dezequote:Op zondag 24 december 2006 23:11 schreef Yurithemaster het volgende:
Wat voor filmpjes soempie?
't Is jammer dat ik je mobiele nummer niet heb anders had ik je tijdens je kerstetentje ge-sms-tquote:
quote:Op zondag 24 december 2006 23:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
't Is jammer dat ik je mobiele nummer niet heb anders had ik je tijdens je kerstetentje ge-sms-t
Je hebt hem helemaal gekeken?quote:
In elk geval fijner dan vanavondquote:Op maandag 25 december 2006 00:18 schreef Nembrionic het volgende:
Fijne dagen!
schrale troostquote:Op maandag 25 december 2006 00:23 schreef Nembrionic het volgende:
Achja..het had erger kunnen zijn: Eurovisie Songfestival
Jij bent engquote:
Ik lust nu wel een eitje...quote:Op maandag 25 december 2006 00:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jij bent eng![]()
Ben je niet misselijk?
Fijn om te horen, ik wil nog wel foto's van het resultaat zien hequote:Op zondag 24 december 2006 15:33 schreef Soempie het volgende:
Plaquettes, Tim je bent geniaal. Ontzettend bedankt voor de tip! M'n dessert is gered
Neequote:
Ik ben ook niet geweest. Ik had gehoord dat je alleen bij Merlijn en de Tapperij kaaren moest hebben.quote:Op maandag 25 december 2006 01:09 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
NeeHet was zoooooo druk in de stad! Je moest overal kaarten voor hebben (oke logisch). Dan ben je binnen, is het megadruk!
Sta je een half uurtje later weer buiten en ben je 10 euro lichter voor die teringkaarten!
![]()
Tuurlijk was die er welquote:Op maandag 25 december 2006 16:40 schreef Daffodil31LE het volgende:
Als je daar geen internetaansluiting hebt, heb je er nog niets aan.
Klopt, het was ook een beetje wedstrijd-eten vanmiddag tussen mij en mijn broertjequote:Op dinsdag 26 december 2006 01:20 schreef Nembrionic het volgende:
Kalkoen is inderdaad vrij saai...kip heeft "droog" meer smaak.
El Rubio is een hetero vriendelijk gaycaféquote:Op dinsdag 26 december 2006 17:09 schreef Jajong het volgende:
Jullie weten dat El Rubio een gaybar is he?
Was het een gewoon café, dan had het nooit die onaantastbare cultstatus bereikt in de wereld die AKQ heet.quote:Op dinsdag 26 december 2006 17:09 schreef Jajong het volgende:
Jullie weten dat El Rubio een gaybar is he?
Of anders een thee-tje drinken in de Engelquote:Op dinsdag 26 december 2006 23:13 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Was het een gewoon café, dan had het nooit die onaantastbare cultstatus bereikt in de wereld die AKQ heet.
Ik verwacht je dus wel. Is het niet in El Rubio, dan later op de avond in de Spieghel.
quote:Op woensdag 27 december 2006 02:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ben niet echt bekend in Groningen city... Ken wel de drie gezusters
doen we er toch gewoon vast een nutteloze post bij.quote:Op woensdag 27 december 2006 09:54 schreef Soempie het volgende:
ik had de hoop dat dit topic inmiddels vol zou zijn...
Ziet er mooi ende smakelijk uitquote:
quote:Op woensdag 27 december 2006 11:38 schreef Nembrionic het volgende:
Tóch zelf de plakjes gemaakt?![]()
I knew you could do it
quote:
quote:Op donderdag 28 december 2006 11:37 schreef macondo het volgende:
omg.. daar komen verhalen over dronken vrouwen aan...
quote:Op donderdag 28 december 2006 11:37 schreef macondo het volgende:
[..]
omg.. daar komen verhalen over dronken vrouwen aan...
Zo heet ik tochquote:Op donderdag 28 december 2006 12:04 schreef macondo het volgende:
Wat lief
(en ze noemde je daar Soemp aan tafel?)
Absoluut vertederend, maar ik ben ook een beetje bevooroordeeld denk ik..quote:
Ik kan natuurlijk niks verkeerds doen in jouw ogenquote:Op donderdag 28 december 2006 12:13 schreef macondo het volgende:
[..]
Absoluut vertederend, maar ik ben ook een beetje bevooroordeeld denk ik..
Heb je het echt met een thermometer gedaan of gewoon niet alles in één keer gesmolten en vaste stukjes toegevoegd?quote:Op donderdag 28 december 2006 11:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
Met die entmethode ging het prima![]()
Een LAN?quote:Op donderdag 28 december 2006 14:12 schreef Etcetera het volgende:
we zouden naar een LAN, 3 dagen, tot en met vrijdag. maar het was niet zo succes, om het netjes te zeggen.
niet kunnen slapen door de heerlijke wietlucht (wie gaat er nou blowen in een slaapzaal) en het luchtbed was lek.
het was gewoon kut![]()
blij dat we thuis zijn
quote:Op donderdag 28 december 2006 16:35 schreef Nembrionic het volgende:
Wij speelden vaak Quake Arena op kantoor. Erg verslavend was dat
Vooral als je met z'n achten zit, dan is er continu iemand in de lucht, die je kan neerschieten, dat stukje wat even verderop zweefde (als je weet wat ik bedoel). Of onderweg naar de super-power-up, of hoe dat ding ook heette, wat boven zat.quote:Op donderdag 28 december 2006 16:37 schreef Nembrionic het volgende:
Ik denk dat ik weet welke je bedoelt en dat was dikke chaos
Ik ging die springers altijd sniperen met m'n railgun vanaf één of ander vaag plekje. Dat hadden ze snel door altijdquote:Op donderdag 28 december 2006 16:38 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Vooral als je met z'n achten zit, dan is er continu iemand in de lucht, die je kan neerschieten, dat stukje wat even verderop zweefde (als je weet wat ik bedoel). Of onderweg naar de super-power-up, of hoe dat ding ook heette, wat boven zat.![]()
Die railgun was inderdaad superheftig, al was het alleen maar dat je uit je concentratie en uit balans kon raken, en dan van het podium afvielquote:Op donderdag 28 december 2006 16:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ging die springers altijd sniperen met m'n railgun vanaf één of ander vaag plekje. Dat hadden ze snel door altijd
Een LAN... Da's toch gewoon een excuus om met schofterige snelheden bij elkaar te kunnen leechen?quote:Op donderdag 28 december 2006 18:48 schreef Etcetera het volgende:
dat is een LAN jalocal area network, tegen/met elkaar gamen
quote:Op donderdag 28 december 2006 20:07 schreef Daffodil31LE het volgende:
Jantje zag eens pruimen hangen
Oh, als eieren zo groot;
De tuinman zag zijn bolle wangen
Sloeg de vuile gapper dood
Even hier neerzetten, anders vergeet ik 't weer.
En staat het hele dorp nu weer overeind?quote:Op donderdag 28 december 2006 21:42 schreef Nesle het volgende:
Hele dorp lag plat.
Ondertussen is iedereen weer opgekrabbelt jaquote:Op donderdag 28 december 2006 21:59 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
En staat het hele dorp nu weer overeind?
Oja; niet raar kijken als de bevolking over 9 maanden "spontaan" een beetje vermeerdert.
Als je dat ineens probeert in te slikken zal het niet gemakkelijk gaan. Gewoon wegspoelen met veel water.quote:
verzekerd van een geweldige bad tripquote:Op donderdag 28 december 2006 22:11 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Als je dat ineens probeert in te slikken zal het niet gemakkelijk gaan. Gewoon wegspoelen met veel water.
En dan een peuk opsteken.![]()
Meer een typisch geval van knallende hoofdpijn...quote:Op donderdag 28 december 2006 22:19 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
verzekerd van een geweldige bad trip
Ik heb een heel klein laagje water in een pannetje verhit en daarboven een bord (zodat het pannetje afgesloten wordt en het bord niet het water raakt) met de gehakte chocolade gedaan. Zodra het kookte heb ik het gas uitgezet en ben ik in de chocolade gaan roeren. Op die manier werd het niet te warm en ging het goed. Heel makkelijk dusquote:Op donderdag 28 december 2006 14:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heb je het echt met een thermometer gedaan of gewoon niet alles in één keer gesmolten en vaste stukjes toegevoegd?
Zo weer Unreal Tournament opzoeken.quote:Op donderdag 28 december 2006 18:48 schreef Etcetera het volgende:
dat is een LAN jalocal area network, tegen/met elkaar gamen
Jaquote:
Je gelooft me niet, maar 't is echt waar. Het is niet keihard, maar ook zeker niet meer vloeibaar. Het is een bonk olie nu. En voor een broodje pasta moet je wel flink hakken met een mes.quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:44 schreef Nembrionic het volgende:
Dan moet het 15 graden gevroren hebben ofso
Dan drink je gewoon wat anders dan die olie hèquote:Op vrijdag 29 december 2006 14:39 schreef Soempie het volgende:
Als ik in de keuken adem zijn er van die rookwolkjes en m'n arachideolie is bevroren
jamaar, die olie is juist goed voor m'n onderhuidse voering. Wat ik wel nodig heb in zo'n koud huis...quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:03 schreef Supersheep het volgende:
Dan drink je gewoon wat anders dan die olie hè
Hier is het lekker warmquote:Op vrijdag 29 december 2006 15:05 schreef Soempie het volgende:
[..]
jamaar, die olie is juist goed voor m'n onderhuidse voering. Wat ik wel nodig heb in zo'n koud huis...![]()
M'n kamer is gelukkig wel lekker warm. Alleen de keuken en de badkamer nietquote:Op vrijdag 29 december 2006 15:10 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Hier is het lekker warm, dus geen olie voor mij
Dan zet je de hele dag de oven en de warme douche aanquote:Op vrijdag 29 december 2006 15:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
M'n kamer is gelukkig wel lekker warm. Alleen de keuken en de badkamer niet![]()
Ik weet niet precies waar dit over gaat, maar je kan winzip ook gewoon downloaden hoorquote:Op vrijdag 29 december 2006 15:04 schreef Soempie het volgende:
op winzip.com kun je het alleen kopen
Is reeds gebeurdquote:Op vrijdag 29 december 2006 15:40 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ik weet niet precies waar dit over gaat, maar je kan winzip ook gewoon downloaden hoor
Nes, heb je honger?quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:06 schreef Nesle het volgende:
En ik ben eindelijk over de 2000 posts heen
SHEEEEEEP HAAL DIE OLIEBOLLEN UIT MN GEZICHT!![]()
![]()
Ik heb net 3 oliebollen opgegeten!quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:23 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Nes, heb je honger?
ok, ik haal ze weg
Inderdaadquote:
quote:Op vrijdag 29 december 2006 18:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een klein vreetzakje hè.
Ik lebber alleen aan de oliebollen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 18:10 schreef Supersheep het volgende:
En waarom ben je dan zo aan het lebberen hè!![]()
quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Gadverdamme, mensen die aan oliebollen lebberen maar ze niet opeten!
Lekker joh!quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Gadverdamme, mensen die aan oliebollen lebberen maar ze niet opeten!
Heeee hoe was het in Groningen? En Stan nog gezien?quote:
Daar heb je waarschijnlijk wel gelijk inquote:Op vrijdag 29 december 2006 23:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
dan plakt de poedersuiker vervolgens beter![]()
Was wel gezelligquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
Heeee hoe was het in Groningen? En Stan nog gezien?![]()
quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:48 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Dus als ik het goed heb storen jullie je aan al die vragen in de Algemene Kennis Quiz.
quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:48 schreef Jojoortje het volgende:
Was wel gezelligHeb Stan niet gezien!
![]()
Ik maar bellen... Hij maar slapen!quote:
Wat een sufferd, dat hij je zo mis is gelopenquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:54 schreef Jojoortje het volgende:
Ik maar bellen... Hij maar slapen! Hij baalde er zelf ook wel flink van, maar hij had die slaap gewoon nodig!
Maar ik ga volgende week waarschijnlijk weer naar Groningen, dus komt wel goed
de akqquote:Op zaterdag 30 december 2006 00:56 schreef Nesle het volgende:
Zeg, ik heb het denk ik nooit zo goed begrepen.
Maar wat is de connectie tussen Jojooor en Stanley?
Wij vinden elkaar lief... Heel erg lief zelfs!quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:56 schreef Nesle het volgende:
Zeg, ik heb het denk ik nooit zo goed begrepen.
Maar wat is de connectie tussen Jojooor en Stanley?
Ohquote:
Hebben we ook hoor...quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:08 schreef Nesle het volgende:
[..]
Oh
Ik dacht dat Jojoor en Stan een relaasie hadden ofzo
ja zie, dat dacht ik al! want toen jij mij had geadopt, zat stan ook meteen met de opvoeding enzoquote:
quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:17 schreef Nesle het volgende:
[..]
ja zie, dat dacht ik al! want toen jij mij had geadopt, zat stan ook meteen met de opvoeding enzo
Nuttige tip inderdaad. Maar waarschijnlijk alleen nuttig voor jouw autoquote:Op zaterdag 30 december 2006 01:58 schreef Daffodil31LE het volgende:
Tip voor Soempie:
Meng je pindaolie met wat petroleum. Dan stolt het niet meer zo.
quote:
Ik weet niet wat ik ervan moet vinden eigenlijk.quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:43 schreef Jojoortje het volgende:
Wat vinden jullie van het nieuws van Saddam?![]()
Oja: Hoi!![]()
Toen ik het zag... werd ik misselijk!quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik ervan moet vinden eigenlijk.
Wel begrijpelijkd dat ze het zo "plotseling" gedaan hebben. Dan voorkom je lompe uitbraakacties en aanvallen.
Ja alleen dat hij de strop om zn nek kreeg en dat hij later dood was... Opzich niks extreems ofzo, maar ik was net wakker en dat is niet wat je het eerst wil zien...quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:52 schreef Nembrionic het volgende:
Welke heb je gezien dan?
Op zich wel maar dan wordt de verleiding om op te zoeken enorm groot en valt dat ook slecht te controleren.quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:58 schreef barney74 het volgende:
zou het een leuk idee zijn om een soort afsluitende jaarquiz samen te stellen, waarbij iedereen thuis rustig de vragen kan beantwoorden (en dan opsturen of de antwoorden controleren in een speciaal topic na een bepaalde datum)? Nu is het eigenlijk een beetje vertekend, die ranglijst. Hoe langer je aanwezig bent, hoe meer kans op veel punten.
Ja, maar ik denk dat we wel weten wie het eerlijk zal spelen en wie niet....en qua tijd zou het te doen moeten zijn, ik heb nu verder toch weinig te doenquote:Op zaterdag 30 december 2006 14:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Op zich wel maar dan wordt de verleiding om op te zoeken enorm groot en valt dat ook slecht te controleren.
En daarbij komt het idee een beetje laat
Jij maakt de vragen?quote:Op zaterdag 30 december 2006 14:03 schreef barney74 het volgende:
[..]
Ja, maar ik denk dat we wel weten wie het eerlijk zal spelen en wie niet....en qua tijd zou het te doen moeten zijn, ik heb nu verder toch weinig te doen
quote:Op zaterdag 30 december 2006 15:28 schreef MaJo het volgende:
Hey allemaal
Ben nogal brak van 2 dagen stappenVandaag maar even uitrusten en dan morgen oud en nieuw feest bij mij thuis
Wat gaan jullie doen met oud & nieuw?
Om 15:00 begint er een borrel in mijn stamkroeg waar men een fooienpot neerzet.quote:Op zaterdag 30 december 2006 15:28 schreef MaJo het volgende:
Hey allemaal
Ben nogal brak van 2 dagen stappenVandaag maar even uitrusten en dan morgen oud en nieuw feest bij mij thuis
Hey MaJo!quote:Op zaterdag 30 december 2006 15:28 schreef MaJo het volgende:
Hey allemaal
Kijk..zho hoort hetquote:Op zaterdag 30 december 2006 16:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hey MaJo!
Ik ga morgen beetje knallen buiten denk ikEn dan 's avonds aan de Stassen wijn
En dan komt er een vriendin langs dus die gaat ook Stassen drinken. Om 00:45 ga ik richting stad met een grote groep mensen en dan feesten! Vorig jaar was ik om 10 uur thuis!
![]()
Jeequote:Op zaterdag 30 december 2006 16:00 schreef iamredleader het volgende:
[..]
bij jou oud en nieuw vieren
Gaat gezellig worden
Dat klinkt als een gezellige avondquote:Op zaterdag 30 december 2006 16:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Om 15:00 begint er een borrel in mijn stamkroeg waar men een fooienpot neerzet.
Dan worden de laatste restjes opgemaakt (vaten leeg, flessen leeg). En dan mag je zelf kijken wat je betaald. Dus daar ga ik even langs.
Dan om 17:00 gaan we met z'n allen bij een vriend thuis zitten eten, drinken, feesten en na 00:00 naar een feest in de lokale danstent met wellicht nog een afzakkertje om 4-5u in eerder genoemde kroeg.
Zo ongeveer dus
Overigens..had je nog nagevraagd over het uploaden van dat filmpje?
Klinkt goedquote:Op zaterdag 30 december 2006 16:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hey MaJo!
Ik ga morgen beetje knallen buiten denk ikEn dan 's avonds aan de Stassen wijn
En dan komt er een vriendin langs dus die gaat ook Stassen drinken. Om 00:45 ga ik richting stad met een grote groep mensen en dan feesten! Vorig jaar was ik om 10 uur thuis!
![]()
Wordt absoluut gezellig. We zijn met 15 man ofso en iedereen neemt wat te eten mee. Mijn zelfgemaakt soep staat nu te kokenquote:Op zaterdag 30 december 2006 17:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat klinkt als een gezellige avondWij gaan eerst met een kleine groep bij ons thuis eten, daarna komen er meer mensen langs dus dan wordt het slempen
Heb er zin in
Al moet ik nu even niet aan alcohol denken
Als het niet lukt kun je het altijd nog een keertje op CD meenemen naar de quizquote:Edit: ben vergeten te vragen van het filmpjeMaar ga ik zeker doen
Bij ons neemt (als het goed isquote:Op zaterdag 30 december 2006 17:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wordt absoluut gezellig. We zijn met 15 man ofso en iedereen neemt wat te eten mee. Mijn zelfgemaakt soep staat nu te koken
Ben benieuwd tot hoe laat de meesten het uit gaan houden
[..]
Als het niet lukt kun je het altijd nog een keertje op CD meenemen naar de quiz
PS: King Kahn
Okay..ik zal het woord "item" gebruikenquote:Op zaterdag 30 december 2006 17:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Bij ons neemt (als het goed is) iedereen ook wat mee. Dat verschilt van drank tot zelfgemaakte taarten en spelletjes
Mijn ervaring is dat mensen het met oud en nieuw altijd wel tot laat uithouden
Vooral bij een huisfeestje
Ik heb het filmpje ook op dvd, anders neem ik die wel een keer mee inderdaadFilmpje klinkt trouwens een beetje dubieus als je niet weet waar het over gaat
Item is misschien een beter woord
Oké king kahn, ik ga het eens opzoeken. Wat kan ik me erbij voorstellen?
Dat is wijn met een fruitig smaakje... Zoo lekker!quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:25 schreef MaJo het volgende:
Klinkt goedWat is trouwens Stassen wijn?
quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jee
Had je mijn berichtje nog gehad?
dat had ik niet van je verwachtquote:Op zaterdag 30 december 2006 18:11 schreef Jojoortje het volgende:
Ik doe niet aan goede voornemens. Eigenlijk zou dat wel moeten:
- minder vloeken in/op het veld
Ik ook niet, maar ik bedenk er altijd wel een paar.quote:
quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:24 schreef Supersheep het volgende:
Passen jullie wel op met gevaarlijk vuurwerk?
Ik ben alleen braaf als ik aan het Fok!ken benquote:Op zaterdag 30 december 2006 18:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
dat had ik niet van je verwacht
Goed zo!quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Denk dat ik weer ga stoppen met roken
weer? Hoe lang hield je het de vorige keer vol?quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Denk dat ik weer ga stoppen met roken
quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
30 jaar
Oja! Dat wil ik ook wel... Maar welke vrouw wil dat niet?quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:37 schreef Soempie het volgende:
Mijn goede voornemens/ wensen:
- afvallen![]()
Juist...daarom die ik er niet aanquote:Op zaterdag 30 december 2006 18:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik bedenk er altijd wel een paar.
Die vervolgens niet uitkomen.![]()
Euh, als ik er uit zou zien als jij dan stond het in elk geval niet op m'n goede voornemens voor 2007 lijstjequote:Op zaterdag 30 december 2006 18:40 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oja! Dat wil ik ook wel... Maar welke vrouw wil dat niet?![]()
Ahquote:Op zaterdag 30 december 2006 18:42 schreef Soempie het volgende:
[..]
Euh, als ik er uit zou zien als jij dan stond het in elk geval niet op m'n goede voornemens voor 2007 lijstje
Dan helpt vroeger naar bed gaan niet hoor...dan moet je juist later thuis komenquote:Op zaterdag 30 december 2006 18:45 schreef Soempie het volgende:
Vandaar het: vaker naar de kapper, vroeger naar bed en het afvallen
het vroeger naar bed is omdat ik er op het moment uit zie alsof ik al een half jaar niet geslapen hebquote:Op zaterdag 30 december 2006 18:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan helpt vroeger naar bed gaan niet hoor...dan moet je juist later thuis komen
Dán is het wellicht verstandigquote:Op zaterdag 30 december 2006 18:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
het vroeger naar bed is omdat ik er op het moment uit zie alsof ik al een half jaar niet geslapen heb![]()
Hee, jou ken ik nietquote:Op zaterdag 30 december 2006 18:53 schreef U96 het volgende:
Is het zo erg dan?
Nee, als je in pak gaat ben ik vast banger voor jouquote:
Dat zou zomaar kunnenquote:Op zaterdag 30 december 2006 18:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, als je in pak gaat ben ik vast banger voor jou![]()
Ja, ik vond het allemaal ontzettend goed. Maar met dat ene nummer was ik wel het meest blijquote:Op zaterdag 30 december 2006 18:57 schreef Nembrionic het volgende:
Dat zou zomaar kunnen
Overigens: hoe staat het met de muziekcollectie?
Hoe bedoel jequote:
Ja, kut, die was donderdag toch opquote:Op zaterdag 30 december 2006 19:31 schreef Nembrionic het volgende:
Gisteren trouwens Simon gekeken. Vond ik erg leuk!Neleos
Simon is een fijn filmpje ja. Zwaar onderwerp enzo, maar wel licht gebracht.quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:31 schreef Nembrionic het volgende:
Gisteren trouwens Simon gekeken. Vond ik erg leuk!Neleos
Ja maar ik had 'm opgenomenquote:Op zaterdag 30 december 2006 19:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, kut, die was donderdag toch op
Die heb ik dus gemist
Donderdag was ik naar Deja Vu.
quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:34 schreef Neleos het volgende:
[..]
Simon is een fijn filmpje ja. Zwaar onderwerp enzo, maar wel licht gebracht.![]()
ja, was okequote:Op zaterdag 30 december 2006 19:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja maar ik had 'm opgenomen
Deja Vu..is dat wat?
Goed, heb zin in 2007quote:
Morgen ga ik samen met een groep vrienden bij iemand thuis zitten. Mannetje of 10 denk ik, vlakbij de Duitse grens. Waarschijnlijk verder niet naar de stad. Heb d'r wel zin aan.quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:34 schreef Soempie het volgende:
Wat ga jij morgen doen Neleos? En heb je nog goede voornemens?
Klinkt goed. En vanavond je verjaardag dusquote:Op zaterdag 30 december 2006 19:38 schreef Neleos het volgende:
[..]
Morgen ga ik samen met een groep vrienden bij iemand thuis zitten. Mannetje of 10 denk ik, vlakbij de Duitse grens. Waarschijnlijk verder niet naar de stad. Heb d'r wel zin aan.
En vanavond vier ik mijn verjaardag. Straks komen de eerste gasten. Meer dan 2 weken na mijn verjaardag, maar dat geeft niet.![]()
En goede voornemens, eeh, die moet ik nog even verzinnen. Werk vinden denk ik![]()
Jij dan, nog plannen en voornemens?
Als het goed is komen er 9 mensen, ik heb tenminste 9 zitplekken, en dan is mijn huisje ook wel vol. En ik heb al begrepen dat ik een vrij groot cadeau ga krijgen, ben zelf ook wel benieuwd dus. Meestal is het gewoon drank of een enveloppe met geld.quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
Klinkt goed. En vanavond je verjaardag dusKomen er veel mensen? Wel even laten weten wat je gekregen hebt he?
![]()
Voor mijn plannen en voornemens> zie vorige pagina![]()
Ja, dank je he, 12 december was ik jarig, maar ik moest even een goede datum uitprikken.quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:42 schreef Nembrionic het volgende:
Gefeliciteerd!
Hoe oud ben jij eigenlijk?quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:44 schreef Neleos het volgende:
Ja, dank je he, 12 december was ik jarig, maar ik moest even een goede datum uitprikken.
Vaker naar de kapper, geen maaltijden overslaan, vroeger naar bed, minder op Fok! posten zijn ook wel goede voornemens voor mij. Ik denk dat ik die ook maar 'neem'.quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:37 schreef Soempie het volgende:
Mijn goede voornemens/ wensen:
- elke dag een aantal uur studeren
- afvallen![]()
- vaker naar de kapper![]()
- geen maaltijden overslaan
- vroeger naar bed![]()
- eerder m'n biebboeken terugbrengen![]()
- minder op Fok! posten![]()
- vaker uitgaan, naar musea, op vakantie, naar de bios, theater, etc.
25quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:46 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij eigenlijk?
quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:46 schreef Neleos het volgende:
Vaker naar de kapper, geen maaltijden overslaan, vroeger naar bed, minder op Fok! posten zijn ook wel goede voornemens voor mij. Ik denk dat ik die ook maar 'neem'.![]()
Dat is mijn laatste goede voornemen dan. Beter op Soempie letten.quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:49 schreef Soempie het volgende:
[..]kunnen we elkaar een beetje in de gaten houden. 'Alweer op Fok! Neleos?! En het is al half 1 ook!'
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:50 schreef Neleos het volgende:
[..]
Dat is mijn laatste goede voornemen dan. Beter op Soempie letten.![]()
Maar ik moet gaan nu, zie jullie later.![]()
Met meer lichaamsbeweging was ik vorig jaar al begonnen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:55 schreef TheSilentEnigma het volgende:
En voeg toe:
-Meer buitenlucht
-Meer lichaamsbeweging
Vorig jaar zwom ik op een gegeven moment 4 a 5 keer 30 baantjes van 50 meter per week. Totdat ik eind van de zomer door een zware blaasontsteking werd getroffen (waar ik nog niets niet van af ben...). Sindsdien is alle vorm van sport er bij in geschoten, en zijn er toch behoorlijk wat kilo's bijgekomen...quote:Op zaterdag 30 december 2006 19:58 schreef Soempie het volgende:
Met meer lichaamsbeweging was ik vorig jaar al begonnen.
quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:03 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Vorig jaar zwom ik op een gegeven moment 4 a 5 keer 30 baantjes van 50 meter per week. Totdat ik eind van de zomer door een zware blaasontsteking werd getroffen (waar ik nog niets niet van af ben...). Sindsdien is alle vorm van sport er bij in geschoten, en zijn er toch behoorlijk wat kilo's bijgekomen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |