is dit een strikvraag?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 02:57 schreef kleinzusje het volgende:
ok vraag: Je moet sex hebben met een bewoner ( anders krijg je een nekschot of mag je nooit meer naar een mooie Joop van de Ende tranentrekker) wie kies je ?
Ik kies Sylvia, enige bij wie het zou kunnen lukken (na lange voorbereiding!)quote:Op dinsdag 16 januari 2007 03:01 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
geef me dan dat nekschot maar![]()
Zeker weten, dus daarom Brian............als het moetquote:Op dinsdag 16 januari 2007 03:01 schreef kleinzusje het volgende:
Bart/ Brain...................Ok ik stem Bart. Maar hij is slecht in bed
NL gaat niet lukken , Huub is te lief en mag niet volgens de regelsquote:Op dinsdag 16 januari 2007 03:01 schreef kleinzusje het volgende:
Bart/ Brain...................Ok ik stem Bart. Maar hij is slecht in bed
Je mag best zeggen dat je op Natasia valt hoor, geeft nix, we zullen het niet tegen je gebruikenquote:
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 03:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je mag best zeggen dat je op Natasia valt hoor, geeft nix, we zullen het niet tegen je gebruiken
na 2035
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 03:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je mag best zeggen dat je op Natasia valt hoor, geeft nix, we zullen het niet tegen je gebruiken
na 2035
Ligt aan zn kleding, met stropdas is best sexyquote:
Wie is sexy met stropdas??quote:Op dinsdag 16 januari 2007 03:04 schreef kleinzusje het volgende:
Ligt aan zn kleding, met stropdas is best sexy
Ja das lekker, ga jij ff je eigen vraag onmogelijk beantwoorden..... t moest een bewoner zijn.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 03:05 schreef kleinzusje het volgende:
Ik ga voor de camaraman van 20
hehe! stropdas, hmm - nooit!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 03:04 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ligt aan zn kleding, met stropdas is best sexy
Oh ja, das waar................................... dan neem ik ....................( denkt na) het paardquote:Op dinsdag 16 januari 2007 03:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja das lekker, ga jij ff je eigen vraag onmogelijk beantwoorden..... t moest een bewoner zijn.
Bestialiteiten.... mag dat in Nederland?? of ben je dan strafbaar??quote:Op dinsdag 16 januari 2007 03:07 schreef kleinzusje het volgende:
Oh ja, das waar................................... dan neem ik ....................( denkt na) het paard
Niemand, maar alles behalve een strik ( vraag)quote:
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 03:07 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Oh ja, das waar................................... dan neem ik ....................( denkt na) het paard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |