te moeilijk, maar "fair enough" Leslie mag dan ook nietquote:Op dinsdag 16 januari 2007 03:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Doe maar ff het forum doorspitten want er is een foto van, en het is idd een LD
Morge eendjequote:Op dinsdag 16 januari 2007 03:14 schreef PC eend het volgende:
Wat doen jullie hier
Er zijn er nog 2 wakker
Jij wil Lesley, ik in een sexy uniform, steek er een stokje voor ( zweepje). Zij wil maar ik bescherm haar. En ga er met de HiDiHo prooi vandoorquote:
Kijk.... heb ik het toch weer heel simpel tot een gelijkspel gemaakt..... een bewoner dus.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 03:13 schreef tipsch het volgende:
te moeilijk, maar "fair enough" Leslie mag dan ook niet
Ben je allergies voor hooi ?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 03:15 schreef tipsch het volgende:
ik doe Sylvia wel, geen nekschot - da's mijn beslissing
Jij heel ver denkenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 03:15 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Jij wil Lesley, ik in een sexy uniform, steek er een stokje voor ( zweepje). Zij wil maar ik bescherm haar. En ga er met de HiDiHo prooi vandoor
Ik ga niet voor Bartquote:Op dinsdag 16 januari 2007 03:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kijk.... heb ik het toch weer heel simpel tot een gelijkspel gemaakt..... een bewoner dus.
Tipsch gaat bij gebrek aan beter dus maar voor Sylvia
Kleinzusje voor Bart
Morwen voor Brian
HiDiHo gaat voor het nekschot
en ik ga voor een levenslang verbod op toegang tot Joop vd Ende producties.
Als elke man dat ook een beetje is wel...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 03:17 schreef HiDiHo het volgende:
Jij heel ver denken![]()
En denk je dat Lesley bi is? of is elke vrouw een beetje bi?
vraag 1: geen idee, van mij mag zequote:Op dinsdag 16 januari 2007 03:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Jij heel ver denken![]()
En denk je dat Lesley bi is? of is elke vrouw een beetje bi?
Voor de daad?? Meid waar maak je je dan zorgen om??quote:Op dinsdag 16 januari 2007 03:17 schreef kleinzusje het volgende:
Ik ga niet voor Bart![]()
Die gaat meteen slapen voor de daad
Sylvia is een kanjer - ik was bij Leslie even vergeten dat de sex nog wel eens iets te veel besproken zou gaan worden, dus dat.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 03:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kijk.... heb ik het toch weer heel simpel tot een gelijkspel gemaakt..... een bewoner dus.
Tipsch gaat bij gebrek aan beter dus maar voor Sylvia
Kleinzusje voor Bart
Morwen voor Brian
HiDiHo gaat voor het nekschot
en ik ga voor een levenslang verbod op toegang tot Joop vd Ende producties.
Daar heb je een punt, gelukkig..................... geen sex dus, maar wel smakkende ontbijtgeluidenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 03:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Voor de daad?? Meid waar maak je je dan zorgen om??![]()
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 03:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Doe maar ff het forum doorspitten want er is een foto van, en het is idd een LD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |