Laatkomen, is dat alles? Day? Hoe kan dat nou?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 02:45 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik heb bij mn werk aangegeven dat ik iets later komen ik heb een soort moeite met Day, waar ik nu pas voor uit durf te komen ( sorry)
Dank je. Maar stond op een relatiesite en heb mn leeftijd perongeluk veranderd in 42. Dus meteen afgemeld en 3 maanden geld verlorenquote:
Nee, die ligt te slapen mutsquote:
Dank jequote:
Mwah, ik ook niet, maar ze zal het ook wel eens niet met mij eens zijn, en zo ben ik het ook wel eens niet met haar eens.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 02:48 schreef tipsch het volgende:
Ik heb geen moeite met Day. Dat wil ik toch even gezegd hebben!
Ik heb geen moeite met Day als persoon, maar wel op haar reacties naar mij toequote:Op dinsdag 16 januari 2007 02:48 schreef tipsch het volgende:
Ik heb geen moeite met Day. Dat wil ik toch even gezegd hebben!
Damn, als je er 37 hebt staan reageren er al mannen van 50, en volgens mij wordt dat direct 60 als je er 42 hebt staanquote:Op dinsdag 16 januari 2007 02:48 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dank je. Maar stond op een relatiesite en heb mn leeftijd perongeluk veranderd in 42. Dus meteen afgemeld en 3 maanden geld verloren![]()
Ik denk dat je dat te persoonlijk ziet (tenzij je haar ook persoonlijk kent natuurlijk)quote:Op dinsdag 16 januari 2007 02:50 schreef kleinzusje het volgende:
Ik heb geen moeite met Day als persoon, maar wel op haar reacties naar mij toe
Kinderen?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 02:50 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ach, 60 reageert toch wel, maar ook van 20 met trouwplannenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 02:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn, als je er 37 hebt staan reageren er al mannen van 50, en volgens mij wordt dat direct 60 als je er 42 hebt staan![]()
Krijg jij ook SMSjes die "per ongeluk" naar jou gaan terwijl ze echt niet voor je bedoeld zijn??quote:Op dinsdag 16 januari 2007 02:52 schreef kleinzusje het volgende:
Ach, 60 reageert toch wel, maar ook van 20 met trouwplannen![]()
Ken haar niet, maar je hebt gelijk.......................voel me te vaak persoonlijk aangesprokenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 02:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat te persoonlijk ziet (tenzij je haar ook persoonlijk kent natuurlijk)
Niet persoonlijk nemen, zoals zij dat (imho) nog wel eens doetquote:Op dinsdag 16 januari 2007 02:50 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Die stuur ik meteen door naar een medeposter die er meer krijgtquote:Op dinsdag 16 januari 2007 02:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Krijg jij ook SMSjes die "per ongeluk" naar jou gaan terwijl ze echt niet voor je bedoeld zijn??![]()
Wie ik ? of vraag je of ik ze heb ?quote:
Nee, of je ze nog met hem wilt krijgenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 02:55 schreef kleinzusje het volgende:
Wie ik ? of vraag je of ik ze heb ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |