abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44692630
Iedereen die heel hard werkt voor zijn of haar geld moeten we belonen om ze te behouden voor Nederland.
Als er teveel linkse rakkers aan de macht komen (SP + PVDA) dan jagen ze de hardwerkende die ook al het meeste geld inbrengen weg.

Mijn mening : verdien je meer dan 60k per jaar dan 52% belasting betalen, maar verdien je meer dan b.v. 100k per jaar dan 42% belasting betalen.
Alsog betalen die mensen het meest.
  zaterdag 23 december 2006 @ 21:42:45 #2
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_44692688
Kickje naar ONZ. Daar komtie beter tot z'n recht.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_44692715
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 21:42 schreef SpecialK het volgende:
Kickje naar ONZ. Daar komtie beter tot z'n recht.
Werk en geldzaken.. Zit jij soms met je armen over elkaar?!
  zaterdag 23 december 2006 @ 21:44:02 #4
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_44692727
Hard werken is direct terug te zien in de hoeveelheid loon die je krijgt? Das imho niet altijd waar. Verder is het meer voor POL.
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
  zaterdag 23 december 2006 @ 21:44:26 #5
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_44692736
Oh ja. Nog even een foute aanname van je rechtzetten.

Mensen die het meeste verdienen zijn (by far) niet de mensen die het hardst werken.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_44692767
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 21:44 schreef SpecialK het volgende:
Oh ja. Nog even een foute aanname van je rechtzetten.

Mensen die het meeste verdienen zijn (by far) niet de mensen die het hardst werken.
Over het geheel genomen wel!! Geld komt "meestal" niet aanwaaien met je handen over elkaar!
  zaterdag 23 december 2006 @ 21:47:06 #7
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_44692804
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 21:45 schreef draaijer het volgende:

[..]

Over het geheel genomen wel!! Geld komt "meestal" niet aanwaaien met je handen over elkaar!
Nope. Laten we maar beginnen bij die jongens van de vuilstort plaats die ook op zaterdag doorwerken en weken maken van 60 a 70 uur.

Die werken pas hard.
pi_44692851
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 21:47 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Nope. Laten we maar beginnen bij die jongens van de vuilstort plaats die ook op zaterdag doorwerken en weken maken van 60 a 70 uur.

Die werken pas hard.
Gast die neemt z'n werk niet mee naar huis..
Die hebben erg weinig verantwoordelijkheden! Verder hebben we ze wel nodig. Maar hoe kunnen die gasten nou zoveel werken.. Dit is weer een hypothese.. zucht
  zaterdag 23 december 2006 @ 21:50:36 #9
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_44692884
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 21:49 schreef draaijer het volgende:

[..]

Gast die neemt z'n werk niet mee naar huis..
Die hebben erg weinig verantwoordelijkheden! Verder hebben we ze wel nodig. Maar hoe kunnen die gasten nou zoveel werken.. Dit is weer een hypothese.. zucht
Dan is je TT en OP dus slecht. Zeg dan dat je vind dat mensen met veel verantwoordelijkheid beloond moeten worden.

Op dit moment heb je gewoon geen poot om op te staan.
pi_44692931
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 21:50 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Dan is je TT en OP dus slecht. Zeg dan dat je vind dat mensen met veel verantwoordelijkheid beloond moeten worden.

Op dit moment heb je gewoon geen poot om op te staan.
ha ha ha mafkees.. Last van beperkt intepretatie vermogen?! ha ha
80 uur aanwezig zijn op je werk is toch ook geen hard werken... Hard werken = geld verdienen
pi_44693063
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 21:52 schreef draaijer het volgende:

[..]

Hard werken = geld verdienen
Dus mensen die rentenieren werken hard ?
  zaterdag 23 december 2006 @ 21:59:39 #12
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_44693093
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 21:52 schreef draaijer het volgende:

[..]

ha ha ha mafkees.. Last van beperkt intepretatie vermogen?! ha ha
Gedraag je eens naar je leeftijd. Je ben 9 jaar ouder en je gebruikt de debating techniek van een 12 jarige.
quote:
80 uur aanwezig zijn op je werk is toch ook geen hard werken... Hard werken = geld verdienen
Die jongens zijn echt niet alleen maar aanwezig. Misschien omdat je opgesloten zit in je kantoortje dat je bent vergeten wat hard werken is maar als er 1 groep is in nederland die veel werk verzet dan is het wel wat jij ziet als de onderlaag (putjesscheppers en schootrapers).

Ik zou als ik jou was een nieuwe post aanmaken en even een slotje aanvragen want dit komt echt niet meer goed.
pi_44693153
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 21:58 schreef gelly het volgende:

[..]

Dus mensen die rentenieren werken hard ?
Ze kunnen toch niet zomaar rentenieren? Daar zal je eerst geld voor moeten verdienen!
pi_44693171
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 21:59 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Gedraag je eens naar je leeftijd. Je ben 9 jaar ouder en je gebruikt de debating techniek van een 12 jarige.
[..]

Die jongens zijn echt niet alleen maar aanwezig. Misschien omdat je opgesloten zit in je kantoortje dat je bent vergeten wat hard werken is maar als er 1 groep is in nederland die veel werk verzet dan is het wel wat jij ziet als de onderlaag (putjesscheppers en schootrapers).

Ik zou als ik jou was een nieuwe post aanmaken en even een slotje aanvragen want dit komt echt niet meer goed.
Wy? Wordt het je teveel? Of te lastig? ha ha
  zaterdag 23 december 2006 @ 22:03:53 #15
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_44693202
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 22:02 schreef draaijer het volgende:

[..]

Wy? Wordt het je teveel? Of te lastig? ha ha
Wat een kindje.
pi_44693211
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 22:02 schreef draaijer het volgende:

[..]

Ze kunnen toch niet zomaar rentenieren? Daar zal je eerst geld voor moeten verdienen!
Je kunt de Lotto winnen, de staatsloterij, geld erven ... Allemaal harde werkers ?
pi_44693255
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 21:59 schreef SpecialK het volgende:

[..]

[..]

Wat een kortzichtige aanname!
Hard werken zie ik persoonlijk als lange weken maken, verantwoordelijkheid dragen, groei doormaken en de ownership nemen over de dingen die je doet. Hoe hoger de verantwoordelijkheid en hoe meer uur, des te meer mag je verdienen en draag je bij aan de maatschappij
pi_44693289
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 22:04 schreef gelly het volgende:

[..]

Je kunt de Lotto winnen, de staatsloterij, geld erven ... Allemaal harde werkers ?
Lees is terug... Meerderheid. Dus jij hebt een enkele uitzondering op de regel gevonden... BRAVO
pi_44693331
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 22:07 schreef draaijer het volgende:

[..]

Lees is terug... Meerderheid. Dus jij hebt een enkele uitzondering op de regel gevonden... BRAVO
Dan nog heb je het over mensen die lang werken, niet hard. Misschien werken ze wel erg inefficient, who knows. De managers die ik ken werken iig niet hard, bij hard werken staat het zweet namelijk op je voorhoofd.
pi_44693394
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 22:08 schreef gelly het volgende:

[..]

Dan nog heb je het over mensen die lang werken, niet hard. Misschien werken ze wel erg inefficient, who knows. De managers die ik ken werken iig niet hard, bij hard werken staat het zweet namelijk op je voorhoofd.
Tuurlijk! Verantwoordelijkheid kan je aflezen aan zweet!!! Ga door...
Waarom zouden managers managers zijn geworden!? Enig idee? Waarom praat jij in meervoud?
Ik kan me niet voorstellen dat ze allen niet hard werken en dat jij weet wat ze precies doen!? Erg fraai!

Leg eens uit
  zaterdag 23 december 2006 @ 22:12:32 #21
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_44693422
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 22:05 schreef draaijer het volgende:

[..]

Hard werken zie ik persoonlijk als:

- lange weken maken,
De putjesscheppers waar ik het over heb maken langere en uitputtendere weken dan managers.
quote:
- verantwoordelijkheid dragen,
Verantwoordelijkheid dragen is niet equivalent aan hard werken. Je kan als manager op je luie reet de hele dag zitten mensen bevelen uitdelen en als het bedrijf niet blij met je is dan geven ze je een gouden handdruk (lees oprotpremie)
quote:
groei doormaken en de ownership nemen over de dingen die je doet.
Groei doormaken is niet altijd hard werken. Kans tot zelfontplooing is overgens iets waar bedrijven werknemers mee werven juist omdat het iets is wat vooral tengoede komt van de werknemer. Hard werken is juist iets wat weer tengoede komt van de werkgever. Zie je de tegenstelling?
quote:
Hoe hoger de verantwoordelijkheid en hoe meer uur, des te meer mag je verdienen en draag je bij aan de maatschappij
Bron?
pi_44693459
vanwaar die hoge eigendunk?
pi_44693522
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 22:14 schreef HeyFreak het volgende:
vanwaar die hoge eigendunk?
IS nog niet van toepassing op mij, maar ik stoor me aan opmerkingen sterke schouders moeten meer lasten betalen in de zin van 62% belasting. Die gasten geven al 52% van hun salaris weg en dat terwijl er ook mensen zijn die minder dan 30% belasting betalen.
pi_44693609
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 22:12 schreef SpecialK het volgende:

[..]

De putjesscheppers waar ik het over heb maken langere en uitputtendere weken dan managers.
[..]

Verantwoordelijkheid dragen is niet equivalent aan hard werken. Je kan als manager op je luie reet de hele dag zitten mensen bevelen uitdelen en als het bedrijf niet blij met je is dan geven ze je een gouden handdruk (lees oprotpremie)
[..]

Groei doormaken is niet altijd hard werken. Kans tot zelfontplooing is overgens iets waar bedrijven werknemers mee werven juist omdat het iets is wat vooral tengoede komt van de werknemer. Hard werken is juist iets wat weer tengoede komt van de werkgever. Zie je de tegenstelling?
[..]

Bron?
Kerel ik heb het even donker gemaakt waar je al de mist in gaat.. Wie zegt dat ze meer uren draaien? (Bron...)
Als die gasten thuis zijn, zijn ze thuis. Een manager op niveau gaat dan soms nog lekker door.

Groei is zowel voor de werknemer alsmede de werkgever!! Denk aan ontwikkeling
pi_44693645
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 22:12 schreef SpecialK het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Bron?
Gast, het laatst is een quote van mij.. Ik ben de bron... zucht............
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')