quote:
Ik weet niet wat ik ervan moet vinden eigenlijk.quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:43 schreef Jojoortje het volgende:
Wat vinden jullie van het nieuws van Saddam?![]()
Oja: Hoi!![]()
Toen ik het zag... werd ik misselijk!quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik ervan moet vinden eigenlijk.
Wel begrijpelijkd dat ze het zo "plotseling" gedaan hebben. Dan voorkom je lompe uitbraakacties en aanvallen.
Ja alleen dat hij de strop om zn nek kreeg en dat hij later dood was... Opzich niks extreems ofzo, maar ik was net wakker en dat is niet wat je het eerst wil zien...quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:52 schreef Nembrionic het volgende:
Welke heb je gezien dan?
Op zich wel maar dan wordt de verleiding om op te zoeken enorm groot en valt dat ook slecht te controleren.quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:58 schreef barney74 het volgende:
zou het een leuk idee zijn om een soort afsluitende jaarquiz samen te stellen, waarbij iedereen thuis rustig de vragen kan beantwoorden (en dan opsturen of de antwoorden controleren in een speciaal topic na een bepaalde datum)? Nu is het eigenlijk een beetje vertekend, die ranglijst. Hoe langer je aanwezig bent, hoe meer kans op veel punten.
Ja, maar ik denk dat we wel weten wie het eerlijk zal spelen en wie niet....en qua tijd zou het te doen moeten zijn, ik heb nu verder toch weinig te doenquote:Op zaterdag 30 december 2006 14:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Op zich wel maar dan wordt de verleiding om op te zoeken enorm groot en valt dat ook slecht te controleren.
En daarbij komt het idee een beetje laat
Jij maakt de vragen?quote:Op zaterdag 30 december 2006 14:03 schreef barney74 het volgende:
[..]
Ja, maar ik denk dat we wel weten wie het eerlijk zal spelen en wie niet....en qua tijd zou het te doen moeten zijn, ik heb nu verder toch weinig te doen
quote:Op zaterdag 30 december 2006 15:28 schreef MaJo het volgende:
Hey allemaal
Ben nogal brak van 2 dagen stappenVandaag maar even uitrusten en dan morgen oud en nieuw feest bij mij thuis
Wat gaan jullie doen met oud & nieuw?
Om 15:00 begint er een borrel in mijn stamkroeg waar men een fooienpot neerzet.quote:Op zaterdag 30 december 2006 15:28 schreef MaJo het volgende:
Hey allemaal
Ben nogal brak van 2 dagen stappenVandaag maar even uitrusten en dan morgen oud en nieuw feest bij mij thuis
Hey MaJo!quote:Op zaterdag 30 december 2006 15:28 schreef MaJo het volgende:
Hey allemaal
Kijk..zho hoort hetquote:Op zaterdag 30 december 2006 16:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hey MaJo!
Ik ga morgen beetje knallen buiten denk ikEn dan 's avonds aan de Stassen wijn
En dan komt er een vriendin langs dus die gaat ook Stassen drinken. Om 00:45 ga ik richting stad met een grote groep mensen en dan feesten! Vorig jaar was ik om 10 uur thuis!
![]()
Jeequote:Op zaterdag 30 december 2006 16:00 schreef iamredleader het volgende:
[..]
bij jou oud en nieuw vieren
Gaat gezellig worden
Dat klinkt als een gezellige avondquote:Op zaterdag 30 december 2006 16:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Om 15:00 begint er een borrel in mijn stamkroeg waar men een fooienpot neerzet.
Dan worden de laatste restjes opgemaakt (vaten leeg, flessen leeg). En dan mag je zelf kijken wat je betaald. Dus daar ga ik even langs.
Dan om 17:00 gaan we met z'n allen bij een vriend thuis zitten eten, drinken, feesten en na 00:00 naar een feest in de lokale danstent met wellicht nog een afzakkertje om 4-5u in eerder genoemde kroeg.
Zo ongeveer dus
Overigens..had je nog nagevraagd over het uploaden van dat filmpje?
Klinkt goedquote:Op zaterdag 30 december 2006 16:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hey MaJo!
Ik ga morgen beetje knallen buiten denk ikEn dan 's avonds aan de Stassen wijn
En dan komt er een vriendin langs dus die gaat ook Stassen drinken. Om 00:45 ga ik richting stad met een grote groep mensen en dan feesten! Vorig jaar was ik om 10 uur thuis!
![]()
Wordt absoluut gezellig. We zijn met 15 man ofso en iedereen neemt wat te eten mee. Mijn zelfgemaakt soep staat nu te kokenquote:Op zaterdag 30 december 2006 17:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat klinkt als een gezellige avondWij gaan eerst met een kleine groep bij ons thuis eten, daarna komen er meer mensen langs dus dan wordt het slempen
Heb er zin in
Al moet ik nu even niet aan alcohol denken
Als het niet lukt kun je het altijd nog een keertje op CD meenemen naar de quizquote:Edit: ben vergeten te vragen van het filmpjeMaar ga ik zeker doen
Bij ons neemt (als het goed isquote:Op zaterdag 30 december 2006 17:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wordt absoluut gezellig. We zijn met 15 man ofso en iedereen neemt wat te eten mee. Mijn zelfgemaakt soep staat nu te koken
Ben benieuwd tot hoe laat de meesten het uit gaan houden
[..]
Als het niet lukt kun je het altijd nog een keertje op CD meenemen naar de quiz
PS: King Kahn
Okay..ik zal het woord "item" gebruikenquote:Op zaterdag 30 december 2006 17:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Bij ons neemt (als het goed is) iedereen ook wat mee. Dat verschilt van drank tot zelfgemaakte taarten en spelletjes
Mijn ervaring is dat mensen het met oud en nieuw altijd wel tot laat uithouden
Vooral bij een huisfeestje
Ik heb het filmpje ook op dvd, anders neem ik die wel een keer mee inderdaadFilmpje klinkt trouwens een beetje dubieus als je niet weet waar het over gaat
Item is misschien een beter woord
Oké king kahn, ik ga het eens opzoeken. Wat kan ik me erbij voorstellen?
Dat is wijn met een fruitig smaakje... Zoo lekker!quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:25 schreef MaJo het volgende:
Klinkt goedWat is trouwens Stassen wijn?
quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jee
Had je mijn berichtje nog gehad?
dat had ik niet van je verwachtquote:Op zaterdag 30 december 2006 18:11 schreef Jojoortje het volgende:
Ik doe niet aan goede voornemens. Eigenlijk zou dat wel moeten:
- minder vloeken in/op het veld
Ik ook niet, maar ik bedenk er altijd wel een paar.quote:
quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:24 schreef Supersheep het volgende:
Passen jullie wel op met gevaarlijk vuurwerk?
Ik ben alleen braaf als ik aan het Fok!ken benquote:Op zaterdag 30 december 2006 18:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
dat had ik niet van je verwacht
Goed zo!quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Denk dat ik weer ga stoppen met roken
weer? Hoe lang hield je het de vorige keer vol?quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Denk dat ik weer ga stoppen met roken
quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
30 jaar
Oja! Dat wil ik ook wel... Maar welke vrouw wil dat niet?quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:37 schreef Soempie het volgende:
Mijn goede voornemens/ wensen:
- afvallen![]()
Juist...daarom die ik er niet aanquote:Op zaterdag 30 december 2006 18:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik bedenk er altijd wel een paar.
Die vervolgens niet uitkomen.![]()
Euh, als ik er uit zou zien als jij dan stond het in elk geval niet op m'n goede voornemens voor 2007 lijstjequote:Op zaterdag 30 december 2006 18:40 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oja! Dat wil ik ook wel... Maar welke vrouw wil dat niet?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |