mee richting een zwembad en sprong met mij een diep zwembad in ze hield me vast en we bleven maar zakken in het zwembad, daarna ging de bodem van het zwembad open in de vorm van slagtanden en toen vielen we in het gat en toen werd ik wakker

Die meid was niet compleet alternatief, ze kwam me bekend voor.

Wel fijn dat je nu thuis kunt internetten of niet Marietje?

0500 wakker wilde ik voorkomen, daarom die slaappillen. Ik was pas 12:30 wakker en lag voor 00:00 in bed.
pi_44854607
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 13:30 schreef Marietje_34 het volgende:
Ik denk dat ze 'm sowieso zsm wilden ophangen.
Een last minder zeker, kunnen ze de rest overnemen. Ik zie liever Europa de scepter zwaaien omdat Europa wat verstandiger overkomt.

Red alert op mijn muis

Even batterijen vervangen
  zaterdag 30 december 2006 @ 13:38:00 #273
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_44854751
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 13:32 schreef Sight_key het volgende:

[..]

Wel goed geslapen, ik zat met een hele bende mensen in een soort bioscoop die afgesloten was en buiten stonden alternatieve mensen proberen binnen te breken. Toen schoot ik een een kogel door het hoofd van binnen de bioscoop en toen stormden ze binnen, toen hebben die alternatieve mensen een alternatieve computer-ruimte gemaakt van die bioscoop met alternatieve programma's.

Mijn mobiele hadden ze ingenomen en ze hadden alles ingenomen van iedereen in die ruimte.

Daarna nam een ndringer als meid me mee richting een zwembad en sprong met mij een diep zwembad in ze hield me vast en we bleven maar zakken in het zwembad, daarna ging de bodem van het zwembad open in de vorm van slagtanden en toen vielen we in het gat en toen werd ik wakker

Die meid was niet compleet alternatief, ze kwam me bekend voor.

Wel fijn dat je nu thuis kunt internetten of niet Marietje?

0500 wakker wilde ik voorkomen, daarom die slaappillen. Ik was pas 12:30 wakker en lag voor 00:00 in bed.
Ik heb de laatste tijd weer veel 'vliegdromen', alleen herinner ik me maar zelden dat ik droom waardoor ik het niet kan sturen, da's wel jammer...maar vliegen is geweldig

Dat je in het water wegzonk, ik heb dus een paar keer gehad dat ik ook zoiets droomde, m'n adem dan ook echt inhield, en dat m'n droom lucide werd op het moment dat ik me realiseerde dat ik kon ademen onder water

Ja, internetten thuis is toch wel prettig idd
pi_44854870
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 13:38 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Ik heb de laatste tijd weer veel 'vliegdromen', alleen herinner ik me maar zelden dat ik droom waardoor ik het niet kan sturen, da's wel jammer...maar vliegen is geweldig

Dat je in het water wegzonk, ik heb dus een paar keer gehad dat ik ook zoiets droomde, m'n adem dan ook echt inhield, en dat m'n droom lucide werd op het moment dat ik me realiseerde dat ik kon ademen onder water

Ja, internetten thuis is toch wel prettig idd
Overal online

Thuis, op het werk en in de trein

Toen ik naar beneden zonk met die meid die me vasthield voelde ik mijn adem weggaan, ik leek te stikken en ze bleef maar vast houden richting de bodem van het zwembad, en ineens ging de bodem open van het zwembad en viel ik in de bodemloze put waar ik wakker werd.

Was tevens de enige droom.

Vliegen in dromen heb ik jammer genoeg zelden tot nooit

Zometeen even verse koffie zetten.

Een bakkie koffie hoort erbij

Merk ook dat ik een stuk rustiger ben nu ik 13 uur geslapen heb ongeveer. Slaap is nodig, bij 1 nacht overslaan van slaan ben ik zo druk als maar zijn kan

Wat ga je met nieuwjaar doen Marietje?
pi_44854985
Ik heb weer de neiging om alles recht te zetten, een neurose komt vaker naar voren, dan ben ik dus echt 1 minuut bezig om de schoenen recht te zetten naast mij, dan wil ik die schoenen zo recht zetten als maar zijn kan.

En dan ben ik dus echt storend bezig met dat recht zetten. Dan staan de schoenen recht, en wil ik ze nog rechter zetten dan recht, maar rechter zetten kan niet omdat ze al compleet recht staan maar ik ben dan niet tevreden met het resultaat. Steeds een tikje met mijn rechterbeen om de schoenen rechter te zetten. Merk ik dat ze niet juist staan opgesteld naast mij, dan geef ik kleine tikjes aan die schoenen zodat ze in mijn ogen wel goed staan

Toch maar eens afleren want het is een slechte gewoonte dat zorgt voor ongewenste afleiding

Ga ik letten op de rest van de spullen op het bureau dan begin ik ook met recht leggen, het liefst neem ik dan een lineaal met waterpas erbij. Het vel waar de frequenties en zenders opstaan was ik net mee bezig en zo liggen er pennen op het bureau en nog meer. Als ik niet oppas ben ik de hele dag bezig met recht zetten en dat is onzinnig omdat je die spullen die je recht doet zetten daarna toch weer nodig hebt

Ben je 1 minuut bezig met rechtzetten gebruik je na 10 seconde het voorwerp weer. Wat een onzin

Ik zou zo het hele huis kunnen recht zetten van binnen als ik niet oppas. Begin ik met het bureau hier en werk ik zo het hele huis af

[ Bericht 18% gewijzigd door Sight_key op 30-12-2006 13:50:49 ]
  zaterdag 30 december 2006 @ 14:02:57 #276
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_44855462
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 13:42 schreef Sight_key het volgende:

[..]

Overal online

Thuis, op het werk en in de trein

Toen ik naar beneden zonk met die meid die me vasthield voelde ik mijn adem weggaan, ik leek te stikken en ze bleef maar vast houden richting de bodem van het zwembad, en ineens ging de bodem open van het zwembad en viel ik in de bodemloze put waar ik wakker werd.

Was tevens de enige droom.

Vliegen in dromen heb ik jammer genoeg zelden tot nooit

Zometeen even verse koffie zetten.

Een bakkie koffie hoort erbij

Merk ook dat ik een stuk rustiger ben nu ik 13 uur geslapen heb ongeveer. Slaap is nodig, bij 1 nacht overslaan van slaan ben ik zo druk als maar zijn kan

Wat ga je met nieuwjaar doen Marietje?
Ik weet het nog niet, kan naar 2 feestjes maar moet nog ff kijken..

Ik ga nog ff snel een paar boodschappen doen, de tijd gaat snel onder 't Fokken

Lees je later
pi_44855601
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 14:02 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Ik weet het nog niet, kan naar 2 feestjes maar moet nog ff kijken..

Ik ga nog ff snel een paar boodschappen doen, de tijd gaat snel onder 't Fokken

Lees je later
Tot later

En feest er maar op los

Ik bewaar de big party for later. Eerst thuis en daarna ooit in de Amerdam Arena en nog meer.

Nu muziek.

14:07 de tijd vliegt voorbij inderdaad, maar dat komt bij mij ook omdat ik zo laat op was.

16:00 biertje of 17:00?

Ik zie wel

Of moet ik zeggen : " Ik drink wel ".

Ben blij dat ik rustig ben nu, het oude jaar rustig afsluiten dit keer. Zonder hectiek in de kop

Frans Bauer nu

Eens komt er voor jou een dag

Kan klinken alsof ik niet tik omdat ik het luister, maar ik luister graag naar de top 100 van Nederland uit de jaren 90. Niet de hele dag natuuriljk, af en toe, zometeen de dodenrit van Drs. P en ook Catootje.

Nu....

Wim Zonneveld - Catootje lyrics

[ Bericht 19% gewijzigd door Sight_key op 30-12-2006 14:14:52 (Om scrollen tegen te gaan, de link naar lyric.) ]
pi_44856221
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 10:17 schreef vamperotica het volgende:

[..]

* nu sterretjes ziet en een lange douche gaat nemen*
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_44856284
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 14:25 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Hoe veel meter?

Een waterstraal van 100 meter? De douche boven op de 10e etage en jij die in de kelder staat ?

Grapje dus, niet om te plagen. Ik noem het ook altijd lange douche, maar dan denk ik vanzelf een hele lange leiding waar de douchekop aan bevestigd is

pi_44856433
In onzin maakte ik een grapje dat ik de hele ophanging wil zien van Saddam, maar ik vind de beelden die ze laten zien hoe hij de strop om zijn nek krijgt al misselijkmakend genoeg

Ik vind het dus echt niet passen en zeker niet passend net voor de jaarwisseling
In onzin zulke plaatjes laten zien is dan wel nog "okey", maar verder hoef ik er niets van te zien meer. Zie je mensen met zwarte maskers op de strop om zijn nek doen In wat voor tijd leven we? En dan laten ze de hele wereld "mee-genieten"

Ze hadden beter in 2007 ergens eind januari kunnen overgaan op ophangen.

Zie je net voor het einde van het jaar zulke beelden van mens-onterende processen die wereldwijd verspreidt worden

Mijn broer was even aan het kijken en ik keek mee, ik vind het dus echt niet okey. Niet eens uit medelijden voor Saddam maar iets anders zeker ook. Medelijden is het niet eens.

De electrische stoel of een spuitje had ik beter gevonden, maar dat ophangen

Geef hem dan in Amerika zijn spuitje maar ze doen dat zeker om de Iraakse bevolking tegemoet te komen of niet? Blijft Irak dan voor altijd het ophangen hanteren? Ze willen Irak zonodig modern en vrij maken en doen op die manier een doodstraf uitvoeren

Onlogisch wederom. Geef hem dan een spuitje en begin met een schone lei. Op die manier maak je van Irak nooit iets moderns. Zo hou je de wraak in de bevolking. Maar ik beweerde ook ooit dat je die moordenaar van die jongen op die school moest ophangen pas geleden, toen dat jochie werd vermoord op school 1 maand geleden. Ik had toen ook middel-eeuwse straf-neigingen. Maar dan zeg ik het en doe ik het niet uitvoeren als politieke top.

Er is een verschil tussen zeggen als "grap" en doen. Je kunt veel zeggen maar als je het niet doet is er weinig aan de hand In het geval van het zeggen van juiste zaken en niet doen is dat een ander verhaal. Gaat me even om het zeggen van onjuiste zaken en "slechte" zaken.

Slecht tussen aanhalingstekens omdat het hele woord slecht een woord zonder inhoud is. Juist of onjuist. Logisch of onlogisch. Helder of wazig. Zulke woorden zeggen veel meer. Goed en slecht Die woorden zijn sowieso niet helder te hanteren omdat ze elkaar overlappen.

[ Bericht 18% gewijzigd door Sight_key op 30-12-2006 14:41:14 ]
pi_44856958
Morgen de staatsloterij, ik zeg net van, als ik de jackpot win ga ik niet eens juichen of lachen of op de tafel staan. Ik zou mijn kleine schuld aflossen en een laptop kopen en een goede fiets. Een goede fiets dus, sportief blijven, niet voor iedere kleine boodschap de auto pakken want dat is onzin.
Ik zou geld wegzetten voor later en ik zou kijken voor een eigen zaak, een eigen bedrijf dus. Eerst klein beginnen als eigen bedrijf en dan groot eindigen. Net zoals het motto van de SNS bank die groot zijn nu met SNS reaal

Sommigen doen net alsof het leven zo veranderd met 20 miljoen euro. Dat zijn de mensen die alles in 5 maanden tijd opmaken. Zijn ze miljonair met 20 miljoen, jagen ze alles in 5 maanden erdoor heen Het veranderd in die zin dat je kunt investeren en je kapitaal nog groter maken en dat je kunt investeren in arme mensen en ga zo door. Je kunt de wereld gaan opbouwen en meehelpen opbouwen. Zoals Dubai wordt opgebouwd en waar je voor 50,000 euro obligaties kunt kopen waar ze dat eiland bouwen in de vorm van een palmboom. Het 8ste wereldwonder zijn ze mee bezig daar. Een obligatielening van 50,000 euro en dan 9 % rente opstrijken. Gegarandeerd de inleg terug omdat het op hypothecaire zekerheid is. Zulke investeringen doen. 500,000 euro op 9 % basis en dat gaat ook kassa zijn. Net zoals beleggen in juiste aandeel koersen.

Ik zou meer geld gaan maken door te beleggen en investeren, ik zou het geld vermenigvuldigen en alsnog zou ik mezelf niet veel gunnen omdat het doet afleiden allemaal.

Een eigen huisje dan wel, en dan gaan kast van een huis. Een bescheiden auto ooit, een bescheiden audi, zo'n audi als de VW golf.

Verder geen gekke dingen. Wel kapitaal vergroten maar zelf bescheiden leven.

Hotels openen en discotheken. En wie weet in de verre toekomst ooit een lotus

Opbouwen van kapitaal en ook opbouwen van bezittingen als speelgoed. Niet meteen over de toeren gaan en kopen wat los en vast zit.

Op de tong bijten maar dat is niet eens nodig. Gewoon tevreden zijn met kleine spullen en af en toe jezelf belonen. Niet meteen 10 miljoen verkwisten want dan ben je voor je het weet weer bankroet

Sympathy for the devil weer nu, lekker nummer. Ik raak bij positieven door die muziek, net zoals de rest van the rolling stones

Ahja, ik zou kijken hoeveel geld fok! nodig heeft en zou het geld investeren in nieuwe servers of wat anders. Als dat aangenomen zou worden. Anders maak ik er een aandeel van of een obligatie.

Maar wie weet heeft fok! helemaal geen extra geld nodig, zo traag is fok! niet eens. Misschien uitbreiden op andere gebieden zoals eigen fok! mail adres en een mogelijkheid tot webloggen zoals op blogse en nog meer.

En dan heb je vanzelf meer servers nodig

Ben even geld aan het uitgeven dat ik niet heb

Geld uitgeven dat je niet hebt, dat voelt ook aan als geld uitgeven in het echt, alleen heb je geen geld Toch voelt het alsof je met echt geld bezig bent. Geld dat nog moet ontstaan

Ahja, een zaken-auto kopen, maar die heb je al voor 70,000 euro. En een kleine audi om boodschappen te doen, en een fiets voor de nog kleinere boodschappen. En een 1e klas abonnement bij de NS. 10 jaar lang treinreizen 1e klas.

[ Bericht 6% gewijzigd door Sight_key op 30-12-2006 15:10:13 ]
pi_44857375
Nu genoeg geld uitgegeven

Even bier koud zetten

Als er hier op een van onze loten 20 miljoen valt dan krijgt ieder 5 miljoen. Bij 10 miljoen krijgen we allemaal 2,5 miljoen.

Zou ik 5 miljoen hebben dan zet ik 3 miljoen achter slot en grendel. 3 miljoen zo wegzetten dat ik per maand een vast salaris krijg zonder dat ik ervoor hoef te werken. Zometeen eens uitrekenen met mijn heao rode sticker apparaat hoeveel je dan per maand vangt.

Die 2 miljoen daarmee ga ik beleggen en investeren. 3 miljoen vast als appel voor de dorst, en 2 miljoen uitbreiden tot 2 miljard of 20 miljard of 200 miljard of 2000 miljard etc etc etc.

Exact en verstandig omgaan met het geld. Geen cent teveel hoor Iedere cent bij iedere belegging en investering omdraaien. Geen rooie cent over de balk. Ik heet geen overheid Ik gooi liever geen miljoenen over de balk zoals de overheid dat doet
  zaterdag 30 december 2006 @ 16:46:09 #283
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_44860617
Ik heb ook te veel geld uitgegeven net

Ik heb gekocht:
- 1 donkerblauwe spijkerbroek
- 1 grijsblauwe spijkerbroek
- 3 onderbroeken
- 2 witte shirtjes met lange mouw
- 2 grijze shirtjes met lange mouw
- 2 zwarte shirtjes met lange mouw
- 1 zwarte tuniekblouse
- 1 zwarte katoenen tas
- 1 zwart petje
- 2 zwarte sjaals
- 2 zwarte kettingen
- 2 zwarte bijpassende ringetjes
- 1 zilveren ringetje
- 5 paar sokken

En dat in anderhalf uur tijd
pi_44860981
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 16:46 schreef Marietje_34 het volgende:

Ik heb gekocht:
- 3 onderbroeken
- 1 zwarte tuniekblouse
- 1 zwarte katoenen tas
- 1 zwart petje
- 2 zwarte sjaals
- 2 zwarte kettingen
- 1 zilveren ringetje
- 5 paar sokken

Dat noem ik nog es boodschappen doen!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_44860995
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 14:25 schreef nokwanda het volgende:

[..]

zaterdag 30 december 2006 @ 17:02:05 #286
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_44861125
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 16:57 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Dat noem ik nog es boodschappen doen!
ja, snel geld uitgeven kan ik wel
En ik moet nog steeds naar de supermarkt, maar ben eerst ff de stad ingegaan voor een paar onderbroeken
pi_44861162
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 17:02 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

ja, snel geld uitgeven kan ik wel
En ik moet nog steeds naar de supermarkt, maar ben eerst ff de stad ingegaan voor een paar onderbroeken
pi_44861287
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 16:46 schreef Marietje_34 het volgende:

Ik heb gekocht:
- 3 onderbroeken
- 1 zwarte tuniekblouse
- 1 zwarte katoenen tas
- 1 zwart petje
- 2 zwarte sjaals
- 2 zwarte kettingen
- 1 zilveren ringetje
- 5 paar sokken

Je hebt geen huizen gekocht met schulden

Ik heb op een cursus gezeten van manisch depressieve mensen en daar was een vrouw die had over de 100,000 euro schulden gemaakt omdat ze maar bleef kopen en kopen. Koop verslaving heb je in verschillende soorten en maten, en af en toe een paar tassen spullen kopen is helemaal zo slecht nog niet. Jezelf cadeaus geven en jezelf belonen is okey

Kun je het permiteren dan valt het reuze mee.

Maar alsnog een hele waslijst

Ik heb even geen geld nu om te kopen, zodra ik geld heb ga ik ook kopen. Je moet maar zo denken dat je de economie een stimulans biedt als je koopt. Als alle mensen de hand op de knip houden dan belanden we hier in een 3e wereld land of nog erger.

Kopen is goed en nodig voor een gezonde economie

Je kunt ook zeggen dat je goed werk hebt verricht. Draai je de rollen om

Zolang je niet in de schulden komt en zolang je de huur of hypotheek rente kunt betalen en zolang je kunt eten en drinken is het geen ramp om af en toe met geld te wapperen
  zaterdag 30 december 2006 @ 17:08:45 #289
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_44861332
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 17:02 schreef vamperotica het volgende:

[..]

nou, dan ga ik nu toch ook maar ff richting DirkIII, wat te eten morgen en overmorgen is ook wel prettig denk ik
pi_44861407
Dit jaar geen lot gekocht...
Vorig jaar wel. Dis had rond die tijd een legging gedaan en er was iets met cijfertjes. Alleen toen ik dat lot ging kopen wistik niet meer of het om de 8 of de 12 ging....
Ik ben voor de 12 gegaan...je raadt vast welop welk cijfer t winnende lot eindigde!!!

Maar stel dat ik m gewonnen zou hebben....
n keer goed uit eten en op vakantie met iedereen die me dierbaar is...
n leuk boerderijtje met heerlijk veel buitenspeelruimte en dieren natuurlijk..
Een deel apart voor de kids en voor...jeweetmaarnooit....
n leuke auto waar mn gezinnetje makkelijk in past
n deel voor "naasten" die wel wat extra kunnen gebruiken
n deel naar cliniclowns, kankeronderzoek en hartstichting
en verder......?
  zaterdag 30 december 2006 @ 17:12:11 #291
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_44861440
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 17:07 schreef Sight_key het volgende:

[..]

Je hebt geen huizen gekocht met schulden

Ik heb op een cursus gezeten van manisch depressieve mensen en daar was een vrouw die had over de 100,000 euro schulden gemaakt omdat ze maar bleef kopen en kopen. Koop verslaving heb je in verschillende soorten en maten, en af en toe een paar tassen spullen kopen is helemaal zo slecht nog niet. Jezelf cadeaus geven en jezelf belonen is okey

Kun je het permiteren dan valt het reuze mee.

Maar alsnog een hele waslijst

Ik heb even geen geld nu om te kopen, zodra ik geld heb ga ik ook kopen. Je moet maar zo denken dat je de economie een stimulans biedt als je koopt. Als alle mensen de hand op de knip houden dan belanden we hier in een 3e wereld land of nog erger.

Kopen is goed en nodig voor een gezonde economie

Je kunt ook zeggen dat je goed werk hebt verricht. Draai je de rollen om

Zolang je niet in de schulden komt en zolang je de huur of hypotheek rente kunt betalen en zolang je kunt eten en drinken is het geen ramp om af en toe met geld te wapperen
Droom, wat een mooie onderbouwing van mijn koopdrift
Het was idd heel aardig van mij voor de economie om even te raceshoppen

Maar serieus; ik heb al een hele tijd bijna niets aan dit soort dingen uitgegeven, en nu ik een mazzeltje had net voor kerst moest ik mezelf idd even verwennen
pi_44861453
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 17:08 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

nou, dan ga ik nu toch ook maar ff richting DirkIII, wat te eten morgen en overmorgen is ook wel prettig denk ik
Hier is morgen de stad en de albert heijn open
  zaterdag 30 december 2006 @ 17:14:07 #293
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_44861503
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 17:12 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Hier is morgen de stad en de albert heijn open
hier ook wel, maar niet de DirkIII en die is lekker dichtbij

Dus ik spring nu toch maar ff op mijn fietsje (zonder licht )
pi_44861812
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 16:58 schreef vamperotica het volgende:

[..]

*nu pas geen sterretjes meer ziet*
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_44861837
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 17:14 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

hier ook wel, maar niet de DirkIII en die is lekker dichtbij

Dus ik spring nu toch maar ff op mijn fietsje (zonder licht )
Pas maar op voor oom agent..Zouden wel eens heeelduren boodschapjes kunnen worden!
Hier wordtde appie ook alleen in uiterste noodzaak bezocht trouwens!
pi_44863223
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 17:12 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Droom, wat een mooie onderbouwing van mijn koopdrift
Het was idd heel aardig van mij voor de economie om even te raceshoppen

Maar serieus; ik heb al een hele tijd bijna niets aan dit soort dingen uitgegeven, en nu ik een mazzeltje had net voor kerst moest ik mezelf idd even verwennen

Je bent een held
pi_44863823
Een suggestie betreffende schokkend beeld-materiaal ;)

Sight_key op rel-toer

En God zij dank Danny die ook meedoet in het topic

Ik miste Danny als eigenaar al vaker hier. Post hij in mijn topic

Fijn dat hij even meedoet

Ik ben goed in rellen

Die ene user die een topic opende over mij in feedback dus weer, die user die mij weg wilt zien van fok!.

Die is daar weer tegen mij bezig

En ik tegen hem

En dan bijstand van de hoofd admin
pi_44863911
  zaterdag 30 december 2006 @ 18:25:12 #299
164349 Daniel.J
anti normvervaging
pi_44863979
A talent is formed in stillness, a character in the world's torrent.
Op woensdag 7 maart 2007 02:30 schreef Stabdogg het volgende:
Kom toch op man, we zijn geen apen meer. Houd het gewoon vriendelijk.
pi_44864146
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 18:25 schreef Daniel.J het volgende:
Ter info, hij staat er alvast:
Truth ouwehoer #160 "Bedankt en gelukkig nieuwjaar.
Good job

Nice picture of the fire-works

Ben je baaj

Zomaar een idee dus

Deze is bijna vol, volgende gaat misschien tot net voor 2007 mee of gaan we de deze na 2007 vol ouwehoeren Gaat deze voor 2007 vol of daarna De tijd zal het leren

Maakt niet uit.

We zullen doorgaan

Niet tot het puntje van de maan, maar tot het oneindige.

We are the masters of the universe and we are the masters of multiple universes

We are the masters of existence

Cause we are the champions my friend.

Till the end

But there will never be an end of a never-ending story

We will conquer everything
pi_44864221
Dicht met die hap

Ik neem even de eer om af te sluiten van ellende en dan heeft Daniel de eer om nieuwe hoop en moed geopend te hebben.

Tot deel 160

Happy new year
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')