Wel goed geslapen, ik zat met een hele bende mensen in een soort bioscoop die afgesloten was en buiten stonden alternatieve mensen proberen binnen te breken. Toen schoot ik een een kogel door het hoofd van binnen de bioscoop en toen stormden ze binnen, toen hebben die alternatieve mensen een alternatieve computer-ruimte gemaakt van die bioscoop met alternatieve programma's.quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:27 schreef Marietje_34 het volgende:
Wel lekker geslapen ondanks die dromen? Ik was om een uur of 5 al wakker vanmorgen, en kon niet meer slapen, maar ik heb wel een hoop kunnen doen in huis![]()
Neehoor, ik had al eerder internet thuis, maar de afgelopen 2 maanden niet.
Een last minder zeker, kunnen ze de rest overnemen. Ik zie liever Europa de scepter zwaaien omdat Europa wat verstandiger overkomt.quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:30 schreef Marietje_34 het volgende:
Ik denk dat ze 'm sowieso zsm wilden ophangen.
Ik heb de laatste tijd weer veel 'vliegdromen', alleen herinner ik me maar zelden dat ik droom waardoor ik het niet kan sturen, da's wel jammer...maar vliegen is geweldigquote:Op zaterdag 30 december 2006 13:32 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Wel goed geslapen, ik zat met een hele bende mensen in een soort bioscoop die afgesloten was en buiten stonden alternatieve mensen proberen binnen te breken. Toen schoot ik een een kogel door het hoofd van binnen de bioscoop en toen stormden ze binnen, toen hebben die alternatieve mensen een alternatieve computer-ruimte gemaakt van die bioscoop met alternatieve programma's.
Mijn mobiele hadden ze ingenomen en ze hadden alles ingenomen van iedereen in die ruimte.
Daarna nam een ndringer als meid me mee richting een zwembad en sprong met mij een diep zwembad in ze hield me vast en we bleven maar zakken in het zwembad, daarna ging de bodem van het zwembad open in de vorm van slagtanden en toen vielen we in het gat en toen werd ik wakker
Die meid was niet compleet alternatief, ze kwam me bekend voor.
Wel fijn dat je nu thuis kunt internetten of niet Marietje?
0500 wakker wilde ik voorkomen, daarom die slaappillen. Ik was pas 12:30 wakker en lag voor 00:00 in bed.
Overal onlinequote:Op zaterdag 30 december 2006 13:38 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Ik heb de laatste tijd weer veel 'vliegdromen', alleen herinner ik me maar zelden dat ik droom waardoor ik het niet kan sturen, da's wel jammer...maar vliegen is geweldig![]()
Dat je in het water wegzonk, ik heb dus een paar keer gehad dat ik ook zoiets droomde, m'n adem dan ook echt inhield, en dat m'n droom lucide werd op het moment dat ik me realiseerde dat ik kon ademen onder water![]()
Ja, internetten thuis is toch wel prettig idd![]()
Ik weet het nog niet, kan naar 2 feestjes maar moet nog ff kijken..quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:42 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Overal online![]()
Thuis, op het werk en in de trein![]()
Toen ik naar beneden zonk met die meid die me vasthield voelde ik mijn adem weggaan, ik leek te stikken en ze bleef maar vast houden richting de bodem van het zwembad, en ineens ging de bodem open van het zwembad en viel ik in de bodemloze put waar ik wakker werd.
Was tevens de enige droom.
Vliegen in dromen heb ik jammer genoeg zelden tot nooit![]()
Zometeen even verse koffie zetten.
Een bakkie koffie hoort erbij![]()
Merk ook dat ik een stuk rustiger ben nu ik 13 uur geslapen heb ongeveer. Slaap is nodig, bij 1 nacht overslaan van slaan ben ik zo druk als maar zijn kan
Wat ga je met nieuwjaar doen Marietje?
Tot laterquote:Op zaterdag 30 december 2006 14:02 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet, kan naar 2 feestjes maar moet nog ff kijken..
Ik ga nog ff snel een paar boodschappen doen, de tijd gaat snel onder 't Fokken![]()
Lees je later![]()
* nu sterretjes ziet en een lange douche gaat nemen*quote:
Hoe veel meter?quote:Op zaterdag 30 december 2006 14:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
* nu sterretjes ziet en een lange douche gaat nemen*
Dat noem ik nog es boodschappen doen!quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:46 schreef Marietje_34 het volgende:
Ik heb ook te veel geld uitgegeven net![]()
Ik heb gekocht:
- 1 donkerblauwe spijkerbroek
- 1 grijsblauwe spijkerbroek
- 3 onderbroeken
- 2 witte shirtjes met lange mouw
- 2 grijze shirtjes met lange mouw
- 2 zwarte shirtjes met lange mouw
- 1 zwarte tuniekblouse
- 1 zwarte katoenen tas
- 1 zwart petje
- 2 zwarte sjaals
- 2 zwarte kettingen
- 2 zwarte bijpassende ringetjes
- 1 zilveren ringetje
- 5 paar sokken
En dat in anderhalf uur tijd![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 december 2006 14:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
* nu sterretjes ziet en een lange douche gaat nemen*
ja, snel geld uitgeven kan ik welquote:Op zaterdag 30 december 2006 16:57 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Dat noem ik nog es boodschappen doen!
quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:02 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ja, snel geld uitgeven kan ik wel![]()
En ik moet nog steeds naar de supermarkt, maar ben eerst ff de stad ingegaan voor een paar onderbroeken![]()
Je hebt geen huizen gekocht met schuldenquote:Op zaterdag 30 december 2006 16:46 schreef Marietje_34 het volgende:
Ik heb ook te veel geld uitgegeven net![]()
Ik heb gekocht:
- 1 donkerblauwe spijkerbroek
- 1 grijsblauwe spijkerbroek
- 3 onderbroeken
- 2 witte shirtjes met lange mouw
- 2 grijze shirtjes met lange mouw
- 2 zwarte shirtjes met lange mouw
- 1 zwarte tuniekblouse
- 1 zwarte katoenen tas
- 1 zwart petje
- 2 zwarte sjaals
- 2 zwarte kettingen
- 2 zwarte bijpassende ringetjes
- 1 zilveren ringetje
- 5 paar sokken
En dat in anderhalf uur tijd![]()
![]()
quote:
Droom, wat een mooie onderbouwing van mijn koopdriftquote:Op zaterdag 30 december 2006 17:07 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Je hebt geen huizen gekocht met schulden
Ik heb op een cursus gezeten van manisch depressieve mensen en daar was een vrouw die had over de 100,000 euro schulden gemaakt omdat ze maar bleef kopen en kopen. Koop verslaving heb je in verschillende soorten en maten, en af en toe een paar tassen spullen kopen is helemaal zo slecht nog niet. Jezelf cadeaus geven en jezelf belonen is okey
Kun je het permiteren dan valt het reuze mee.
Maar alsnog een hele waslijst
Ik heb even geen geld nu om te kopen, zodra ik geld heb ga ik ook kopen. Je moet maar zo denken dat je de economie een stimulans biedt als je koopt. Als alle mensen de hand op de knip houden dan belanden we hier in een 3e wereld land of nog erger.
Kopen is goed en nodig voor een gezonde economie
Je kunt ook zeggen dat je goed werk hebt verricht. Draai je de rollen om
Zolang je niet in de schulden komt en zolang je de huur of hypotheek rente kunt betalen en zolang je kunt eten en drinken is het geen ramp om af en toe met geld te wapperen
Hier is morgen de stad en de albert heijn openquote:Op zaterdag 30 december 2006 17:08 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
![]()
nou, dan ga ik nu toch ook maar ff richting DirkIII, wat te eten morgen en overmorgen is ook wel prettig denk ik![]()
hier ook wel, maar niet de DirkIII en die is lekker dichtbijquote:Op zaterdag 30 december 2006 17:12 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Hier is morgen de stad en de albert heijn open
quote:
Pas maar op voor oom agent..Zouden wel eens heeelduren boodschapjes kunnen worden!quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:14 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
hier ook wel, maar niet de DirkIII en die is lekker dichtbij![]()
Dus ik spring nu toch maar ff op mijn fietsje (zonder licht)
quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:12 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Droom, wat een mooie onderbouwing van mijn koopdrift![]()
![]()
Het was idd heel aardig van mij voor de economie om even te raceshoppen![]()
Maar serieus; ik heb al een hele tijd bijna niets aan dit soort dingen uitgegeven, en nu ik een mazzeltje had net voor kerst moest ik mezelf idd even verwennen![]()
Good jobquote:Op zaterdag 30 december 2006 18:25 schreef Daniel.J het volgende:
Ter info, hij staat er alvast:
Truth ouwehoer #160 "Bedankt en gelukkig nieuwjaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |