das nie! je moet ze alleen weten te vinden.quote:Op woensdag 27 december 2006 22:00 schreef Aoristus het volgende:
Goldmember is de ultieme bagger. Hoe komt het toch dat er alleen nog maar kutfilms uitgebracht worden
Napalm, oude reus, ik vind je een toffe peer, maar over muziek zal ik liever niet met je praten.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:55 schreef Napalm het volgende:
[..]
Bløf is ook heel aardig.
Komt het toch weer, heel rechts, uit op eigen cultuur eerst..
[..]
Helaas was de zee vroegah bijna 2 uur fietsen dus daar kwam ik zelden.![]()
Dat doet me denken, de laatste keer dat ik bij een Bløf-concert was had ik nog een doosje gescoord. Of conform de term welke mijn ballerige neef onlangs hanteerde "geregeld"..quote:Op woensdag 27 december 2006 21:57 schreef problematiQue het volgende:
[..]
bløf was laatst bij de wereld draait door, en die zanger zong een liedje, wat een neppe, kleffe, semi-diepzinnige kuttekst was dat zeg. bah.
Jij luistert Bots, dat maakt je onfeilbaarquote:Op woensdag 27 december 2006 22:03 schreef sigme het volgende:
[..]
Napalm, oude reus, ik vind je een toffe peer, maar over muziek zal ik liever niet met je praten.
Ik hou erg van goede, liefst Nederlandstalige teksten. Dus.
Als je zo wegloopt met Harrie Jekkers: Klein Orkest heeft een paar goeie teksten op hun naam staan.
Je ziet de diepere betekenis achter de teksten gewoon niet.quote:Op woensdag 27 december 2006 22:00 schreef problematiQue het volgende:
[..]
echt muziek voor oppervlakkige mensen die ook is willen ervaren dat ze iets 'slims' snappen.
Geven ze elkaar ook een halve handdruk en een halve omhelzing?quote:Op woensdag 27 december 2006 21:59 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Doe 'm maar de groeten, Mutant. Halve negers kennen elkaar allemaal.
ik heb de pop in je moersaal 6 cdbox ook nog ergens liggen. Daar staat dergelijk ouderwets gejengel inderdaad op..quote:Op woensdag 27 december 2006 22:03 schreef sigme het volgende:
[..]
Napalm, oude reus, ik vind je een toffe peer, maar over muziek zal ik liever niet met je praten.
Ik hou erg van goede, liefst Nederlandstalige teksten. Dus.
Als je zo wegloopt met Harrie Jekkers: Klein Orkest heeft een paar goeie teksten op hun naam staan.
Vond je zelfs die ''Tits''grap niet leuk?quote:Op woensdag 27 december 2006 22:00 schreef Aoristus het volgende:
Goldmember is de ultieme bagger. Hoe komt het toch dat er alleen nog maar kutfilms uitgebracht worden
Rayman legde laatst uit dat als je weet dat iemand net heeft gepist en zijn handen niet heeft gewassen, dat een stomp het hygiënische alternatief is.quote:Op woensdag 27 december 2006 22:05 schreef Apropos het volgende:
[..]
Geven ze elkaar ook een halve handdruk en een halve omhelzing?
John Frusciante - The Past Recedesquote:And then the past recedes
and I won't be involved
The effort to be free
Seems pointless from above
...
Als het de bedoeling was om alle energie uit je te zuigen, dan is het een goede filmquote:Op woensdag 27 december 2006 22:06 schreef Apropos het volgende:
[..]
Vond je zelfs die ''Tits''grap niet leuk?
Dat doet me denken aan die ex-collega die mij poogde op te voeden met muziek van de Atari`s, Hellstar en ander lang vergeten spul..quote:Op woensdag 27 december 2006 22:04 schreef Reya het volgende:
[..]
Jij luistert Bots, dat maakt je onfeilbaar![]()
Onder je bed slapen en kotsen?quote:Op woensdag 27 december 2006 22:09 schreef Monidique het volgende:
Ik heb het weer eens gedaan, hoor,.
Dat was andersom, dacht ik.quote:Op woensdag 27 december 2006 22:04 schreef Reya het volgende:
[..]
Jij luistert Bots, dat maakt je onfeilbaar![]()
Schiedam, dan is Rokanje toch niet zo heel ver weg?quote:Op woensdag 27 december 2006 21:58 schreef problematiQue het volgende:
[..]
ik bedoel maar, waar hééft-ie het over?
goed idee, het MOS subforum, dan kun je vanuit pol af en toe een worteltje tussen de tralies stekenquote:Op woensdag 27 december 2006 22:10 schreef Monidique het volgende:
Dit bedoel ik: [IDEE] Het Fok moslim ghetto.
Getverderrequote:Op woensdag 27 december 2006 22:03 schreef Napalm het volgende:
[..]
Dat doet me denken, de laatste keer dat ik bij een Bløf-concert was had ik nog een doosje gescoord. Of conform de term welke mijn ballerige neef onlangs hanteerde "geregeld"..
het rinkelt een belletjequote:Op woensdag 27 december 2006 22:12 schreef Napalm het volgende:
[..]
Schiedam, dan is Rokanje toch niet zo heel ver weg?
Je zuigt. Jammer dat je geen homo bent.quote:Op woensdag 27 december 2006 22:10 schreef Monidique het volgende:
Ik wel, ik heb gekozen voor een zorgverzekeraar waarvan de directeur niet in een dikke vervuilende bak kan reizen van mijn geld en voor een zorgverzekeraar die geen reclame maakt want ik heb een hekel aan reclame. Ziek ben ik verder niet dus voor de rest maakt het voor mij eigenlijk niet zoveel uit.quote:Op woensdag 27 december 2006 22:12 schreef Aoristus het volgende:
Is er eigenlijk iemand die het ook maar een reet kan schelen welke zorgverzekeraar je per januari hebt?
quote:Op woensdag 27 december 2006 22:10 schreef Monidique het volgende:
Ik heb de goedkoopste.quote:Op woensdag 27 december 2006 22:12 schreef Aoristus het volgende:
Is er eigenlijk iemand die het ook maar een reet kan schelen welke zorgverzekeraar je per januari hebt?
Ging best; blond en uit een zeer stichtelijk gezin..quote:
Ik gok met de metro naar Spijkenisse en dan met de bus. AL is Schevingen denk ik sneller. Tram 7 vanaf DH CS gok ik.quote:
quote:Op woensdag 27 december 2006 22:15 schreef Ooster het volgende:
[..]
Ik wel, ik heb gekozen voor een zorgverzekeraar waarvan de directeur niet in een dikke vervuilende bak kan reizen van mijn geld en voor een zorgverzekeraar die geen reclame maakt want ik heb een hekel aan reclame. Ziek ben ik verder niet dus voor de rest maakt het voor mij eigenlijk niet zoveel uit.
Ben benieuwd, hebben jullie dezelfde?quote:Op woensdag 27 december 2006 22:15 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik heb de goedkoopste.
Vergeleken daarbij klinken ''regelen'' en ''projectje'' wel heel eerbiedig.quote:
quote:Op woensdag 27 december 2006 22:12 schreef Aoristus het volgende:
Het was te dom en te harig voor echte eerbiedigheid. Bovendien rookte zequote:Op woensdag 27 december 2006 22:17 schreef Apropos het volgende:
[..]
Vergeleken daarbij klinken ''regelen'' en ''projectje'' wel heel eerbiedig.
Dat zal ik ooit nog eens doen, maar niet en plein publiquequote:Op woensdag 27 december 2006 22:12 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat was andersom, dacht ik.
Bovendien heb ik een goed excuus: een extreem-linkse opvoeding. (Volgens hedendaagse normen zou het vermoedelijk buiten het spectrum vallen, als je het aan de fokkertjesgemeenschap zou voorleggen zouden sommigen vermoedelijk preventief ruimen als enige uitweg zien
.)
Jij zal me ooit nog uit de doeken doen wat jouw smoes is, nietwaar?
Nope. Zal wel goed zijn.quote:Op woensdag 27 december 2006 22:12 schreef Aoristus het volgende:
Geen idee natuurlijkquote:Op woensdag 27 december 2006 22:16 schreef Aoristus het volgende:
Ben benieuwd, hebben jullie dezelfde?
ik heb nog steeds anderzorg, dat was een paar jaar geleden de goedkoopste. Het zijn natuurlijk klootzakken, maar dat zijn ze allemaalquote:
Ik heb bij de eerste liberalisatie de gelegenheid gegrepen om die vreselijk verplichte maatschappij te verlaten, sindsdien zit ik bij Unive, waar de rest van de verzekeringen ook zit, en waar je als je drie keer hebt gebeld en dan maar eens langsgaat, de meneer van het kantoor een geel plakblaadje aan z'n monitor heeft met mijn naam eropquote:Op woensdag 27 december 2006 22:12 schreef Aoristus het volgende:
e.o.a. ballenclub in Rotjeknorquote:Op woensdag 27 december 2006 22:19 schreef Apropos het volgende:
Waar is dat familielid van jou lid, Napalm?
Is dat die met dat parapluutjeslogo? Daar heb ik me ooit blauw aan betaald voor allerlei zogenaamde goedkope verzekeringen. Leuk dat zo'n kerel je voornaam kent, maar voor dat geld mag je dat eigenlijk wel verwachtenquote:Op woensdag 27 december 2006 22:21 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb bij de eerste liberalisatie de gelegenheid gegrepen om die vreselijk verplichte maatschappij te verlaten, sindsdien zit ik bij Unive, waar de rest van de verzekeringen ook zit, en waar je als je drie keer hebt gebeld en dan maar eens langsgaat, de meneer van het kantoor een geel plakblaadje aan z'n monitor heeft met mijn naam erop.
Te harig is echt een no-go. Evidente domheid zit op het randje. Dan heeft ze al wel veel te compenseren.quote:Op woensdag 27 december 2006 22:19 schreef Napalm het volgende:
[..]
Het was te dom en te harig voor echte eerbiedigheid. Bovendien rookte ze![]()
quote:Op woensdag 27 december 2006 22:17 schreef Apropos het volgende:
[..]
Vergeleken daarbij klinken ''regelen'' en ''projectje'' wel heel eerbiedig.
Nog nooit van gehoord, en ik moest ze nog wel verkopen.quote:Op woensdag 27 december 2006 22:24 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik zit bij National academic.
Zat meer in het pakket voor minder euro's.
daar kom je alleen zo laat achter.quote:Op woensdag 27 december 2006 22:22 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Te harig is echt een no-go.
Tsja, wat is evident? mbo typje dat beter had kunnen doen in de juiste omgeving.quote:Op woensdag 27 december 2006 22:22 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende: Evidente domheid zit op het randje. Dan heeft ze al wel veel te compenseren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |