past ook niet bij mequote:Op vrijdag 29 december 2006 20:59 schreef Sight_key het volgende:
Sigaretten en metro![]()
Ik weet dat je af en toe rookt maar het klinkt niet passend op de een of andere manier
Zolang je maar niet in 1 keer de sigaret weg paft in 1 teug, want dan ga je hoesten en kotsenquote:Op vrijdag 29 december 2006 21:00 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
past ook niet bij me
mja soms is het wel fijn om ff je ellende weg te roken
Aah Metro..quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:58 schreef Metro2005 het volgende:
hoi
heb vandaag ook vuurwerk gekocht en oliebollen
zit nu ff aan de sigaretten, voel me niet helemaal joepie vandaag
nee hoor, doe er lekker lang over. heb er nu 2 op, wel weer genoeg gezondigd voor nuquote:Op vrijdag 29 december 2006 21:01 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Zolang je maar niet in 1 keer de sigaret weg paft in 1 teug, want dan ga je hoesten en kotsen
Over rot voelen, ik voelde me vandaag gaarder dan gaar, vandaar die rits berichten.
Toen 6 uur geslapen op de bank, laatste 10 minuten slapen leken 2 uur te zijn. Ik heb in 10 minuten tijd steeds op de klok gekeken en de tijd leek stil te staan. Slapen 1 minuut en wakker worden, op de klok kijken en denken dat er 1 uur voorbij is en dan zien dat er amper tijd verstreken is.
Ik was al aan het checken of de klok het nog wel deed.
Zolang het geen vaste gewoonte gaat zijn heb je weinig druk over te maken. Ik rook wel nog vast maar niet meer iedere 5 minuten. Af en toe rook ik 1 uur niet en steek ik pas 1 op. Maar goed, 1 per uur is al veels teveel.quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:03 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
nee hoor, doe er lekker lang over. heb er nu 2 op, wel weer genoeg gezondigd voor nu
bah stomme zwakkeling die ik ben
o hou op over verstandskiezen. Ik weet dat ze eruit moeten maar ik ben zooooo bang voor de tandarts.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:51 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Verstandskiezen voelde ik niets van, alleen het eruit halen ging gepaard met rotte ervaringen van gereedschapskisten die lawaai maken bij de tandarts en de priem onder de kies. Door de verdoving voelde ik niets van het trekken maar alleen de geluiden van het kraken van de wortel alleen al![]()
Het groeien van de verstandskiezen heb ik niets van gemerkt volgens mij, maar ook dat is al een aantal jaren geleden ondertussen.
ow bah, moeten die getrokken wordenquote:Op vrijdag 29 december 2006 21:05 schreef nokwanda het volgende:
[..]
o hou op over verstandskiezen. Ik weet dat ze eruit moeten maar ik ben zooooo bang voor de tandarts.
Altijd de dubbele dosis verdoving omdat de gewone 3 spuiten niet werken. En altijd duurt het een tijd voor ze daar dan achter komen. En altijd doet het dan nog pijn en duurt het maaaanden voor dat gevoel van de verdoingsspuiten op verkeerde plekken weg is en ik niet meer een gevoelige bek heb.
Heb zo'n hekel aan de tandarts, hey.![]()
Maar als je ervan kotst, waarom ga je dan door?quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:04 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Zolang het geen vaste gewoonte gaat zijn heb je weinig druk over te maken. Ik rook wel nog vast maar niet meer iedere 5 minuten. Af en toe rook ik 1 uur niet en steek ik pas 1 op. Maar goed, 1 per uur is al veels teveel.
Ik moet dus wel vaker kotsen van het roken.
En dan ga ik nog door![]()
Wie weet is er een betere tandarts te krijgen, die van mij is wel okey maar zeker niet erg goed. Je hebt bij tandartsen veel keuze en de een is de ander niet. Wordt toch vaak vergoed door het ziekenfonds.quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:05 schreef nokwanda het volgende:
[..]
o hou op over verstandskiezen. Ik weet dat ze eruit moeten maar ik ben zooooo bang voor de tandarts.
Altijd de dubbele dosis verdoving omdat de gewone 3 spuiten niet werken. En altijd duurt het een tijd voor ze daar dan achter komen. En altijd doet het dan nog pijn en duurt het maaaanden voor dat gevoel van de verdoingsspuiten op verkeerde plekken weg is en ik niet meer een gevoelige bek heb.
Heb zo'n hekel aan de tandarts, hey.![]()
quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:06 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
ow bah, moeten die getrokken wordenieuw
* Metro2005 is ook als de dood voor de tandarts![]()
Ik weet dat het dom is, maar niet iedere sigaret krijg ik kotsneigingen van, toch vaker van wel. Dan steek ik 1 op met het uitgangspunt dat ik niet hoef te kotsen ervan.quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maar als je ervan kotst, waarom ga je dan door?
Als je het nou lekker vind is het nog iets anders. Maar blijkbaar is dat niet zo want je kotst ervan.
fijn is dat ja, nee ik moet er ook niks van hebben. sterker nog, ik ga nooit naar de tandarts, alleen als ik een gaatje heb ofzo.quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En ik heb een zoon die me vierkant uitlacht ipv mijn handje vasthoudt.
Het zal er ook wel komisch uitzien. Zelfs bij de mondhygieniste sta ik helemaal strak. Dan beginnen ze met haakjes en al die shit en dan gaan onwillekeurig mijn voeten omhoog![]()
ik stop na dit pakje ook maar met roken denk ik.quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:09 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Ik weet dat het dom is, maar niet iedere sigaret krijg ik kotsneigingen van, toch vaker van wel. Dan steek ik 1 op met het uitgangspunt dat ik niet hoef te kotsen ervan.
Voornemen is om te stoppen als ik 30 word in 2007.
Met nicotine gum om mee te beginnen. Stoppen gaat sowieso gebeuren nog.
Ben verkouden ook net als jou, moet de hele tijd niezen en vaak neus snuiten. Echt lastig
hier bij de tandarts geloof ik.quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:10 schreef sararaats het volgende:
wijsheidstanden worden normaal gezien in het ziekenhuis getrokken
ik weet niet hoe dat bij jullie is
ik heb ze alle 4 in het ziekenhuis laten trekken
Bij mij gaan altijd de ogen tranen van het felle lichtquote:Op vrijdag 29 december 2006 21:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En ik heb een zoon die me vierkant uitlacht ipv mijn handje vasthoudt.
Het zal er ook wel komisch uitzien. Zelfs bij de mondhygieniste sta ik helemaal strak. Dan beginnen ze met haakjes en al die shit en dan gaan onwillekeurig mijn voeten omhoog![]()
ik heb besloten dat ik op 8 januari stop.quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:09 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Ik weet dat het dom is, maar niet iedere sigaret krijg ik kotsneigingen van, toch vaker van wel. Dan steek ik 1 op met het uitgangspunt dat ik niet hoef te kotsen ervan.
Voornemen is om te stoppen als ik 30 word in 2007.
Met nicotine gum om mee te beginnen. Stoppen gaat sowieso gebeuren nog.
Ben verkouden ook net als jou, moet de hele tijd niezen en vaak neus snuiten. Echt lastig
quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:19 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Goeie avond alle lieve Truertjes![]()
Vanmorgen, voor de derde keer, door een onafhankelijke neuroloog, aangewezen door het CBR, weer goed gekeurd![]()
![]()
En nu maar hopen dat het CBR het ook begint te snappen![]()
succes, ik duim voor jequote:Op vrijdag 29 december 2006 21:19 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Vanmorgen, voor de derde keer, door een onafhankelijke neuroloog, aangewezen door het CBR, weer goed gekeurd![]()
![]()
Minderen schiet inderdaad niet op, rook je slechts 1 sigaret per 10 uur dan smaakt die ene sigaret zo lekker dat je daarna binnen 5 uur de volgende op gaat steken. En voordat je het weet rook je nog meer dan voorheenquote:Op vrijdag 29 december 2006 21:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ik heb besloten dat ik op 8 januari stop.
ik doe niet aan dat nieuwjaarsgezeik mee maar dan begin ik weet te werken. leek me gelijk een mooie afleiding.
Minderen schiet niet op want dan vind ik iedere peuk zaaaalig
Proficiat!!!quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:19 schreef Lilith-Wicca het volgende:
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |