Nee joh, univé is met een appel en een peer.quote:Op woensdag 27 december 2006 22:22 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Is dat die met dat parapluutjeslogo? Daar heb ik me ooit blauw aan betaald voor allerlei zogenaamde goedkope verzekeringen. Leuk dat zo'n kerel je voornaam kent, maar voor dat geld mag je dat eigenlijk wel verwachten
De jouwe associeert meer met fruitautomaten, gokken dus.quote:Op woensdag 27 december 2006 22:28 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee joh, univé is met een appel en een peer.
[afbeelding]
RVS:
[afbeelding] Mijn zusje zit daarbij.
Ik zal je af en toe helpen herinneren. Je hebt m'n mailadres wel ( staat in mijn profiel), en ik heb de PM aan staanquote:Op woensdag 27 december 2006 22:20 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat zal ik ooit nog eens doen, maar niet en plein publique
www.na.nlquote:Op woensdag 27 december 2006 22:25 schreef Apropos het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord, en ik moest ze nog wel verkopen.
Vorig jaar was het de goedkoopste geloof ik, maar als gezegd dat was niet mijn overweging.quote:Op woensdag 27 december 2006 22:30 schreef Aoristus het volgende:
[..]
De jouwe associeert meer met fruitautomaten, gokken dus.
Wie, waar?quote:Op woensdag 27 december 2006 22:33 schreef Apropos het volgende:
Churchill werd ook gehaat.
Fok! werd even aan het zicht onttrokken door de rode wijn die ik er op instigatie van deze opmerking op sproeide.
Klik op de naam van M. en ga naar het ghetto.quote:
Maakt niet uit joh, dat is vast die ene studentenverzekeraar die klauwen vol condooms meegeeft. Als je het niet nodig hebt, dan kun je er maar beter niet voor betalenquote:Op woensdag 27 december 2006 22:25 schreef Apropos het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord, en ik moest ze nog wel verkopen.
Toen ik nog een regelbaar doosje was, viel er nooit iemand over. Het was niet gebruikelijk te scheren, in mijn kringen. Ik kijk nog altijd een beetje vreemd op van de momenteel gebruikelijke kaalheid (zojuist nog even in toon hier uw poes rondgekeken in KPD).quote:Op woensdag 27 december 2006 22:22 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Te harig is echt een no-go.
Doet me denken aan puberteitsnachten en SBSfilms.quote:Op woensdag 27 december 2006 22:38 schreef sigme het volgende:
[..]
Toen ik nog een regelbaar doosje was, viel er nooit iemand over. Het was niet gebruikelijk te scheren, in mijn kringen. Ik kijk nog altijd een beetje vreemd op van de momenteel gebruikelijke kaalheid (zojuist nog even in toon hier uw poes rondgekeken in KPD).
In een bui van loslippigheid, wellichtquote:Op woensdag 27 december 2006 22:31 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik zal je af en toe helpen herinneren. Je hebt m'n mailadres wel ( staat in mijn profiel), en ik heb de PM aan staan.
Maar voel je niet verplicht hoor, een lopend grapje is ook goed.
heeft FF spellingscontrole?quote:Op woensdag 27 december 2006 22:44 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
De spellingcontrole in Firefox 2.0 is een hele uitkomst.
Ik las ooit iemand antwoorden in een interview (ik weet niet meer wie, of wat de vraag was), dat hij nooit sex zou willen met een geschoren mevrouw, omdat hij dat associeerde met SBS6 of Sex voor de Buch en dergelijke.quote:Op woensdag 27 december 2006 22:39 schreef Apropos het volgende:
[..]
Doet me denken aan puberteitsnachten en SBSfilms.
Deze is zelfs te slecht voor ONZ.quote:Op woensdag 27 december 2006 22:47 schreef Apropos het volgende:
Wat, dat Spock iets met Anne Frank had?
Ja, en je kunt eenvoudig tussen verschillende talen switchen.quote:Op woensdag 27 december 2006 22:45 schreef Mutant01 het volgende:
heeft FF spellingcontrole?
quote:Op woensdag 27 december 2006 22:49 schreef Apropos het volgende:
De moeder van die ontvoerde Amerikaanse meisje is bij Jensen.
Ja, alleen FF versie 2.0.quote:
Meki?quote:Op woensdag 27 december 2006 22:49 schreef Apropos het volgende:
Resistance is futile.quote:Op woensdag 27 december 2006 22:49 schreef Apropos het volgende:
Ik huppelde helemaal terug naar je postjes over DFA1979, maar je bedoelt de roosbeef uit je onderschrift, nietwaar?quote:Op woensdag 27 december 2006 22:45 schreef problematiQue het volgende:
trouwens sigme, een aanrader qua hollands degelijke teksten is de groep uit mijn link. Paar weken gelden als voorprogramma van een briste band gezien, erg leuk. "De Bouwvakkers" - die gratis is te downloaden op hun website - is een aanrader (niet al te serieus nummer dat bouwvakkers verafgodt).
Wat is er aan de hand Apropos? Je hebt in dit topic al drie kapitale schrijffouten gemaakt.quote:
Jensen deugt van geen kant.quote:Op woensdag 27 december 2006 22:51 schreef Apropos het volgende:
Maar goed: de moeder van die ontvoerde Amerikaanse is bij Jensen. En ja, ze is tamelijk larmoyant en hysterisch, maar die Joram deugt van geen kant.
Ik ben dronken. Maar als dit mijn derde vergrijp was, wat heb ik dan voorheen misdaan? ''Span'', en...quote:Op woensdag 27 december 2006 22:52 schreef sigme het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand Apropos? Je hebt in dit topic al drie kapitale schrijffouten gemaakt.
Je kan het ons toch wel vertellen?
Anders grijp ik je wel bij je lurven bij de op handen zijnde POL-vergaderingquote:Op woensdag 27 december 2006 22:44 schreef Reya het volgende:
[..]
In een bui van loslippigheid, wellicht![]()
dat is ook mooi, maar dat voldoet geenszins aan hollands, mooie teksten en rustige muziekquote:Op woensdag 27 december 2006 22:51 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik huppelde helemaal terug naar je postjes over DFA1979, maar je bedoelt de roosbeef uit je onderschrift, nietwaar?
ik twijfelde al.quote:Ik denk trouwens dat het 'verafgoodt' moet zijn. Mooi werkwoord.
Het wordt anders wel tijd dat jij iets onderneemt.quote:Op woensdag 27 december 2006 22:56 schreef Monidique het volgende:
Heren zijn heel slecht in organiseren. Iets met bosbessen verzamelen tienduizend jaar geleden.
Ik zal me wel opofferenquote:Op woensdag 27 december 2006 22:55 schreef sigme het volgende:
[..]
Anders grijp ik je wel bij je lurven bij de op handen zijnde POL-vergadering.
Wie gaat de organisatie daarvan op zich nemen? Heren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |