Hoe kan je een Diva nu het huis uit zetten?quote:Op dinsdag 26 december 2006 04:40 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik had als programmamaker besloten om Natasia uit dgk te zetten, de volgende keer gooit ze dat glas kapot in het gezicht van Sylvia
En als NL nou een verwonding aan z'n hand had opgelopen toen ie dat wijnglas afwendde, dan was het ineens wél fysiek geweld geweest en had ze dgk moeten verlaten...
Mag je ook kiezen.quote:Op dinsdag 26 december 2006 13:56 schreef demins het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wie ik mee mag nemen...![]()
![]()
"You got it"quote:Op woensdag 27 december 2006 08:31 schreef PH52 het volgende:
1501 Gilbert O'Sullivan Matrimony
morgen luitjes![]()
1500 Dalida & Alain Delon Paroles, 't lijkt fok wel ( vroeger dan, niet dat uitgestorven DGK gebeuren )
Geen slecht idee, lijkt me, want van de beoogde massale samenzang is hier nog niet veel gekomen...quote:Op donderdag 28 december 2006 09:31 schreef PH52 het volgende:
1372 Roy Orbison You got it
da's al een poosje geleden, hier verder dan maar, daar is nog wat te beleven![]()
Ga eens posten daar danquote:Op donderdag 28 december 2006 10:21 schreef demins het volgende:
[..]
Geen slecht idee, lijkt me, want van de beoogde massale samenzang is hier nog niet veel gekomen...![]()
Ja, gotferdegotfer, komen jullie nog, of zit ik alleen de eer van de SC hoog te houden daar ????quote:Op donderdag 28 december 2006 10:21 schreef demins het volgende:
[..]
Geen slecht idee, lijkt me, want van de beoogde massale samenzang is hier nog niet veel gekomen...![]()
Daar ben ik alquote:Op donderdag 28 december 2006 11:49 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ja, gotferdegotfer, komen jullie nog, of zit ik alleen de eer van de SC hoog te houden daar ????
![]()
Nou ben ik daar, maar ben jij nog hier? Of toch ook daar?quote:Op vrijdag 29 december 2006 08:40 schreef PH52 het volgende:
[..]
Nee, jij bent hier, ik bedoelde daar . .![]()
Jij ook Tamaartjequote:Op zondag 31 december 2006 20:39 schreef Tamaartje het volgende:
Ook al ben ik er de laaste dagen minder (lekker vakantie aan het houden)..
Ik wens jullie allemaal een hele fijne jaarwisseling
(En pas op met vuurwerk!)![]()
Veel plezier vanavond en in het komende jaarquote:Op zondag 31 december 2006 20:39 schreef Tamaartje het volgende:
Ook al ben ik er de laaste dagen minder (lekker vakantie aan het houden)..
Ik wens jullie allemaal een hele fijne jaarwisseling
(En pas op met vuurwerk!)![]()
quote:Op maandag 1 januari 2007 00:35 schreef Talitha het volgende:
Ik wens iedereen alle goeds voor het komende jaar.![]()
![]()
![]()
het is ERGGGGGGGGGGGG SLOW TEGENWOORDIG.quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:34 schreef Inodder het volgende:
idd de beste wensen allemaal nog
SLOWchat is wel erg serieus genomen tegenwoordig
Mwah, ik had mijn kickje ook in de lopende COS kunnen gooien, maar tijdens mijn COS inhaalslag heb ik braaf het commentaar van Day dat er teveel SC gaande was in COS gelezen, dus dat leek mij een mooi moment om zelf eens wat in SC te postenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:32 schreef teamlead het volgende:
de SC is hier nogal dood aan het bloeden geloof ik
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, ik had mijn kickje ook in de lopende COS kunnen gooien, maar tijdens mijn COS inhaalslag heb ik braaf het commentaar van Day dat er teveel SC gaande was in COS gelezen, dus dat leek mij een mooi moment om zelf eens wat in SC te posten![]()
Tsss...... Fokken tijdens het werk...... shame on youquote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:39 schreef teamlead het volgende:
![]()
bovendien: als er minder off-topic gegaan wordt in de COS is het misschien ooit nog eens bij te lezen voor mensen die wel gewoon moeten werken
dat dou ik nu juist de laatste tijd nauwelijks, daarom mis ik zoveelquote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tsss...... Fokken tijdens het werk...... shame on you![]()
Arme schat..... je hebt t maar zwaar hèquote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:46 schreef teamlead het volgende:
dat dou ik nu juist de laatste tijd nauwelijks, daarom mis ik zoveel
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Arme schat..... je hebt t maar zwaar hè![]()
En dat nog zeker een jaar of 35.......... god wat ben ik blij dat ik al een oud wijf benquote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:52 schreef teamlead het volgende:jah.. ik moet nu opeens echt werken voor m'n geld... tis niet eerlijk
Helpt je niet Leandra, je bent de schuldige. Nu is het helemaal niet meer te doen zeg pffffff. En de COS en dit en dat jij maakt mensen gekkkkkkquote:
nog maar 31 jaar en 3 wekenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dat nog zeker een jaar of 35.......... god wat ben ik blij dat ik al een oud wijf ben![]()
Ik ben er de hele dag niet geweest......... rond 20.25 hier ff wat gepost en toen Gilmore Girls gaan kijken... sterker nog, de kid zat tijdens GG achter de pc....... en niet op mijn account.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:02 schreef petraa het volgende:
Helpt je niet Leandra, je bent de schuldige. Nu is het helemaal niet meer te doen zeg pffffff. En de COS en dit en dat jij maakt mensen gekkkkkk![]()
Je vergeet nog die extra topics voor de kaartenaktie, Kasta en de DGK-REDAKTIE. En iedereen ook maar gewoon doorposten hè!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:02 schreef petraa het volgende:
[..]
Helpt je niet Leandra, je bent de schuldige. Nu is het helemaal niet meer te doen zeg pffffff. En de COS en dit en dat jij maakt mensen gekkkkkk![]()
Dan mag je wel een hele goeie pensioenregeling hebben want de AOW is tegen die tijd al teruggebracht naar de helft van bijstandsniveau.... als t dan nog bestaat.quote:
Ze houden echt geen rekening met ons he lithaquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:04 schreef Talitha het volgende:
[..]
Je vergeet nog die extra topics voor de kaartenaktie, Kasta en de DGK-REDAKTIE. En iedereen ook maar gewoon doorposten hè!![]()
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:06 schreef petraa het volgende:
[..]
Ze houden echt geen rekening met ons he litha![]()
open er een topic overquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:09 schreef Talitha het volgende:
[..]
![]()
Nu maar wachten tot er voor ons ook een kaartenactie wordt opgestart.
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:13 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zodat jij die kan dichtgooien zeker.![]()
![]()
Mwah, t is hier toch rustig....... dan kan t hier toch wel??quote:
doe jij dat niet eens voor ons ????quote:
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:25 schreef petraa het volgende:
[..]
doe jij dat niet eens voor ons ????![]()
edit: Leandra is al voor ons bezig![]()
OMG hij ook alquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:12 schreef Talitha het volgende:
[..]
Maar je stuurt wel kaartjes!Bedankt Teamlead.
Eerst een volledige copy maken door je nieuwe HD ernaast te hangen en een diskcopy te doen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:46 schreef demins het volgende:
HELPje
Ik moet binnenkort mijn HD vervangen. Hoe kan ik op de nieuwe schijf álle instellingen, voorkeuren, adressen, berichten etc. etc. van Outlook Expres terugkrijgen? En dezelfde vragen voor Internet Explorer 6.
bvd
Thx! Dat moet me als MacMan nog wel lukken!quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:48 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Eerst een volledige copy maken door je nieuwe HD ernaast te hangen en een diskcopy te doen.
Wil je niet een hele diskcopy, dan moet je alle gegevens die je over wilt zetten exporteren in de desbetreffende programma's
Bestand > Exporteren
Your welcomequote:Op woensdag 10 januari 2007 14:56 schreef demins het volgende:
[..]
Thx! Dat moet me als MacMan nog wel lukken!
Omdat kennelijk voor de TV kijkers niet duidelijk is wat voor de streamers wel duidelijk is:quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:15 schreef Tazmaniac het volgende:
ik als DGK-Noob vraag me af waarom zoveel fokkers! Huub willen steunen.
ik kijk hooguit 2x per week op tv dus ik volg 80% niet dus vandaar dat ik ook niet snap
waarom Huub na alles wat hij heeft gedaan en gezegd zoveel steun van jullie krijgt...
Zeker huub kon verwachten dat hij niet met open armen ontvangen zou worden omdat hij, buiten het feit dat hij er als laatste bijkwam, al min of meer weggestemd was....quote:Op donderdag 11 januari 2007 02:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Omdat kennelijk voor de TV kijkers niet duidelijk is wat voor de streamers wel duidelijk is:
Huub is vanaf het moment dat hij de kooi inliep getreiterd door (voornamelijk) Nathanael, Brian, Natasia en Bart, en op niet mis te verstane wijze.
Tevens had Nathanael, als slagroom op de cake, voordat Huub volledig uit zijn dak vloog al tegen B&B gezegd dat hij Huub zo over de rooie zou (kunnen) krijgen dat Huub fysiek geweld zou gaan gebruiken en op die manier het huis uit zou moeten, en daar had Nathanael graag een blauwe plek voor over.
Natuurlijk was het niet netjes wat Huub zei (en dat is een understatement) maar als je het afzet tegen wat er gebeurd is om Huub op dat punt te laten komen, en hoe zo'n drama Nathanael later maakte van iets waar hij zelf bewust op aangestuurd heeft, valt zijn "alles wat hij gedaan heeft" in het niet bij wat die farizeeërs gedaan hebben.
En dat is in mijn ogen de reden dat de steun voor Huub op dit moment zo groot is.
Is hij niet aangekomen dan?quote:Op woensdag 10 januari 2007 08:00 schreef Talitha het volgende:
[..]
Had jij me ook een kaartje gestuurd dan?
manu long time no see waar was je ???quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:07 schreef Manu82 het volgende:
Goedemorgen
En die gekke eend is ook weer terug zie ik
quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:40 schreef petraa het volgende:
[..]
manu long time no see waar was je ???![]()
jepssss jij ook ??? enne niet doorvertellen, maar ik heb stiekum ook voor het eerst van me leven gesmst naar een tv programma voor Huubjequote:Op donderdag 11 januari 2007 12:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]![]()
![]()
Was even op vakantie![]()
![]()
Morgen examen dus nu ook een beetje afwezig
Heb je ook een kaartje gestuurd trouwens?
Ga hem zo op de bus doen voor beiden, vind het een superideequote:Op donderdag 11 januari 2007 13:03 schreef petraa het volgende:
[..]
jepssss jij ook ??? enne niet doorvertellen, maar ik heb stiekum ook voor het eerst van me leven gesmst naar een tv programma voor Huubje
Ik heb geen excuus nodig! Ben niet zo'n voorstander van het massaal versturen van nietszeggende kaartjes met standaardteksten.quote:Op donderdag 11 januari 2007 02:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als ik niet weken lang computer en internetproblemen had, was je allang omgekomen in deze eendling zijn nieuwjaarskaarten![]()
Wat is jouw excuus?
Ok vooruit danmaarquote:Op donderdag 11 januari 2007 21:52 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik heb geen excuus nodig! Ben niet zo'n voorstander van het massaal versturen van nietszeggende kaartjes met standaardteksten.En dit jaar was ik niet in de stemming voor al dat feestgedoe, dus ik heb het lekker overgeslagen.
quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:15 schreef Peter6000 het volgende:
Okay mensen: ik heb nieuws
Morgen tussen 1230 en 1400 komt dieetgoeroe Sonja Bakker haar nieuwe boek signeren in mijn Dekamarkt.![]()
![]()
![]()
Ik heb het management al gemaild of ik bij wijze van publiciteitsstunt een paar eieren naar haar mag komen gooien, maar helaas vooralsnog geen antwoord.
quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:15 schreef Peter6000 het volgende:
Okay mensen: ik heb nieuws
Morgen tussen 1230 en 1400 komt dieetgoeroe Sonja Bakker haar nieuwe boek signeren in mijn Dekamarkt.![]()
![]()
![]()
Ik heb het management al gemaild of ik bij wijze van publiciteitsstunt een paar eieren naar haar mag komen gooien, maar helaas vooralsnog geen antwoord.
Ik heb jou ook gemist hoorquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ok vooruit danmaar
Die manu en petraaaa hangen hier ook nog steeds rond zie ik![]()
Even hier verder, anders wordt Day boos.quote:Op zondag 14 januari 2007 10:11 schreef demins het volgende:
[..]
Je bent nét op, en het eerste waar je aan denkt is... éven iets rustgevends. Het tweede is... Demins zingend in een hondenpak. Gaat het wel goed met je?![]()
![]()
Ha, net IE7 geinstalleerd en weer er af gehaald. Vandaar het oponthoud. MS kan niet verder bij mij gaan!quote:Op zondag 14 januari 2007 10:43 schreef Talitha het volgende:
[..]
Even hier verder, anders wordt Day boos.![]()
Zondag is mijn rustdag! En wat is er nu rustgevender dan aftasten hoe ver ik kan gaan bij jou.![]()
Hij is ff wennen maar t went snel genoeg hoorquote:Op zondag 14 januari 2007 12:28 schreef demins het volgende:
Ha, net IE7 geinstalleerd en weer er af gehaald. Vandaar het oponthoud. MS kan niet verder bij mij gaan!![]()
Waarschijnlijk Sylvia, hoewel ik wat minder rustig ben en uiteindelijk ook wel helemaal uit mijn slof zou kunnen schieten, maar verder heb ik nogal een "we zien het wel" mentaliteit.quote:Op maandag 15 januari 2007 01:57 schreef tajine het volgende:
met wie zou jij je het meest kunnen vergelijken uit de gdk???
Whahahahahaha m'n kapselquote:Op maandag 15 januari 2007 02:11 schreef tajine het volgende:
komt voor al door je taalgebruik en ook een beetje door je kapsel!!
Jep, ik had in je postgeschiedenis al gezien dat je uit de buurt komtquote:Op maandag 15 januari 2007 02:16 schreef tajine het volgende:
nonnetje in amersfoort???
Jij zit langer op Fok! dan ik dus dan weet je dat zaken in je Postgeschiedenis komen.....quote:Op maandag 15 januari 2007 02:21 schreef tajine het volgende:
ow shit daar ben ik niet blij mee!!!
kan dat er niet af??
maar heb je het wel leuk gehad??
Ik ben nog een beejte aan t jet-laggen van een late avond (gisteren) en lang uitslapen (vanmiddag)quote:Op maandag 15 januari 2007 02:22 schreef tajine het volgende:
slaap jij nooit of zo?
Dan had je gewoon mijn profiel even moeten checken want daar staat mijn geboortedatum in (in m'n fotoboek ook trouwens, en dat moet je gecheckt hebben om te gefascineerd te raken door mijn kapsel)quote:Op maandag 15 januari 2007 02:32 schreef tajine het volgende:
ow het is heel eng hoor wat ik gedaan heb,maar afgelopen week heb ik een profielscherts van je gemaakt,ik weet ook niet waarom ,het ging van zelf
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
leeftijd>> 34
beroep>>etos mananger
keuken>> italiaans
ja en verder vind je chanell nr 5 lekker,en heb je een even dek bed!!!
Ging dat over jou of over mij??quote:Op maandag 15 januari 2007 02:38 schreef tajine het volgende:
was ik ff vergeten controle freak
Dat dacht ik al....... want ik drink geen rode wijnquote:Op maandag 15 januari 2007 02:44 schreef tajine het volgende:
ja sorry ook tijd voor mij om te slapen,het ging trouens over jou
en geen rode wijn meer nemen!!!!
ging wel over mij
Ja... toen lag ik al lang te slapen....quote:Op maandag 15 januari 2007 04:44 schreef ilona-scuderia het volgende:
Leandra ligt nu te slapen...
One Bacardi Razz met 7-up comic up !quote:Op dinsdag 16 januari 2007 01:25 schreef Leandra het volgende:
Mag ik een Bacardi Razz met 7-up aub?
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 01:26 schreef Mr_Baus het volgende:
2 bier en een portie bitterballen aub! En ik zie zowaar gewoon in 1 keer de 2 verschillen op SBS
had ik ook wel gezienquote:
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 01:33 schreef Mr_Baus het volgende:
[[url=http://img1.putfile.com/thumb/1/1419323691.jpg]afbeelding][/URL]
ongetwijfeld.. en de winnaar is allang bekend, net nog even wat extra geldkoffers erbij getrapt... iedereen bellen maar!quote:
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 01:43 schreef Mr_Baus het volgende:
deze blijft goud
http://www.youtube.com/watch?v=3kMWfN5iVN4
deze blijft goud
deze blijft goud
heb je de afzender verteld dat hij/zij je wakker heeft geSMSt? (dat ís toch niet zo!)quote:Op dinsdag 16 januari 2007 02:13 schreef Leandra het volgende:
Pfff krijg ik net een SMSje wat zeker weten niet voor mij bedoeld is..... ik terugsturen dat ie aan de verkeerde geSMSt heeft, komt er een "sorry dat ik je wakker geSMSt heb, maar hoe is t met je??"
Volgens mij was t niet eens zo onbewust naar de verkeerde....
wat stond erin dat je zéker wist dat het niet voor jou bedoeld was?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 02:13 schreef Leandra het volgende:
Pfff krijg ik net een SMSje wat zeker weten niet voor mij bedoeld is..... ik terugsturen dat ie aan de verkeerde geSMSt heeft, komt er een "sorry dat ik je wakker geSMSt heb, maar hoe is t met je??"
Volgens mij was t niet eens zo onbewust naar de verkeerde....
Nee natuurlijk niet, en we zijn inmiddels al 6 SMSjes verder......quote:Op dinsdag 16 januari 2007 02:17 schreef tipsch het volgende:
heb je de afzender verteld dat hij/zij je wakker heeft geSMSt? (dat ís toch niet zo!)
Iets over hoogtes van balken enzo..... iets wat echt niet voor mij kon zijn.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 02:20 schreef tipsch het volgende:
wat stond erin dat je zéker wist dat het niet voor jou bedoeld was?
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 02:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, en we zijn inmiddels al 6 SMSjes verder......
gezellig! maar realiseer je wel dat zijn of haar SMS ook naar de echte geadresseerde toe gaat. ik wil de pret niet drukken, maar da's gedeelde aandacht!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 02:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, en we zijn inmiddels al 6 SMSjes verder......
oh zoquote:Op dinsdag 16 januari 2007 02:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Iets over hoogtes van balken enzo..... iets wat echt niet voor mij kon zijn.
En hij ging er vanuit dat ie me wakker geSMSt had..... ik heb dat onderwerp verder genegeerd![]()
waarom geen kusje terug?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 02:24 schreef Leandra het volgende:
Damn... en er iedere keer "kus" achter het bericht zetten, en ik dat iedere keer niet doen... en in SMSje 7 weer vragen hoe t met me is....![]()
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 02:24 schreef tipsch het volgende:
[..]
gezellig! maar realiseer je wel dat zijn of haar SMS ook naar de echte geadresseerde toe gaat. ik wil de pret niet drukken, maar da's gedeelde aandacht!![]()
sterk punt, met als verschil dat die ander dat niet weet en beseft!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 02:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
zij chat met ons, da's ook gedeelde aandacht.
lolquote:Op dinsdag 16 januari 2007 02:26 schreef Leandra het volgende:
Of ik ook al bijna slaap.....
Ik: bijna wel, maar iemand stuurt me steeds SMSjes...
lolquote:Op dinsdag 16 januari 2007 02:26 schreef Leandra het volgende:
en dat zijn berichtjes direct op Fok! komenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 02:26 schreef tipsch het volgende:
[..]
sterk punt, met als verschil dat die ander dat niet weet en beseft!
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 02:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
en dat zijn berichtjes direct op Fok! komen![]()
40 ?quote:
Vervolg:quote:Op dinsdag 16 januari 2007 02:26 schreef Leandra het volgende:
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 02:31 schreef Leandra het volgende:
Damn, en nu nodigt ie zichzelf nog uit voor koffie morgen ook......
nou toe!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 02:31 schreef Leandra het volgende:
Damn, en nu nodigt ie zichzelf nog uit voor koffie morgen ook......
* HiDiHo is tussen de 30 en 40quote:Op dinsdag 16 januari 2007 02:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Was ie maar 40, of minimaal 30, dan maakte hij nog kans ook.
Jonger dan 30. ohoh.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 02:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Was ie maar 40, of minimaal 30, dan maakte hij nog kans ook.
ja hee, ik volg - kan niet achterblijven, da's het meer.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 02:37 schreef Leandra het volgende:
Hallo heren?? Zijn we onszelf in de aanbieding aan t doen ofzo??
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 02:37 schreef Leandra het volgende:
je blijft een leuke fokker, hoe oud ben je/bent u?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 02:37 schreef Leandra het volgende:
En ik had er nog een linkje ingegooid.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 02:38 schreef kleinzusje het volgende:
Heb even mn Tom Tom ingeschakeld op de SC te vinden
tussen de 35 en de 38 ?quote:
Ik vrees dat ik nog niet zo lang op Fok! kom, vertel eensquote:Op dinsdag 16 januari 2007 02:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je weet uit welk subforum die emoticon van oorsprong komt hè ???![]()
40quote:Op dinsdag 16 januari 2007 02:38 schreef tipsch het volgende:
je blijft een leuke fokker, hoe oud ben je/bent u?
tussen de 30 en 33quote:
Dat helpt nietquote:Op dinsdag 16 januari 2007 02:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
En ik had er nog een linkje ingegooid.
Het is een bevallings emoticon uit het "ouders" subforum van fok!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 02:40 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik nog niet zo lang op Fok! kom, vertel eens![]()
Maar je bent vast jong met een oude geestquote:
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 02:41 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Maar je bent vast jong met een oude geest
Wat heb je gedaan dan??quote:Op dinsdag 16 januari 2007 02:42 schreef kleinzusje het volgende:
Ik heb vandaag hele nare dingen gedaan, terwijl ik zo lief ben
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 02:41 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Maar je bent vast jong met een oude geest
Ik ben 37quote:Op dinsdag 16 januari 2007 02:41 schreef tipsch het volgende:
hoe oud ben jij kleinzusje?
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 02:42 schreef kleinzusje het volgende:
Das een complimentquote:
maar zo hoort dat toch ook, daar buiten. hier ben je een lieve fokker.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 02:42 schreef kleinzusje het volgende:
Ik heb bij mn werk aangegeven dat ik iets later komquote:
geeft niets, dat heb ik ookquote:Op dinsdag 16 januari 2007 02:45 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
ik heb een soort moeite met Day, waar ik nu pas voor uit durf te komen ( sorry)
Ben je Natasjaquote:
Ik zou me daar niet te druk om maken, je hebt altijd wel posters die je minder liggen of waar je een meningsverschil mee hebt.... hoort erbij.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 02:45 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik heb bij mn werk aangegeven dat ik iets later komen ik heb een soort moeite met Day, waar ik nu pas voor uit durf te komen ( sorry)
Laatkomen, is dat alles? Day? Hoe kan dat nou?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 02:45 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik heb bij mn werk aangegeven dat ik iets later komen ik heb een soort moeite met Day, waar ik nu pas voor uit durf te komen ( sorry)
Dank je. Maar stond op een relatiesite en heb mn leeftijd perongeluk veranderd in 42. Dus meteen afgemeld en 3 maanden geld verlorenquote:
Nee, die ligt te slapen mutsquote:
Dank jequote:
Mwah, ik ook niet, maar ze zal het ook wel eens niet met mij eens zijn, en zo ben ik het ook wel eens niet met haar eens.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 02:48 schreef tipsch het volgende:
Ik heb geen moeite met Day. Dat wil ik toch even gezegd hebben!
Ik heb geen moeite met Day als persoon, maar wel op haar reacties naar mij toequote:Op dinsdag 16 januari 2007 02:48 schreef tipsch het volgende:
Ik heb geen moeite met Day. Dat wil ik toch even gezegd hebben!
Damn, als je er 37 hebt staan reageren er al mannen van 50, en volgens mij wordt dat direct 60 als je er 42 hebt staanquote:Op dinsdag 16 januari 2007 02:48 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dank je. Maar stond op een relatiesite en heb mn leeftijd perongeluk veranderd in 42. Dus meteen afgemeld en 3 maanden geld verloren![]()
Ik denk dat je dat te persoonlijk ziet (tenzij je haar ook persoonlijk kent natuurlijk)quote:Op dinsdag 16 januari 2007 02:50 schreef kleinzusje het volgende:
Ik heb geen moeite met Day als persoon, maar wel op haar reacties naar mij toe
Kinderen?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 02:50 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ach, 60 reageert toch wel, maar ook van 20 met trouwplannenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 02:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn, als je er 37 hebt staan reageren er al mannen van 50, en volgens mij wordt dat direct 60 als je er 42 hebt staan![]()
Krijg jij ook SMSjes die "per ongeluk" naar jou gaan terwijl ze echt niet voor je bedoeld zijn??quote:Op dinsdag 16 januari 2007 02:52 schreef kleinzusje het volgende:
Ach, 60 reageert toch wel, maar ook van 20 met trouwplannen![]()
Ken haar niet, maar je hebt gelijk.......................voel me te vaak persoonlijk aangesprokenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 02:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat te persoonlijk ziet (tenzij je haar ook persoonlijk kent natuurlijk)
Niet persoonlijk nemen, zoals zij dat (imho) nog wel eens doetquote:Op dinsdag 16 januari 2007 02:50 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Die stuur ik meteen door naar een medeposter die er meer krijgtquote:Op dinsdag 16 januari 2007 02:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Krijg jij ook SMSjes die "per ongeluk" naar jou gaan terwijl ze echt niet voor je bedoeld zijn??![]()
Wie ik ? of vraag je of ik ze heb ?quote:
Nee, of je ze nog met hem wilt krijgenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 02:55 schreef kleinzusje het volgende:
Wie ik ? of vraag je of ik ze heb ?
Of je kinderen hebtquote:Op dinsdag 16 januari 2007 02:55 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Wie ik ? of vraag je of ik ze heb ?
Dames, dat lukt nog steeds niet hoor.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 02:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, of je ze nog met hem wilt krijgen![]()
genoeg mensen denkquote:Op dinsdag 16 januari 2007 02:57 schreef Mr_Baus het volgende:
niemand die werken moet morgen?
Leg uit ?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 02:56 schreef Leandra het volgende:
Damn, ik begin nu echt strontmelig te worden...... waar is er een chatbox want dit gaat te sloom.
Jawel, 9 uur starten!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 02:57 schreef Mr_Baus het volgende:
Je bent onmogelijkquote:Op dinsdag 16 januari 2007 02:56 schreef Leandra het volgende:
Damn, ik begin nu echt strontmelig te worden...... waar is er een chatbox want dit gaat te sloom.
Dan maar met Bart, maar alleen als t moet.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 02:57 schreef kleinzusje het volgende:
ok vraag: Je moet sex hebben met een bewoner ( anders krijg je een nekschot of mag je nooit meer naar een mooie Joop van de Ende tranentrekker) wie kies je ?
Brianquote:Op dinsdag 16 januari 2007 02:57 schreef kleinzusje het volgende:
ok vraag: Je moet sex hebben met een bewoner ( anders krijg je een nekschot of mag je nooit meer naar een mooie Joop van de Ende tranentrekker) wie kies je ?
Er is hier geen chatbox.... alleen deze "Slow Chat"quote:Op dinsdag 16 januari 2007 02:57 schreef kleinzusje het volgende:
Leg uit ?
Ik weet niet hoe dat moet ?
Moeten is een groot goed, niet gaan een schande. Maar ik neem het er vanquote:Op dinsdag 16 januari 2007 02:57 schreef Mr_Baus het volgende:
Yep, ik heb een zoon van 15quote:Op dinsdag 16 januari 2007 02:59 schreef tipsch het volgende:
Heb jij kinderen Leandra?
geef me dan dat nekschot maarquote:Op dinsdag 16 januari 2007 02:57 schreef kleinzusje het volgende:
is dit een strikvraag?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 02:57 schreef kleinzusje het volgende:
Ik kies Sylvia, enige bij wie het zou kunnen lukken (na lange voorbereiding!)quote:Op dinsdag 16 januari 2007 03:01 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
geef me dan dat nekschot maar![]()
Zeker weten, dus daarom Brian............als het moetquote:Op dinsdag 16 januari 2007 03:01 schreef kleinzusje het volgende:
Bart/ Brain...................Ok ik stem Bart. Maar hij is slecht in bed
NL gaat niet lukken , Huub is te lief en mag niet volgens de regelsquote:Op dinsdag 16 januari 2007 03:01 schreef kleinzusje het volgende:
Bart/ Brain...................Ok ik stem Bart. Maar hij is slecht in bed
Je mag best zeggen dat je op Natasia valt hoor, geeft nix, we zullen het niet tegen je gebruikenquote:
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 03:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je mag best zeggen dat je op Natasia valt hoor, geeft nix, we zullen het niet tegen je gebruiken
na 2035
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 03:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je mag best zeggen dat je op Natasia valt hoor, geeft nix, we zullen het niet tegen je gebruiken
na 2035
Ligt aan zn kleding, met stropdas is best sexyquote:
Wie is sexy met stropdas??quote:Op dinsdag 16 januari 2007 03:04 schreef kleinzusje het volgende:
Ligt aan zn kleding, met stropdas is best sexy
Ja das lekker, ga jij ff je eigen vraag onmogelijk beantwoorden..... t moest een bewoner zijn.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 03:05 schreef kleinzusje het volgende:
Ik ga voor de camaraman van 20
hehe! stropdas, hmm - nooit!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 03:04 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ligt aan zn kleding, met stropdas is best sexy
Oh ja, das waar................................... dan neem ik ....................( denkt na) het paardquote:Op dinsdag 16 januari 2007 03:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja das lekker, ga jij ff je eigen vraag onmogelijk beantwoorden..... t moest een bewoner zijn.
Bestialiteiten.... mag dat in Nederland?? of ben je dan strafbaar??quote:Op dinsdag 16 januari 2007 03:07 schreef kleinzusje het volgende:
Oh ja, das waar................................... dan neem ik ....................( denkt na) het paard
Niemand, maar alles behalve een strik ( vraag)quote:
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 03:07 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Oh ja, das waar................................... dan neem ik ....................( denkt na) het paard
Als Lesley mag, verkies ik die ook boven het nekschot.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 03:07 schreef HiDiHo het volgende:
Mag lesley ?
Is Lesley bewoner, nou ?????quote:Op dinsdag 16 januari 2007 03:07 schreef HiDiHo het volgende:
Mag lesley ?
LOLquote:Op dinsdag 16 januari 2007 03:08 schreef kleinzusje het volgende:
Niemand, maar alles behalve een strik ( vraag)
ik eerst!quote:
Niet zo jankenquote:
cameraman hebben we nooit gezien, niet te beoordelen - mag niet!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 03:09 schreef Leandra het volgende:
Ik vind Lesley niet kunnen, dan mogen wij ook een lekkere cameraman
Sorry, het nekschot gaat in jouw geval niet door, we hebben je nog nodig voor de capsquote:Op dinsdag 16 januari 2007 03:10 schreef HiDiHo het volgende:
Niet zo janken, doe me dan dat nekschot maar![]()
zak erover?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 03:09 schreef kleinzusje het volgende:
Ok, met pijn in mn hart, zeg ik Bart
Maar dan wel met mn ogen dicht en niet langer dan 1 minuut. ( zal best lukken)
Ben liever je bewakingquote:Op dinsdag 16 januari 2007 03:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Niet zo janken, doe me dan dat nekschot maar
![]()
Doe maar ff het forum doorspitten want er is een foto van, en het is idd een LDquote:Op dinsdag 16 januari 2007 03:11 schreef tipsch het volgende:
cameraman hebben we nooit gezien, niet te beoordelen - mag niet!
kijk maar uit dat je niets breektquote:Op dinsdag 16 januari 2007 03:09 schreef kleinzusje het volgende:
Ok, met pijn in mn hart, zeg ik Bart
Maar dan wel met mn ogen dicht en niet langer dan 1 minuut. ( zal best lukken)
Past hij niet inquote:
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 03:11 schreef kleinzusje het volgende:
Lesley is ook niet lekker in bed. Die vraagt bij elke handeling: Hoezo. Als ze komt: zegt ze: dus dat
quote:
Mn hart ? oh ja ( not)quote:
te moeilijk, maar "fair enough" Leslie mag dan ook nietquote:Op dinsdag 16 januari 2007 03:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Doe maar ff het forum doorspitten want er is een foto van, en het is idd een LD
Morge eendjequote:Op dinsdag 16 januari 2007 03:14 schreef PC eend het volgende:
Wat doen jullie hier
Er zijn er nog 2 wakker
Jij wil Lesley, ik in een sexy uniform, steek er een stokje voor ( zweepje). Zij wil maar ik bescherm haar. En ga er met de HiDiHo prooi vandoorquote:
Kijk.... heb ik het toch weer heel simpel tot een gelijkspel gemaakt..... een bewoner dus.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 03:13 schreef tipsch het volgende:
te moeilijk, maar "fair enough" Leslie mag dan ook niet
Ben je allergies voor hooi ?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 03:15 schreef tipsch het volgende:
ik doe Sylvia wel, geen nekschot - da's mijn beslissing
Jij heel ver denkenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 03:15 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Jij wil Lesley, ik in een sexy uniform, steek er een stokje voor ( zweepje). Zij wil maar ik bescherm haar. En ga er met de HiDiHo prooi vandoor
Ik ga niet voor Bartquote:Op dinsdag 16 januari 2007 03:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kijk.... heb ik het toch weer heel simpel tot een gelijkspel gemaakt..... een bewoner dus.
Tipsch gaat bij gebrek aan beter dus maar voor Sylvia
Kleinzusje voor Bart
Morwen voor Brian
HiDiHo gaat voor het nekschot
en ik ga voor een levenslang verbod op toegang tot Joop vd Ende producties.
Als elke man dat ook een beetje is wel...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 03:17 schreef HiDiHo het volgende:
Jij heel ver denken![]()
En denk je dat Lesley bi is? of is elke vrouw een beetje bi?
vraag 1: geen idee, van mij mag zequote:Op dinsdag 16 januari 2007 03:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Jij heel ver denken![]()
En denk je dat Lesley bi is? of is elke vrouw een beetje bi?
Voor de daad?? Meid waar maak je je dan zorgen om??quote:Op dinsdag 16 januari 2007 03:17 schreef kleinzusje het volgende:
Ik ga niet voor Bart![]()
Die gaat meteen slapen voor de daad
Sylvia is een kanjer - ik was bij Leslie even vergeten dat de sex nog wel eens iets te veel besproken zou gaan worden, dus dat.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 03:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kijk.... heb ik het toch weer heel simpel tot een gelijkspel gemaakt..... een bewoner dus.
Tipsch gaat bij gebrek aan beter dus maar voor Sylvia
Kleinzusje voor Bart
Morwen voor Brian
HiDiHo gaat voor het nekschot
en ik ga voor een levenslang verbod op toegang tot Joop vd Ende producties.
Daar heb je een punt, gelukkig..................... geen sex dus, maar wel smakkende ontbijtgeluidenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 03:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Voor de daad?? Meid waar maak je je dan zorgen om??![]()
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 03:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Doe maar ff het forum doorspitten want er is een foto van, en het is idd een LD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |