Vanmorgen was ik dus echt bezorgd over die brief die ik zag over de krediet-bank, was ik helder bij verstand dan zou ik lezen wat erop stond en dan zou ik zien dat het over mijn oom ging die frontaal tegen een vrachtwagen is geknald met zijn auto. Wonder boven wonder leeft hij nog, vraag niet hoe, maar hij kan nog lopen, alleen heeft hij een fractuur in zijn gezicht en staan zijn ogen niet meer recht, hij is tevreden. Dat hij het overleefd heeft is dus echt een wonder. Als je die auto zag op het plaatselijke nieuws dan zou je er vanzelf vanuit gaan dat de inzittende dood is. Maar dat scheve gezicht, daarvan zeg ik dus ook weer van, chirurgie staat straks voor niets. Ze kunnen straks alles met chirurgie.
Zo ga je dingen inbeelden die niet juist zijn dus. Zorgen had ik en daar kan ik niet tegen. Dingen inbeelden die niet juist zijn zoals tijdens een psychose dus.
Toen ik schreef over de film a beautifull mind en dat het verhaal op mijn verhaal lijkt had ik gelijk. Alleen is het bij mij op de heao gebeurt en niet op de universiteit.
Hoewel ik wel bezig was met een vreemde manier van wetenschap op dat moment. Ook mijn eigen wiskunde, zoals ik buiten heb gezeten en in bed heb gelegen waar ik complete schrijf-blokken heb volgeschreven. Ook het gedrag van duiven in kaart brengen en andere groepen, en ook al die berichten op fok! waar een aantal users van zeggen dat het compleet gestoord gedrag is. Het is een experiment eerder. Als ik zeg dat de 700 voorraad goederen oneindig lang vol kan zijn dan meen ik dat dus echt. Een gratis wereld met een winkel die nooit leeg raakt. Het glas voor altijd vol. Meteen problemen in arme landen weg. Zonder dat je geld nodig hebt.
Ook ik volgde de colleges niet meer. En was daar een vreemde eend in de bijt. Ik kreeg een keer te horen dat ik zo weinig zei, en toen ging ik een avondje naar maastricht met ze en toen had ik wat biertjes op en toen zeiden ze dat ik zoveel zei
![]()
Nu zeg ik overal veel, en vaak teveel. Dus ook zonder alcohol, verlegenheid is compleet weg, het is eerder wat anders, een inhaalslag van al die jaren dat ik niet mijn mond durfde open te trekken in het openbaar
![]()
Als je bang bent om in het openbaar te handelen dan leef je in een hel, bang om fouten te maken en bang om vreemd over te komen. Maar dat zat in me vanaf het begin van mijn jongste jaren, niet thuis maar tijdens school. Hekel aan school altijd gehad.
Schuw ben ik dus ook geweest maar het was eerder verlegen. Je hebt schuwheid, verlegenheid en sociale fobie, maar dat kwam allemaal door een identiteitscrisis waar ik nu gelukkig vanaf ben. Niet helemaal af van die ID-crisis
![]()
Maar wel ver
![]()
Vandaag om 0300 op fok! gekomen en begonnen met schieten van berichten, dat gedrag past niet bij mij. Ik heb tot na 0600 te slapen. Niet om 0300 opstaan maar soms kan ik niet slapen dus. Vandaar vannacht 2 slaappillen voor de zekerheid, ik laat mijn oud op nieuw niet verpesten door het niet kunnen slapen
![]()
1 nacht niet slapen verpest de hele dag en zelfs de dag daarna.
Wel altijd kunnen meedraaien in een vriendengroep, maar daar was het veel wiet roken en zuipen en discotheken bezoeken, niets op tegen, geweldige tijden, maar het klikte niet samen met de opleiding hoewel ik "God" dankbaar ben van de wiet en het bier. Zonder wiet en bier zou ik niet gezond zijn geworden
![]()
Die ene joint in 2000 was de klapper van het millenium, en dan duurt het millenium nog 993 jaar en 3 dagen
[ Bericht 3% gewijzigd door Sight_key op 29-12-2006 22:00:38 ]
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.