Als Lesley mag, verkies ik die ook boven het nekschot.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 03:07 schreef HiDiHo het volgende:
Mag lesley ?
Is Lesley bewoner, nou ?????quote:Op dinsdag 16 januari 2007 03:07 schreef HiDiHo het volgende:
Mag lesley ?
LOLquote:Op dinsdag 16 januari 2007 03:08 schreef kleinzusje het volgende:
Niemand, maar alles behalve een strik ( vraag)
ik eerst!quote:
Niet zo jankenquote:
cameraman hebben we nooit gezien, niet te beoordelen - mag niet!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 03:09 schreef Leandra het volgende:
Ik vind Lesley niet kunnen, dan mogen wij ook een lekkere cameraman
Sorry, het nekschot gaat in jouw geval niet door, we hebben je nog nodig voor de capsquote:Op dinsdag 16 januari 2007 03:10 schreef HiDiHo het volgende:
Niet zo janken, doe me dan dat nekschot maar![]()
zak erover?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 03:09 schreef kleinzusje het volgende:
Ok, met pijn in mn hart, zeg ik Bart
Maar dan wel met mn ogen dicht en niet langer dan 1 minuut. ( zal best lukken)
Ben liever je bewakingquote:Op dinsdag 16 januari 2007 03:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Niet zo janken, doe me dan dat nekschot maar
![]()
Doe maar ff het forum doorspitten want er is een foto van, en het is idd een LDquote:Op dinsdag 16 januari 2007 03:11 schreef tipsch het volgende:
cameraman hebben we nooit gezien, niet te beoordelen - mag niet!
kijk maar uit dat je niets breektquote:Op dinsdag 16 januari 2007 03:09 schreef kleinzusje het volgende:
Ok, met pijn in mn hart, zeg ik Bart
Maar dan wel met mn ogen dicht en niet langer dan 1 minuut. ( zal best lukken)
Past hij niet inquote:
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 03:11 schreef kleinzusje het volgende:
Lesley is ook niet lekker in bed. Die vraagt bij elke handeling: Hoezo. Als ze komt: zegt ze: dus dat
quote:
Mn hart ? oh ja ( not)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |