Wat ga je wanneer waar doen?quote:Op woensdag 27 december 2006 20:14 schreef Napalm het volgende:
Bon. Nieuwe job.
Projectmanager in een klein Zuid-Hollands gehucht. Ga me bemoeien met (het samenstellen en laten produceren van) routeplanners en wegen-&waterkaarten.quote:Op woensdag 27 december 2006 20:15 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Wat ga je wanneer waar doen?
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 27 december 2006 20:24 schreef Napalm het volgende:
[..]
Projectmanager in een klein Zuid-Hollands gehucht. Ga me bemoeien met (het samenstellen en laten produceren van) routeplanners en wegen-&waterkaarten.
Voor hoelang is de vraag want financieel is het een kleine stap terug terwijl ik toe ben aan een stap omhoog. Dat wringt maar kon niet anders. Echter, qua verantwoordelijkheid en leidinggevende ervaring is het een dikke plus. En dat, is fijn voor het curriculum vitae.
Ik denk dat ik het geldsmijtpopje een keer van sjun gepikt heb. Ere wie ere toekomt.quote:Op woensdag 27 december 2006 20:06 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/news/928(...)ones_veranderen.html
Waar woon je nu?quote:Op woensdag 27 december 2006 20:24 schreef Napalm het volgende:
[..]
Projectmanager in een klein Zuid-Hollands gehucht. Ga me bemoeien met (het samenstellen en laten produceren van) routeplanners en wegen-&waterkaarten.
Voor hoelang is de vraag want financieel is het een kleine stap terug terwijl ik toe ben aan een stap omhoog. Dat wringt maar kon niet anders. Echter, qua verantwoordelijkheid en leidinggevende ervaring is het een dikke plus. En dat, is fijn voor het curriculum vitae.
Ik hou ervan om zn bloeddruk te laten stijgen.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:09 schreef Monidique het volgende:
Vuile, liegende haatzaaier die je bent.
Ik heb een woning daar zo`n 25 min autorijden/ 70 minuten fietsen vandaan.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:01 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Waar woon je nu?
Klopt. Komt ook doordat de andere optie 2 afspraken niet na kwam (voor de kerst eruitkomen en mij de 24e nog terugbellen. Dat was 1 gebroken belofte teveel. Afspraak = afspraak. Verder had ik daar al met 7 (!) mensen gesproken en wilden ze alsnog een assessment gaan inplannen..quote:Op woensdag 27 december 2006 20:46 schreef sigme het volgende:
Gefeliciteerd.
Als ik het goed zie heb je dan uiteindelijk de spannender minderbetaalde optie genomen, klopt?
Hassan! Alles wel heer?quote:Op woensdag 27 december 2006 21:07 schreef Mutant01 het volgende:
Sjors!
El hamdoelilah!!!!!quote:Op woensdag 27 december 2006 21:12 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Hassan! Alles wel heer?
De ziekte die assesment heet.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:11 schreef Napalm het volgende:
[..]
Ik heb een woning daar zo`n 25 min autorijden vandaan.
[..]
Klopt. Komt ook doordat de andere optie 2 afspraken niet na kwam (voor de kerst eruitkomen en mij de 24e nog terugbellen. Dat was 1 gebroken belofte teveel. Afspraak = afspraak. Verder had ik daar al met 7 (!) mensen gesproken en wilden ze alsnog een assessment gaan inplannen..
Vanmiddag de boel rondgemaakt met de ander.
Uitstekend zelfs!quote:
Ja, ik probeer twee weken zo weinig mogelijk te doen. Alleen jammer dat ik nu mijn administratie aan het doen ben, omdat ik weer eens iets kwijt ben.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Goede zaak! Lekker vakantie jong!?
Wat doe jij deze weken?quote:Op woensdag 27 december 2006 21:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Goede zaak! Lekker vakantie jong!?
Ach, ik snap het normaliter wel; met een assessment kan P&O mooi de schuld (bij problemen) weerlegen door te wijzen op het psychologisch rapport. Kwestie van indekken. Maar na met 7 mensen gesproken te hebben lijkt me dat iedereen zich wel genoeg heeft ingedekt.. Verder als één week eerder afspreken er de volgende week uit te komen en men begint dan opeens over zo`assessment dan heb je eerder of gelogen of dingen toegezegd die je niet mocht toezeggen.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:13 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
De ziekte die assesment heet.
Studeren studeren en Akkersloot lastigvallen.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:16 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Wat doe jij deze weken?
Zegt me niks, Nick & Simon...quote:Op woensdag 27 december 2006 21:20 schreef Napalm het volgende:
Waarom, oh, waarom, kan ik "De soldaat" van Nick & Simon nergens vinden?!
Ze hebben een nummer gemaakt en dat gaat over een soldaat op uitzending.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:24 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Zegt me niks, Nick & Simon...
Wat een droefenis.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:26 schreef Apropos het volgende:
Hallo.
Altijd, Sjors. Maar ik ben bijna dertig, dus ik verlang naar een vaste verbintenis en een hypotheek.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:27 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Hoe is het in de liefde Coen?
Zijn er dames die je mag verblijden met jouw affectie?
Ach lieg niet, zo oud ben je helemaal niet!quote:Op woensdag 27 december 2006 21:31 schreef Apropos het volgende:
[..]
Altijd, Sjors. Maar ik ben bijna dertig, dus ik verlang naar een vaste verbintenis en een hypotheek.
En jij?
Ik zit vast in een goede relatie. Dit jaar voor de 2e keer samen kerst gevierd. Ik heb nog geen neigingen gehad om haar te vermoorden, dus voorlopig gaat alles voorspoedig.quote:
Bijna 25 en dan gaan de jaren tellen.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:31 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ach lieg niet, zo oud ben je helemaal niet!
Heeft je zus sex gehad voordat ze uitgehuwelijkt is?quote:Op woensdag 27 december 2006 21:31 schreef Mutant01 het volgende:
Ik heb een afvallige familie!
En jij kan niet vinden.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:30 schreef sigme het volgende:
Jij kan écht niet zoeken, Napalm.
Je hebt een oude geest.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:34 schreef Monidique het volgende:
Ik ben bijna 40.
Je eer staat op het spel, Mutant.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:31 schreef Mutant01 het volgende:
Ik heb een afvallige familie!
En toch zo puberaal.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:35 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Je hebt een oude geest.
Hoe doe je dat? 2 x kerst in 1 jaarquote:Op woensdag 27 december 2006 21:32 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik zit vast in een goede relatie. Dit jaar voor de 2e keer samen kerst gevierd. Ik heb nog geen neigingen gehad om haar te vermoorden, dus voorlopig gaat alles voorspoedig.
Ja. Mutant vindt me een fascist, hoewel ik op de partij uit z'n plaatje heb gestemd.quote:
O, muzak. Daar doe ik niet aan. Na die tekst gezien te hebben al helemaal niet. Gaat er een van je makkers trouwen of zo?quote:Op woensdag 27 december 2006 21:35 schreef Napalm het volgende:
[..]
En jij kan niet vinden.
Ik zoek natuurlijk niet de tekstversie..
Ik weet dat je bent, maar wat ben ik?quote:Op woensdag 27 december 2006 21:37 schreef Monidique het volgende:
[..]
Niet waar! Ik wil dat je nu je mond houdt!
quote:Op woensdag 27 december 2006 21:36 schreef sigme het volgende:
[..]
Hoe doe je dat? 2 x kerst in 1 jaar?
Derde kerstdag is mijn jubileumdag; 14 jaar verkering vandaag, dat maakt 13 samen doormaakte kersten, als ik het wel heb. En straks de 14e jaarwisseling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |