dezequote:Op zondag 24 december 2006 23:11 schreef Yurithemaster het volgende:
Wat voor filmpjes soempie?

't Is jammer dat ik je mobiele nummer niet heb anders had ik je tijdens je kerstetentje ge-sms-tquote:

quote:Op zondag 24 december 2006 23:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
't Is jammer dat ik je mobiele nummer niet heb anders had ik je tijdens je kerstetentje ge-sms-t

Je hebt hem helemaal gekeken?quote:

In elk geval fijner dan vanavondquote:Op maandag 25 december 2006 00:18 schreef Nembrionic het volgende:
Fijne dagen!

schrale troostquote:Op maandag 25 december 2006 00:23 schreef Nembrionic het volgende:
Achja..het had erger kunnen zijn: Eurovisie Songfestival

Jij bent engquote:

Ik lust nu wel een eitje...quote:Op maandag 25 december 2006 00:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jij bent eng![]()
Ben je niet misselijk?

Fijn om te horen, ik wil nog wel foto's van het resultaat zien hequote:Op zondag 24 december 2006 15:33 schreef Soempie het volgende:
Plaquettes, Tim je bent geniaal. Ontzettend bedankt voor de tip! M'n dessert is gered

Neequote:

Ik ben ook niet geweest. Ik had gehoord dat je alleen bij Merlijn en de Tapperij kaaren moest hebben.quote:Op maandag 25 december 2006 01:09 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
NeeHet was zoooooo druk in de stad! Je moest overal kaarten voor hebben (oke logisch). Dan ben je binnen, is het megadruk!
Sta je een half uurtje later weer buiten en ben je 10 euro lichter voor die teringkaarten!
![]()

Tuurlijk was die er welquote:Op maandag 25 december 2006 16:40 schreef Daffodil31LE het volgende:
Als je daar geen internetaansluiting hebt, heb je er nog niets aan.

Klopt, het was ook een beetje wedstrijd-eten vanmiddag tussen mij en mijn broertjequote:Op dinsdag 26 december 2006 01:20 schreef Nembrionic het volgende:
Kalkoen is inderdaad vrij saai...kip heeft "droog" meer smaak.

El Rubio is een hetero vriendelijk gaycaféquote:Op dinsdag 26 december 2006 17:09 schreef Jajong het volgende:
Jullie weten dat El Rubio een gaybar is he?

Was het een gewoon café, dan had het nooit die onaantastbare cultstatus bereikt in de wereld die AKQ heet.quote:Op dinsdag 26 december 2006 17:09 schreef Jajong het volgende:
Jullie weten dat El Rubio een gaybar is he?

Of anders een thee-tje drinken in de Engelquote:Op dinsdag 26 december 2006 23:13 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Was het een gewoon café, dan had het nooit die onaantastbare cultstatus bereikt in de wereld die AKQ heet.
Ik verwacht je dus wel. Is het niet in El Rubio, dan later op de avond in de Spieghel.

quote:Op woensdag 27 december 2006 02:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ben niet echt bekend in Groningen city... Ken wel de drie gezusters

doen we er toch gewoon vast een nutteloze post bij.quote:Op woensdag 27 december 2006 09:54 schreef Soempie het volgende:
ik had de hoop dat dit topic inmiddels vol zou zijn...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |