Laatkomen, is dat alles? Day? Hoe kan dat nou?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 02:45 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik heb bij mn werk aangegeven dat ik iets later komen ik heb een soort moeite met Day, waar ik nu pas voor uit durf te komen ( sorry)
Dank je. Maar stond op een relatiesite en heb mn leeftijd perongeluk veranderd in 42. Dus meteen afgemeld en 3 maanden geld verlorenquote:
Nee, die ligt te slapen mutsquote:
Dank jequote:
Mwah, ik ook niet, maar ze zal het ook wel eens niet met mij eens zijn, en zo ben ik het ook wel eens niet met haar eens.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 02:48 schreef tipsch het volgende:
Ik heb geen moeite met Day. Dat wil ik toch even gezegd hebben!
Ik heb geen moeite met Day als persoon, maar wel op haar reacties naar mij toequote:Op dinsdag 16 januari 2007 02:48 schreef tipsch het volgende:
Ik heb geen moeite met Day. Dat wil ik toch even gezegd hebben!
Damn, als je er 37 hebt staan reageren er al mannen van 50, en volgens mij wordt dat direct 60 als je er 42 hebt staanquote:Op dinsdag 16 januari 2007 02:48 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dank je. Maar stond op een relatiesite en heb mn leeftijd perongeluk veranderd in 42. Dus meteen afgemeld en 3 maanden geld verloren![]()
Ik denk dat je dat te persoonlijk ziet (tenzij je haar ook persoonlijk kent natuurlijk)quote:Op dinsdag 16 januari 2007 02:50 schreef kleinzusje het volgende:
Ik heb geen moeite met Day als persoon, maar wel op haar reacties naar mij toe
Kinderen?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 02:50 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ach, 60 reageert toch wel, maar ook van 20 met trouwplannenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 02:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn, als je er 37 hebt staan reageren er al mannen van 50, en volgens mij wordt dat direct 60 als je er 42 hebt staan![]()
Krijg jij ook SMSjes die "per ongeluk" naar jou gaan terwijl ze echt niet voor je bedoeld zijn??quote:Op dinsdag 16 januari 2007 02:52 schreef kleinzusje het volgende:
Ach, 60 reageert toch wel, maar ook van 20 met trouwplannen![]()
Ken haar niet, maar je hebt gelijk.......................voel me te vaak persoonlijk aangesprokenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 02:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat te persoonlijk ziet (tenzij je haar ook persoonlijk kent natuurlijk)
Niet persoonlijk nemen, zoals zij dat (imho) nog wel eens doetquote:Op dinsdag 16 januari 2007 02:50 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Die stuur ik meteen door naar een medeposter die er meer krijgtquote:Op dinsdag 16 januari 2007 02:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Krijg jij ook SMSjes die "per ongeluk" naar jou gaan terwijl ze echt niet voor je bedoeld zijn??![]()
Wie ik ? of vraag je of ik ze heb ?quote:
Nee, of je ze nog met hem wilt krijgenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 02:55 schreef kleinzusje het volgende:
Wie ik ? of vraag je of ik ze heb ?
Of je kinderen hebtquote:Op dinsdag 16 januari 2007 02:55 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Wie ik ? of vraag je of ik ze heb ?
Dames, dat lukt nog steeds niet hoor.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 02:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, of je ze nog met hem wilt krijgen![]()
genoeg mensen denkquote:Op dinsdag 16 januari 2007 02:57 schreef Mr_Baus het volgende:
niemand die werken moet morgen?
Leg uit ?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 02:56 schreef Leandra het volgende:
Damn, ik begin nu echt strontmelig te worden...... waar is er een chatbox want dit gaat te sloom.
Jawel, 9 uur starten!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 02:57 schreef Mr_Baus het volgende:
Je bent onmogelijkquote:Op dinsdag 16 januari 2007 02:56 schreef Leandra het volgende:
Damn, ik begin nu echt strontmelig te worden...... waar is er een chatbox want dit gaat te sloom.
Dan maar met Bart, maar alleen als t moet.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 02:57 schreef kleinzusje het volgende:
ok vraag: Je moet sex hebben met een bewoner ( anders krijg je een nekschot of mag je nooit meer naar een mooie Joop van de Ende tranentrekker) wie kies je ?
Brianquote:Op dinsdag 16 januari 2007 02:57 schreef kleinzusje het volgende:
ok vraag: Je moet sex hebben met een bewoner ( anders krijg je een nekschot of mag je nooit meer naar een mooie Joop van de Ende tranentrekker) wie kies je ?
Er is hier geen chatbox.... alleen deze "Slow Chat"quote:Op dinsdag 16 januari 2007 02:57 schreef kleinzusje het volgende:
Leg uit ?
Ik weet niet hoe dat moet ?
Moeten is een groot goed, niet gaan een schande. Maar ik neem het er vanquote:Op dinsdag 16 januari 2007 02:57 schreef Mr_Baus het volgende:
Yep, ik heb een zoon van 15quote:Op dinsdag 16 januari 2007 02:59 schreef tipsch het volgende:
Heb jij kinderen Leandra?
geef me dan dat nekschot maarquote:Op dinsdag 16 januari 2007 02:57 schreef kleinzusje het volgende:
is dit een strikvraag?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 02:57 schreef kleinzusje het volgende:
Ik kies Sylvia, enige bij wie het zou kunnen lukken (na lange voorbereiding!)quote:Op dinsdag 16 januari 2007 03:01 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
geef me dan dat nekschot maar![]()
Zeker weten, dus daarom Brian............als het moetquote:Op dinsdag 16 januari 2007 03:01 schreef kleinzusje het volgende:
Bart/ Brain...................Ok ik stem Bart. Maar hij is slecht in bed
NL gaat niet lukken , Huub is te lief en mag niet volgens de regelsquote:Op dinsdag 16 januari 2007 03:01 schreef kleinzusje het volgende:
Bart/ Brain...................Ok ik stem Bart. Maar hij is slecht in bed
Je mag best zeggen dat je op Natasia valt hoor, geeft nix, we zullen het niet tegen je gebruikenquote:
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 03:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je mag best zeggen dat je op Natasia valt hoor, geeft nix, we zullen het niet tegen je gebruiken
na 2035
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 03:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je mag best zeggen dat je op Natasia valt hoor, geeft nix, we zullen het niet tegen je gebruiken
na 2035
Ligt aan zn kleding, met stropdas is best sexyquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |