Ik kan natuurlijk niks verkeerds doen in jouw ogenquote:Op donderdag 28 december 2006 12:13 schreef macondo het volgende:
[..]
Absoluut vertederend, maar ik ben ook een beetje bevooroordeeld denk ik..
Heb je het echt met een thermometer gedaan of gewoon niet alles in één keer gesmolten en vaste stukjes toegevoegd?quote:Op donderdag 28 december 2006 11:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
Met die entmethode ging het prima![]()
Een LAN?quote:Op donderdag 28 december 2006 14:12 schreef Etcetera het volgende:
we zouden naar een LAN, 3 dagen, tot en met vrijdag. maar het was niet zo succes, om het netjes te zeggen.
niet kunnen slapen door de heerlijke wietlucht (wie gaat er nou blowen in een slaapzaal) en het luchtbed was lek.
het was gewoon kut![]()
blij dat we thuis zijn
quote:Op donderdag 28 december 2006 16:35 schreef Nembrionic het volgende:
Wij speelden vaak Quake Arena op kantoor. Erg verslavend was dat
Vooral als je met z'n achten zit, dan is er continu iemand in de lucht, die je kan neerschieten, dat stukje wat even verderop zweefde (als je weet wat ik bedoel). Of onderweg naar de super-power-up, of hoe dat ding ook heette, wat boven zat.quote:Op donderdag 28 december 2006 16:37 schreef Nembrionic het volgende:
Ik denk dat ik weet welke je bedoelt en dat was dikke chaos
Ik ging die springers altijd sniperen met m'n railgun vanaf één of ander vaag plekje. Dat hadden ze snel door altijdquote:Op donderdag 28 december 2006 16:38 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Vooral als je met z'n achten zit, dan is er continu iemand in de lucht, die je kan neerschieten, dat stukje wat even verderop zweefde (als je weet wat ik bedoel). Of onderweg naar de super-power-up, of hoe dat ding ook heette, wat boven zat.![]()
Die railgun was inderdaad superheftig, al was het alleen maar dat je uit je concentratie en uit balans kon raken, en dan van het podium afvielquote:Op donderdag 28 december 2006 16:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ging die springers altijd sniperen met m'n railgun vanaf één of ander vaag plekje. Dat hadden ze snel door altijd
Een LAN... Da's toch gewoon een excuus om met schofterige snelheden bij elkaar te kunnen leechen?quote:Op donderdag 28 december 2006 18:48 schreef Etcetera het volgende:
dat is een LAN jalocal area network, tegen/met elkaar gamen
quote:Op donderdag 28 december 2006 20:07 schreef Daffodil31LE het volgende:
Jantje zag eens pruimen hangen
Oh, als eieren zo groot;
De tuinman zag zijn bolle wangen
Sloeg de vuile gapper dood
Even hier neerzetten, anders vergeet ik 't weer.
En staat het hele dorp nu weer overeind?quote:Op donderdag 28 december 2006 21:42 schreef Nesle het volgende:
Hele dorp lag plat.
Ondertussen is iedereen weer opgekrabbelt jaquote:Op donderdag 28 december 2006 21:59 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
En staat het hele dorp nu weer overeind?
Oja; niet raar kijken als de bevolking over 9 maanden "spontaan" een beetje vermeerdert.
Als je dat ineens probeert in te slikken zal het niet gemakkelijk gaan. Gewoon wegspoelen met veel water.quote:
verzekerd van een geweldige bad tripquote:Op donderdag 28 december 2006 22:11 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Als je dat ineens probeert in te slikken zal het niet gemakkelijk gaan. Gewoon wegspoelen met veel water.
En dan een peuk opsteken.![]()
Meer een typisch geval van knallende hoofdpijn...quote:Op donderdag 28 december 2006 22:19 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
verzekerd van een geweldige bad trip
Ik heb een heel klein laagje water in een pannetje verhit en daarboven een bord (zodat het pannetje afgesloten wordt en het bord niet het water raakt) met de gehakte chocolade gedaan. Zodra het kookte heb ik het gas uitgezet en ben ik in de chocolade gaan roeren. Op die manier werd het niet te warm en ging het goed. Heel makkelijk dusquote:Op donderdag 28 december 2006 14:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heb je het echt met een thermometer gedaan of gewoon niet alles in één keer gesmolten en vaste stukjes toegevoegd?
Zo weer Unreal Tournament opzoeken.quote:Op donderdag 28 december 2006 18:48 schreef Etcetera het volgende:
dat is een LAN jalocal area network, tegen/met elkaar gamen
Jaquote:
Je gelooft me niet, maar 't is echt waar. Het is niet keihard, maar ook zeker niet meer vloeibaar. Het is een bonk olie nu. En voor een broodje pasta moet je wel flink hakken met een mes.quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:44 schreef Nembrionic het volgende:
Dan moet het 15 graden gevroren hebben ofso
Dan drink je gewoon wat anders dan die olie hèquote:Op vrijdag 29 december 2006 14:39 schreef Soempie het volgende:
Als ik in de keuken adem zijn er van die rookwolkjes en m'n arachideolie is bevroren
jamaar, die olie is juist goed voor m'n onderhuidse voering. Wat ik wel nodig heb in zo'n koud huis...quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:03 schreef Supersheep het volgende:
Dan drink je gewoon wat anders dan die olie hè
Hier is het lekker warmquote:Op vrijdag 29 december 2006 15:05 schreef Soempie het volgende:
[..]
jamaar, die olie is juist goed voor m'n onderhuidse voering. Wat ik wel nodig heb in zo'n koud huis...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |