Trouwen?quote:Op woensdag 27 december 2006 21:38 schreef sigme het volgende:
[..]
O, muzak. Daar doe ik niet aan. Na die tekst gezien te hebben al helemaal niet. Gaat er een van je makkers trouwen of zo?
quote:Op woensdag 27 december 2006 21:34 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Heeft je zus sex gehad voordat ze uitgehuwelijkt is?
Ach, mutant is een jongmens. Wat weet hij nou heel?quote:Op woensdag 27 december 2006 21:37 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ja. Mutant vindt me een fascist, hoewel ik op de partij uit z'n plaatje heb gestemd.
Jij bent een kerel die van woordgrapjes van bedenkelijk allooi houdt....quote:Op woensdag 27 december 2006 21:38 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ik weet dat je bent, maar wat ben ik?
Moeje maar niet zo'n vervelend manneke zijn. En ik heb je nooit een fascist genoemd.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:37 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ja. Mutant vindt me een fascist, hoewel ik op de partij uit z'n plaatje heb gestemd.
Echt gaaf, dat is een andere user.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:39 schreef Apropos het volgende:
Napalm heeft geen vrienden, daar is 'ie veel te gaaf voor.
Ja, ''gaaf'', ja.
Zelden dat er een gelijkwaardige vriendschap is. EUfemitisch noemt men het "het geheel is meer dan de som der delen " maar in feite zijn het gewoon parasiten die elkaar nodig hebben. Harry Jekkers heeft daar ooit eens iets over geschreven..quote:vriendschap - het goede doel
Als kind had ik een vriend waarmee ik alles deed
Als hij begon te vechten, dan vocht ik met hem mee
Als ik in het water sprong, dook hij er achteraan
Een mooiere vriendschap, kon er in m'n ogen niet bestaan
Totdat hij verhuisde naar een andere stad
Ik heb als ik het goed heb nog een kaart van hem gehad
E‚n keer trek je de conclusie
Vriendschap is een illusie
Vriendschap is een droom
Een pakketje schroot, met een dun laagje chroom
Ik kreeg toen een vriendin waarmee ik alles deed
Als zij begon te zoenen, dan vree ik met haar mee
Als ik begon te janken, kwam ze naast me staan
Een mooiere vriendschap, kon er in m'n ogen niet bestaan
Tot het moment dat ze spontaan mijn naam vergaat
En bleek dat ze een ander vriendje had
Vriendschap is een droom
Als het gaat om geld
Als het gaat om vrouwen
Als het gaat om alles wat je lief hebt
Wie kun je dan vertrouwen?
Vriendschap is een droom
-Vriendschap
-Gaat nooit voorbij
-Dat geldt voor mij
Vriendschap is een droom
Lik je reet.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Moeje maar niet zo'n vervelend manneke zijn.
Ik proef het, zeg ik je.quote:En ik heb je nooit een fascist genoemd.
Voor zover ik weet gaat trouwen bij sommigen met grenzeloze smakeloosheid gepaard, ik kon geen ander excuus bedenken om dat nummer van Nick&Simon te willen vinden.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:39 schreef Napalm het volgende:
[..]
Trouwen?
Hoe kom je nu weer op trouwen?
Huilie.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:43 schreef Apropos het volgende:
[..]
Lik je reet.
[..]
Ik proef het, zeg ik je.
Nee. Maar, mocht ik dat doen, in welk illuster gezelschap zou ik dan verkeren?quote:Op woensdag 27 december 2006 21:43 schreef Napalm het volgende:
Of denk jij ook al dat ik een kloon ben..
Klinkt geinig net als Acda& de Munnik cs. Verder ken ik een hoop militairen dus + maal + maakt dubbelplusquote:Op woensdag 27 december 2006 21:43 schreef sigme het volgende:
Voor zover ik weet gaat trouwen bij sommigen met grenzeloze smakeloosheid gepaard, ik kon geen ander excuus bedenken om dat nummer van Nick&Simon te willen vinden.
Dus.. wat is je excuus dan wel?
Ook al? Fascisme gaat hard.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:46 schreef Monidique het volgende:
Ik ben een fascist.
"Ik hou van.. mij"quote:Op woensdag 27 december 2006 21:43 schreef Napalm het volgende:
Harry Jekkers heeft daar ooit eens iets over geschreven..
Ik hou niet bij hoe al die slinkse newbies hetenquote:Op woensdag 27 december 2006 21:45 schreef Apropos het volgende:
[..]
Nee. Maar, mocht ik dat doen, in welk illuster gezelschap zou ik dan verkeren?
Precies. Verdriet biedt veel meer mogelijkheden dan vreugde en ''Ben ik te min?'' is veel beter dan ''The most beautiful girl in the world''.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:49 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Wat een zeik teksten.
Dat loopt lekker tijdens het marcheren.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:48 schreef Apropos het volgende:
[..]
Tuurlijk, fascisme is voor gabbers.
De Raggende mannequote:Op woensdag 27 december 2006 21:49 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Wat een zeik teksten.
Nederlandse teksten klinken al snel heel zeikerig.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:49 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Wat een zeik teksten.
Merkwaardig genoeg vindt Napalm Acda en De Munnik, de meesters van het zeiken, wel vermakelijk.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:51 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Nederlandse teksten klinken al snel heel zeikerig.
Hmm, met een beetje google-en kwam ik hierop uit.quote:Op woensdag 27 december 2006 14:31 schreef Napalm het volgende:
[..]
CBS; geef ff een rechtstreekse link?
En het CBS zegt helemaal niets over deJSF, dat doet het CPB. Ik ontken niets wat de genieen van het CPB zeggen.
[..]
Hij zei het in zn speech nalv de bombardementen die dag (zie datum) op Irak.
Stond ergens in de Elsevier. Misschien dat ik straks het nummer nog ff opzoek...
Veel realistischer ook. Van de laatste kan er per definitie maar één zijn en van het eerste gerust 50% van de populatie en dat is na Adam & Eva niet langer gelijk..quote:Op woensdag 27 december 2006 21:50 schreef Apropos het volgende:
''Ben ik te min?'' is veel beter dan ''The most beautiful girl in the world''.
Biologische oorlogsvoering.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]Mn broers liggen alletwee met hollandse dames in bed en en en mn zus die die tgaat ook al niet met een Marokkaanse man trouwen
![]()
Ik zette laatst de televisie aan, en plots verscheen Armand daar in beeld. Wiet rokend, uiteraard.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:50 schreef Apropos het volgende:
[..]
Precies. Verdriet biedt veel meer mogelijkheden dan vreugde en ''Ben ik te min?'' is veel beter dan ''The most beautiful girl in the world''.
Bløf is ook heel aardig.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:52 schreef Apropos het volgende:
[..]
Merkwaardig genoeg vindt Napalm Acda en De Munnik, de meesters van het zeiken, wel vermakelijk.
Helaas was de zee vroegah bijna 2 uur fietsen dus daar kwam ik zelden.quote:Aan De Kust
Blof
*
De zoute zee slaakt een diepe zilte zucht.
Boven het vlakke land trilt stil de warme lucht.
He! iemand slaat soms onverwacht maar zeker op de vlucht.
Alarmfase Twee is hier nauwelijks nog berucht.
Maar men weet het niet En zwijgt van wat men hoort en ziet.
Hier aan de kust, de Zeeuwse kust
Waar de mensen onbewust. Zin in mosselfeesten krijgen
En van eten slechts nog zwijgen. Als ze zat zijn en voldaan
En weer rustig slapen gaan.
Waar een ieder onbewust.
In het Duits wordt aangesproken. Waar de ketting is gebroken
En alle schepen zijn verbrand.
Maar er is niets aan de hand.
Vlissingen ademt zwaar en moedeloos vannacht.
De haven is verlaten,want er is nog maar een vracht
En die moet in het donker buitengaats worden gebracht.
Gedenkt de goede tijden van zuiverheiden kracht.
Maar men weet het niet
En zwijt van wat men hoort en ziet.
Waar de zomer onbewust.
Met een noodgang wordt genoten.
En waar wild en onverdroten
Iedereen zijn gang kan gaan.
Tot men zat is en voldaan
Hier aan de kust, de Zeeuwse kust.
Waar de liefde van de lust
Steeds maar weer zal gaan verliezen.
Omdat ze nooit kan kiezen
Tussen goed en niet zo kwaad.
Maar dat is zoals het gaat.
Hier aan de kust
Als ik eerlijk ben... Ja dit is stukken beter.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:51 schreef Napalm het volgende:
[..]
De Raggende manne
Poep in je hoofd
Zo beter?
Biologische massavernietigingswapens (c)quote:
bløf was laatst bij de wereld draait door, en die zanger zong een liedje, wat een neppe, kleffe, semi-diepzinnige kuttekst was dat zeg. bah.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:55 schreef Napalm het volgende:
[..]
Bløf is ook heel aardig.
Komt het toch weer, heel rechts, uit op eigen cultuur eerst..
Dan heb ik er nog wel eentje voor je;quote:Op woensdag 27 december 2006 21:55 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Als ik eerlijk ben... Ja dit is stukken beter.![]()
quote:Hans Teeuwen - Schapen neuken
Dit is mijn lied, het lied van arjen de herders jongen, opgegroeid tussen de schapen op de heide
Elk woord wat ik zing berust op waarheid
Als het heel mooi weer is trek ik het weiland in
Fluit een vrolijk wijsje en ben heel blij van zin
De schapen in het weiland kijken me lachend aan
Ik voel onder mijn overal mijn lul die gaat al staan
Want ik ga schapen neuken, schapen neuken, schapen neuken is fijn
Ik zoek naar een lief schaapje ja daar zie ik er een staan
Ik besluip haar van achter heb men laarzen aan
Dan pak ik bij de poten ik ruik eens aan haar aars
Die is al lekker nat ik stop haar poten in mijn laars
Als ik penetreer dan kijkt het schaapje achterom
Het mekkert dan leeeekkkkkeeer want dat schaap dat is niet dom
Het schaapje lacht tevreden ik spuit het helemaal vol
En 's nachts kruip ik tevreden onder de schapenwol
Schapen neuken, schapen neuken, schapen neuken is fijn
Eigenlijk zijn die rechten er alleen maar voor zodat ze belasting kunnen (moeten) betalen...quote:Op woensdag 27 december 2006 21:57 schreef Apropos het volgende:
Een halve neger? Eerst rechten voor robots en en nu dit weer.
Precies. Schattige boeddhisten/negers/ieren in beeld en kwijlen maar.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:57 schreef problematiQue het volgende:
bløf was laatst bij de wereld draait door, en die zanger zong een liedje, wat een neppe, kleffe, semi-diepzinnige kuttekst was dat zeg. bah.
In bed voor je zus prettig.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
(tis een negert ook nog
naja halve negert dan)
M'n schoenen zijn gejatquote:Op woensdag 27 december 2006 21:58 schreef problematiQue het volgende:
[..]
ik bedoel maar, waar hééft-ie het over?
Pseudo-poëzie.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:58 schreef problematiQue het volgende:
[..]
ik bedoel maar, waar hééft-ie het over?
mooie pakkende oh-wat-mythische titel voor je CD en verrrrrkopen die handel.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:58 schreef Apropos het volgende:
[..]
Precies. Schattige boeddhisten/negers/ieren in beeld en kwijlen maar.
Nee, sorry.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:57 schreef Napalm het volgende:
[..]
Dan heb ik er nog wel eentje voor je;
[..]
kijk, dáár heb je wat aan.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:59 schreef Apropos het volgende:
[..]
M'n schoenen zijn gejat
Maar ik hoef niet meer naar buiten want er is nog wel wat
quote:Op woensdag 27 december 2006 21:57 schreef Apropos het volgende:
Een halve neger? Eerst rechten voor robots en en nu dit weer.
Tis een complot, ik wist het.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:59 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Doe 'm maar de groeten, Mutant. Halve negers kennen elkaar allemaal.
...quote:Op woensdag 27 december 2006 21:52 schreef Apropos het volgende:
[..]
Merkwaardig genoeg vindt Napalm Acda en De Munnik, de meesters van het zeiken, wel vermakelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |