Ontwaar ik hier een anglicisme?quote:Op woensdag 27 december 2006 17:38 schreef sigme het volgende:
Zo ver zo goed.
Zo ver als ik weet wel.quote:
Gelukkig verbeter je je spelfouten vrij rap.quote:Op woensdag 27 december 2006 17:40 schreef Apropos het volgende:
Spam is just another weapon against the universe.
Ik zou niet zo ver willen gaan als het een spelfout te noemen.quote:Op woensdag 27 december 2006 17:42 schreef du_ke het volgende:
[..]
Gelukkig verbeter je je spelfouten vrij rap.
http://www.wereldomroep.nl/portal/news/international/#5128039quote:Duitse radio gaat sluiten met EU-volkslied
De Duitse publieke radiozender Deutschlandfunk sluit zijn uitzendingen vanaf 1 januari dagelijks af met de Europese hymne, voorafgegaan door het Duitse volkslied. Dat heeft de regering van bondskanselier Merkel besloten, om uitdrukking te geven aan het Duitse voorzitterschap van de Europese Unie, dat in januari begint.
De Europese hymne is een instrumentale versie van Beethovens Ode aan de Vreugde uit de negende symfonie. De door het Berlijnse radiosymfonieorkest gespeelde versie zal iedere dag kort voor middernacht te horen zijn bij de Deutschlandfunk.
Met brakke versnellingsbak.quote:Op woensdag 27 december 2006 17:45 schreef Apropos het volgende:
[..]
En 'm dan in Bagdad weer terugzien.
Een tikfout dan, vooruit.quote:Op woensdag 27 december 2006 17:44 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ik zou niet zo ver willen gaan als het een spelfout te noemen.
Wie heeft m gesloopt?quote:
Broertje rijdt er de laatste weken in. Het slimme geld is op hem.quote:Op woensdag 27 december 2006 17:47 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Wie heeft m gesloopt?
Dit vijfje zegt dat hij te blameren is.quote:Op woensdag 27 december 2006 17:53 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Broertje rijdt er de laatste weken in. Het slimme geld is op hem.
http://www.wereldomroep.nl/actua/nl/wetenschap/act20061227_corotquote:Corot jaagt op tweede aarde
Door Perro de Jong
27-12-2006
Met de lancering van de Franse ruimtetelescoop Corot begint een nieuwe fase in de jacht op buitenaards leven. Corot maakt het mogelijk om planeten te vinden buiten ons zonnestelsel, waarvan de omvang en samenstelling lijken op die van de aarde. Volgens de Europese ruimtevaartorganisatie ESA is dat even moeilijk als op duizend kilometer afstand een kaars vinden naast een vuurtoren.
De studie van werelden buiten ons zonnestelsel is nog geen twaalf jaar oud. In 1995 ontdekte de Zwitserse astronoom Michel Mayor de eerste, in het sterrenbeeld Pegasus. Intussen zijn al tweehonderd 'exoplaneten' bekend. Maar allemaal zijn ze vele malen groter dan de aarde, en zulke reuzenplaneten bestaan net als bijvoorbeeld Jupiter hoofdzakelijk uit gas.
Leven
"Op een gasplaneet is geen echt oppervlak te vinden," zegt Daphne Stam, planeetonderzoekster bij de Stichting Ruimte Onderzoek Nederland. "Daar verwachten we dan ook geen leven, in ieder geval niet zoals we van de aarde kennen. Maar bij een rotsachtige planeet die op de juiste afstand om een ster draait kan er een aangename temperatuur zijn en eventueel een atmosfeer. Wie weet is er dan ook een aardachtig oppervlak, met misschien leven."
De moeilijkheid met zulke rotsplaneten is dat ze te klein zijn om te vinden met de huidige methoden. Bij telescopen op het aardoppervlak belemmert de atmosfeer een zuivere waarneming. Dan is er nog de ruimtetelescoop Hubble, die sinds 1990 om de aarde draait. Maar Hubble is gericht op verre sterrenstelsels. Te ver om zoiets kleins als een rotsplaneet te onderscheiden.
Corot zal zich richten op twee punten relatief dicht bij de aarde: eerst het centrum van ons eigen sterrenstelsel, de Melkweg, daarna het sterrenbeeld Orion. Daarvoor gebruikt Corot dezelfde techniek als Hubble, legt Daphne Stam uit. "Corot meet hoeveel licht er van een ster afkomt. Op het moment dat er een planeet voor de ster langsdraait, krijg je een klein dipje in de hoeveelheid sterlicht, net als bij een zonsverduistering. Dat kleine dipje kan Corot meten."
Uitdaging
Veel meer dan grafieken van lichtvariaties is er van Corot dus niet te verwachten. Daarvoor zijn toekomstige projecten nodig zoals Darwin van de Europese ruimtevaartorganisatie ESA. "De echte grote uitdaging," zegt Michel van Baal van ESA, "het echt zien van een aardachtige planeet, en niet het indirect detecteren zoals een satelliet als Corot doet, kan voor het eerst met Darwin. En Darwin kan hopelijk zo rond 2020 de ruimte in." Zonder de waardevolle aanwijzingen van Corot zou dat nog veel langer duren, zegt Van Baal. "Een satelliet als Darwin moet uiteraard wel een idee hebben van waar je die planeten moet zoeken."
Voorlopig zullen de gegevens die Corot gaat verzamelen voldoende stof geven tot nadenken, meent ook planeetonderzoekster Daphne Stam. Vooral als Corot straks voor het eerst een aardachtige planeet signaleert. "Dat is wel een mijlpaal. Het spreekt ook gewone mensen heel erg aan. Je zoekt echt naar de wortels van onszelf. Zijn we echt de enigen? Zou het mogelijk zijn dat er ergens anders leven is? Dat zijn toch hele fundamentele vragen."
Wie de hitte niet verdragen kan, moet uit de keuken blijven.quote:Op woensdag 27 december 2006 17:59 schreef sigme het volgende:
Ik verlies jullie.
in de categorie maffe vergelijkingenquote:Op woensdag 27 december 2006 18:02 schreef zakjapannertje het volgende:
Volgens de Europese ruimtevaartorganisatie ESA is dat even moeilijk als op duizend kilometer afstand een kaars vinden naast een vuurtoren.
Dat is onrecht!quote:Op woensdag 27 december 2006 18:03 schreef Apropos het volgende:
[..]
Wie de hitte niet verdragen kan, moet uit de keuken blijven.
Woord omhoog, wees eenvoudig speler.quote:Op woensdag 27 december 2006 18:08 schreef kLowJow het volgende:
Ik ben uit. Vrede.
kerst 2006quote:Op woensdag 27 december 2006 18:09 schreef Monidique het volgende:
Een kater en geen Fok!...
Het is de toon die de muziek maaktquote:
Noch gezien, noch gekend.quote:Op woensdag 27 december 2006 18:18 schreef sigme het volgende:
[..]
Het is de toon die de muziek maakt.
quote:Vervolging Syrische vader is afgesproken
Rotterdam, 27 dec. Hisham Hafez, de vader van Sara en Ammar die een half jaar in de Nederlandse ambassade in Damascus verbleven, moet zich melden bij de rechter zodra hij in Nederland aankomt. Dit is volgens justitie met hem overeengekomen voordat de kinderen weg mochten.
Hafez zal worden aangehouden, in hechtenis worden genomen en worden voorgeleid aan de rechter-commissaris. De vader zal, zegt de officier van justitie in Groningen, dan ook worden vervolgd wegens kinderontvoering. De Nederlandse rechter zal uiteindelijk een oordeel moeten vellen over de zaak.
Dat staat in de afspraken die zijn gemaakt tussen Hisham Hafez en de Nederlandse en Syrische autoriteiten. Het Nederlandse ministerie van Buitenlandse Zaken heeft met Justitie afgesproken dat de officier van justitie na de voorgeleiding van Hafez schorsing van voorlopige hechtenis zal vorderen. Dat betekent dat Hisham Hafez niet vast blijft zitten en vrij is om te gaan en te staan, in afwachting van de rechtszaak tegen hem. Bijzonder is dat hij zijn paspoort niet hoeft in te leveren, wat normaal wel moet bij schorsing van voorlopige hechtenis. Hij kan dus ook Nederland weer verlaten.
Hisham Hafez liet in de zomer van 2004 zijn kinderen na een vakantie in Syrië niet teruggaan naar Nederland. Daarop deed de moeder, Janneke Schoonhoven, in Nederland aangifte tegen hem. Vanaf dat moment werd Hafez internationaal gezocht wegens kinderontvoering. Die internationale signalering is nu geschrapt.
Minister Bot (Buitenlandse Zaken) zei vrijdag dat Hisham Hafez zijn kinderen in Nederland kan bezoeken wanneer hij wil, waarmee hij de indruk wekte dat Hafez niet zou worden aangehouden. Dat was kort nadat Sara en Ammar waren aangekomen in Nederland, na een verblijf van een half jaar in de Nederlandse ambassade in Damascus. Meteen daarna zei de officier van justitie in Groningen, Rémy van Leest, dat Hafez wél zou worden vervolgd. Hij zei dat kinderontvoering in Nederland een „ernstig delict” is. Hij herkende zich niet in de uitspraken van minister Bot.
Hisham Hafez zei gisteren door de telefoon vanuit zijn woonplaats Damascus dat met hem is afgesproken dat hij niet zal worden vervolgd. Voor hem was het „een klap in het gezicht’’ toen hij vrijdagmiddag hoorde dat de Groningse officier van justitie hem wel wil vervolgen. Hafez heeft het document waarin staat dat hij zich in Nederland moet melden bij de rechter wel ondertekend.
Een woordvoerder van Justitie zei vanmorgen dat met het Openbaar Ministerie in Groningen is afgesproken dat er bij de strafeis tegen Hafez rekening mee zal worden gehouden dat Hafez medewerking heeft verleend bij het laten teruggaan van zijn kinderen naar Nederland.
quote:
http://www.washingtonpost(...)AR2006122601034.htmlquote:The Bush administration has decided to propose listing the polar bear as threatened under the Endangered Species Act, putting the U.S. government on record as saying that global warming could drive one of the world's most recognizable animals out of existence.
The administration's proposal -- which was described by an Interior Department official who spoke on the condition of anonymity -- stems from the fact that rising temperatures in the Arctic are shrinking the sea ice that polar bears need for hunting. The official insisted on anonymity because the department will submit the proposal today for publication in the Federal Register, after which it will be subject to public comment for 90 days.
Identifying polar bears as threatened with extinction could have an enormous political and practical impact. As the world's largest bear and as an object of children's affection as well as Christmastime Coca-Cola commercials, the polar bear occupies an important place in the American psyche. Because scientists have concluded that carbon dioxide from power-plant and vehicle emissions is helping drive climate change worldwide, putting polar bears on the endangered species list raises the legal question of whether the government would be required to compel U.S. industries to curb their carbon dioxide output.
http://www.nu.nl/news/928(...)ones_veranderen.htmlquote:AMSTERDAM - Veertig asobuurten in Groot-Brittannië krijgen extra geld om een transformatie te ondergaan tot 'respectzone'. Dat heeft het ministerie van binnenlandse zaken woensdag bekendgemaakt.
Steden en gemeentes in Engeland en Wales die worden geplaagd door openbare dronkenschap, vandalisme en spijbelaars kunnen een extraatje krijgen om de problemen aan te pakken. Hoeveel geld er verdeeld gaat worden, is nog niet bekend.
Het plan is het nieuwste in een reeks initiatieven bedoeld om asociaal gedrag tegen te gaan. Tony Blair heeft in zijn derde en laatste termijn als premier het herstel van het respect in de Britse samenleving tot prioriteit van zijn beleid verheven.
ASBO
Eerder werden al andere maatregelen getroffen, zoals de invoering van de zogeheten ASBO (anti-social behaviour order), waarmee jonge raddraaiers kunnen worden aangepakt, en het gebruik van rechterlijke bevelen waarmee ouders worden gedwongen hun losgeslagen kinderen in het gareel te houden.
Vorige maand kondigde Blair aan dat hij 4 miljoen pond (6 miljoen euro) uittrekt om een netwerk op te zetten van opvoedkundigen - door de media suppernanny's gedoopt - om probleemouders advies te geven.
Wat ga je wanneer waar doen?quote:Op woensdag 27 december 2006 20:14 schreef Napalm het volgende:
Bon. Nieuwe job.
Projectmanager in een klein Zuid-Hollands gehucht. Ga me bemoeien met (het samenstellen en laten produceren van) routeplanners en wegen-&waterkaarten.quote:Op woensdag 27 december 2006 20:15 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Wat ga je wanneer waar doen?
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 27 december 2006 20:24 schreef Napalm het volgende:
[..]
Projectmanager in een klein Zuid-Hollands gehucht. Ga me bemoeien met (het samenstellen en laten produceren van) routeplanners en wegen-&waterkaarten.
Voor hoelang is de vraag want financieel is het een kleine stap terug terwijl ik toe ben aan een stap omhoog. Dat wringt maar kon niet anders. Echter, qua verantwoordelijkheid en leidinggevende ervaring is het een dikke plus. En dat, is fijn voor het curriculum vitae.
Ik denk dat ik het geldsmijtpopje een keer van sjun gepikt heb. Ere wie ere toekomt.quote:Op woensdag 27 december 2006 20:06 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/news/928(...)ones_veranderen.html
Waar woon je nu?quote:Op woensdag 27 december 2006 20:24 schreef Napalm het volgende:
[..]
Projectmanager in een klein Zuid-Hollands gehucht. Ga me bemoeien met (het samenstellen en laten produceren van) routeplanners en wegen-&waterkaarten.
Voor hoelang is de vraag want financieel is het een kleine stap terug terwijl ik toe ben aan een stap omhoog. Dat wringt maar kon niet anders. Echter, qua verantwoordelijkheid en leidinggevende ervaring is het een dikke plus. En dat, is fijn voor het curriculum vitae.
Ik hou ervan om zn bloeddruk te laten stijgen.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:09 schreef Monidique het volgende:
Vuile, liegende haatzaaier die je bent.
Ik heb een woning daar zo`n 25 min autorijden/ 70 minuten fietsen vandaan.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:01 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Waar woon je nu?
Klopt. Komt ook doordat de andere optie 2 afspraken niet na kwam (voor de kerst eruitkomen en mij de 24e nog terugbellen. Dat was 1 gebroken belofte teveel. Afspraak = afspraak. Verder had ik daar al met 7 (!) mensen gesproken en wilden ze alsnog een assessment gaan inplannen..quote:Op woensdag 27 december 2006 20:46 schreef sigme het volgende:
Gefeliciteerd.
Als ik het goed zie heb je dan uiteindelijk de spannender minderbetaalde optie genomen, klopt?
Hassan! Alles wel heer?quote:Op woensdag 27 december 2006 21:07 schreef Mutant01 het volgende:
Sjors!
El hamdoelilah!!!!!quote:Op woensdag 27 december 2006 21:12 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Hassan! Alles wel heer?
De ziekte die assesment heet.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:11 schreef Napalm het volgende:
[..]
Ik heb een woning daar zo`n 25 min autorijden vandaan.
[..]
Klopt. Komt ook doordat de andere optie 2 afspraken niet na kwam (voor de kerst eruitkomen en mij de 24e nog terugbellen. Dat was 1 gebroken belofte teveel. Afspraak = afspraak. Verder had ik daar al met 7 (!) mensen gesproken en wilden ze alsnog een assessment gaan inplannen..
Vanmiddag de boel rondgemaakt met de ander.
Uitstekend zelfs!quote:
Ja, ik probeer twee weken zo weinig mogelijk te doen. Alleen jammer dat ik nu mijn administratie aan het doen ben, omdat ik weer eens iets kwijt ben.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Goede zaak! Lekker vakantie jong!?
Wat doe jij deze weken?quote:Op woensdag 27 december 2006 21:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Goede zaak! Lekker vakantie jong!?
Ach, ik snap het normaliter wel; met een assessment kan P&O mooi de schuld (bij problemen) weerlegen door te wijzen op het psychologisch rapport. Kwestie van indekken. Maar na met 7 mensen gesproken te hebben lijkt me dat iedereen zich wel genoeg heeft ingedekt.. Verder als één week eerder afspreken er de volgende week uit te komen en men begint dan opeens over zo`assessment dan heb je eerder of gelogen of dingen toegezegd die je niet mocht toezeggen.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:13 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
De ziekte die assesment heet.
Studeren studeren en Akkersloot lastigvallen.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:16 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Wat doe jij deze weken?
Zegt me niks, Nick & Simon...quote:Op woensdag 27 december 2006 21:20 schreef Napalm het volgende:
Waarom, oh, waarom, kan ik "De soldaat" van Nick & Simon nergens vinden?!
Ze hebben een nummer gemaakt en dat gaat over een soldaat op uitzending.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:24 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Zegt me niks, Nick & Simon...
Wat een droefenis.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:26 schreef Apropos het volgende:
Hallo.
Altijd, Sjors. Maar ik ben bijna dertig, dus ik verlang naar een vaste verbintenis en een hypotheek.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:27 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Hoe is het in de liefde Coen?
Zijn er dames die je mag verblijden met jouw affectie?
Ach lieg niet, zo oud ben je helemaal niet!quote:Op woensdag 27 december 2006 21:31 schreef Apropos het volgende:
[..]
Altijd, Sjors. Maar ik ben bijna dertig, dus ik verlang naar een vaste verbintenis en een hypotheek.
En jij?
Ik zit vast in een goede relatie. Dit jaar voor de 2e keer samen kerst gevierd. Ik heb nog geen neigingen gehad om haar te vermoorden, dus voorlopig gaat alles voorspoedig.quote:
Bijna 25 en dan gaan de jaren tellen.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:31 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ach lieg niet, zo oud ben je helemaal niet!
Heeft je zus sex gehad voordat ze uitgehuwelijkt is?quote:Op woensdag 27 december 2006 21:31 schreef Mutant01 het volgende:
Ik heb een afvallige familie!
En jij kan niet vinden.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:30 schreef sigme het volgende:
Jij kan écht niet zoeken, Napalm.
Je hebt een oude geest.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:34 schreef Monidique het volgende:
Ik ben bijna 40.
Je eer staat op het spel, Mutant.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:31 schreef Mutant01 het volgende:
Ik heb een afvallige familie!
En toch zo puberaal.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:35 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Je hebt een oude geest.
Hoe doe je dat? 2 x kerst in 1 jaarquote:Op woensdag 27 december 2006 21:32 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik zit vast in een goede relatie. Dit jaar voor de 2e keer samen kerst gevierd. Ik heb nog geen neigingen gehad om haar te vermoorden, dus voorlopig gaat alles voorspoedig.
Ja. Mutant vindt me een fascist, hoewel ik op de partij uit z'n plaatje heb gestemd.quote:
O, muzak. Daar doe ik niet aan. Na die tekst gezien te hebben al helemaal niet. Gaat er een van je makkers trouwen of zo?quote:Op woensdag 27 december 2006 21:35 schreef Napalm het volgende:
[..]
En jij kan niet vinden.
Ik zoek natuurlijk niet de tekstversie..
Ik weet dat je bent, maar wat ben ik?quote:Op woensdag 27 december 2006 21:37 schreef Monidique het volgende:
[..]
Niet waar! Ik wil dat je nu je mond houdt!
quote:Op woensdag 27 december 2006 21:36 schreef sigme het volgende:
[..]
Hoe doe je dat? 2 x kerst in 1 jaar?
Derde kerstdag is mijn jubileumdag; 14 jaar verkering vandaag, dat maakt 13 samen doormaakte kersten, als ik het wel heb. En straks de 14e jaarwisseling.
Trouwen?quote:Op woensdag 27 december 2006 21:38 schreef sigme het volgende:
[..]
O, muzak. Daar doe ik niet aan. Na die tekst gezien te hebben al helemaal niet. Gaat er een van je makkers trouwen of zo?
quote:Op woensdag 27 december 2006 21:34 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Heeft je zus sex gehad voordat ze uitgehuwelijkt is?
Ach, mutant is een jongmens. Wat weet hij nou heel?quote:Op woensdag 27 december 2006 21:37 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ja. Mutant vindt me een fascist, hoewel ik op de partij uit z'n plaatje heb gestemd.
Jij bent een kerel die van woordgrapjes van bedenkelijk allooi houdt....quote:Op woensdag 27 december 2006 21:38 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ik weet dat je bent, maar wat ben ik?
Moeje maar niet zo'n vervelend manneke zijn. En ik heb je nooit een fascist genoemd.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:37 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ja. Mutant vindt me een fascist, hoewel ik op de partij uit z'n plaatje heb gestemd.
Echt gaaf, dat is een andere user.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:39 schreef Apropos het volgende:
Napalm heeft geen vrienden, daar is 'ie veel te gaaf voor.
Ja, ''gaaf'', ja.
Zelden dat er een gelijkwaardige vriendschap is. EUfemitisch noemt men het "het geheel is meer dan de som der delen " maar in feite zijn het gewoon parasiten die elkaar nodig hebben. Harry Jekkers heeft daar ooit eens iets over geschreven..quote:vriendschap - het goede doel
Als kind had ik een vriend waarmee ik alles deed
Als hij begon te vechten, dan vocht ik met hem mee
Als ik in het water sprong, dook hij er achteraan
Een mooiere vriendschap, kon er in m'n ogen niet bestaan
Totdat hij verhuisde naar een andere stad
Ik heb als ik het goed heb nog een kaart van hem gehad
E‚n keer trek je de conclusie
Vriendschap is een illusie
Vriendschap is een droom
Een pakketje schroot, met een dun laagje chroom
Ik kreeg toen een vriendin waarmee ik alles deed
Als zij begon te zoenen, dan vree ik met haar mee
Als ik begon te janken, kwam ze naast me staan
Een mooiere vriendschap, kon er in m'n ogen niet bestaan
Tot het moment dat ze spontaan mijn naam vergaat
En bleek dat ze een ander vriendje had
Vriendschap is een droom
Als het gaat om geld
Als het gaat om vrouwen
Als het gaat om alles wat je lief hebt
Wie kun je dan vertrouwen?
Vriendschap is een droom
-Vriendschap
-Gaat nooit voorbij
-Dat geldt voor mij
Vriendschap is een droom
Lik je reet.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Moeje maar niet zo'n vervelend manneke zijn.
Ik proef het, zeg ik je.quote:En ik heb je nooit een fascist genoemd.
Voor zover ik weet gaat trouwen bij sommigen met grenzeloze smakeloosheid gepaard, ik kon geen ander excuus bedenken om dat nummer van Nick&Simon te willen vinden.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:39 schreef Napalm het volgende:
[..]
Trouwen?
Hoe kom je nu weer op trouwen?
Huilie.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:43 schreef Apropos het volgende:
[..]
Lik je reet.
[..]
Ik proef het, zeg ik je.
Nee. Maar, mocht ik dat doen, in welk illuster gezelschap zou ik dan verkeren?quote:Op woensdag 27 december 2006 21:43 schreef Napalm het volgende:
Of denk jij ook al dat ik een kloon ben..
Klinkt geinig net als Acda& de Munnik cs. Verder ken ik een hoop militairen dus + maal + maakt dubbelplusquote:Op woensdag 27 december 2006 21:43 schreef sigme het volgende:
Voor zover ik weet gaat trouwen bij sommigen met grenzeloze smakeloosheid gepaard, ik kon geen ander excuus bedenken om dat nummer van Nick&Simon te willen vinden.
Dus.. wat is je excuus dan wel?
Ook al? Fascisme gaat hard.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:46 schreef Monidique het volgende:
Ik ben een fascist.
"Ik hou van.. mij"quote:Op woensdag 27 december 2006 21:43 schreef Napalm het volgende:
Harry Jekkers heeft daar ooit eens iets over geschreven..
Ik hou niet bij hoe al die slinkse newbies hetenquote:Op woensdag 27 december 2006 21:45 schreef Apropos het volgende:
[..]
Nee. Maar, mocht ik dat doen, in welk illuster gezelschap zou ik dan verkeren?
Precies. Verdriet biedt veel meer mogelijkheden dan vreugde en ''Ben ik te min?'' is veel beter dan ''The most beautiful girl in the world''.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:49 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Wat een zeik teksten.
Dat loopt lekker tijdens het marcheren.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:48 schreef Apropos het volgende:
[..]
Tuurlijk, fascisme is voor gabbers.
De Raggende mannequote:Op woensdag 27 december 2006 21:49 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Wat een zeik teksten.
Nederlandse teksten klinken al snel heel zeikerig.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:49 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Wat een zeik teksten.
Merkwaardig genoeg vindt Napalm Acda en De Munnik, de meesters van het zeiken, wel vermakelijk.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:51 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Nederlandse teksten klinken al snel heel zeikerig.
Hmm, met een beetje google-en kwam ik hierop uit.quote:Op woensdag 27 december 2006 14:31 schreef Napalm het volgende:
[..]
CBS; geef ff een rechtstreekse link?
En het CBS zegt helemaal niets over deJSF, dat doet het CPB. Ik ontken niets wat de genieen van het CPB zeggen.
[..]
Hij zei het in zn speech nalv de bombardementen die dag (zie datum) op Irak.
Stond ergens in de Elsevier. Misschien dat ik straks het nummer nog ff opzoek...
Veel realistischer ook. Van de laatste kan er per definitie maar één zijn en van het eerste gerust 50% van de populatie en dat is na Adam & Eva niet langer gelijk..quote:Op woensdag 27 december 2006 21:50 schreef Apropos het volgende:
''Ben ik te min?'' is veel beter dan ''The most beautiful girl in the world''.
Biologische oorlogsvoering.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]Mn broers liggen alletwee met hollandse dames in bed en en en mn zus die die tgaat ook al niet met een Marokkaanse man trouwen
![]()
Ik zette laatst de televisie aan, en plots verscheen Armand daar in beeld. Wiet rokend, uiteraard.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:50 schreef Apropos het volgende:
[..]
Precies. Verdriet biedt veel meer mogelijkheden dan vreugde en ''Ben ik te min?'' is veel beter dan ''The most beautiful girl in the world''.
Bløf is ook heel aardig.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:52 schreef Apropos het volgende:
[..]
Merkwaardig genoeg vindt Napalm Acda en De Munnik, de meesters van het zeiken, wel vermakelijk.
Helaas was de zee vroegah bijna 2 uur fietsen dus daar kwam ik zelden.quote:Aan De Kust
Blof
*
De zoute zee slaakt een diepe zilte zucht.
Boven het vlakke land trilt stil de warme lucht.
He! iemand slaat soms onverwacht maar zeker op de vlucht.
Alarmfase Twee is hier nauwelijks nog berucht.
Maar men weet het niet En zwijgt van wat men hoort en ziet.
Hier aan de kust, de Zeeuwse kust
Waar de mensen onbewust. Zin in mosselfeesten krijgen
En van eten slechts nog zwijgen. Als ze zat zijn en voldaan
En weer rustig slapen gaan.
Waar een ieder onbewust.
In het Duits wordt aangesproken. Waar de ketting is gebroken
En alle schepen zijn verbrand.
Maar er is niets aan de hand.
Vlissingen ademt zwaar en moedeloos vannacht.
De haven is verlaten,want er is nog maar een vracht
En die moet in het donker buitengaats worden gebracht.
Gedenkt de goede tijden van zuiverheiden kracht.
Maar men weet het niet
En zwijt van wat men hoort en ziet.
Waar de zomer onbewust.
Met een noodgang wordt genoten.
En waar wild en onverdroten
Iedereen zijn gang kan gaan.
Tot men zat is en voldaan
Hier aan de kust, de Zeeuwse kust.
Waar de liefde van de lust
Steeds maar weer zal gaan verliezen.
Omdat ze nooit kan kiezen
Tussen goed en niet zo kwaad.
Maar dat is zoals het gaat.
Hier aan de kust
Als ik eerlijk ben... Ja dit is stukken beter.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:51 schreef Napalm het volgende:
[..]
De Raggende manne
Poep in je hoofd
Zo beter?
Biologische massavernietigingswapens (c)quote:
bløf was laatst bij de wereld draait door, en die zanger zong een liedje, wat een neppe, kleffe, semi-diepzinnige kuttekst was dat zeg. bah.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:55 schreef Napalm het volgende:
[..]
Bløf is ook heel aardig.
Komt het toch weer, heel rechts, uit op eigen cultuur eerst..
Dan heb ik er nog wel eentje voor je;quote:Op woensdag 27 december 2006 21:55 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Als ik eerlijk ben... Ja dit is stukken beter.![]()
quote:Hans Teeuwen - Schapen neuken
Dit is mijn lied, het lied van arjen de herders jongen, opgegroeid tussen de schapen op de heide
Elk woord wat ik zing berust op waarheid
Als het heel mooi weer is trek ik het weiland in
Fluit een vrolijk wijsje en ben heel blij van zin
De schapen in het weiland kijken me lachend aan
Ik voel onder mijn overal mijn lul die gaat al staan
Want ik ga schapen neuken, schapen neuken, schapen neuken is fijn
Ik zoek naar een lief schaapje ja daar zie ik er een staan
Ik besluip haar van achter heb men laarzen aan
Dan pak ik bij de poten ik ruik eens aan haar aars
Die is al lekker nat ik stop haar poten in mijn laars
Als ik penetreer dan kijkt het schaapje achterom
Het mekkert dan leeeekkkkkeeer want dat schaap dat is niet dom
Het schaapje lacht tevreden ik spuit het helemaal vol
En 's nachts kruip ik tevreden onder de schapenwol
Schapen neuken, schapen neuken, schapen neuken is fijn
Eigenlijk zijn die rechten er alleen maar voor zodat ze belasting kunnen (moeten) betalen...quote:Op woensdag 27 december 2006 21:57 schreef Apropos het volgende:
Een halve neger? Eerst rechten voor robots en en nu dit weer.
Precies. Schattige boeddhisten/negers/ieren in beeld en kwijlen maar.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:57 schreef problematiQue het volgende:
bløf was laatst bij de wereld draait door, en die zanger zong een liedje, wat een neppe, kleffe, semi-diepzinnige kuttekst was dat zeg. bah.
In bed voor je zus prettig.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
(tis een negert ook nog
naja halve negert dan)
M'n schoenen zijn gejatquote:Op woensdag 27 december 2006 21:58 schreef problematiQue het volgende:
[..]
ik bedoel maar, waar hééft-ie het over?
Pseudo-poëzie.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:58 schreef problematiQue het volgende:
[..]
mooie pakkende oh-wat-mythische titel voor je CD en verrrrrkopen die handel.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:58 schreef Apropos het volgende:
[..]
Precies. Schattige boeddhisten/negers/ieren in beeld en kwijlen maar.
Nee, sorry.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:57 schreef Napalm het volgende:
[..]
Dan heb ik er nog wel eentje voor je;
[..]
kijk, dáár heb je wat aan.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:59 schreef Apropos het volgende:
[..]
M'n schoenen zijn gejat
Maar ik hoef niet meer naar buiten want er is nog wel wat
quote:Op woensdag 27 december 2006 21:57 schreef Apropos het volgende:
Een halve neger? Eerst rechten voor robots en en nu dit weer.
Tis een complot, ik wist het.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:59 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Doe 'm maar de groeten, Mutant. Halve negers kennen elkaar allemaal.
...quote:Op woensdag 27 december 2006 21:52 schreef Apropos het volgende:
[..]
Merkwaardig genoeg vindt Napalm Acda en De Munnik, de meesters van het zeiken, wel vermakelijk.
das nie! je moet ze alleen weten te vinden.quote:Op woensdag 27 december 2006 22:00 schreef Aoristus het volgende:
Goldmember is de ultieme bagger. Hoe komt het toch dat er alleen nog maar kutfilms uitgebracht worden
Napalm, oude reus, ik vind je een toffe peer, maar over muziek zal ik liever niet met je praten.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:55 schreef Napalm het volgende:
[..]
Bløf is ook heel aardig.
Komt het toch weer, heel rechts, uit op eigen cultuur eerst..
[..]
Helaas was de zee vroegah bijna 2 uur fietsen dus daar kwam ik zelden.![]()
Dat doet me denken, de laatste keer dat ik bij een Bløf-concert was had ik nog een doosje gescoord. Of conform de term welke mijn ballerige neef onlangs hanteerde "geregeld"..quote:Op woensdag 27 december 2006 21:57 schreef problematiQue het volgende:
[..]
bløf was laatst bij de wereld draait door, en die zanger zong een liedje, wat een neppe, kleffe, semi-diepzinnige kuttekst was dat zeg. bah.
Jij luistert Bots, dat maakt je onfeilbaarquote:Op woensdag 27 december 2006 22:03 schreef sigme het volgende:
[..]
Napalm, oude reus, ik vind je een toffe peer, maar over muziek zal ik liever niet met je praten.
Ik hou erg van goede, liefst Nederlandstalige teksten. Dus.
Als je zo wegloopt met Harrie Jekkers: Klein Orkest heeft een paar goeie teksten op hun naam staan.
Je ziet de diepere betekenis achter de teksten gewoon niet.quote:Op woensdag 27 december 2006 22:00 schreef problematiQue het volgende:
[..]
echt muziek voor oppervlakkige mensen die ook is willen ervaren dat ze iets 'slims' snappen.
Geven ze elkaar ook een halve handdruk en een halve omhelzing?quote:Op woensdag 27 december 2006 21:59 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Doe 'm maar de groeten, Mutant. Halve negers kennen elkaar allemaal.
ik heb de pop in je moersaal 6 cdbox ook nog ergens liggen. Daar staat dergelijk ouderwets gejengel inderdaad op..quote:Op woensdag 27 december 2006 22:03 schreef sigme het volgende:
[..]
Napalm, oude reus, ik vind je een toffe peer, maar over muziek zal ik liever niet met je praten.
Ik hou erg van goede, liefst Nederlandstalige teksten. Dus.
Als je zo wegloopt met Harrie Jekkers: Klein Orkest heeft een paar goeie teksten op hun naam staan.
Vond je zelfs die ''Tits''grap niet leuk?quote:Op woensdag 27 december 2006 22:00 schreef Aoristus het volgende:
Goldmember is de ultieme bagger. Hoe komt het toch dat er alleen nog maar kutfilms uitgebracht worden
Rayman legde laatst uit dat als je weet dat iemand net heeft gepist en zijn handen niet heeft gewassen, dat een stomp het hygiënische alternatief is.quote:Op woensdag 27 december 2006 22:05 schreef Apropos het volgende:
[..]
Geven ze elkaar ook een halve handdruk en een halve omhelzing?
John Frusciante - The Past Recedesquote:And then the past recedes
and I won't be involved
The effort to be free
Seems pointless from above
...
Als het de bedoeling was om alle energie uit je te zuigen, dan is het een goede filmquote:Op woensdag 27 december 2006 22:06 schreef Apropos het volgende:
[..]
Vond je zelfs die ''Tits''grap niet leuk?
Dat doet me denken aan die ex-collega die mij poogde op te voeden met muziek van de Atari`s, Hellstar en ander lang vergeten spul..quote:Op woensdag 27 december 2006 22:04 schreef Reya het volgende:
[..]
Jij luistert Bots, dat maakt je onfeilbaar![]()
Onder je bed slapen en kotsen?quote:Op woensdag 27 december 2006 22:09 schreef Monidique het volgende:
Ik heb het weer eens gedaan, hoor,.
Dat was andersom, dacht ik.quote:Op woensdag 27 december 2006 22:04 schreef Reya het volgende:
[..]
Jij luistert Bots, dat maakt je onfeilbaar![]()
Schiedam, dan is Rokanje toch niet zo heel ver weg?quote:Op woensdag 27 december 2006 21:58 schreef problematiQue het volgende:
[..]
goed idee, het MOS subforum, dan kun je vanuit pol af en toe een worteltje tussen de tralies stekenquote:Op woensdag 27 december 2006 22:10 schreef Monidique het volgende:
Dit bedoel ik: [IDEE] Het Fok moslim ghetto.
Getverderrequote:Op woensdag 27 december 2006 22:03 schreef Napalm het volgende:
[..]
Dat doet me denken, de laatste keer dat ik bij een Bløf-concert was had ik nog een doosje gescoord. Of conform de term welke mijn ballerige neef onlangs hanteerde "geregeld"..
het rinkelt een belletjequote:Op woensdag 27 december 2006 22:12 schreef Napalm het volgende:
[..]
Schiedam, dan is Rokanje toch niet zo heel ver weg?
Je zuigt. Jammer dat je geen homo bent.quote:Op woensdag 27 december 2006 22:10 schreef Monidique het volgende:
Ik wel, ik heb gekozen voor een zorgverzekeraar waarvan de directeur niet in een dikke vervuilende bak kan reizen van mijn geld en voor een zorgverzekeraar die geen reclame maakt want ik heb een hekel aan reclame. Ziek ben ik verder niet dus voor de rest maakt het voor mij eigenlijk niet zoveel uit.quote:Op woensdag 27 december 2006 22:12 schreef Aoristus het volgende:
Is er eigenlijk iemand die het ook maar een reet kan schelen welke zorgverzekeraar je per januari hebt?
quote:Op woensdag 27 december 2006 22:10 schreef Monidique het volgende:
Ik heb de goedkoopste.quote:Op woensdag 27 december 2006 22:12 schreef Aoristus het volgende:
Is er eigenlijk iemand die het ook maar een reet kan schelen welke zorgverzekeraar je per januari hebt?
Ging best; blond en uit een zeer stichtelijk gezin..quote:
Ik gok met de metro naar Spijkenisse en dan met de bus. AL is Schevingen denk ik sneller. Tram 7 vanaf DH CS gok ik.quote:
quote:Op woensdag 27 december 2006 22:15 schreef Ooster het volgende:
[..]
Ik wel, ik heb gekozen voor een zorgverzekeraar waarvan de directeur niet in een dikke vervuilende bak kan reizen van mijn geld en voor een zorgverzekeraar die geen reclame maakt want ik heb een hekel aan reclame. Ziek ben ik verder niet dus voor de rest maakt het voor mij eigenlijk niet zoveel uit.
Ben benieuwd, hebben jullie dezelfde?quote:Op woensdag 27 december 2006 22:15 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik heb de goedkoopste.
Vergeleken daarbij klinken ''regelen'' en ''projectje'' wel heel eerbiedig.quote:
quote:Op woensdag 27 december 2006 22:12 schreef Aoristus het volgende:
Het was te dom en te harig voor echte eerbiedigheid. Bovendien rookte zequote:Op woensdag 27 december 2006 22:17 schreef Apropos het volgende:
[..]
Vergeleken daarbij klinken ''regelen'' en ''projectje'' wel heel eerbiedig.
Dat zal ik ooit nog eens doen, maar niet en plein publiquequote:Op woensdag 27 december 2006 22:12 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat was andersom, dacht ik.
Bovendien heb ik een goed excuus: een extreem-linkse opvoeding. (Volgens hedendaagse normen zou het vermoedelijk buiten het spectrum vallen, als je het aan de fokkertjesgemeenschap zou voorleggen zouden sommigen vermoedelijk preventief ruimen als enige uitweg zien
.)
Jij zal me ooit nog uit de doeken doen wat jouw smoes is, nietwaar?
Nope. Zal wel goed zijn.quote:Op woensdag 27 december 2006 22:12 schreef Aoristus het volgende:
Geen idee natuurlijkquote:Op woensdag 27 december 2006 22:16 schreef Aoristus het volgende:
Ben benieuwd, hebben jullie dezelfde?
ik heb nog steeds anderzorg, dat was een paar jaar geleden de goedkoopste. Het zijn natuurlijk klootzakken, maar dat zijn ze allemaalquote:
Ik heb bij de eerste liberalisatie de gelegenheid gegrepen om die vreselijk verplichte maatschappij te verlaten, sindsdien zit ik bij Unive, waar de rest van de verzekeringen ook zit, en waar je als je drie keer hebt gebeld en dan maar eens langsgaat, de meneer van het kantoor een geel plakblaadje aan z'n monitor heeft met mijn naam eropquote:Op woensdag 27 december 2006 22:12 schreef Aoristus het volgende:
e.o.a. ballenclub in Rotjeknorquote:Op woensdag 27 december 2006 22:19 schreef Apropos het volgende:
Waar is dat familielid van jou lid, Napalm?
Is dat die met dat parapluutjeslogo? Daar heb ik me ooit blauw aan betaald voor allerlei zogenaamde goedkope verzekeringen. Leuk dat zo'n kerel je voornaam kent, maar voor dat geld mag je dat eigenlijk wel verwachtenquote:Op woensdag 27 december 2006 22:21 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb bij de eerste liberalisatie de gelegenheid gegrepen om die vreselijk verplichte maatschappij te verlaten, sindsdien zit ik bij Unive, waar de rest van de verzekeringen ook zit, en waar je als je drie keer hebt gebeld en dan maar eens langsgaat, de meneer van het kantoor een geel plakblaadje aan z'n monitor heeft met mijn naam erop.
Te harig is echt een no-go. Evidente domheid zit op het randje. Dan heeft ze al wel veel te compenseren.quote:Op woensdag 27 december 2006 22:19 schreef Napalm het volgende:
[..]
Het was te dom en te harig voor echte eerbiedigheid. Bovendien rookte ze![]()
quote:Op woensdag 27 december 2006 22:17 schreef Apropos het volgende:
[..]
Vergeleken daarbij klinken ''regelen'' en ''projectje'' wel heel eerbiedig.
Nog nooit van gehoord, en ik moest ze nog wel verkopen.quote:Op woensdag 27 december 2006 22:24 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik zit bij National academic.
Zat meer in het pakket voor minder euro's.
daar kom je alleen zo laat achter.quote:Op woensdag 27 december 2006 22:22 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Te harig is echt een no-go.
Tsja, wat is evident? mbo typje dat beter had kunnen doen in de juiste omgeving.quote:Op woensdag 27 december 2006 22:22 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende: Evidente domheid zit op het randje. Dan heeft ze al wel veel te compenseren.
Nee joh, univé is met een appel en een peer.quote:Op woensdag 27 december 2006 22:22 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Is dat die met dat parapluutjeslogo? Daar heb ik me ooit blauw aan betaald voor allerlei zogenaamde goedkope verzekeringen. Leuk dat zo'n kerel je voornaam kent, maar voor dat geld mag je dat eigenlijk wel verwachten
De jouwe associeert meer met fruitautomaten, gokken dus.quote:Op woensdag 27 december 2006 22:28 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee joh, univé is met een appel en een peer.
[afbeelding]
RVS:
[afbeelding] Mijn zusje zit daarbij.
Ik zal je af en toe helpen herinneren. Je hebt m'n mailadres wel ( staat in mijn profiel), en ik heb de PM aan staanquote:Op woensdag 27 december 2006 22:20 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat zal ik ooit nog eens doen, maar niet en plein publique
www.na.nlquote:Op woensdag 27 december 2006 22:25 schreef Apropos het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord, en ik moest ze nog wel verkopen.
Vorig jaar was het de goedkoopste geloof ik, maar als gezegd dat was niet mijn overweging.quote:Op woensdag 27 december 2006 22:30 schreef Aoristus het volgende:
[..]
De jouwe associeert meer met fruitautomaten, gokken dus.
Wie, waar?quote:Op woensdag 27 december 2006 22:33 schreef Apropos het volgende:
Churchill werd ook gehaat.
Fok! werd even aan het zicht onttrokken door de rode wijn die ik er op instigatie van deze opmerking op sproeide.
Klik op de naam van M. en ga naar het ghetto.quote:
Maakt niet uit joh, dat is vast die ene studentenverzekeraar die klauwen vol condooms meegeeft. Als je het niet nodig hebt, dan kun je er maar beter niet voor betalenquote:Op woensdag 27 december 2006 22:25 schreef Apropos het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord, en ik moest ze nog wel verkopen.
Toen ik nog een regelbaar doosje was, viel er nooit iemand over. Het was niet gebruikelijk te scheren, in mijn kringen. Ik kijk nog altijd een beetje vreemd op van de momenteel gebruikelijke kaalheid (zojuist nog even in toon hier uw poes rondgekeken in KPD).quote:Op woensdag 27 december 2006 22:22 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Te harig is echt een no-go.
Doet me denken aan puberteitsnachten en SBSfilms.quote:Op woensdag 27 december 2006 22:38 schreef sigme het volgende:
[..]
Toen ik nog een regelbaar doosje was, viel er nooit iemand over. Het was niet gebruikelijk te scheren, in mijn kringen. Ik kijk nog altijd een beetje vreemd op van de momenteel gebruikelijke kaalheid (zojuist nog even in toon hier uw poes rondgekeken in KPD).
In een bui van loslippigheid, wellichtquote:Op woensdag 27 december 2006 22:31 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik zal je af en toe helpen herinneren. Je hebt m'n mailadres wel ( staat in mijn profiel), en ik heb de PM aan staan.
Maar voel je niet verplicht hoor, een lopend grapje is ook goed.
heeft FF spellingscontrole?quote:Op woensdag 27 december 2006 22:44 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
De spellingcontrole in Firefox 2.0 is een hele uitkomst.
Ik las ooit iemand antwoorden in een interview (ik weet niet meer wie, of wat de vraag was), dat hij nooit sex zou willen met een geschoren mevrouw, omdat hij dat associeerde met SBS6 of Sex voor de Buch en dergelijke.quote:Op woensdag 27 december 2006 22:39 schreef Apropos het volgende:
[..]
Doet me denken aan puberteitsnachten en SBSfilms.
Deze is zelfs te slecht voor ONZ.quote:Op woensdag 27 december 2006 22:47 schreef Apropos het volgende:
Wat, dat Spock iets met Anne Frank had?
Ja, en je kunt eenvoudig tussen verschillende talen switchen.quote:Op woensdag 27 december 2006 22:45 schreef Mutant01 het volgende:
heeft FF spellingcontrole?
quote:Op woensdag 27 december 2006 22:49 schreef Apropos het volgende:
De moeder van die ontvoerde Amerikaanse meisje is bij Jensen.
Ja, alleen FF versie 2.0.quote:
Meki?quote:Op woensdag 27 december 2006 22:49 schreef Apropos het volgende:
Resistance is futile.quote:Op woensdag 27 december 2006 22:49 schreef Apropos het volgende:
Ik huppelde helemaal terug naar je postjes over DFA1979, maar je bedoelt de roosbeef uit je onderschrift, nietwaar?quote:Op woensdag 27 december 2006 22:45 schreef problematiQue het volgende:
trouwens sigme, een aanrader qua hollands degelijke teksten is de groep uit mijn link. Paar weken gelden als voorprogramma van een briste band gezien, erg leuk. "De Bouwvakkers" - die gratis is te downloaden op hun website - is een aanrader (niet al te serieus nummer dat bouwvakkers verafgodt).
Wat is er aan de hand Apropos? Je hebt in dit topic al drie kapitale schrijffouten gemaakt.quote:
Jensen deugt van geen kant.quote:Op woensdag 27 december 2006 22:51 schreef Apropos het volgende:
Maar goed: de moeder van die ontvoerde Amerikaanse is bij Jensen. En ja, ze is tamelijk larmoyant en hysterisch, maar die Joram deugt van geen kant.
Ik ben dronken. Maar als dit mijn derde vergrijp was, wat heb ik dan voorheen misdaan? ''Span'', en...quote:Op woensdag 27 december 2006 22:52 schreef sigme het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand Apropos? Je hebt in dit topic al drie kapitale schrijffouten gemaakt.
Je kan het ons toch wel vertellen?
Anders grijp ik je wel bij je lurven bij de op handen zijnde POL-vergaderingquote:Op woensdag 27 december 2006 22:44 schreef Reya het volgende:
[..]
In een bui van loslippigheid, wellicht![]()
dat is ook mooi, maar dat voldoet geenszins aan hollands, mooie teksten en rustige muziekquote:Op woensdag 27 december 2006 22:51 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik huppelde helemaal terug naar je postjes over DFA1979, maar je bedoelt de roosbeef uit je onderschrift, nietwaar?
ik twijfelde al.quote:Ik denk trouwens dat het 'verafgoodt' moet zijn. Mooi werkwoord.
Het wordt anders wel tijd dat jij iets onderneemt.quote:Op woensdag 27 december 2006 22:56 schreef Monidique het volgende:
Heren zijn heel slecht in organiseren. Iets met bosbessen verzamelen tienduizend jaar geleden.
Ik zal me wel opofferenquote:Op woensdag 27 december 2006 22:55 schreef sigme het volgende:
[..]
Anders grijp ik je wel bij je lurven bij de op handen zijnde POL-vergadering.
Wie gaat de organisatie daarvan op zich nemen? Heren?
Span heb ik niet meegeteld. Helaas. Wel gezien, maar het werd rechtgezet.quote:Op woensdag 27 december 2006 22:54 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ik ben dronken. Maar als dit mijn derde vergrijp was, wat heb ik dan voorheen misdaan? ''Span'', en...
quote:Op woensdag 27 december 2006 21:52 schreef Apropos het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 december 2006 22:00 schreef sigme het volgende:
[..]
...
Iedere poging tot uitleg maakt het erger. Zowel de zin als de inhoud. Laat maar.
quote:
Het spijt me, dat ik je feilen zo onder de aandacht breng. Vergeef me. Ik zal zo naar bed gaan, en dan wordt het vast nog gezelligquote:
quote:
Ik zie het ook niet.quote:Op woensdag 27 december 2006 23:03 schreef Apropos het volgende:
Merkwaardig genoeg vindt Napalm Acda en De Munnik, de meesters van het zeiken, wel vermakelijk
Wat is hier fout aan?
Dat ''cape diem'' was naar aanleiding van de ''biologische oorlogvoering'' en zinspeelt op de bijnaam van de auteur van dat stukje. Dat was dus opzettelijk. Vergelijk: ''reductio ad capeam'' uit het vorige deel.
Cafe Belgie is gezellig, maar het is er wel moeilijk om een fatsoenlijke plek te vinden als je met meer dan twee man bent.quote:Op woensdag 27 december 2006 23:04 schreef sigme het volgende:
[..]
![]()
![]()
Utrecht he? Cafe België, kan dat in het programma worden opgenomen?
Mijn lezing. Niets aan jouw kant dus.quote:Op woensdag 27 december 2006 23:03 schreef Apropos het volgende:
Merkwaardig genoeg vindt Napalm Acda en De Munnik, de meesters van het zeiken, wel vermakelijk
Wat is hier fout aan?
Ah. Ik snap er niks van, maar neem het ter kennisgeving aan.quote:Dat ''cape diem'' was naar aanleiding van de ''biologische oorlogvoering'' en zinspeelt op de bijnaam van de auteur van dat stukje. Dat was dus opzettelijk. Vergelijk: ''reductio ad capeam'' uit het vorige deel.
Je moet er ook 's middags naartoe.quote:Op woensdag 27 december 2006 23:06 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Cafe Belgie is gezellig, maar het is er wel moeilijk om een fatsoenlijke plek te vinden als je met meer dan twee man bent.
Uitstekend.quote:Op woensdag 27 december 2006 23:07 schreef sigme het volgende:
[..]
Mijn lezing. Niets aan jouw kant dus.
DrW werd ooit verweten een ''cape'' om te hangen zodra hij hier binnenkomt en verdraagt zulke grapjes sindsdien goedmoedig.quote:Ah. Ik snap er niks van, maar neem het ter kennisgeving aan.
Blij dat de misvatting mijnerzijds was. De wereld moet wel een beetje voorspelbaar blijven.
Mits daar ruimte is. Ik heb het nog nooit rustig meegemaakt aldaar, maar dat is ook weinig verbazend gezien hun welhaast goddelijke assortimentquote:Op woensdag 27 december 2006 23:04 schreef sigme het volgende:
[..]
![]()
![]()
Utrecht he? Cafe België, kan dat in het programma worden opgenomen?
Nu bezigquote:23:45 - 01:15
Ned 2
VPRO's import: Searching for the wrong eyed Jesus
Engels-Amerikaanse (GB/USA) portret. Bevangen door het plaatje The mysterious tale of how I shouted wrong-eyed Jesus, besloot fotograaf Andrew Douglas tot een zoektocht naar de ziel van de zuidelijke VS. Countryzanger Jim White, schrijver van het betreffende liedje, treedt op als gids. Ondertussen is de lokale bevolking aan de hand van een aantal markante figuren in kaart gebracht. De Heer is nooit ver weg, Jezus blijft in vrijwel geen gesprek ongenoemd. De eenvoudige zuiderlingen - op het woonwagenpark, in de gevangenis, in een cafetaria of zomaar langs de kant van de weg - blijken doordrenkt van religieuze gevoelens. 'Je kunt het zuiden alleen begrijpen als het van nature in je bloed zit', concludeert White, 'een transfusie helpt niets.' Geconstrueerd als een roadmovie met enkele sfeervol geënsceneerde muzikale intermezzo's, schetst Douglas een portret van een bewogen muzikant in een bijzonder gebied. Prijzen: Genomineerd voor IDFA's First Appearance in 2003. Regie: Andrew Douglas. Herhaling van 4-12-2005.
quote:Op woensdag 27 december 2006 22:08 schreef sigme het volgende:
Waar kan je liggen in het zand totdat je hele lijf verbrandt
Waar kan je zuipen als een beest, waar vind je vrienden voor elk feest
Waar kan je zwemmen als een rat, waar word je zelfs van binnen nat
Dat 's aan de rand van Nederland; dat 's aan ons onvolprezen strand
Daar kan je vrijen met je vrouw, wat nergens anders mogen zou
Terwijl je kalm je krantje leest, je handen strelend om haar leest
Daar speel je poker met een vriend totdat ie van ellende grient
Daar springt de Randstad uit de band, dat 's aan ons onvolprezen strand
Je gaat er op de brommer heen en ligt dan plat tot kwart voor één
Dan ga je kijken naar een vrouw die je wel graag versieren zou
Dan krijg je ruzie met haar man die heel toevallig boksen kan
En met je tanden in je hand sjok je weer verder over 't strand
Dan ga je even naar een tent en als je aangeschoten bent
Dan loop je met een vriendenschaar een eindje langs de boulevard
Dan komt er iemand op 't idee om te gaan zwemmen in de zee
En gans door kwallen overmand ren je weer terug over het strand
Maar 's middags om een uur of vier dan komt het toppunt van vertier
Dan komt een vriend die auto rijdt eens kijken voor de aardigheid
Dan ga je even met 'm mee een eindje rijen langs de zee
Hij rijdt wel 100 met één hand en wuift met d' ander naar het strand
Dan scheur je zingend langs de straat en vindt dat alles prachtig gaat
Je trekt je hals eenvoudig krom, je kijkt naar alle meisjes om
En vaders auto wordt vermoord, vakkundig in een boom geboord
Dan sta je morgen in de krant en word beroemd op 't hele strand
En 's avonds op het stille strand dan is er weer iets aan de hand
Dan komt er een geweldig feest zoals er nooit een is geweest
Dan wordt het strandvuur opgestookt waarop men lekker worstjes kookt
En met transistors in de hand trekt heel de troep weer naar het strand
De ene komt met flessen wijn, die smaakt verdacht veel naar azijn
De tweede komt met z’n vriendin, die pikt de derde dan weer in
De vierde brengt een zak patat met onderin een daverend gat
De inhoud ligt verspreid in 't zand van driekwart kilometer strand
Je danst en vrijt de hele tijd terwijl je in een broodje bijt
En giet jenever in je kop, want anders dronk je pa het op
Maar van die lading alcohol geraak je spoedig overvol
Dan loopt de toestand uit de hand en blijf je liggen op het strand
Maar de politie arriveert voor je weer lopen hebt geleerd
Zodat je kruipende ontvlucht achter een zuil jeneverlucht
Dat wordt dan een immense rel die eindigt meestal in de cel
En is men daar eenmaal beland, dan is 't weer rustig op het strand
Maar 's ochtends lig je weer in 't zand totdat je hele lijf verbrandt
Dan ga je zuipen als een beest, dan zoek je vrienden voor een feest
Dan ga je zwemmen als een rat, dan wordt je zelfs van binnen nat
Aan de rand van Nederland, aan ons onvolprezen strand
Moet morgen nog even langs de verzekeringsboer om wat dingen te veranderen voor volgend jaar maar ach boeienquote:Op woensdag 27 december 2006 22:12 schreef Aoristus het volgende:
wat is er toch gebeurd met : "gelukkig heb ik meer verstand van verzekeren"quote:Op donderdag 28 december 2006 01:22 schreef du_ke het volgende:
[..]
Moet morgen nog even langs de verzekeringsboer om wat dingen te veranderen voor volgend jaar maar acht boeien.
gaat wel snel zeg!quote:Islamist forces 'quit Mogadishu'
A top Somali Islamic leader says his forces have abandoned the capital Mogadishu, following an offensive by the Ethiopian-backed government.
"We have withdrawn all the leaders and members," Sheikh Sharif Ahmed told al-Jazeera TV as fighting broke out.
Ethiopia has intervened to back the Somali government, capturing ground previously held by Islamist militias.
As the militiamen withdrew, gunfire echoed through the streets of the Somali capital.
# De rest...quote:Op donderdag 28 december 2006 10:47 schreef Aoristus het volgende:
Du_ke, je wordt bewonderd jongen: FOK!ker van de week: dwerg
Ik heb alleen geen idee wie Dwerg is
Was het lijstje van SCH beter?quote:Op donderdag 28 december 2006 11:10 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
# De rest...
# Welke vijf FOK!kers wil je ook wel eens deze vragen zien invullen?
du_ke, R@b, mvdlubbe, Nuongirl, Bupatih.
Die in z'n onderschrift klaagt over andermans tikfout en het vervolgens zelf over ''een subfora'' heeftquote:Op donderdag 28 december 2006 11:29 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
SCH, tjah.
Ethiopië heeft dan ook een echt leger, met tanks en vliegtuigen.quote:Op donderdag 28 december 2006 08:21 schreef problematiQue het volgende:
[..]
gaat wel snel zeg!
http://news.bbc.co.uk/2/hi/africa/6213499.stm
Ik kan anders niet wachten tot jij met een vergiet op je kop en een sjaal voor je ogen in de media verschijnt.quote:Op donderdag 28 december 2006 11:45 schreef Mutant01 het volgende:
Jullie zijn gewoon jaloers.
Kun je dat niet zeggen voordat je met militaire weetjes komtquote:Op donderdag 28 december 2006 11:47 schreef Monidique het volgende:
Hallo.
Never.quote:Op donderdag 28 december 2006 11:45 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ik kan anders niet wachten tot jij met een vergiet op je kop en een sjaal voor je ogen in de media verschijnt.
http://news.bbc.co.uk/2/hi/africa/6213499.stmquote:Some residents say lawlessness has returned to Mogadishu - which had been under Islamic rule for six months.
http://www.cnn.com/2003/US/04/11/sprj.irq.pentagon/quote:"Freedom's untidy, and free people are free to make mistakes and commit crimes and do bad things," Rumsfeld said. "They're also free to live their lives and do wonderful things. And that's what's going to happen here."
Looting, he added, was not uncommon for countries that experience significant social upheaval. "Stuff happens," Rumsfeld said.
Niet vandaag, niet deze dag.quote:Op donderdag 28 december 2006 11:50 schreef Apropos het volgende:
[..]
Kun je dat niet zeggen voordat je met militaire weetjes komt?
quote:Op donderdag 28 december 2006 11:51 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://news.bbc.co.uk/2/hi/africa/6213499.stm
[..]
http://www.cnn.com/2003/US/04/11/sprj.irq.pentagon/
Ja, het is bijjna gedaan met dit gedrocht.quote:Op donderdag 28 december 2006 11:54 schreef Monidique het volgende:
Maar er is ook goed nieuws.
quote:
http://www.cnn.com/2006/POLITICS/12/27/ford.iraq/index.htmlquote:In an interview never before published, former President Gerald Ford said President Bush and his chief advisers "made a big mistake" with their justifications for the Iraq war.
Ford made the comments in a four-hour interview in 2004 with Washington Post reporter Bob Woodward.
Woodward is famous for being part of the writing duo who exposed the Watergate scandal, which led to Ford becoming president.
The interview was conducted at Ford's home in Beaver Creek, Colorado.
"I don't think, if I had been president -- on the basis of the facts as I saw them publicly -- I don't think I would have ordered the Iraqi war," Ford said in a part of the interview broadcast on CNN's "Larry King Live" Wednesday.
"I would have maximized our efforts through sanctions, through restrictions, whatever, to find another answer," the former president said.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |