Of je kinderen hebtquote:Op dinsdag 16 januari 2007 02:55 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Wie ik ? of vraag je of ik ze heb ?
Dames, dat lukt nog steeds niet hoor.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 02:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, of je ze nog met hem wilt krijgen![]()
genoeg mensen denkquote:Op dinsdag 16 januari 2007 02:57 schreef Mr_Baus het volgende:
niemand die werken moet morgen?
Leg uit ?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 02:56 schreef Leandra het volgende:
Damn, ik begin nu echt strontmelig te worden...... waar is er een chatbox want dit gaat te sloom.
Jawel, 9 uur starten!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 02:57 schreef Mr_Baus het volgende:
Je bent onmogelijkquote:Op dinsdag 16 januari 2007 02:56 schreef Leandra het volgende:
Damn, ik begin nu echt strontmelig te worden...... waar is er een chatbox want dit gaat te sloom.
Dan maar met Bart, maar alleen als t moet.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 02:57 schreef kleinzusje het volgende:
ok vraag: Je moet sex hebben met een bewoner ( anders krijg je een nekschot of mag je nooit meer naar een mooie Joop van de Ende tranentrekker) wie kies je ?
Brianquote:Op dinsdag 16 januari 2007 02:57 schreef kleinzusje het volgende:
ok vraag: Je moet sex hebben met een bewoner ( anders krijg je een nekschot of mag je nooit meer naar een mooie Joop van de Ende tranentrekker) wie kies je ?
Er is hier geen chatbox.... alleen deze "Slow Chat"quote:Op dinsdag 16 januari 2007 02:57 schreef kleinzusje het volgende:
Leg uit ?
Ik weet niet hoe dat moet ?
Moeten is een groot goed, niet gaan een schande. Maar ik neem het er vanquote:Op dinsdag 16 januari 2007 02:57 schreef Mr_Baus het volgende:
Yep, ik heb een zoon van 15quote:Op dinsdag 16 januari 2007 02:59 schreef tipsch het volgende:
Heb jij kinderen Leandra?
geef me dan dat nekschot maarquote:Op dinsdag 16 januari 2007 02:57 schreef kleinzusje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |