tweede account heeft idd beperkte rechten, dus die zal ik even omzettenquote:Op vrijdag 29 december 2006 15:36 schreef commentator het volgende:
2de probleem kan ook liggen aan een niet bijgewerkte firmware van de router
dankquote:Op vrijdag 29 december 2006 16:34 schreef mimi112 het volgende:
Dan kunnen we het hele USB-verhaal schrappen. Ik zou aanraden om een handige buurman in te schakelen die meteen even kan kijken naar de beveiliging en wat voor software je op de pc gebruikt voor je profielen zoals commentator zei.
Succes ermee!
bedoel je daar mee?quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:36 schreef Ou-Tannu het volgende:
probeer een ander kanaal :p
Je kan via een x-aantal kanalen je connectie opzetten. Default zal deze op 3 of op 11 staan. Het is echter mogelijk als een hoop mensen op dat kanaal uitzenden dat je elkaar in de (virtuele) weg zit. Als je een ander kanaal kiest kan het zijn dat het probleem verdwijnt.quote:
In je configuratie van je router veranderen naar een vrij kanaal.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:18 schreef draculettetje het volgende:
kan ik dat gewoon in het configuratie scherm van 11 naar bv 10 veranderen?
Ja, je router bepaalt het kanaal. Je usb adapter "volgt" dat slechts. Veranderen zal dus aan de router zijde moeten gebeurenquote:Op vrijdag 29 december 2006 20:24 schreef draculettetje het volgende:
moet dat trouwens echt in het configuratie van de router?
ik zie namelijk ook in het configuratie van de USB dat de channel 11 is?
zal nu dan eerst net dinges downloaden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |