abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44838298
Hallo Metro

What's the problem with your problem? Of zomaar een dip tegen het einde van het jaar?

Sigaretten en metro

Ik weet dat je af en toe rookt maar het klinkt niet passend op de een of andere manier Omdat ik het je misschien nog nooit heb zien zeggen dat je sigaretten roken gaat.
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.
  vrijdag 29 december 2006 @ 21:00:40 #209
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_44838329
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 20:59 schreef Sight_key het volgende:
Sigaretten en metro

Ik weet dat je af en toe rookt maar het klinkt niet passend op de een of andere manier
past ook niet bij me
mja soms is het wel fijn om ff je ellende weg te roken. Gewoon ff dipje denk ik, idee dat ik weer veel te veel stomme beslissingen heb genomen, met mijn pa gaat het niet heel erg goed, natuurlijk weer een relatie die naar de klote is gegaan , plekje op mijn lip wat nog niet echt van plan is weg te gaan, na een week superlang slapen nog steeds moe en futloos en ach gewoon kleine shitproblemen .
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_44838347
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 21:00 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

past ook niet bij me
mja soms is het wel fijn om ff je ellende weg te roken
Zolang je maar niet in 1 keer de sigaret weg paft in 1 teug, want dan ga je hoesten en kotsen

Over rot voelen, ik voelde me vandaag gaarder dan gaar, vandaar die rits berichten.

Toen 6 uur geslapen op de bank, laatste 10 minuten slapen leken 2 uur te zijn. Ik heb in 10 minuten tijd steeds op de klok gekeken en de tijd leek stil te staan. Slapen 1 minuut en wakker worden, op de klok kijken en denken dat er 1 uur voorbij is en dan zien dat er amper tijd verstreken is.

Ik was al aan het checken of de klok het nog wel deed.

Er staat hier wijwater in huis, ik denk dat ik nog ga urineren in dat water

Dat water verpest de sfeer in huis.
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.
  Moderator vrijdag 29 december 2006 @ 21:02:58 #211
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_44838406
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 20:58 schreef Metro2005 het volgende:
hoi

heb vandaag ook vuurwerk gekocht en oliebollen
zit nu ff aan de sigaretten, voel me niet helemaal joepie vandaag
Aah Metro..

*aait metro even over zijn bol*
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  vrijdag 29 december 2006 @ 21:03:21 #212
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_44838417
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 21:01 schreef Sight_key het volgende:

[..]

Zolang je maar niet in 1 keer de sigaret weg paft in 1 teug, want dan ga je hoesten en kotsen

Over rot voelen, ik voelde me vandaag gaarder dan gaar, vandaar die rits berichten.

Toen 6 uur geslapen op de bank, laatste 10 minuten slapen leken 2 uur te zijn. Ik heb in 10 minuten tijd steeds op de klok gekeken en de tijd leek stil te staan. Slapen 1 minuut en wakker worden, op de klok kijken en denken dat er 1 uur voorbij is en dan zien dat er amper tijd verstreken is.

Ik was al aan het checken of de klok het nog wel deed.
nee hoor, doe er lekker lang over. heb er nu 2 op, wel weer genoeg gezondigd voor nu
bah stomme zwakkeling die ik ben
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_44838475
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 21:03 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

nee hoor, doe er lekker lang over. heb er nu 2 op, wel weer genoeg gezondigd voor nu
bah stomme zwakkeling die ik ben
Zolang het geen vaste gewoonte gaat zijn heb je weinig druk over te maken. Ik rook wel nog vast maar niet meer iedere 5 minuten. Af en toe rook ik 1 uur niet en steek ik pas 1 op. Maar goed, 1 per uur is al veels teveel.

Ik moet dus wel vaker kotsen van het roken.

En dan ga ik nog door

Slapen heeft goed gedaan, 1 nacht niet slapen dat breekt je op. Voel me weer fris, vanavond neem ik 1 doorslaper in voor de zekerheid zodat ik oud op nieuw fris en fit ben. Doe ik geen doorslaper innemen dan is de kans groot dat ik weer wakker ga liggen en exorcist ervaringen ga krijgen

Weerwolf ervaringen of exorcist ervaringen, zomaar als ik even denk aan het heilige gedachtengoed. Maar ik zal het niet eer zeggen nu. Ik denk voortaan aan evil gedachtengoed, ik ga de paus bannen in mijn denken. En dan komt de paus zomaar naar voren in mijn hoofd dus, ik ga echt niet bewust denken van, hee paussie, hoe is het met je aussie
  vrijdag 29 december 2006 @ 21:05:30 #214
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_44838507
ik rook naar mijn idee teveel momenteel, zit nu op een half pakkie in 2 weken das best wel veel meer dan ik voorheen rookte
pi_44838510
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 20:51 schreef Sight_key het volgende:

[..]

Verstandskiezen voelde ik niets van, alleen het eruit halen ging gepaard met rotte ervaringen van gereedschapskisten die lawaai maken bij de tandarts en de priem onder de kies. Door de verdoving voelde ik niets van het trekken maar alleen de geluiden van het kraken van de wortel alleen al

Het groeien van de verstandskiezen heb ik niets van gemerkt volgens mij, maar ook dat is al een aantal jaren geleden ondertussen.
o hou op over verstandskiezen. Ik weet dat ze eruit moeten maar ik ben zooooo bang voor de tandarts.
Altijd de dubbele dosis verdoving omdat de gewone 3 spuiten niet werken. En altijd duurt het een tijd voor ze daar dan achter komen. En altijd doet het dan nog pijn en duurt het maaaanden voor dat gevoel van de verdoingsspuiten op verkeerde plekken weg is en ik niet meer een gevoelige bek heb.
Heb zo'n hekel aan de tandarts, hey.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  vrijdag 29 december 2006 @ 21:06:16 #216
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_44838536
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 21:05 schreef nokwanda het volgende:

[..]

o hou op over verstandskiezen. Ik weet dat ze eruit moeten maar ik ben zooooo bang voor de tandarts.
Altijd de dubbele dosis verdoving omdat de gewone 3 spuiten niet werken. En altijd duurt het een tijd voor ze daar dan achter komen. En altijd doet het dan nog pijn en duurt het maaaanden voor dat gevoel van de verdoingsspuiten op verkeerde plekken weg is en ik niet meer een gevoelige bek heb.
ow bah, moeten die getrokken worden ieuw

* Metro2005 is ook als de dood voor de tandarts
pi_44838566
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 21:04 schreef Sight_key het volgende:

[..]

Zolang het geen vaste gewoonte gaat zijn heb je weinig druk over te maken. Ik rook wel nog vast maar niet meer iedere 5 minuten. Af en toe rook ik 1 uur niet en steek ik pas 1 op. Maar goed, 1 per uur is al veels teveel.

Ik moet dus wel vaker kotsen van het roken.

En dan ga ik nog door
Maar als je ervan kotst, waarom ga je dan door?
Als je het nou lekker vind is het nog iets anders. Maar blijkbaar is dat niet zo want je kotst ervan.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_44838607
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 21:05 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Wie weet is er een betere tandarts te krijgen, die van mij is wel okey maar zeker niet erg goed. Je hebt bij tandartsen veel keuze en de een is de ander niet. Wordt toch vaak vergoed door het ziekenfonds.
pi_44838639
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 21:06 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

ow bah, moeten die getrokken worden ieuw

* Metro2005 is ook als de dood voor de tandarts
En ik heb een zoon die me vierkant uitlacht ipv mijn handje vasthoudt.

Het zal er ook wel komisch uitzien. Zelfs bij de mondhygieniste sta ik helemaal strak. Dan beginnen ze met haakjes en al die shit en dan gaan onwillekeurig mijn voeten omhoog
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_44838656
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 21:06 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Maar als je ervan kotst, waarom ga je dan door?
Als je het nou lekker vind is het nog iets anders. Maar blijkbaar is dat niet zo want je kotst ervan.
Ik weet dat het dom is, maar niet iedere sigaret krijg ik kotsneigingen van, toch vaker van wel. Dan steek ik 1 op met het uitgangspunt dat ik niet hoef te kotsen ervan.

Voornemen is om te stoppen als ik 30 word in 2007.

Met nicotine gum om mee te beginnen. Stoppen gaat sowieso gebeuren nog.

Ben verkouden ook net als jou, moet de hele tijd niezen en vaak neus snuiten. Echt lastig
  vrijdag 29 december 2006 @ 21:10:06 #221
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_44838674
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 21:08 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Het zal er ook wel komisch uitzien. Zelfs bij de mondhygieniste sta ik helemaal strak. Dan beginnen ze met haakjes en al die shit en dan gaan onwillekeurig mijn voeten omhoog
fijn is dat ja, nee ik moet er ook niks van hebben. sterker nog, ik ga nooit naar de tandarts, alleen als ik een gaatje heb ofzo.
gelukkig al in geen 10 jaar meer een tandarts gezien
pi_44838684
wijsheidstanden worden normaal gezien in het ziekenhuis getrokken

ik weet niet hoe dat bij jullie is

ik heb ze alle 4 in het ziekenhuis laten trekken
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
  vrijdag 29 december 2006 @ 21:11:22 #223
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_44838710
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 21:09 schreef Sight_key het volgende:

[..]

Ik weet dat het dom is, maar niet iedere sigaret krijg ik kotsneigingen van, toch vaker van wel. Dan steek ik 1 op met het uitgangspunt dat ik niet hoef te kotsen ervan.

Ben verkouden ook net als jou, moet de hele tijd niezen en vaak neus snuiten. Echt lastig
ik stop na dit pakje ook maar met roken denk ik.
nergens goed voor. puur ontspannend, dat kan ook wel met bier ofzo
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 21:10 schreef sararaats het volgende:
wijsheidstanden worden normaal gezien in het ziekenhuis getrokken

ik weet niet hoe dat bij jullie is

ik heb ze alle 4 in het ziekenhuis laten trekken
hier bij de tandarts geloof ik.
pi_44838731
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 21:08 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Bij mij gaan altijd de ogen tranen van het felle licht

Alsof ze geen vervangend licht hebben voor die schijnwerpers, je zou er zo een voetbalveld mee kunnen verlichten in het midden van de nacht.

Mond ver open doen heb ik een hekel aan, en dan zitten ze met een complete anwb gereedschapskist te sleutelen. Alleen al die haak waarmee ze bezig gaat zijn. Ik ben meestal in 5 minuten klaar en hoef maar 1 keer per jaar terug.

Februari 2007 gaan ze rontgen-foto's maken, krijg je ook van die scherpe plastic dingen in je mond

Kan overkomen alsof het zeuren is, maar ik heb liever gewoon geen last. Ook niet van huisartsen en chirurgen en nog meer.

Blijf van mijn lijf en uit mijn mond.

Maar soms is het nodig
pi_44838759
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 21:09 schreef Sight_key het volgende:

[..]

ik heb besloten dat ik op 8 januari stop.
ik doe niet aan dat nieuwjaarsgezeik mee maar dan begin ik weet te werken. leek me gelijk een mooie afleiding.

Minderen schiet niet op want dan vind ik iedere peuk zaaaalig
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_44839007
Goeie avond alle lieve Truertjes

Vanmorgen, voor de derde keer, door een onafhankelijke neuroloog, aangewezen door het CBR, weer goed gekeurd

En nu maar hopen dat het CBR het ook begint te snappen
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
pi_44839034
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 21:19 schreef Lilith-Wicca het volgende:

Vanmorgen, voor de derde keer, door een onafhankelijke neuroloog, aangewezen door het CBR, weer goed gekeurd

Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 29 december 2006 @ 21:25:28 #228
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_44839202
quote:

succes, ik duim voor je
pi_44839211
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 21:12 schreef nokwanda het volgende:

[..]

ik heb besloten dat ik op 8 januari stop.
ik doe niet aan dat nieuwjaarsgezeik mee maar dan begin ik weet te werken. leek me gelijk een mooie afleiding.

Minderen schiet niet op want dan vind ik iedere peuk zaaaalig
Minderen schiet inderdaad niet op, rook je slechts 1 sigaret per 10 uur dan smaakt die ene sigaret zo lekker dat je daarna binnen 5 uur de volgende op gaat steken. En voordat je het weet rook je nog meer dan voorheen

Over tandarts nog even, ik ga wel nog mijn metalen vullingen eruit laten halen, toen ik 12 was 3-4 van die kankerverwekkende metalen vullingen gezet gekregen, dat spul is kankerverwekkend heb ik gehoord, en als je dan speeksel inslikt dan krijg je de kanker in je lichaam.

Eerst eens goed nalezen of het daadwerkelijk kankerverwekkend is, maar sowieso zien witte vullingen er mooier uit dan die metalen.

Gebit heb ik weinig over te klagen, alleen als ik ijs ga eten. ijs eten gaat gepaard met hoofdpijn.

Wie weet ooit op 35 jarige leeftijd een witte beugen nemen voor 2 jaar lang. En wie weet wat de techniek over 6 jaar kan met betrekking tot rechter zetten, ik ga altijd uit dat de chirurgie en de tandheelkunde en nog meer tot alles in staat is zodra de techniek het toelaat, dan ligt alles open, dat is ook vaak waar ik mijn hoop op vestig richting de toekomst. Wie weet zetten ze tanden recht binnen een paar seconde met nieuwe techniek. Net zoals ze straks met stamcellen verloren tanden kunnen laten groeien. En levers laten groeien buiten je lichaam en nieren, zodat donors minder hard nodig zijn, aan de lopende band organen kweken, maar dan komen ze weer met dat ethish verantwoorde aspect maar ik vind het juist goed klinken dat je kunt vervangen van zieke of versleten organen. Reserve-onderdelen bouwen.

Heb geen compleet scheef gebit, maar als ik perfectionistisch ga zijn dan wil ik ze zo recht als een liniaal hebben. Vroeger maakte ik me meer druk daarover, tegenwoordig boeit het me minder hoe ik eruit zie.

Ik let net op het uiterlijk van anderen zozeer, dus vanzelf let ik ook niet op mijn eigen uiterlijk constant. Enige keren dat ik in de spiegel kijk is tijdens tanden poetsen, scheren en gel in de haren doen.

Sommige mensen lopen om de 5 minuten naar de spiegel om te kijken of ze nog wel knap genoeg zijn

Mij zegt het vrij weinig. Zolang ik me maar van binnen okey voel en gelukkig ben. Op uiterlijk word je als mens toch niet snel beoordeeld, sommigen hebben er wel een handje aan. Maar ik zie het niet zo allemaal. Schoonheid en lelijkheid, ik let er niet op. Het gaat me om de inhoud vaker.

Gezondheid dus ook wel. En een goede focus. En snelheid in handelen ook vaker.

[ Bericht 3% gewijzigd door Sight_key op 29-12-2006 21:31:06 ]
pi_44839244
quote:

Proficiat!!!

CBR is toch voor het rijbewijs of niet?

Even checken of ik zeker weet zodat ik ook weet waarom ik je feliciteer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')